Denk dat ze wel verder met hem wil , in elk geval uitzoeken of er meer is tussen hunquote:Op maandag 1 mei 2023 19:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zijn op social media al bevriend of volgen elkaar, dus e is echt wel meer
Die worden beheerd door familie of vrienden dus dat zegt niet zoveel.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zijn op social media al bevriend of volgen elkaar, dus e is echt wel meer
Dat denk ik ookquote:Op maandag 1 mei 2023 19:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat ze wel verder met hem wil , in elk geval uitzoeken of er meer is tussen hun
In dit geval denk ik van welquote:Op maandag 1 mei 2023 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Die worden beheerd door familie of vrienden dus dat zegt niet zoveel.
Stekker in het stopcontact...quote:
Mooi gecapt.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
daar komt ze al
Kiek em kiek'n
[ afbeelding ]
Ik vind het wel grappig die twee, ze doen er iemand kwaad meequote:Op maandag 1 mei 2023 19:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
daar komt ze al
Kiek em kiek'n
[ afbeelding ]
ze doet mij oren er kwaad meequote:Op maandag 1 mei 2023 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig die twee, ze doen er iemand kwaad mee
Sommigen krijgen al een lekker kleurtje van de zon.
quote:Op maandag 1 mei 2023 20:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En in die geniepige oogjes zie je de duivel
ze vindt zichzelf echt geweldig in alles wat ze doetquote:Op maandag 1 mei 2023 20:13 schreef Puzzie het volgende:
Zet iets voor Eunie der neus om te leren en ze leert het , best goed ook volgens eunie zelf
teveel moeite voor de FEBOquote:Op maandag 1 mei 2023 20:15 schreef Puzzie het volgende:
Nou... krijgen we nog wat variatie streams ?
Eunie kan alles , klinkt behoorlijk arrogantquote:Op maandag 1 mei 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze vindt zichzelf echt geweldig in alles wat ze doet
Terwijl ze dingen vaak maar half doet.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze vindt zichzelf echt geweldig in alles wat ze doet
ze lijkt een ADHd-erquote:Op maandag 1 mei 2023 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Terwijl ze dingen vaak maar half doet.
Ze leert ook veel van YT filmpjes en zegt dat ze het dan kan.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze lijkt een ADHd-er
alles even doen
dan is haar aandacht alweer verlegd naar iets anders
Gametalk.quote:
Stick to the planquote:Op maandag 1 mei 2023 20:24 schreef Puzzie het volgende:
Erik:' Ik hoor de laatste tijd niets meer over stemplannen
Of banjeren.quote:
Als het andersom was geweest zaten ze nu lachend in de kas.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:26 schreef greysbones het volgende:
JW denkt dat het beleid wel gaat veranderen
want dat is niet goed zo
Erik
het zou niet best zijn als ze het zo willen
preciesquote:Op maandag 1 mei 2023 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als het andersom was geweest zaten ze nu lachend in de kas.
HF is op.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:27 schreef spapaars het volgende:
Genoeg brood weer, nog Hello Fresh dus daarom geen poenspel vandaag
Maar nu is het niet eerlijk boehoe.quote:
Erik denkt volgens mij nog steeds dat hij de pot kan winnenquote:Op maandag 1 mei 2023 20:26 schreef greysbones het volgende:
JW denkt dat het beleid wel gaat veranderen
want dat is niet goed zo
Erik
het zou niet best zijn als ze het zo willen
kloptquote:Op maandag 1 mei 2023 20:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Erik denkt volgens mij nog steeds dat hij de pot kan winnen
Sterker nog,hij gaat er gewoon van uit.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Erik denkt volgens mij nog steeds dat hij de pot kan winnen
Ja precies want Erik is 'anders'quote:Op maandag 1 mei 2023 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sterker nog,hij gaat er gewoon van uit.
en dan die tv carričre he, laten we dat vooral niet vergetenquote:Op maandag 1 mei 2023 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sterker nog,hij gaat er gewoon van uit.
dat kan ook niet want er zijn er maar 9quote:Op maandag 1 mei 2023 20:30 schreef engine het volgende:
Denk wel dat JW gelijk heeft. Febo gaat het niet laten gebeuren dat een groepje de overhand krijgt.
Het is echt niet zo dat er straks nog 10 bro's in de finale zitten want daar heeft niemand wat aan.
Lachendquote:Op maandag 1 mei 2023 20:30 schreef Flow3r het volgende:
Dat gefriemel aan die vingers van JW, ik krijg er de kriebels van
Hij heeft zijn duimnagel er al helemaal af gepeuterd
Dat ook nog.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en dan die tv carričre he, laten we dat vooral niet vergeten
Er zijn er maar drie. Bij wijze van dus.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan ook niet want er zijn er maar 9![]()
Ik luister zeker wel.quote:
Daar had hij het de hele dag al overquote:Op maandag 1 mei 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
Erik denkt morgen of woensdag nog een eliminatie
Met alle liefdequote:
Ik heb Sas ook maar éen keer echt horen lachen, toen lag ze helemaal in een deuk en dat klonk heel andersquote:
waarschijnlijk om Jeffquote:Op maandag 1 mei 2023 20:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb Sas ook maar éen keer echt horen lachen, toen lag ze helemaal in een deuk en dat klonk heel anders![]()
Weet alleen niet meer waarom dat was![]()
Vast niet met Bern.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb Sas ook maar éen keer echt horen lachen, toen lag ze helemaal in een deuk en dat klonk heel anders![]()
Iedereen beoordeeld dat anders blijkbaarquote:Op maandag 1 mei 2023 20:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 1 mei 2023 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Iedereen beoordeeld dat anders blijkbaarIk heb Sas ook wel genoeg zien lachen. En Babette ook maar dat vind ik dan juist weer vaak heel nep klinken.
Nep.quote:
Als Esther die had gewonnen was het gelukquote:Op maandag 1 mei 2023 20:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij vergeet het geluk van Eunice maar even
En die niet iemand boven een streep op kan hangen met ducttape.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:38 schreef FreshFruit het volgende:
JW die niet een som kan oplossen.
Het Wilhelmus niet kan zingen.
En de bondscoaches niet weet.
TONJAAA.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:39 schreef tonja het volgende:
[..]
En die niet iemand boven een streep op kan hangen met ducttape.
Eunice tegen Laila...... hoe makkelijk kun je 'winnen' ???quote:Op maandag 1 mei 2023 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Esther die had gewonnen was het geluk
bijna alle vragen had Imi goed
Dat is nou typisch JW, hij weet en hij kan alles, behalve als het echt nodig is....... achteraf is JW een held (in zijn eigen ogen)quote:Op maandag 1 mei 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
JW kent het wilhelmus couplet nog helemaal uit zijn hoofd
helemaal
quote:Op maandag 1 mei 2023 20:39 schreef tonja het volgende:
[..]
En die niet iemand boven een streep op kan hangen met ducttape.
Toch had Ima geluk, want al had hij alle antwoorden goed gehad, maar de laatste had Esther als enige vraag goed gehad dan had Esther geluk gehad en Ima pechquote:Op maandag 1 mei 2023 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Esther die had gewonnen was het geluk
bijna alle vragen had Imi goed
serieus???? Hebben ze haar dat verteld???? tsssssquote:Op maandag 1 mei 2023 20:39 schreef Sociologica het volgende:
Evening cos
Huh Sas heeft ‘1x er iets over gehoord’ als ze het over haar appartement heeft en dat Wanda erin mocht.
Mogen we nou gewoon van K5 horen dat er contact is geweest/info van buiten is gedeeld?
Gaat hij er fijn na augustus een paar maanden in z'n uppie zittenquote:Op maandag 1 mei 2023 20:41 schreef Puzzie het volgende:
Met deze plek is niets mis ,maar de juiste mensen ...
kloptquote:Op maandag 1 mei 2023 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch had Ima geluk, want al had hij alle antwoorden goed gehad, maar de laatste had Esther als enige vraag goed gehad dan had Esther geluk gehad en Ima pech
Maar Esther deed het expres ,haar eigen woorden.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch had Ima geluk, want al had hij alle antwoorden goed gehad, maar de laatste had Esther als enige vraag goed gehad dan had Esther geluk gehad en Ima pech
nee joh.......... Esther had het toch expres gedaan...... (zei ze)quote:Op maandag 1 mei 2023 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit spel was gewoon kop of munt, had alles met geluk en pech te maken.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
maar vond het ook een belachelijke manier van spelen
van de FEBO
ik begreep het in eerste instantie ook heel anders
postduif is wel verhuisd , ston op instastory thx klusteamquote:Op maandag 1 mei 2023 20:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
serieus???? Hebben ze haar dat verteld???? tsssss
Esther zei nog wel tegen Imi dat ze het expres fout had geantwoord.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hoopten waarschijnlijk dat het op 'risico nemen' aan zou komen..... doe ik de laatste vraag zelf of laat ik hem aan mijn tegenstander??? (aanname he, maar dit begreep ik eruit)quote:Op maandag 1 mei 2023 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit spel was gewoon kop of munt, had alles met geluk en pech te maken.
ze moest ook welquote:Op maandag 1 mei 2023 20:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
postduif is wel verhuisd , ston op instastory thx klusteam
En geluk voor ons.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit spel was gewoon kop of munt, had alles met geluk en pech te maken.
Ja, lekker makkelijkquote:Op maandag 1 mei 2023 20:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Esther zei nog wel tegen Imi dat ze het expres fout had geantwoord.
Zat er een ander slot in en stonden haar spullen al buiten?quote:Op maandag 1 mei 2023 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moest ook wel
huis was van haar en Ivor
I know, maar dat is niet wat ik bedoelde.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Esther zei nog wel tegen Imi dat ze het expres fout had geantwoord.
En dan nog, het waren de meeste debiele vragen.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hoopten waarschijnlijk dat het op 'risico nemen' aan zou komen..... doe ik de laatste vraag zelf of laat ik hem aan mijn tegenstander??? (aanname he, maar dit begreep ik eruit)
Ja en dat doet ze graag ,quote:Op maandag 1 mei 2023 20:49 schreef greysbones het volgende:
Sas heeft vooral lol als ze Bern voor schut zet
Maar als het waar is wat ze beweerde heeft Ima mazzel gehad.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I know, maar dat is niet wat ik bedoelde.
quote:Op maandag 1 mei 2023 20:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die twee hadden toen de slappe lach. Was toen Janet herhaaldelijk een zendercheck kreeg terwijl ze steeds indutte op de bank. Ze hadden toen net gehoord dat ze niet meer overdags mochten slapen.quote:
SPOILER: FilmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 1 mei 2023 20:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Die twee hadden toen de slappe lach. Was toen Janet herhaaldelijk een zendercheck kreeg terwijl ze steeds indutte op de bank. Ze hadden toen net gehoord dat ze niet meer overdags mochten slapen.Thanks.SPOILER: FilmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Er mag trouwens toch niet met 2 groepen gekaard worden.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:54 schreef Judiwi het volgende:
Jeetje heeft Bern begeleiding nodig. Verschrikkelijk. Gaat niets van uit.
Ik snap helemaal niets meer van die regelsquote:Op maandag 1 mei 2023 20:55 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Er mag trouwens toch niet met 2 groepen gekaard worden.
Kaarten wel,andere spelletjes niet.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niets meer van die regels
quote:Op maandag 1 mei 2023 20:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Die twee hadden toen de slappe lach. Was toen Janet herhaaldelijk een zendercheck kreeg terwijl ze steeds indutte op de bank. Ze hadden toen net gehoord dat ze niet meer overdags mochten slapen.Jaa dat was hetSPOILER: FilmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze stikt zowat van het lachen![]()
Geen uithalen zoals bij die neplach
Ze snappen er helemaal niks van.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:58 schreef greysbones het volgende:
Jeff is van het padje af
aldus Sas
en los van de groep aldus Erik
Mooi moment wel.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jaa dat was het![]()
Ze stikt zowat van het lachen![]()
Geen uithalen zoals bij die neplach
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 mei 2023 21:02 schreef Hoempah het volgende:
die heeft dus uitzendingen gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dat is wel mooi.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
JW heeft Jeff niet op zijn lijstje staan
maar is wel klaar met die uitbarstingen
hij ziet liever het stemvee gaan
maar lult ook wel meequote:Op maandag 1 mei 2023 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel mooi.
En vindt het anti Jeff team niet zo leuk.
Tssss,in de streams viel er weinig te knippen en plakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Noem dan namen.quote:
quote:
Zit de hele dag wijntjes te zuipen.quote:
Ja daar komt de jaloezie om de hoek kijkenquote:Op maandag 1 mei 2023 21:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Zit de hele dag wijntjes te zuipen.
Wat een gesprek dit.
Het wordt steeds leuker.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:09 schreef greysbones het volgende:
ik heb nu al 5 namen gehoord
Erik stuurt Ice weg als hij zou winnen
Zegt degene die al 8 maanden op de zak van anderen teertquote:Op maandag 1 mei 2023 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima: "Erik eet stiekem in de kamer zo 'grpgrpgrp' "
Isaac: "Ja altijd altijd altijd"
Moraima: "Ja maar waarom zeg?! Dat is niet leuk he?"
Janet: "Je wil het niet geloven, maar er stond nog een pan buiten en er zat nog 1 schijfje aardappel in, buiten he! 'oh' zegt hij, 'er zit nog 1 schijfje aardappel in' " (maakt gebaar van pakken en in de mond stoppen)
Moraima: "Ah joh?! Is toch treurig?!"
Janet: "Ja ik kan daar ook niet bij daarom ga ik niet meer bij hem zitten met eten"
Isaac: "Nee snap ik, kan ik ook niet, doe ik al lang niet.., doe ik nooit. Maar hij durft niet met zijn eigen koekje naar buiten te komen anders sdfkagdafkjfg"
Moraima: "Niemand vraagt je toch? Als je wil delen wil je delen en anders niet"
Isaac: "Hij blijft dan de hele tijd rondjes in die kamer lopen of voor de kast staan"
Moraima: "Is toch treurig?! Is toch niet leuk, als ik zo moest leven, zo kan ik niet leven"
Janet krijgt een mic-check en het kaarten gaat weer verder.
Maar dat zeggen ze juist allemaal waarbij het uiteraard gedeeltelijk waar is maar tegelijk dus een maximale vorm van indekkenquote:
En janet was toch degene die een stuk vlees op de grond liet vallen, het opraapte en zonder verder te kijken, teruggooide in de pan en verder baktequote:Op maandag 1 mei 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zegt degene die al 8 maanden op de zak van anderen teert
uitzendingen worden echt enorm geknipt en geplakt en kunnen ze mensen neerzetten zoals ze willenquote:Op maandag 1 mei 2023 21:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dat zeggen ze juist allemaal waarbij het uiteraard gedeeltelijk waar is maar tegelijk een maximale vorm van indekken
Alleen al daarom moet je nooit deelnemen aan zo'n realityshow want ze kunnen en gaan jou neerzetten gelieve ze maar willenquote:Op maandag 1 mei 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
uitzendingen worden echt enorm geknipt en geplakt en kunnen ze mensen neerzetten zoals ze willen
quote:Op maandag 1 mei 2023 21:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alleen al daarom moet je nooit deelnemen aan zo'n realityshow want ze kunnen en gaan jou neerzetten gelieve ze maar willen
Zegt ze zelf ook eerlijkquote:Op maandag 1 mei 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zegt degene die al 8 maanden op de zak van anderen teert
Hier baalt ze flink van.quote:
Dat snap ik ook wel , zo breed heeft ze het nietquote:Op maandag 1 mei 2023 21:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zegt ze zelf ook eerlijkVan de week zei ze nog dat ze hier dingen kan doen, waar ze thuis het geld niet voor heeft, daarom staat ze altijd op groen. Ook onder het mom Jaar van je leven hoeft niet saai op een stoel zitten te zijn.
Maar ze doelt meer op het onnodig stiekem eten, kan me voorstellen dat het niet prettig is om je eigen spullen te eten met een soort van angst dat anderen het zien, wat de reden daar ook voor mag zijn.
hoogst vermakelijkquote:Op maandag 1 mei 2023 21:19 schreef KinKiJan het volgende:
Zat even niet op te letten, van gametalk naar kaarten in die kas ?
Ja dat die ergens vies van is keek ik dan wel weer opquote:Op maandag 1 mei 2023 21:14 schreef Verida het volgende:
en
[..]
En janet was toch degene die een stuk vlees op de grond liet vallen, het opraapte en zonder verder te kijken, teruggooide in de pan en verder bakte
Sas wil op Jeffquote:Op maandag 1 mei 2023 21:21 schreef pingu66 het volgende:
Gametalk in de kas.
Ze gaan op een sterk iemand....dus Jeff.
Maar het is totale koffiedik volgens JW.
Erik boos want hij wist van niks dat de afspraak niet doorging
Je loopt een beetje achter pingu.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:21 schreef pingu66 het volgende:
Gametalk in de kas.
Ze gaan op een sterk iemand....dus Jeff.
Maar het is totale koffiedik volgens JW.
Erik boos want hij wist van niks dat de afspraak niet doorging
quote:Op maandag 1 mei 2023 21:26 schreef Puzzie het volgende:
De meesten hebben zich of niet goed ingelezen of het onderschat toen ze zich voor dit programma opgaven
Dat stiekeme eten doet zij nietquote:Op maandag 1 mei 2023 21:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zegt ze zelf ook eerlijkVan de week zei ze nog dat ze hier dingen kan doen, waar ze thuis het geld niet voor heeft, daarom staat ze altijd op groen. Ook onder het mom Jaar van je leven hoeft niet saai op een stoel zitten te zijn.
Maar ze doelt meer op het onnodig stiekem eten, kan me voorstellen dat het niet prettig is om je eigen spullen te eten met een soort van angst dat anderen het zien, wat de reden daar ook voor mag zijn.
Ja dat ze nog geen gedenkhoekje voor 'm hebben! Heilig verklaard lijkt ie wel al zowatquote:
Zei ze dat ?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja precies ,maar het is allemaal de schuld van Bepquote:Op maandag 1 mei 2023 21:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Jw zou op Gj stemmen, heeft die bangerd ook niet gedaan..kwam hij ook de laatste minuut mee.
Ik denk dat de meesten zo'n RLS onderschatten, het doet echt iets raars met je om zo'n tijd in beperkte ruimte met een groep mensen te moeten samenleven.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:26 schreef Puzzie het volgende:
De meesten hebben zich of niet goed ingelezen of het onderschat toen ze zich voor dit programma opgaven
Niet alleen datquote:Op maandag 1 mei 2023 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten zo'n RLS onderschatten, het doet echt iets raars met je om zo'n tijd in beperkte ruimte met een groep mensen te moeten samenleven.
En een jaar is ook best lang.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten zo'n RLS onderschatten, het doet echt iets raars met je om zo'n tijd in beperkte ruimte met een groep mensen te moeten samenleven.
Maar recht iets zeggen in het gezicht van Bep, ho maar..hoop dat ze aan de andere kant doorzetten om op Jw te stemmen die ouwe knakker die ook nog meent het brein te zijn..quote:Op maandag 1 mei 2023 21:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies ,maar het is allemaal de schuld van Bep
Hij moest zijn bed nog opmaken, maar het is inderdaad wel bedtijd voor Marcianootjequote:Op maandag 1 mei 2023 21:28 schreef Flow3r het volgende:
Het grote kind gaat al naar bed ?
[ afbeelding ]
Wat ik van Jappie echt een naaistreek vind. Dat waren maandenlang beste maten, Jappie stort zich op Wanda die Jeff niet moest, vervolgens laten ze elkaar een beetje links liggen maar is er geen ruzie. Nu zoekt Jasper na het vertrek van Wanda hem wel af en toe op, laat iig in niets merken dat hij hem totaal niet mag en weg wil en is nu obsessief met Sas bezig met de missie om hem te verwijderen. Vind ik raar, wees dan een vent loop naar Jeff toe vertel wat je stoort/dat je op hem wil stemmen oid maar doe niet alsof het de duivel himself is naar anderen en daarna met hem lachenquote:Op maandag 1 mei 2023 21:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
Tot nu toe alleen Bern,Sasha en jappie op Jeffrey
Moet Babbel mopperbro niet komen onderstoppen. ?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:28 schreef Flow3r het volgende:
Het grote kind gaat al naar bed ?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 mei 2023 21:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Moet Babbel mopperbro niet komen onderstoppen. ?
Hahaha opperbro en mopperbroquote:Op maandag 1 mei 2023 21:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Babette Babette,kom je ik wil naar bed.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar dat doen andere toch ook niet?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:29 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Wat ik van Jappie echt een naaistreek vind. Dat waren maandenlang beste maten, Jappie stort zich op Wanda die Jeff niet moest, vervolgens laten ze elkaar een beetje links liggen maar is er geen ruzie. Nu zoekt Jasper na het vertrek van Wanda hem wel af en toe op, laat iig in niets merken dat hij hem totaal niet mag en weg wil en is nu obsessief met Sas bezig met de missie om hem te verwijderen. Vind ik raar, wees dan een vent loop naar Jeff toe vertel wat je stoort/dat je op hem wil stemmen oid maar doe niet alsof het de duivel himself is naar anderen en daarna met hem lachen
Ja , en het grappige is dat ze dat bep kwalijk nemen (hoogverraad bijna) want door haar toedoen moest hun goede vriend weg ,de vriend waar ze zelf ook vaak mot mee hadden en soms wel konden schietenquote:Op maandag 1 mei 2023 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat ze nog geen gedenkhoekje voor 'm hebben! Heilig verklaard lijkt ie wel al zowat
quote:Op maandag 1 mei 2023 21:29 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Wat ik van Jappie echt een naaistreek vind. Dat waren maandenlang beste maten, Jappie stort zich op Wanda die Jeff niet moest, vervolgens laten ze elkaar een beetje links liggen maar is er geen ruzie. Nu zoekt Jasper na het vertrek van Wanda hem wel af en toe op, laat iig in niets merken dat hij hem totaal niet mag en weg wil en is nu obsessief met Sas bezig met de missie om hem te verwijderen. Vind ik raar, wees dan een vent loop naar Jeff toe vertel wat je stoort/dat je op hem wil stemmen oid maar doe niet alsof het de duivel himself is naar anderen en daarna met hem lachen
Helemaal met je eens, maar niemand durft op Jeff af te stappen van die groep. Babet, Morrie en Wendy willen nog wel eens hun mond tegen hem open trekken, maar de rest liever achter zijn rug en niet recht in zijn gezichtquote:Op maandag 1 mei 2023 21:29 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen vakantie daar, het gaat om pegels, als je vals moet spelen speel je vals. Er zijn mensen die moorden voor zo'n geldbedrag, dan is een beetje huichelen en liegen peanuts.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:29 schreef Sociologica het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 mei 2023 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Babette Babette,kom je ik wil naar bed.
Ik hoor het hem roepen.
dat dus.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen vakantie daar, het gaat om pegels, als je vals moet spelen speel je vals. Er zijn mensen die moorden voor zo'n geldbedrag, dan is een beetje huichelen en liegen peanuts.
quote:Op maandag 1 mei 2023 21:33 schreef Judiwi het volgende:
Zag net een bericht v Kenzy. Is het verwijderd. Kan het niet meer vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jappie heeft toch op Mory gestemd?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:29 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Censuur over het knippen en plakken?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:33 schreef Judiwi het volgende:
In de meeste gevallen niet nee, dat klopt. Maar die zijn dan ook niet in deze mate gefixeerd op 1 specifiek iemand wegkrijgen waar je zo lang zo’n goede band mee had en die je nu soms zelf nog opzoekt. Daarbij komt ook een beetje dat ik Jeff dat andersom over Jasper nog nooit heb horen doen, zo slecht praten tegen anderen of hen zelfs driftig overtuigen van wat een slecht persoon Jasper is en dat hij weg moet. Spreek je dan in ieder geval niet zo intens uit, of als het je dan ZO hoog zit negeer hem dan tenminste ook in de dagelijkse omgangquote:Op maandag 1 mei 2023 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat doen andere toch ook niet?
Waarom zou je je eigen spel verkloten.
En 'n geil verhaaltje vertellen voor het slapen?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dit ook idd...quote:Op maandag 1 mei 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen vakantie daar, het gaat om pegels, als je vals moet spelen speel je vals. Er zijn mensen die moorden voor zo'n geldbedrag, dan is een beetje huichelen en liegen peanuts.
Japske had Jeff wel nodig bij zijn evenement.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:34 schreef Sociologica het volgende:
[..]
In de meeste gevallen niet nee, dat klopt. Maar die zijn dan ook niet in deze mate gefixeerd op 1 specifiek iemand wegkrijgen waar je zo lang zo’n goede band mee had en die je nu soms zelf nog opzoekt. Daarbij komt ook een beetje dat ik Jeff dat andersom over Jasper nog nooit heb horen doen, zo slecht praten tegen anderen of hen zelfs driftig overtuigen van wat een slecht persoon Jasper is en dat hij weg moet. Spreek je dan in ieder geval niet zo intens uit, of als het je dan ZO hoog zit negeer hem dan tenminste ook in de dagelijkse omgang
De spullen van Zalando zijn vandaag binnen gekomen. Jeff had een broek besteld, maar die zat hem niet lekker/ goed en heeft hem aan Jappie gegeven.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:34 schreef Sociologica het volgende:
[..]
In de meeste gevallen niet nee, dat klopt. Maar die zijn dan ook niet in deze mate gefixeerd op 1 specifiek iemand wegkrijgen waar je zo lang zo’n goede band mee had en die je nu soms zelf nog opzoekt. Daarbij komt ook een beetje dat ik Jeff dat andersom over Jasper nog nooit heb horen doen, zo slecht praten tegen anderen of hen zelfs driftig overtuigen van wat een slecht persoon Jasper is en dat hij weg moet. Spreek je dan in ieder geval niet zo intens uit, of als het je dan ZO hoog zit negeer hem dan tenminste ook in de dagelijkse omgang
Bij de vorige wel ja. Maar de quote waar ik op reageerde ging volgens mij over wat de plannen zijn voor de volgende eli (of ik las het verkeerd)quote:
Er is niets verwijderd, beter kijken in plaats van beschuldigen.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:33 schreef Judiwi het volgende:
Dat zegt hij, maar ooit in het ei, zei Bern ik blijf elke maand op Moira stemmen totdat ze eruit is..zo ook zooi, tegen de ene zeggen op Kens en tegen de andere op Jef..wat hoop ik dat dit echt snel uitkomt..quote:
Mirthe niet?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:29 schreef Sociologica het volgende:
[..]
ja en dan?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Dat zegt hij, maar ooit in het ei, zei Bern ik blijf elke maand op Moira stemmen totdat ze eruit is..zo ook zooi, tegen de ene zeggen op Kens en tegen de andere op Jef..wat hoop ik dat dit echt snel uitkomt..
ik kan jappie daarin ook niet helemaal volgen en puntje bij paaltje heeft hij niet op jeff gestemd en ik betwijfel of hij dat gaat doen. Als hij op de stip staat en wint stuurt hij denk ik ice naar huis wat zijn oorspronkelijke plan met jeff samen wasquote:Op maandag 1 mei 2023 21:29 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ah ja, Mirthe ook klopt. Benoemde Jap en daarnaast alleen Sas erbij omdat in post stond Bern Sas en Jap tot nu toe op Jeff. Maar heb je helemaal gelijk in iddquote:
Zeg ik dit?? ik zeg tegen elkaar liegen ze.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en dan?
ze moeten er allemaal op iemand stemmen en er kan op iedereen gestemd worden.
Klopt, maar dan moet je gewoon zeggen dat je zelfstandig wilt stemmen en niet net doen alsof je met de groep meestemt en stemafspraken makenquote:Op maandag 1 mei 2023 21:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en dan?
Oh dat klinkt logisch ,want die kan hij makkelijker verantwoorden dan een stem op Jeffquote:Op maandag 1 mei 2023 21:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Dat zegt hij, maar ooit in het ei, zei Bern ik blijf elke maand op Moira stemmen totdat ze eruit is..zo ook zooi, tegen de ene zeggen op Kens en tegen de andere op Jef..wat hoop ik dat dit echt snel uitkomt..
Moet zeggen dat ik idd niet weet of hij echt bij winst hardop (terwijl hij hem direct daarna in de ogen moet kijken en moet dealen met zijn reactie) gaat uitspreken dat Jeff moet gaanquote:Op maandag 1 mei 2023 21:38 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ik kan jappie daarin ook niet helemaal volgen en puntje bij paaltje heeft hij niet op jeff gestemd en ik betwijfel of hij dat gaat doen. Als hij op de stip staat en wint stuurt hij denk ik ice naar huis wat zijn oorspronkelijke plan met jeff samen was
waarom? Ook dat mag je toch gewoon voor je houden?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet je gewoon zeggen dat je zelfstandig wilt stemmen en niet net doen alsof je met de groep meestemt en stemafspraken maken
Maar dat was het punt nietquote:Op maandag 1 mei 2023 21:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en dan?
In de kamer.quote:
Er zijn er meerdere met die felgele.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |