kloptquote:Op maandag 1 mei 2023 20:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Erik denkt volgens mij nog steeds dat hij de pot kan winnen
Sterker nog,hij gaat er gewoon van uit.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Erik denkt volgens mij nog steeds dat hij de pot kan winnen
Ja precies want Erik is 'anders'quote:Op maandag 1 mei 2023 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sterker nog,hij gaat er gewoon van uit.
en dan die tv carrière he, laten we dat vooral niet vergetenquote:Op maandag 1 mei 2023 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sterker nog,hij gaat er gewoon van uit.
dat kan ook niet want er zijn er maar 9quote:Op maandag 1 mei 2023 20:30 schreef engine het volgende:
Denk wel dat JW gelijk heeft. Febo gaat het niet laten gebeuren dat een groepje de overhand krijgt.
Het is echt niet zo dat er straks nog 10 bro's in de finale zitten want daar heeft niemand wat aan.
Lachendquote:Op maandag 1 mei 2023 20:30 schreef Flow3r het volgende:
Dat gefriemel aan die vingers van JW, ik krijg er de kriebels van
Hij heeft zijn duimnagel er al helemaal af gepeuterd
Dat ook nog.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en dan die tv carrière he, laten we dat vooral niet vergeten
Er zijn er maar drie. Bij wijze van dus.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan ook niet want er zijn er maar 9![]()
Ik luister zeker wel.quote:
Daar had hij het de hele dag al overquote:Op maandag 1 mei 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
Erik denkt morgen of woensdag nog een eliminatie
Met alle liefdequote:
Ik heb Sas ook maar éen keer echt horen lachen, toen lag ze helemaal in een deuk en dat klonk heel andersquote:
waarschijnlijk om Jeffquote:Op maandag 1 mei 2023 20:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb Sas ook maar éen keer echt horen lachen, toen lag ze helemaal in een deuk en dat klonk heel anders![]()
Weet alleen niet meer waarom dat was![]()
Vast niet met Bern.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb Sas ook maar éen keer echt horen lachen, toen lag ze helemaal in een deuk en dat klonk heel anders![]()
Weet alleen niet meer waarom dat was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |