Maar recht iets zeggen in het gezicht van Bep, ho maar..hoop dat ze aan de andere kant doorzetten om op Jw te stemmen die ouwe knakker die ook nog meent het brein te zijn..quote:Op maandag 1 mei 2023 21:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies ,maar het is allemaal de schuld van Bep
Hij moest zijn bed nog opmaken, maar het is inderdaad wel bedtijd voor Marcianootjequote:Op maandag 1 mei 2023 21:28 schreef Flow3r het volgende:
Het grote kind gaat al naar bed ?
[ afbeelding ]
Wat ik van Jappie echt een naaistreek vind. Dat waren maandenlang beste maten, Jappie stort zich op Wanda die Jeff niet moest, vervolgens laten ze elkaar een beetje links liggen maar is er geen ruzie. Nu zoekt Jasper na het vertrek van Wanda hem wel af en toe op, laat iig in niets merken dat hij hem totaal niet mag en weg wil en is nu obsessief met Sas bezig met de missie om hem te verwijderen. Vind ik raar, wees dan een vent loop naar Jeff toe vertel wat je stoort/dat je op hem wil stemmen oid maar doe niet alsof het de duivel himself is naar anderen en daarna met hem lachenquote:Op maandag 1 mei 2023 21:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
Tot nu toe alleen Bern,Sasha en jappie op Jeffrey
Moet Babbel mopperbro niet komen onderstoppen. ?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:28 schreef Flow3r het volgende:
Het grote kind gaat al naar bed ?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 mei 2023 21:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Moet Babbel mopperbro niet komen onderstoppen. ?
Hahaha opperbro en mopperbroquote:Op maandag 1 mei 2023 21:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Babette Babette,kom je ik wil naar bed.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar dat doen andere toch ook niet?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:29 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Wat ik van Jappie echt een naaistreek vind. Dat waren maandenlang beste maten, Jappie stort zich op Wanda die Jeff niet moest, vervolgens laten ze elkaar een beetje links liggen maar is er geen ruzie. Nu zoekt Jasper na het vertrek van Wanda hem wel af en toe op, laat iig in niets merken dat hij hem totaal niet mag en weg wil en is nu obsessief met Sas bezig met de missie om hem te verwijderen. Vind ik raar, wees dan een vent loop naar Jeff toe vertel wat je stoort/dat je op hem wil stemmen oid maar doe niet alsof het de duivel himself is naar anderen en daarna met hem lachen
Ja , en het grappige is dat ze dat bep kwalijk nemen (hoogverraad bijna) want door haar toedoen moest hun goede vriend weg ,de vriend waar ze zelf ook vaak mot mee hadden en soms wel konden schietenquote:Op maandag 1 mei 2023 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat ze nog geen gedenkhoekje voor 'm hebben! Heilig verklaard lijkt ie wel al zowat
quote:Op maandag 1 mei 2023 21:29 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Wat ik van Jappie echt een naaistreek vind. Dat waren maandenlang beste maten, Jappie stort zich op Wanda die Jeff niet moest, vervolgens laten ze elkaar een beetje links liggen maar is er geen ruzie. Nu zoekt Jasper na het vertrek van Wanda hem wel af en toe op, laat iig in niets merken dat hij hem totaal niet mag en weg wil en is nu obsessief met Sas bezig met de missie om hem te verwijderen. Vind ik raar, wees dan een vent loop naar Jeff toe vertel wat je stoort/dat je op hem wil stemmen oid maar doe niet alsof het de duivel himself is naar anderen en daarna met hem lachen
Helemaal met je eens, maar niemand durft op Jeff af te stappen van die groep. Babet, Morrie en Wendy willen nog wel eens hun mond tegen hem open trekken, maar de rest liever achter zijn rug en niet recht in zijn gezichtquote:Op maandag 1 mei 2023 21:29 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen vakantie daar, het gaat om pegels, als je vals moet spelen speel je vals. Er zijn mensen die moorden voor zo'n geldbedrag, dan is een beetje huichelen en liegen peanuts.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:29 schreef Sociologica het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 mei 2023 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Babette Babette,kom je ik wil naar bed.
Ik hoor het hem roepen.
dat dus.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen vakantie daar, het gaat om pegels, als je vals moet spelen speel je vals. Er zijn mensen die moorden voor zo'n geldbedrag, dan is een beetje huichelen en liegen peanuts.
quote:Op maandag 1 mei 2023 21:33 schreef Judiwi het volgende:
Zag net een bericht v Kenzy. Is het verwijderd. Kan het niet meer vinden.
quote:Op maandag 1 mei 2023 21:02 schreef Hoempah het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jappie heeft toch op Mory gestemd?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:29 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Censuur over het knippen en plakken?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:33 schreef Judiwi het volgende:
In de meeste gevallen niet nee, dat klopt. Maar die zijn dan ook niet in deze mate gefixeerd op 1 specifiek iemand wegkrijgen waar je zo lang zo’n goede band mee had en die je nu soms zelf nog opzoekt. Daarbij komt ook een beetje dat ik Jeff dat andersom over Jasper nog nooit heb horen doen, zo slecht praten tegen anderen of hen zelfs driftig overtuigen van wat een slecht persoon Jasper is en dat hij weg moet. Spreek je dan in ieder geval niet zo intens uit, of als het je dan ZO hoog zit negeer hem dan tenminste ook in de dagelijkse omgangquote:Op maandag 1 mei 2023 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat doen andere toch ook niet?
Waarom zou je je eigen spel verkloten.
En 'n geil verhaaltje vertellen voor het slapen?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dit ook idd...quote:Op maandag 1 mei 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen vakantie daar, het gaat om pegels, als je vals moet spelen speel je vals. Er zijn mensen die moorden voor zo'n geldbedrag, dan is een beetje huichelen en liegen peanuts.
Japske had Jeff wel nodig bij zijn evenement.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:34 schreef Sociologica het volgende:
[..]
In de meeste gevallen niet nee, dat klopt. Maar die zijn dan ook niet in deze mate gefixeerd op 1 specifiek iemand wegkrijgen waar je zo lang zo’n goede band mee had en die je nu soms zelf nog opzoekt. Daarbij komt ook een beetje dat ik Jeff dat andersom over Jasper nog nooit heb horen doen, zo slecht praten tegen anderen of hen zelfs driftig overtuigen van wat een slecht persoon Jasper is en dat hij weg moet. Spreek je dan in ieder geval niet zo intens uit, of als het je dan ZO hoog zit negeer hem dan tenminste ook in de dagelijkse omgang
De spullen van Zalando zijn vandaag binnen gekomen. Jeff had een broek besteld, maar die zat hem niet lekker/ goed en heeft hem aan Jappie gegeven.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:34 schreef Sociologica het volgende:
[..]
In de meeste gevallen niet nee, dat klopt. Maar die zijn dan ook niet in deze mate gefixeerd op 1 specifiek iemand wegkrijgen waar je zo lang zo’n goede band mee had en die je nu soms zelf nog opzoekt. Daarbij komt ook een beetje dat ik Jeff dat andersom over Jasper nog nooit heb horen doen, zo slecht praten tegen anderen of hen zelfs driftig overtuigen van wat een slecht persoon Jasper is en dat hij weg moet. Spreek je dan in ieder geval niet zo intens uit, of als het je dan ZO hoog zit negeer hem dan tenminste ook in de dagelijkse omgang
Bij de vorige wel ja. Maar de quote waar ik op reageerde ging volgens mij over wat de plannen zijn voor de volgende eli (of ik las het verkeerd)quote:
Er is niets verwijderd, beter kijken in plaats van beschuldigen.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:33 schreef Judiwi het volgende:
Dat zegt hij, maar ooit in het ei, zei Bern ik blijf elke maand op Moira stemmen totdat ze eruit is..zo ook zooi, tegen de ene zeggen op Kens en tegen de andere op Jef..wat hoop ik dat dit echt snel uitkomt..quote:
Mirthe niet?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:29 schreef Sociologica het volgende:
[..]
ja en dan?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Dat zegt hij, maar ooit in het ei, zei Bern ik blijf elke maand op Moira stemmen totdat ze eruit is..zo ook zooi, tegen de ene zeggen op Kens en tegen de andere op Jef..wat hoop ik dat dit echt snel uitkomt..
ik kan jappie daarin ook niet helemaal volgen en puntje bij paaltje heeft hij niet op jeff gestemd en ik betwijfel of hij dat gaat doen. Als hij op de stip staat en wint stuurt hij denk ik ice naar huis wat zijn oorspronkelijke plan met jeff samen wasquote:Op maandag 1 mei 2023 21:29 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ah ja, Mirthe ook klopt. Benoemde Jap en daarnaast alleen Sas erbij omdat in post stond Bern Sas en Jap tot nu toe op Jeff. Maar heb je helemaal gelijk in iddquote:
Zeg ik dit?? ik zeg tegen elkaar liegen ze.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en dan?
ze moeten er allemaal op iemand stemmen en er kan op iedereen gestemd worden.
Klopt, maar dan moet je gewoon zeggen dat je zelfstandig wilt stemmen en niet net doen alsof je met de groep meestemt en stemafspraken makenquote:Op maandag 1 mei 2023 21:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en dan?
Oh dat klinkt logisch ,want die kan hij makkelijker verantwoorden dan een stem op Jeffquote:Op maandag 1 mei 2023 21:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Dat zegt hij, maar ooit in het ei, zei Bern ik blijf elke maand op Moira stemmen totdat ze eruit is..zo ook zooi, tegen de ene zeggen op Kens en tegen de andere op Jef..wat hoop ik dat dit echt snel uitkomt..
Moet zeggen dat ik idd niet weet of hij echt bij winst hardop (terwijl hij hem direct daarna in de ogen moet kijken en moet dealen met zijn reactie) gaat uitspreken dat Jeff moet gaanquote:Op maandag 1 mei 2023 21:38 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ik kan jappie daarin ook niet helemaal volgen en puntje bij paaltje heeft hij niet op jeff gestemd en ik betwijfel of hij dat gaat doen. Als hij op de stip staat en wint stuurt hij denk ik ice naar huis wat zijn oorspronkelijke plan met jeff samen was
waarom? Ook dat mag je toch gewoon voor je houden?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet je gewoon zeggen dat je zelfstandig wilt stemmen en niet net doen alsof je met de groep meestemt en stemafspraken maken
Maar dat was het punt nietquote:Op maandag 1 mei 2023 21:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en dan?
In de kamer.quote:
Er zijn er meerdere met die felgele.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |