Iedereen beoordeeld dat anders blijkbaarquote:Op maandag 1 mei 2023 20:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb Sas ook maar éen keer echt horen lachen, toen lag ze helemaal in een deuk en dat klonk heel anders![]()
Weet alleen niet meer waarom dat was![]()
Kloptquote:Op maandag 1 mei 2023 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Iedereen beoordeeld dat anders blijkbaarIk heb Sas ook wel genoeg zien lachen. En Babette ook maar dat vind ik dan juist weer vaak heel nep klinken.
Nep.quote:
Als Esther die had gewonnen was het gelukquote:Op maandag 1 mei 2023 20:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij vergeet het geluk van Eunice maar even
En die niet iemand boven een streep op kan hangen met ducttape.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:38 schreef FreshFruit het volgende:
JW die niet een som kan oplossen.
Het Wilhelmus niet kan zingen.
En de bondscoaches niet weet.
TONJAAA.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:39 schreef tonja het volgende:
[..]
En die niet iemand boven een streep op kan hangen met ducttape.
Eunice tegen Laila...... hoe makkelijk kun je 'winnen' ???quote:Op maandag 1 mei 2023 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Esther die had gewonnen was het geluk
bijna alle vragen had Imi goed
Dat is nou typisch JW, hij weet en hij kan alles, behalve als het echt nodig is....... achteraf is JW een held (in zijn eigen ogen)quote:Op maandag 1 mei 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
JW kent het wilhelmus couplet nog helemaal uit zijn hoofd
helemaal
quote:Op maandag 1 mei 2023 20:39 schreef tonja het volgende:
[..]
En die niet iemand boven een streep op kan hangen met ducttape.
Toch had Ima geluk, want al had hij alle antwoorden goed gehad, maar de laatste had Esther als enige vraag goed gehad dan had Esther geluk gehad en Ima pechquote:Op maandag 1 mei 2023 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Esther die had gewonnen was het geluk
bijna alle vragen had Imi goed
serieus???? Hebben ze haar dat verteld???? tsssssquote:Op maandag 1 mei 2023 20:39 schreef Sociologica het volgende:
Evening cos
Huh Sas heeft ‘1x er iets over gehoord’ als ze het over haar appartement heeft en dat Wanda erin mocht.
Mogen we nou gewoon van K5 horen dat er contact is geweest/info van buiten is gedeeld?
Gaat hij er fijn na augustus een paar maanden in z'n uppie zittenquote:Op maandag 1 mei 2023 20:41 schreef Puzzie het volgende:
Met deze plek is niets mis ,maar de juiste mensen ...
kloptquote:Op maandag 1 mei 2023 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch had Ima geluk, want al had hij alle antwoorden goed gehad, maar de laatste had Esther als enige vraag goed gehad dan had Esther geluk gehad en Ima pech
Maar Esther deed het expres ,haar eigen woorden.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch had Ima geluk, want al had hij alle antwoorden goed gehad, maar de laatste had Esther als enige vraag goed gehad dan had Esther geluk gehad en Ima pech
nee joh.......... Esther had het toch expres gedaan...... (zei ze)quote:Op maandag 1 mei 2023 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit spel was gewoon kop of munt, had alles met geluk en pech te maken.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
maar vond het ook een belachelijke manier van spelen
van de FEBO
ik begreep het in eerste instantie ook heel anders
postduif is wel verhuisd , ston op instastory thx klusteamquote:Op maandag 1 mei 2023 20:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
serieus???? Hebben ze haar dat verteld???? tsssss
Esther zei nog wel tegen Imi dat ze het expres fout had geantwoord.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hoopten waarschijnlijk dat het op 'risico nemen' aan zou komen..... doe ik de laatste vraag zelf of laat ik hem aan mijn tegenstander??? (aanname he, maar dit begreep ik eruit)quote:Op maandag 1 mei 2023 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit spel was gewoon kop of munt, had alles met geluk en pech te maken.
ze moest ook welquote:Op maandag 1 mei 2023 20:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
postduif is wel verhuisd , ston op instastory thx klusteam
En geluk voor ons.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit spel was gewoon kop of munt, had alles met geluk en pech te maken.
Ja, lekker makkelijkquote:Op maandag 1 mei 2023 20:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Esther zei nog wel tegen Imi dat ze het expres fout had geantwoord.
Zat er een ander slot in en stonden haar spullen al buiten?quote:Op maandag 1 mei 2023 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moest ook wel
huis was van haar en Ivor
I know, maar dat is niet wat ik bedoelde.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Esther zei nog wel tegen Imi dat ze het expres fout had geantwoord.
En dan nog, het waren de meeste debiele vragen.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hoopten waarschijnlijk dat het op 'risico nemen' aan zou komen..... doe ik de laatste vraag zelf of laat ik hem aan mijn tegenstander??? (aanname he, maar dit begreep ik eruit)
Ja en dat doet ze graag ,quote:Op maandag 1 mei 2023 20:49 schreef greysbones het volgende:
Sas heeft vooral lol als ze Bern voor schut zet
Maar als het waar is wat ze beweerde heeft Ima mazzel gehad.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I know, maar dat is niet wat ik bedoelde.
quote:Op maandag 1 mei 2023 20:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb Sas ook maar éen keer echt horen lachen, toen lag ze helemaal in een deuk en dat klonk heel anders![]()
Weet alleen niet meer waarom dat was![]()
Die twee hadden toen de slappe lach. Was toen Janet herhaaldelijk een zendercheck kreeg terwijl ze steeds indutte op de bank. Ze hadden toen net gehoord dat ze niet meer overdags mochten slapen.quote:
SPOILER: FilmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 1 mei 2023 20:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Die twee hadden toen de slappe lach. Was toen Janet herhaaldelijk een zendercheck kreeg terwijl ze steeds indutte op de bank. Ze hadden toen net gehoord dat ze niet meer overdags mochten slapen.Thanks.SPOILER: FilmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Er mag trouwens toch niet met 2 groepen gekaard worden.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:54 schreef Judiwi het volgende:
Jeetje heeft Bern begeleiding nodig. Verschrikkelijk. Gaat niets van uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |