Denk dat ze wel verder met hem wil , in elk geval uitzoeken of er meer is tussen hunquote:Op maandag 1 mei 2023 19:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zijn op social media al bevriend of volgen elkaar, dus e is echt wel meer
Die worden beheerd door familie of vrienden dus dat zegt niet zoveel.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zijn op social media al bevriend of volgen elkaar, dus e is echt wel meer
Dat denk ik ookquote:Op maandag 1 mei 2023 19:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat ze wel verder met hem wil , in elk geval uitzoeken of er meer is tussen hun
In dit geval denk ik van welquote:Op maandag 1 mei 2023 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Die worden beheerd door familie of vrienden dus dat zegt niet zoveel.
Stekker in het stopcontact...quote:
Mooi gecapt.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
daar komt ze al
Kiek em kiek'n
[ afbeelding ]
Ik vind het wel grappig die twee, ze doen er iemand kwaad meequote:Op maandag 1 mei 2023 19:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
daar komt ze al
Kiek em kiek'n
[ afbeelding ]
ze doet mij oren er kwaad meequote:Op maandag 1 mei 2023 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig die twee, ze doen er iemand kwaad mee
Sommigen krijgen al een lekker kleurtje van de zon.
quote:Op maandag 1 mei 2023 20:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En in die geniepige oogjes zie je de duivel
ze vindt zichzelf echt geweldig in alles wat ze doetquote:Op maandag 1 mei 2023 20:13 schreef Puzzie het volgende:
Zet iets voor Eunie der neus om te leren en ze leert het , best goed ook volgens eunie zelf
teveel moeite voor de FEBOquote:Op maandag 1 mei 2023 20:15 schreef Puzzie het volgende:
Nou... krijgen we nog wat variatie streams ?
Eunie kan alles , klinkt behoorlijk arrogantquote:Op maandag 1 mei 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze vindt zichzelf echt geweldig in alles wat ze doet
Terwijl ze dingen vaak maar half doet.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze vindt zichzelf echt geweldig in alles wat ze doet
ze lijkt een ADHd-erquote:Op maandag 1 mei 2023 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Terwijl ze dingen vaak maar half doet.
Ze leert ook veel van YT filmpjes en zegt dat ze het dan kan.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze lijkt een ADHd-er
alles even doen
dan is haar aandacht alweer verlegd naar iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |