Denk dat Kudus en Alvarez houden ook moeilijk wordt en zie eigenlijk ook wel Tadic en misschien Berghuis het voor gezien houden, dan blijft er wel heel weinig echte kwaliteit over.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:28 schreef Tarado het volgende: [..] Timber is wel goed hoor al denk ik dat hij weg gaat.
Dat vindt Timber zelf ook wel volgens mijquote:Op maandag 1 mei 2023 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Timber is wel goed hoor al denk ik dat hij weg gaat.
Volgens mij was dit sowieso zijn laatste seizoen conform de afspraken, ongeacht prestaties.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En begrijpelijk. Elftal draait voor geen meter.
dat legde hij net voor de finale nog even uitgebreid uit ookquote:Op maandag 1 mei 2023 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij was dit sowieso zijn laatste seizoen conform de afspraken, ongeacht prestaties.
Berghuis terug naar Feyenoord een optie?quote:Op maandag 1 mei 2023 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat Kudus en Alvarez houden ook moeilijk wordt en zie eigenlijk ook wel Tadic en misschien Berghuis het voor gezien houden, dan blijft er wel heel weinig echte kwaliteit over.
Wel echt alle ruimte om helemaal opnieuw te beginnen met bouwen, genoeg spelers bij wie de potentie er ook niet helemaal uitkomt.
Maar een speler als Bergwijn past niet bij Ajax en sowieso voetbalt hij alleen maar voor zichzelf. Rotte plek.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat Kudus en Alvarez houden ook moeilijk wordt en zie eigenlijk ook wel Tadic en misschien Berghuis het voor gezien houden, dan blijft er wel heel weinig echte kwaliteit over.
Wel echt alle ruimte om helemaal opnieuw te beginnen met bouwen, genoeg spelers bij wie de potentie er ook niet helemaal uitkomt.
Je moet gewoon een heel nieuw elftal bouwen.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
alles maar weg doen is geen beleidquote:Op maandag 1 mei 2023 11:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar een speler als Bergwijn past niet bij Ajax en sowieso voetbalt hij alleen maar voor zichzelf. Rotte plek.
Brobbey is geen speler met het niveau voor Ajax.
Dus ook die twee kun je eigenlijk het beste verkopen.
En ok, dan begin je vanaf zo goed als nul. Maar met de huidige leiding en hun trackrecord is dat vragen om 150 miljoen uit te geven aan de ene na de andere mislukking.
Met Rulli, die mexicaan, Bassey, Wijndal, Klaassen, Berghuis, Brobbey, Tadic, Bergwijn heb je in ieder geval een mooie frisse basis staan met langlopende contractenquote:Op maandag 1 mei 2023 11:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je moet gewoon een heel nieuw elftal bouwen.
Bij sommige spelers krijg je dat er gewoon niet uit. Bergwijn is een aardige jongen maar snapt niets van topvoetbal. Begint ook altijd als eerste te slenteren als het even niet loopt. En ook geen toeval dat hij al naar Brobbey toerende natuurlijk.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is geen klein kind. Het is een volwassen professional die geen pepernoot meer raakt.
Maar een bepaalde speelwijze is wel onderdeel van het beleid. Sommige spelers passen bij jouw club, andere niet. Geef dan de jeugd maar een kans.quote:
Twijfelachtig, aantal slechte wedstrijden dit jaar is meer dan goede. Leuk dat hij tegen Cambuur of RKC af en toe nog het verschil maakt maar verder is het niet zoveel.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou echt wel basis staan daar hoor met een nog een stel.
Klaassen ook nog steeds?quote:Op maandag 1 mei 2023 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 mei 2023 12:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Twijfelachtig, aantal slechte wedstrijden dit jaar is meer dan goede. Leuk dat hij tegen Cambuur of RKC af en toe nog het verschil maakt maar verder is het niet zoveel.
Echt schandalig.quote:
Dat zou bijzonder onverstandig zijn, wordt 32 dit jaar en is nou typisch een speler die echt niet meer beter gaat worden.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Berghuis zou uiteraard in basis staan bij Feyenoord... Kijk gewoon naar hun flanken dan weet je genoeg.
Maar dat is verder irrelevant, hij gaat niet weg komende zomer.
Je kunt moeilijk weer je halve elftal wegdoen...quote:Op maandag 1 mei 2023 12:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat zou bijzonder onverstandig zijn, wordt 32 dit jaar en is nou typisch een speler die echt niet meer beter gaat worden.
Want? Is in Rotterdam ook gewoon gebeurd.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk weer je halve elftal wegdoen...
Dat heb ik niet zo gezegd, wel dat Slot zo'n type speler wel prettig vindt, zie Til.quote:
Dat ben ik wel met je eens ja.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik niet zo gezegd, wel dat Slot zo'n type speler wel prettig vindt, zie Til.
Dan heb je ook meteen het grote verschil te pakken, Slot was met Ajax of PSV ook kampioen geworden, ik weet dat jullie daar niet aan willen maar hij is wel de grootste factor.
Niet echt heel vergelijkbaar.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Want? Is in Rotterdam ook gewoon gebeurd.
Dat klopt want in Rotterdam zijn ze nu kampioen. Als het materiaal niet goed genoeg is, moet er gewoon worden doorgeselecteerd. Er is geld genoeg, en het is echt tijd om schoon schip te maken.quote:
Ik snap dat je graag grappig wil doen maar heeft gewoon niets met mijn opmerking te maken.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klopt, bij Feyenoord worden ze kampioen
Jep, Ajax staat er financieel zelfs beter voor dan Feyenoord destijds. Alleen maar deste meer reden om schoon schip te makenquote:Op maandag 1 mei 2023 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik snap dat je graag grappig wil doen maar heeft gewoon niets met mijn opmerking te maken.
Feyenoord zat destijds in een heel andere fase en andere financiele huishouding dan Ajax nu.
Waarbij er op dit moment grotere problemen zijn dan Steven Berghuis.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jep, Ajax staat er financieel zelfs beter voor dan Feyenoord destijds. Alleen maar deste meer reden om schoon schip te maken
Uiteindelijk gaat het erom dat je gericht spelers haalt, dat hebben zij wel gedaan en Ajax niet, even los van de kosten.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik snap dat je graag grappig wil doen maar heeft gewoon niets met mijn opmerking te maken.
Feyenoord zat destijds in een heel andere fase en andere financiele huishouding dan Ajax nu.
Hoe zou jij het doen dan?quote:Op maandag 1 mei 2023 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarbij er op dit moment grotere problemen zijn dan Steven Berghuis.
die had bijna 40-45 miljoen gekost in totaal, maar de RvC zat op te lettenquote:Op maandag 1 mei 2023 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het erom dat je gericht spelers haalt, dat hebben zij wel gedaan en Ajax niet, even los van de kosten.
Bergwijn, Wijndal en Brobbey stonden al op het Overmars lijstje maar Bassey en Ocampos zijn toch wel verrassingen te noemen.
Prioriteit ligt op dit moment in verdediging en middenveld.quote:
doet het fantastisch bij Sevillaquote:Op maandag 1 mei 2023 12:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die had bijna 40-45 miljoen gekost in totaal, maar de RvC zat op te letten
Presteert gewoon bij Sevilla. Schreuder heeft er geen verstand van.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die had bijna 40-45 miljoen gekost in totaal, maar de RvC zat op te letten
kan je niet zelf een mening vormen?quote:Op maandag 1 mei 2023 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Presteert gewoon bij Sevilla. Schreuder heeft er geen verstand van.
Al was het wel een absurd bedrag voor een speler van zijn leeftijd maar waarom hij nooit opgesteld is begrijp ik weinig van, het lullige is nu dat hij bij Sevilla speelt maar door Ajax wordt betaald.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Presteert gewoon bij Sevilla. Schreuder heeft er geen verstand van.
Tja al die spelers met "potentieel" dat er maar niet uit komt. Het komt zelden voor dat een dergelijke speler helemaal opleeft onder een andere trainer.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij sommige spelers krijg je dat er gewoon niet uit. Bergwijn is een aardige jongen maar snapt niets van topvoetbal. Begint ook altijd als eerste te slenteren als het even niet loopt. En ook geen toeval dat hij al naar Brobbey toerende natuurlijk.
31,25 miljoen euro.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:54 schreef TheVulture het volgende:
Ter verdediging van Bergwijn, verdedigend deed hij gisteren wel echt prima werk om de dubbele denking van de flankspelers van PSV te ondersteunen. Voor de rest ben ik inderdaad bang dat we er de helft teveel voor hebben betaald.
Heeft echt wel meer dan genoeg kwaliteiten, maar de helft van het seizoen verkeerd gebruikt worden, een elftal dat niet draait en dan misschien zelf ook niet het juiste knopje kunnen vinden en dan krijg je dit ongeveer.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tja al die spelers met "potentieel" dat er maar niet uit komt. Het komt zelden voor dat een dergelijke speler helemaal opleeft onder een andere trainer.
Bergwijn zou met 25 jaar in zijn prime moeten zijn. Die kan beter bij Utrecht aan de slag.
Gmtaquote:Op maandag 1 mei 2023 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Twee zielen een gedachte vriend
Waar moeten ouwe zakken als Berghuis en Tadic in hemelsnaam heen met dat salarisquote:Op maandag 1 mei 2023 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker naar de zandbak, een moraal hebben de 2 toch nietquote:Op maandag 1 mei 2023 13:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waar moeten ouwe zakken als Berghuis en Tadic in hemelsnaam heen met dat salaris![]()
Lolquote:Op maandag 1 mei 2023 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zelden? Komt vaak zat voor zelfs. Hij begon ook gewoon heel goed aan het seizoen (deze speler is te goed voor de eredivisie) maar is de vernietiging meegetrokken.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tja al die spelers met "potentieel" dat er maar niet uit komt. Het komt zelden voor dat een dergelijke speler helemaal opleeft onder een andere trainer.
Bergwijn zou met 25 jaar in zijn prime moeten zijn. Die kan beter bij Utrecht aan de slag.
Ik stel dat Feyenoord destijds noodgedwongen moest doorselecteren. Er moest geld in laatje komen waarvan er een gedeelte is geinvesteerd in nieuwe spelers. Gelukkig voor Feyenoord waren dat bijna allemaal geslaagde transfers, dan gaat er iets goed daar met de scouting en inpassen van de spelers door de staf.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol
Je kan je bij Ajax achter heel veel factoren verschuilen maar toch niet achter het financiële plaatje
Jij bent de ridder die er verstand van heeft?quote:Op maandag 1 mei 2023 13:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Lekker naar de zandbak, een moraal hebben de 2 toch niet
Het was een grapje.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dat geldt ook wel voor twee of drie andere spelers... Wat Schreuder gedaan heeft weet ik nog steeds niet, maar een paar spelers is het zelfvertrouwen kwijt of lijkt er gewoon geen zin meer in het spelletje te hebben..quote:Op maandag 1 mei 2023 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft echt wel meer dan genoeg kwaliteiten, maar de helft van het seizoen verkeerd gebruikt worden, een elftal dat niet draait en dan misschien zelf ook niet het juiste knopje kunnen vinden en dan krijg je dit ongeveer.
Ik schat mezelf wel hoger in dan die twee in ieder gevalquote:Op maandag 1 mei 2023 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij bent de ridder die er verstand van heeft?
Wat een kansloos trieste vent ;')quote:Op maandag 1 mei 2023 13:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ twitter ]
De wanhoop. De pure wanhoop.
Haha idd wat een moment weerquote:Op maandag 1 mei 2023 13:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ twitter ]
Elwin Bos, ik ken hem niet maar hij komt wel wat wanhopig over.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ twitter ]
Dat weet je dan goed te verbergen hierquote:Op maandag 1 mei 2023 13:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik schat mezelf wel hoger in dan die twee in ieder geval![]()
Jup, totale onkunde en Ajax onwaardig. Tegen Feyenoord was dit ook het plan ipv een tactisch plan te maken. Spelbederf ten top. Die Klaassen gisteren ook tijdens de persco, eerst nog proberen weg te komen met 'we hebben dan echt wel pijn hoor', ging er niet in bij de journalist.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ twitter ]
Wat voor moreel discutabele dingen heb jij mij hier zien doen dan? Hoort eigenlijk niet in dit topic thuis natuurlijk, maar als jullie het op de persoon gaan spelen mag ik ook wel een verklaring hebben natuurlijk.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:27 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat weet je dan goed te verbergen hier
Bedoel je dan Psv die zingt over "wie niet springt die is een jood" of ajax dat zingt over "superjoden" indien dat laatste kan je elke thuiswedstrijd van ajax zonder publiek spelenquote:Op maandag 1 mei 2023 14:36 schreef Vis1980 het volgende:
Ook raar dat de wedstrijd niet stil werd gelegd toen er over Joden werd gezongen. Daarnaast de manier waarop men de Kuip heeft beschadigd... Wat een totale aanfluiting voor het voetbal gisteren.
Wat dacht je van die 2 voetballers beschuldigen ervan met 0 bewijs en zonder dat je ze kent.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat voor moreel discutabele dingen heb jij mij hier zien doen dan? Hoort eigenlijk niet in dit topic thuis natuurlijk, maar als jullie het op de persoon gaan spelen mag ik ook wel een verklaring hebben natuurlijk.
Je lult maar wat, mag verder allemaal hoor, maar het het was gewoon een beetje dom.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat voor moreel discutabele dingen heb jij mij hier zien doen dan? Hoort eigenlijk niet in dit topic thuis natuurlijk, maar als jullie het op de persoon gaan spelen mag ik ook wel een verklaring hebben natuurlijk.
Beide inderdaad, lik op stuk. Die wc-slopers ook meteen stadionverbod voor de rest van hun leven geven en de kosten op hun verhalen. Tuig en mensen die tuig goedkeuren moeten nu maar eens opdonderen uit de voetballerij.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:38 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Bedoel je dan Psv die zingt over "wie niet springt die is een jood" of ajax dat zingt over "superjoden" indien dat laatste kan je elke thuiswedstrijd van ajax zonder publiek spelen
Nouja Tadic heeft dat inmiddels toch wel ruimschoots bewezen dunkt mij. Berghuis vind ik eigenlijk altijd wel correct.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:38 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wat dacht je van die 2 voetballers beschuldigen ervan met 0 bewijs en zonder dat je ze kent.
Hou toch op man, ik zie die twee idioten toch iedere week voetballen man, en dan heb ik het nog niet eens over berghuis met z'n overstap naar ajax.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:38 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wat dacht je van die 2 voetballers beschuldigen ervan met 0 bewijs en zonder dat je ze kent.
Die Vissers was gewoon aan het trollen. TeamKlaassen.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jup, totale onkunde en Ajax onwaardig. Tegen Feyenoord was dit ook het plan ipv een tactisch plan te maken. Spelbederf ten top. Die Klaassen gisteren ook tijdens de persco, eerst nog proberen weg te komen met 'we hebben dan echt wel pijn hoor', ging er niet in bij de journalist.
Nee, spelers van Ajax moeten zich echt kapot schamen, wat een anti-voetbal.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die Vissers was gewoon aan het trollen. TeamKlaassen.
(lol)quote:Op maandag 1 mei 2023 11:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Klaassen, Berghuis, Tadic [...] een mooie frisse basis
Nee, het kwam bij beide clubs voor het was niet alleen Ajax. PSV heeft er gewoon patent op dat jank gedrag met opperjankert De Jong voorop.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, spelers van Ajax moeten zich echt kapot schamen, wat een anti-voetbal.
Het is het hele seizoen al Ajax. En het werd aan Klaassen gevraagd, die deed er aan mee. 'Maar hunnie doen het ook', stelletje kinderen.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, het kwam bij beide clubs voor het was niet alleen Ajax. PSV heeft er gewoon patent op dat jank gedrag met opperjankert De Jong voorop.
quote:Op maandag 1 mei 2023 14:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, spelers van Ajax moeten zich echt kapot schamen, wat een anti-voetbal.
Dat is niet het hele seizoen alleen bij dit soort belangrijke wedstrijden, hoort er ook een beetje bij alleen liep het gisteren een beetje de spuigaten uit bij beide clubs. Dat zijn de feiten.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is het hele seizoen al Ajax. En het werd aan Klaassen gevraagd, die deed er aan mee. 'Maar hunnie doen het ook', stelletje kinderen.
Ik zie die Klaassen elke week betrokken zijn in opstandjes. Niet alleen gisteren.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is niet het hele seizoen alleen bij dit soort belangrijke wedstrijden, hoort er ook een beetje bij alleen liep het gisteren een beetje de spuigaten uit bij beide clubs. Dat zijn de feiten.
Valt ook wel weer mee want waarom hebben we het er dan nooit over en gisteren wel?quote:Op maandag 1 mei 2023 14:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zie die Klaassen elke week betrokken zijn in opstandjes. Niet alleen gisteren.
Halve finale in rotterdam deed ajax ook precies hetzelfde anders hoor. Heitinga stuurt zijn spelers doelbewust het veld op om zo veel als mogelijk is te zieken.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is niet het hele seizoen alleen bij dit soort belangrijke wedstrijden, hoort er ook een beetje bij alleen liep het gisteren een beetje de spuigaten uit bij beide clubs. Dat zijn de feiten.
Wat je zegt, halve finale. Dat hoort er bij.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Halve finale in rotterdam deed ajax ook precies hetzelfde anders hoor. Heitinga stuurt zijn spelers doelbewust het veld op om zo veel als mogelijk is te zieken.
Echt het aller slechtste excuus voor dit soort bullshit.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat je zegt, halve finale. Dat hoort er bij.
Fijn dat jij dat vind vader. Ik ben een andere mening toegedaan.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Echt het aller slechtste excuus voor dit soort bullshit.
Viel me ook meteen op ja, echt een bewussie.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ twitter ]
Okquote:Op maandag 1 mei 2023 14:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hou toch op man, ik zie die twee idioten toch iedere week voetballen man, en dan heb ik het nog niet eens over berghuis met z'n overstap naar ajax.
Dat is dan toch echt wel de teloorgang van ajax moet ik zeggen dan. Past ook totaal niet in de visie van t clubje waar altijd voor mooi voetbal word gestaan. Maar dat is het risico van Heitinga als trainer aanstellen, iemand die in zijn carriere ook zo gauw mogelijk de bal af moest geven aan iemand die wel kon voetballen.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jij hebt het er misschien nooit over, maar anderen wel. Daarnaast is dit het Ajax-topic. Maar als ik het goed begrijp is het vooral allemaal smoezen verzinnen ipv inzien dat dit echt niet kan.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee want waarom hebben we het er dan nooit over en gisteren wel?
Fijn dat jij dat vind.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jij hebt het er misschien nooit over, maar anderen wel. Daarnaast is dit het Ajax-topic. Maar als ik het goed begrijp is het vooral allemaal smoezen verzinnen ipv inzien dat dit echt niet kan.
Wat een armoe, en dat is dan zeker zogenaamd een Ajacied?quote:Op maandag 1 mei 2023 14:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft gewoon de spelers verkocht die toe waren aan een stap in hun carrière, net zoals men dat bij Ajax doet. Daar is qua situatie niks wezenlijks anders aan behalve wellicht het prijskaartje van de spelers.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik stel dat Feyenoord destijds noodgedwongen moest doorselecteren. Er moest geld in laatje komen waarvan er een gedeelte is geinvesteerd in nieuwe spelers. Gelukkig voor Feyenoord waren dat bijna allemaal geslaagde transfers, dan gaat er iets goed daar met de scouting en inpassen van de spelers door de staf.
Ajax heeft halve basiselftal laten gaan waarna scouting duidelijk niet goede spelers kon aanleveren en/of staf onder Schreuder kon er niet mee uit de voeten. Nu is er weer risico dat er aantal basisspelers vertrekken terwijl de vervangers van vorige vertrekkers niet presteren. Dan kom je nu op punt dat je eerst de put moet gaan dempen...
Totaal andere situaties.
Klaassen is een patient.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zie die Klaassen elke week betrokken zijn in opstandjes. Niet alleen gisteren.
Klaassen is vooral een eindbaas die elke wedstrijd alles geeft, ook gisteren weer. Scoort in elke wedstrijd een ruim voldoende alleen al om strijd.quote:
Dat is een beetje net als Cillessen. Dat zo'n Alvarez een dom schoppertje is zit gewoon een beetje erin, maar Klaassen acteert een grote jongen. Dat wordt sowieso wat lastig als je hoofd een ei is, niemand neemt je dan echt serieus.quote:
Net zoals we jou niet serieus nemen in dit topic....quote:Op maandag 1 mei 2023 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is een beetje net als Cillessen. Dat zo'n Alvarez een dom schoppertje is zit gewoon een beetje erin, maar Klaassen acteert een grote jongen. Dat wordt sowieso wat lastig als je hoofd een ei is, niemand neemt je dan echt serieus.
Oke meneer Cambuur gaat Feyenoord om hun moeder laten roepen.quote:Op maandag 1 mei 2023 15:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Net zoals we jou niet serieus nemen in dit topic....
Kun je alleen maar schermen met oude quotes van mij? Treurig vriend!quote:Op maandag 1 mei 2023 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Oke meneer Cambuur gaat Feyenoord om hun moeder laten roepen.
quote:Op maandag 1 mei 2023 14:51 schreef Caland het volgende:
Dat kansloze gedrag van spelers begon toch al onder Ten Hag. Veredeld schopploegje, krijg je ervan als je een gestoorde Balkangek aanvoerder maakt.
Haha, hier kon ik dan weer hard om lachen.quote:Op maandag 1 mei 2023 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
nounounou
Moet hij je ff zijn wond laten zien of zo??
Mijn buurman werkt ook hard.quote:Op maandag 1 mei 2023 15:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klaassen is vooral een eindbaas die elke wedstrijd alles geeft, ook gisteren weer. Scoort in elke wedstrijd een ruim voldoende alleen al om strijd.
quote:Update 01-05 14:56: Ajax heeft Peter Bosz toch niet benaderd. Het nieuws van Studio Voetbal werd een dag later in de NOS Voetbalpodcast weer gerectificeerd. "Dat bericht kwam gisteren na elven binnen bij onze redacteur en dat is niet een moment dat je nog iemand gaat bellen of het klopt", aldus Jeroen Stekelenburg. "Dat is vanochtend wel gebeurd en het blijkt niet te kloppen. Peter Bosz ontkent het zelf ook en hij is niet benaderd door Ajax."
De NOS laat feiten nooit in de weg zitten van een goed verhaal.quote:
Niemand neemt de NOS serieus.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De NOS laat feiten nooit in de weg zitten van een goed verhaal.
Alles beter dan die kneuzen van Vandaag Inside.quote:
Ik mag toch hopen van niet...quote:
Elke keer als ik het zie vraag ik me harder af hoe sneu je moet zijn als trainer om zoiets te doen. Echt, hoe komt het in zijn domme botte harsens op.quote:
Volgens mij ziet hij het niet eens, en verwacht het ook niet natuurlijk. Uiteindelijk is het ook weer niet zo alsof hij zijn poot uitsteekt ofzoquote:Op maandag 1 mei 2023 16:59 schreef StevenHyde het volgende:
Ik vind het vooral ook knap dat het Simons niks deert. Want lijkt me idd enorm hinderlijk.
Ik vind dit gewoon rode kaart waardig voor een trainer. En de club moet gewoon laten weten dat ze dit niet waarderen.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:59 schreef StevenHyde het volgende:
Ik vind het vooral ook knap dat het Simons niks deert. Want lijkt me idd enorm hinderlijk.
Dat merk je echt wel als je daar loopt hoor. In die split second zullen er echt wel spelers zijn die een fractie inhouden.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij ziet hij het niet eens, en verwacht het ook niet natuurlijk. Uiteindelijk is het ook weer niet zo alsof hij zijn poot uitsteekt ofzo
#verschrikkelijkquote:Op maandag 1 mei 2023 16:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Kiek em op de looplijn van Xavi afstappen.
Ik ben geen fan van John hoor, maar dit is wat overdreven, Simons ziet hem niet eens want die kijkt al vooruit.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon rode kaart waardig voor een trainer. En de club moet gewoon laten weten dat ze dit niet waarderen.
Past echt niet binnen de grote club die Ajax zo hard wil zijn.
Het is toch wel een actie waarbij je duidelijk kunt zien dat er iets goed mis zit in dat hoofd.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij ziet hij het niet eens, en verwacht het ook niet natuurlijk. Uiteindelijk is het ook weer niet zo alsof hij zijn poot uitsteekt ofzo
Hopelijk blijft hij trainer.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is toch wel een actie waarbij je duidelijk kunt zien dat er iets goed mis zit in dat hoofd.
Je hebt het over een ‘mens’ dat bij een besloten jeugdwedstrijd zijn hooliganvriendjes binnenliet om kinderen in elkaar te rammen en je had dit beeld nodig om dat te constateren?quote:Op maandag 1 mei 2023 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is toch wel een actie waarbij je duidelijk kunt zien dat er iets goed mis zit in dat hoofd.
Die is de fratsen in Spanje al gewend, dus die raakt hier echt niet ondersteboven van (wel van een laagvliegende F-Sanchez natuurlijkquote:Op maandag 1 mei 2023 16:59 schreef StevenHyde het volgende:
Tuurlijkquote:Op maandag 1 mei 2023 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt het over een ‘mens’ dat bij een besloten jeugdwedstrijd zijn hooliganvriendjes binnenliet om kinderen in elkaar te rammen en je had dit beeld nodig om dat te constateren?
"taxichauffeur in Milaan"quote:Op maandag 1 mei 2023 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De NOS laat feiten nooit in de weg zitten van een goed verhaal.
Het was meer een bevestiging van wat ik altijd al vond.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt het over een ‘mens’ dat bij een besloten jeugdwedstrijd zijn hooliganvriendjes binnenliet om kinderen in elkaar te rammen en je had dit beeld nodig om dat te constateren?
Ja de nieuwe kale en Kokkie is uit!?quote:Op maandag 1 mei 2023 18:10 schreef klaasweetalles het volgende:
wat waren die tadic, klaassen en berghuis walgelijk gisteren
ze compenseren hun gebrek aan inbreng op voetbal alleen maar met vechten dreigen en ander misselijk gedrag
deze 3 spelers hebben echt geen fuk bij ajax wat te zoeken
en dat roep ik al een jaar
hopelijk tekenen ze alle 3 nog voor 5 jaar bij
is die video van die 2 gekkies al weer uit?
ben benieuwd wat ze te melden hebben
bedankt dit wordt weer genietenquote:Op maandag 1 mei 2023 18:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja de nieuwe kale en Kokkie is uit!?
@:elan @:zipportal @:caland
Krijg steeds meer een Kuijt-vibe bij hem. Inhoudelijk is het niets, steeds hameren op strijd leveren en uiteindelijk bar weinig resultaat boeken.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal wel, als het maar niet bij Ajax is.
Natuurlijk zie je dat in je ooghoeken wel gebeuren. Waarom denk je anders dat Heitinga dit doet?quote:Op maandag 1 mei 2023 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van John hoor, maar dit is wat overdreven, Simons ziet hem niet eens want die kijkt al vooruit.
Bedankt henkquote:Op maandag 1 mei 2023 19:03 schreef henkklaas1994 het volgende:
Ga er maar gewoon vanuit dat Heitinga gaat blijven. Zo achterlijk is het bestuur van Ajax. Helemaal klaar met Ajax. Ik heb ook echt 0.0 binding met de spelers die er nu beetje rond dwarrelen. Ajax is een verschrikkelijke club geworden zonder beleid.
Dat zag je mijlenver van tevoren aankomen.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:03 schreef LordVoldermort het volgende:
Toch blijf ik het bizar vinden dat Ajax in een jaar tijd zo ongekend ver is afgegleden.
Hoeveel is mijlenver in jaren volgens jou?quote:Op maandag 1 mei 2023 19:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat zag je mijlenver van tevoren aankomen.
Toen Schreuder trainer werd wist ik gelijk dit gaat foutquote:Op maandag 1 mei 2023 20:09 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hoeveel is mijlenver in jaren volgens jou?
Halverwege het laatste jaar Ten Hag was wel de nagel in de doodskistquote:Op maandag 1 mei 2023 20:09 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hoeveel is mijlenver in jaren volgens jou?
Brobbey schoot voor een leeg doel op de paal.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gisteren was het 1 keer huizenhoog over, 1 keer midden lat en 1 rollertje door het midden.
Als je gewoon had gedaan wat elke speler zo ongeveer bij de Fjes had geleerd (hoek uitzoeken, binnenkant voet, probeer iets van de grond) dan durf ik wel te zeggen dat de kans op succes vele malen groter was geweest dan spelers te laten freewheelen.
Die jongen snapt sowieso niet zo heel veel volgens mij. Een beetje een Mokerdomme Johnny wat dat betreft.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bergwijn is een aardige jongen maar snapt niets van topvoetbal.
Ja maar Willem Vissersquote:Op maandag 1 mei 2023 22:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vond de opmerking van Willem Vissers nog wel aardig vandaag: Als je allebei traint op penalties dan moet er alsnog een winnaar en een verliezer komen maar als je er helemaal niet op traint weet je in ieder geval zeker dat het nooit iets wordt.
Jammer dat dit voor 9 van de 10 Nederlandse aanvallers de laatste jaren geldt.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die jongen snapt sowieso niet zo heel veel volgens mij. Een beetje een Mokerdomme Johnny wat dat betreft.
Klopt, bij Feyenoord waren ze niet zwaar overbetaald. Snap wel dat zo’n Klaassen z’n miljoenencontract niet inlevert om voor 200k bij Utrecht te gaan ballen.quote:
Wat channant ditquote:Op maandag 1 mei 2023 13:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ twitter ]
Dat vind ik als Ajacied erg jammer.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt, bij Feyenoord waren ze niet zwaar overbetaald. Snap wel dat zo’n Klaassen z’n miljoenencontract niet inlevert om voor 200k bij Utrecht te gaan ballen.
Vind het allebei aanstellerij, maar binnen het huidige klimaat natuurlijk wel terecht.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:38 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Bedoel je dan Psv die zingt over "wie niet springt die is een jood" of ajax dat zingt over "superjoden" indien dat laatste kan je elke thuiswedstrijd van ajax zonder publiek spelen
Niet oefenen op penalties is schaamteloze arrogantie en is gisteren kei-hard afgestraft.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Brobbey schoot voor een leeg doel op de paal.
Die was zo niet te missen dat Bergwijn hem al kwam feliciteren.
Maar nee ze hadden op penalties moeten oefenen!!1!!!
Als Feyenoorder hoop ik dat frustihoofd een verbod krijgt op het uitoefenen van z'n beroep. Wat een debiel is dat joh. Dat is ergens nog tien keer erger dan zo'n Tadic.quote:
Waar moet je met profs op oefenen dan bij schieten vanaf 11 meter?quote:Op maandag 1 mei 2023 22:25 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Niet oefenen op penalties is schaamteloze arrogantie en is gisteren kei-hard afgestraft.
Heitinga heeft duidelijk naar Roma gekeken afgelopen week, in plaats van naar Napoli en City.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon rode kaart waardig voor een trainer. En de club moet gewoon laten weten dat ze dit niet waarderen.
Past echt niet binnen de grote club die Ajax zo hard wil zijn.
Heb je die lachwekkende penalty reeks gezien of praat je liever gewoon überhaupt mee met de meute?quote:Op maandag 1 mei 2023 22:28 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Waar moet je met profs op oefenen dan bij schieten vanaf 11 meter?
Profs laten trainen op aanlopen en plaatsen vanaf de 11.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Heb je die lachwekkende penalty reeks gezien of praat je liever gewoon überhaupt mee met de meute?
Tien minuten voor zijn penalty appte ik maten als dat Brobbey de zijne de parkeerplaats op zou trappen. Alvarez was ook echt lachwekkend.
Dat is gewoon trainbaar. De druk niet, de techniek wel (aanlopen, plaatsen). En dat kon er geen van een.
Ik vind het wel droevig als je iemand die er 3 miljoen voor krijgt moet leren hoe ze een bal op een vlak van pakweg 18m2 moeten schoppen.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Heb je die lachwekkende penalty reeks gezien of praat je liever gewoon überhaupt mee met de meute?
Tien minuten voor zijn penalty appte ik maten als dat Brobbey de zijne de parkeerplaats op zou trappen. Alvarez was ook echt lachwekkend.
Dat is gewoon trainbaar. De druk niet, de techniek wel (aanlopen, plaatsen). En dat kon er geen van een.
Kort nadat flappie in de pers dropt dat Peter helemaal niet geschikt is voor de job, dus dat er helemaal geen sprake van is. Zou wel goede TV zijn, als ze hem dan alsnog benaderen en hij nee zegt.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:40 schreef cherrycoke het volgende:
Zo jammer dat het Bosz verhaal niet waar was.
De brub had er waarschijnlijk wel baat bij gehad…quote:Op maandag 1 mei 2023 22:40 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Profs laten trainen op aanlopen en plaatsen vanaf de 11.![]()
Ben je al benaderd als trainert?
Kan het onmogelijk slechter doen dan domme Sjonnie.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:40 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Profs laten trainen op aanlopen en plaatsen vanaf de 11.![]()
Ben je al benaderd als trainert?
Pierre van Hooijdonk won een UEFA Cup met trainen op vrije trappen en penalties. Alle grote voetbaltrainers bereiden hun teams erop voor. Maar laten we hier lekker de nuchtere Nederlanders uit gaan hangen die roepen dat het nergens voor nodig isquote:Op maandag 1 mei 2023 22:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik vind het wel droevig als je iemand die er 3 miljoen voor krijgt moet leren hoe ze een bal op een vlak van pakweg 18m2 moeten schoppen.
Zomaar een persoonlijke toevoeging, die verder niet wegneemt dat het me alsnog wel een aanradertje lijkt…
5 centimeter naar links en je wint die beker en niemand heeft het meer ergens overquote:Op maandag 1 mei 2023 21:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Brobbey schoot voor een leeg doel op de paal.
Die was zo niet te missen dat Bergwijn hem al kwam feliciteren.
Maar nee ze hadden op penalties moeten oefenen!!1!!!
Het bleek gisteren wel dat daar geen reden voor is inderdaadquote:Op maandag 1 mei 2023 22:28 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Waar moet je met profs op oefenen dan bij schieten vanaf 11 meter?
nagel in de doodskist.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:21 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Halverwege het laatste jaar Ten Hag was wel de nagel in de doodskist
Brobbey is te wisselvallig en toch wel qua missers Lex Immers gehalte bereikt. Niet alleen dit seizoen.quote:Op maandag 1 mei 2023 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
5 centimeter naar links en je wint die beker en niemand heeft het meer ergens over.
Wat dat betreft is het wel echt die gifbeker die leeg moet hoor. Bij vlagen was Ajax de betere ploeg, al heb je daar geen klote aan. Brobbey oogt ook echt extreem gefrustreerd in het veld, terwijl dat normaliter een hele relaxte gast is volgens mij?
Mooi man, geen van je vriendjes reageertquote:Op maandag 1 mei 2023 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nagel in de doodskist.
@:ggmm @:caland @:onlogisch @:bezsen @:jancees @:coco
check deze gek
Nemen van strafschoppen is veel meer een mentale kwestie. Geloof je nou echt dat spelers die het tot profvoetballer geschopt hebben qua techniek niet fatsoenlijk een penalty kunnen nemen?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 00:20 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Brobbey is te wisselvallig en toch wel qua missers Lex Immers gehalte bereikt. Niet alleen dit seizoen.
Maar laten we spelers van 20 jaar geleden erbij halen om het punt te maken dat trainen op vrije trappen en penalties weldegelijk nut heeft!
Dit heeft dan weer weinig met trainen te makenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:39 schreef Scorpie het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)cent-door-het-midden
Maar vooral niet op trainen hoor Heitinga.
Maar dit is letterlijk wat ik betoog.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Nemen van strafschoppen is veel meer een mentale kwestie. Geloof je nou echt dat spelers die het tot profvoetballer geschopt hebben qua techniek niet fatsoenlijk een penalty kunnen nemen?
Lex Immers ontbeerde gewoon techniek. Brobbey kan echt wel voetballen en onder normale omstandigheden een strafschop benutten.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:23 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Maar dit is letterlijk wat ik betoog.
nogmaals: heb je die penaltyreeks gezien en gezien hoe belachelijk slecht de techniek en aanloop was van sommigen?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Nemen van strafschoppen is veel meer een mentale kwestie. Geloof je nou echt dat spelers die het tot profvoetballer geschopt hebben qua techniek niet fatsoenlijk een penalty kunnen nemen?
Je zegt net dat profvoetballers de techniek hebben om een strafschop te benutten. Wat is het nou, het één of het anderquote:
de experience van communiceren met Elan blijft na jaren nog altijd hetzelfde: onnavolgbaarquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je zegt net dat profvoetballers de techniek hebben om een strafschop te benutten. Wat is het nou, het één of het ander
ElanED
Als je ongezond gespannen bent ziet alles er debiel uit. Hoewel we ons er kostelijk mee vermaken weiger ik te geloven dat clown Bassey puur technisch bekeken dusdanig slecht is dat hij met enige regelmaat over zijn eigen voeten struikelt. Zelfde met al die overacting op elke miniscule overtreding en het gejank bij de scheidsrechter. Dit elftal is gewoon totaal labiel.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
nogmaals: heb je die penaltyreeks gezien en gezien hoe belachelijk slecht de techniek en aanloop was van sommigen?
Onnavolgbaar dit, nog los van het feit dat mensen die beweren dat trainen op strafschoppen onzinnig is totaal, maar dan ook totaal niets begrijpen van voetbal op het hoogste niveauquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de experience van communiceren met Elan blijft na jaren nog altijd hetzelfde: onnavolgbaar
Ik ga hier niet op reageren want er staat alleen maar luchtquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je ongezond gespannen bent ziet alles er debiel uit. Hoewel we ons er kostelijk mee vermaken weiger ik te geloven dat clown Bassey puur technisch bekeken dusdanig slecht is dat hij met enige regelmaat over zijn eigen voeten struikelt. Zelfde met al die overacting op elke miniscule overtreding en het gejank bij de scheidsrechter. Dit elftal is gewoon totaal labiel.
De basistechniek om een hoek te kiezen en daar te schieten is er gewoon, bij elke voetballer.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je zegt net dat profvoetballers de techniek hebben om een strafschop te benutten. Wat is het nou, het één of het ander
ElanED
Hahahahaha en nu snel een stukje totaal nietszeggende troep erbij schrijven. lachwekkend
Als jij jezelf dat wil blijven vertellen moet je dat blijven doen. Ik ga niet niet verder op in.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:42 schreef Elan het volgende:
[..]
De basistechniek om een hoek te kiezen en daar te schieten is er gewoon, bij elke voetballer.
Alsof ze bij Ajax niet op strafschoppen trainenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:39 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Onnavolgbaar dit, nog los van het feit dat mensen die beweren dat trainen op strafschoppen onzinnig is totaal, maar dan ook totaal niets begrijpen van voetbal op het hoogste niveau
Lex heeft na afloop zelf over die betreffende strafschop gezegd dat hij hem veel beter beheerst af kunnen inschieten, maar dat hij zich liet leiden door de emotie op dat moment (vol stadion met Joden) en hem keihard in de kruising wilde rossen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Als jij jezelf dat wil blijven vertellen moet je dat blijven doen. Ik ga niet niet verder op in.
Je kan er best wel wat mee doen met trainen, zo'n moment is niet na te bootsen op de training maar als je het voor 90% op de automatische piloot kan dan is die 10% makkelijker te halen dan als je zonder plan naar die stip loopt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:51 schreef Elan het volgende:
Naar mijn idee was Brobbey behoorlijk gefrustreerd en zat hij al niet lekker in de wedstrijd toen hij die strafschop nam, ik geloof niet dat het een kwestie was van (meer) trainen.
Neem toch aan dat ze op strafschoppen gewoon regelmatig trainen bij Ajax? Geloof echt niet dat het komt door een keer extra trainen bij PSV. Die er overigens ondanks de noeste arbeid ook 2 misten.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan er best wel wat mee doen met trainen, zo'n moment is niet na te bootsen op de training maar als je het voor 90% op de automatische piloot kan dan is die 10% makkelijker te halen dan als je zonder plan naar die stip loopt.
Je sluit gewoon missen wat meer uit.
Zowel Brobbey als Timber rosten gewoon op doel, in plaats van de bal te plaatsen richting een hoek. Dan heb je dus geen idee waar je mee bezig bent en doe je maar wat óf je bent zo vol van jezelf dat je denkt dat je dat risico kunt nemen om 'm zo te nemen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan er best wel wat mee doen met trainen, zo'n moment is niet na te bootsen op de training maar als je het voor 90% op de automatische piloot kan dan is die 10% makkelijker te halen dan als je zonder plan naar die stip loopt.
Je sluit gewoon missen wat meer uit.
Lijkt me ook hoor, maar dat moet je als speler toch ook zelf gewoon doen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Neem toch aan dat ze op strafschoppen gewoon regelmatig trainen bij Ajax? Geloof echt niet dat het komt door een keer extra trainen bij PSV. Die er overigens ondanks de noeste arbeid ook 2 misten.
Kleuter.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zomaar over Ajax praten.... In het Ajax topic.
[ afbeelding ]
Je kan 100x trainen dan nog simuleer je die druk niet, is gewoon choken PSV had er ook last van.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook hoor, maar dat moet je als speler toch ook zelf gewoon doen.
Die van Alvarez was toch nog het meest bizar eigenlijk, het is echt onvoorstelbaar dat je als profvoetballer gewoon recht achter de bal je aanloop doet. Zelfs nog debieler dan spelers die het met zo'n gekke tweestapsaanloop doen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zowel Brobbey als Timber rosten gewoon op doel, in plaats van de bal te plaatsen richting een hoek. Dan heb je dus geen idee waar je mee bezig bent en doe je maar wat óf je bent zo vol van jezelf dat je denkt dat je dat risico kunt nemen om 'm zo te nemen.
Dat zeg ik toch ook, het scheelt alleen wel als je weet wat je moet doen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan 100x trainen dan nog simuleer je die druk niet, is gewoon choken PSV had er ook last van.
Weten ze heus wel alleen dat moment niet meer. Dat is juist het hele punt met choken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, het scheelt alleen wel als je weet wat je moet doen.
Ik zou me ook eerder druk maken om het voetbal dan die penalties.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Weten ze heus wel alleen dat moment niet meer. Dat is juist het hele punt met choken.
Qua zelfvertrouwen is het nog net zo slap als onder Schreuder want je maakt mij niet wijs dat dit Ajax technisch niet veel beter kan spelen. Laat staan fatsoenlijk een penalty kan nemen.
Ik zie ook helemaal geen verbetering aankomen en denk dat je er tegen AZ gewoon op gaat dit weekend.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou me ook eerder druk maken om het voetbal dan die penalties.
4 punten maximaal in de komende 4 wedstrijden, eindigen gewoon 4equote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zie ook helemaal geen verbetering aankomen en denk dat je er tegen AZ gewoon op gaat dit weekend.
Ik zie Ajax bij Groningen ook nog wel onderuit gaanquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zie ook helemaal geen verbetering aankomen en denk dat je er tegen AZ gewoon op gaat dit weekend.
Dit is niet meer Groningen van weleer hequote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie Ajax bij Groningen ook nog wel onderuit gaan
Ze (en dan vooral Tadic en Klaassen) zullen wel weer debiel gaan doen; alleen na alle media-aandacht zat de scheids er vast dichter opzitten en gaat er minstens één rood pakken...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is echt het keyword als ik naar dit falend Ajax kijk.. Spelers die totaal niet weten waar ze aan toe zijn, geen vaste basis... Ook Heitinga heeft dat niet echt beter gedaan dan Schreuder.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Weten ze heus wel alleen dat moment niet meer. Dat is juist het hele punt met choken.
Qua zelfvertrouwen is het nog net zo slap als onder Schreuder want je maakt mij niet wijs dat dit Ajax technisch niet veel beter kan spelen. Laat staan fatsoenlijk een penalty kan nemen.
Dat zijn dan onze ervaren spelers.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:21 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ze (en dan vooral Tadic en Klaassen) zullen wel weer debiel gaan doen; alleen na alle media-aandacht zat de scheids er vast dichter opzitten en gaat er minstens één rood pakken...
Zelfs als AZ een offday heeft zie ik dit Ajax niet winnen van AZ.
[..]
Zelfvertrouwen is echt het keyword als ik naar dit falend Ajax kijk.. Spelers die totaal niet weten waar ze aan toe zijn, geen vaste basis... Ook Heitinga heeft dat niet echt beter gedaan dan Schreuder.
Denk dat er ook vanaf hangt of ze dan al gedegradeerd zijn of niet. Maar zelfs dan zie ik het zwalkende Ajax geen misstap maken tegen Groningen. Want die zijn echt mokerslecht. Maar met AZ, Twente en Utrecht nog voor de boeg is het alles behalve makkelijk voor ze. Zeker in de staat waarin ze nu verkeren.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is niet meer Groningen van weleer he
Ik dacht even dat ik een post van klaas las.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat er ook vanaf hangt of ze dan al gedegradeerd zijn of niet. Maar zelfs dan zie ik het zwalkende Ajax geen misstap maken tegen Groningen. Want die zijn echt mokerslecht. Maar met AZ, Twente en Utrecht nog voor de boeg is het alles behalve makkelijk voor ze. Zeker in de staat waarin ze nu verkeren.
Bedankt voor de verduidelijking.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat er ook vanaf hangt of ze dan al gedegradeerd zijn of niet. Maar zelfs dan zie ik het zwalkende Ajax geen misstap maken tegen Groningen. Want die zijn echt mokerslecht. Maar met AZ, Twente en Utrecht nog voor de boeg is het alles behalve makkelijk voor ze. Zeker in de staat waarin ze nu verkeren.
Graag gedaanquote:
Doe dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik een post van klaas las.
Ondanks dat hij geen extreem debiele dingen (alhoewel, sommige wisselsquote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:21 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ze (en dan vooral Tadic en Klaassen) zullen wel weer debiel gaan doen; alleen na alle media-aandacht zat de scheids er vast dichter opzitten en gaat er minstens één rood pakken...
Zelfs als AZ een offday heeft zie ik dit Ajax niet winnen van AZ.
[..]
Zelfvertrouwen is echt het keyword als ik naar dit falend Ajax kijk.. Spelers die totaal niet weten waar ze aan toe zijn, geen vaste basis... Ook Heitinga heeft dat niet echt beter gedaan dan Schreuder.
Er is maar één geschikte opvolgerquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ondanks dat hij geen extreem debiele dingen (alhoewel, sommige wissels) maakt Heitinga ook niet bepaald een zekere indruk. Dat wil zeggen hij acteert op camera de zelfverzekerde toptrainer, maar non verbaal druipt de onzekerheid van hem af. Dat zal ook zijn weerslag hebben op het team. Ben wel benieuwd wie hem gaat opvolgen want is wel duidelijk dat hij het niet in zich heeft.
Boszgodquote:
Onze Messias heeft gesproken. Ik denk niet dat er nog meer open deuren gevonden gaan worden.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had hij niet gezegd te vertrekken als hij geen trainer werd van Ajax 1?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
Ik hoorde trouwens dat Heitinga gewoon weer terug kan naar jong Ajax volgend seizoen mocht hij geen trainer van Ajax 1 worden.
Geen idee wat hij gezegd heeft maar de afspraak dat hij terug kan schijnt vooraf gemaakt te zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had hij niet gezegd te vertrekken als hij geen trainer werd van Ajax 1?
Die heeft zo hard zitten verkondigen dat hij hoofdtrainer wil blijven dat dat niet meer gaat gebeuren gok ik zomaar.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee wat hij gezegd heeft maar de afspraak dat hij terug kan schijnt vooraf gemaakt te zijn.
Ze moeten gewoon alles op alles zetten om alles te winnen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou ook onverstandig zijn maar de huidige jong Ajax trainer is ook een tussenpaus tot eind seizoen dus het kan best kloppen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft zo hard zitten verkondigen dat hij hoofdtrainer wil blijven dat dat niet meer gaat gebeuren gok ik zomaar.
Dat betwijfel ik als ik eerlijk ben. Ik vrees dat hij volgend seizoen weer trainer isquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou ook onverstandig zijn maar de huidige jong Ajax trainer is ook een tussenpaus tot eind seizoen dus het kan best kloppen.
Handiger zou zijn als hij elders ervaring op gaat doen, onbegrijpelijke beslissing om hem hoofdtrainer te maken, hopelijk zien ze dat inmiddels zelf ook.
Dat kan ook uiteraard maar dat maakt het nog niet verstandig.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik als ik eerlijk ben. Ik vrees dat hij volgend seizoen weer trainer is
Wat een onzin, toen Martinez en Tagliafico er regelmatig een onderuit kegelde of tijd aan het rekken waren was het allemaal mooi en grintaquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:46 schreef LethalNinja het volgende:
Kan niet wachten tot die bezem door de ploeg kan. Ze moeten weer echt voetballen conform Ajax DNA. Ben dit schop en treitervoetbal echt zat. Eerder al tegen Feyenoord nu laatst weer tegen psv. Wat geef je dan voor affiche af als beursgenoteerd bedrijf. En wat geef je mee aan de jeugd? Al die jonge kiddo's die opkijken naar de Ajax voetballers en denken dat ze dit ook maar kunnen doen.
Zoals iemand anders al zei, als je aanvoerder al speelt als een vreselijk geval af en en toe dan straalt dat ook af op de andere spelers. Kudo's (pun intended) naar voetballers zoals Bassey, Timber, Francisco en Rensch dat zij gewoon voetballen en niet meedoen met het gekloot!
Wil je nu zeggen dat voetbalsupporters over het algemeen ontzettend hypocriet zijn? Al zijn er genoeg mensen die het gewoon altijd kansloos gedrag vinden, gelukkig.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een onzin, toen Martinez en Tagliafico er regelmatig een onderuit kegelde of tijd aan het rekken waren was het allemaal mooi en grinta
Nu doen in 2 wedstrijden andere spelers het en is het Ajax onwaardig.
Laten we eerlijk zijn iedereen heeft toch liever een speler die er voor gaat en soms over het randje heen gaat ipv die makke lammetjes die naar de slachtbank gaan. Maar wat hebben ze zich sportief gedragenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat voetbalsupporters over het algemeen ontzettend hypocriet zijn? Al zijn er genoeg mensen die het gewoon altijd kansloos gedrag vinden, gelukkig.
Ligt er een beetje aan, hard spel vindt vrijwel iedereen tot op bepaalde hoogte wel prima denk ik. Op het moment dat je na een tikje doet alsof je been eraf ligt, je terugrolt in het veld of je act zelfs zover doorvoert dat je de perskamer komt binnengelopen op krukken terwijl er niks aan de hand is kan je toch wel spreken over vrij ridicuul gedrag.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn iedereen heeft toch liever een speler die er voor gaat en soms over het randje heen gaat ipv die makke lammetjes die naar de slachtbank gaan. Maar wat hebben ze zich sportief gedragen
Jezus wat zwart wit zeg. Allereerst vond ik sommige tackles van Martinez of Nico ook niet om over naar huis te schrijven. Ik was blij met de vechtlust maar ze hebben de club ook vaak benadeeld als ze dan weer met 10 man verder moesten. Verder waren dit dan toch nog de uitzonderingen dit gebeurde af en toe.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een onzin, toen Martinez en Tagliafico er regelmatig een onderuit kegelde of tijd aan het rekken waren was het allemaal mooi en grinta
Nu doen in 2 wedstrijden andere spelers het en is het Ajax onwaardig.
AF en toe over het randje, af en toe een donkergele kaart dan kan hoor. Maar houdt het "af en toe" maak het niet de nieuwe norm.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn iedereen heeft toch liever een speler die er voor gaat en soms over het randje heen gaat ipv die makke lammetjes die naar de slachtbank gaan. Maar wat hebben ze zich sportief gedragen
Journalisten ook. Nu allemaal moeilijk doen. Maar een paar jaar geleden verlies je van Getafe en is het de jongetjes tegen de mannen, en is dat "echte winnaarsmentaliteit".quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huh, toen stond het juist overal vol met hoe belachelijk kansloos het gedrag van Getafe wasquote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:12 schreef manny het volgende:
[..]
Journalisten ook. Nu allemaal moeilijk doen. Maar een paar jaar geleden verlies je van Getafe en is het de jongetjes tegen de mannen, en is dat "echte winnaarsmentaliteit".
Waar het om gaat is dat je in de wedstrijd geen kans krijgt en speelt als een natte krant. Al dat rollen enzo, het zal wel. Deden we ook toen we goed waren.
Het valt alleen wat meer op als alleen dat rollen overblijft want goed voetbal heb ik al een tijdje niet gezien.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:12 schreef manny het volgende:
Waar het om gaat is dat je in de wedstrijd geen kans krijgt en speelt als een natte krant. Al dat rollen enzo, het zal wel. Deden we ook toen we goed waren.
Klopt ja, Antony is/was ook een enorme dramaqueen maar die compenseerde dat met goed spel en doelpunten. Tadic is wel enorm aan het door slaan, eens met het Groningen mannetje.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het valt alleen wat meer op als alleen dat rollen overblijft want goed voetbal heb ik al een tijdje niet gezien.
Het werkt ook averechts, Tadic krijgt best nog weleens aardige tikken/trappen te verwerken maar omdat hij te snel gaat liggen als het niets is wuiven ze het ook sneller weg als het wel wat is.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt ja, Antony is/was ook een enorme dramaqueen maar die compenseerde dat met goed spel en doelpunten. Tadic is wel enorm aan het door slaan, eens met het Groningen mannetje.
Ja en hij fokt daarbij ook alles en iedereen in en buiten het veld op eigenlijk om niks.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het werkt ook averechts, Tadic krijgt best nog weleens aardige tikken/trappen te verwerken maar omdat hij te snel gaat liggen als het niets is wuiven ze het ook sneller weg als het wel wat is.
Heitinga is precies hetzelfdequote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en hij fokt daarbij ook alles en iedereen in en buiten het veld op eigenlijk om niks.
Zou Heitinga wel eens mee aan de slag mogen.
Uiteindelijk is gezien zijn leeftijd het beste er inmiddels wel vanaf en zal het een stuk eigen frustratie zijn maar zo helpt hij het team niet bepaald.
Heb je wel gelijk in ja, ook met dat debiele gedoe bij Simons. Lekker mee provoceren. Liefste zou hij zelf het veld in stappen tijdens een opstootje .quote:
Ben het wel eens met ze dat beginnen met Berghuis op het midden en Fransico ernaast nog best leuk had geweest. Wellicht wat voor de volgende wedstrijd?quote:Op maandag 1 mei 2023 18:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja de nieuwe kale en Kokkie is uit!?
@:elan @:zipportal @:caland
Bij Simeone gespeeld hè, z'n grote voorbeeld, maar dan ben je bij Ajax als trainer niet op je plek, niet alleen vanwege dat maar ook de manier van voetballen, al had ik nog wel respect gehad als hij het verdedigend beter had neergezet.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in ja, ook met dat debiele gedoe bij Simons. Lekker mee provoceren. Liefste zou hij zelf het veld in stappen tijdens een opstootje .
Iedere idioot kan dat wel bedenken hoor. De sterkste 11 op papier zetten met deze selectie is geen hogere wiskunde. Blijkbaar zijn trainers slecht in rekenenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:50 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ben het wel eens met ze dat beginnen met Berghuis op het midden en Fransico ernaast nog best leuk had geweest. Wellicht wat voor de volgende wedstrijd?
Precies.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Simeone gespeeld hè, z'n grote voorbeeld, maar dan ben je bij Ajax als trainer niet op je plek, niet alleen vanwege dat maar ook de manier van voetballen, al had ik nog wel respect gehad als hij het verdedigend beter had neergezet.
Weer met 10 man? Ik zou eens kijken hoevaak beide heren rood hebben gepakt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:08 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Jezus wat zwart wit zeg. Allereerst vond ik sommige tackles van Martinez of Nico ook niet om over naar huis te schrijven. Ik was blij met de vechtlust maar ze hebben de club ook vaak benadeeld als ze dan weer met 10 man verder moesten. Verder waren dit dan toch nog de uitzonderingen dit gebeurde af en toe.
Nu heb ik in korte tijd meerdere topwedstrijden gezien waarbij een groot gedeelte van het elftal zich gedroeg op een vreselijke manier. Dus ja dat is Ajax onwaardig. Als je van dit soort voetbal houdt moet je misschien steeds met een bak popcorn aanschuiven bij FC Getaffe ofzo.
Het was uiteindelijk een inschattingsfout door ze uit te nodigen maar het was toch niet zo dat dat echt zijn persoonlijke vriendjes waren?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies.
Maar is gewoon een dorpsidioot. Ook wat @:caland telkens aangeeft door dat hooligangedoe.
Inschattingsfout hou toch op manquote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Het was uiteindelijk een inschattingsfout door ze uit te nodigen maar het was toch niet zo dat dat echt zijn persoonlijke vriendjes waren?
Nouja. Het is erg rustig op de sites van die afdelingen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Het was uiteindelijk een inschattingsfout door ze uit te nodigen maar het was toch niet zo dat dat echt zijn persoonlijke vriendjes waren?
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja. Het is erg rustig op de sites van die afdelingen.
Is hij echt zo dom om te denken dat het een goed idee was en leuk voor de sfeer, of is hij onder druk gezet door die gasten? Ajax had ook gelijk kunnen of eigenlijk moeten zeggen dat ze daar niet aan wilden beginnen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Inschattingsfout hou toch op manDie heitinga is echt een dorpsmongool en de directie van ajax is misschien wel even dom om hem aan te stellen als hoofdcoach
Mijn inschatting is dat heitinga net zo dom is als dat tuig wat op de f-side zit, ik denk niet dat hij doelbewust die gasten binnen heeft gelaten om rotzooi te trappen. Maar ik denk wel dat hij oprecht te achterlijk is om de gevolgen van zo'n beslissing in te zien. En dat is opzich niet erg, maar hou die vent dan lekker bij posities vandaan waar je dit soort beslissingen kan maken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Is hij echt zo dom om te denken dat het een goed idee was en leuk voor de sfeer, of is hij onder druk gezet door die gasten? Ajax had ook gelijk kunnen of eigenlijk moeten zeggen dat ze daar niet aan wilden beginnen.
Alleen al omdat er nooit politie aanwezig is bij die mini-klassiekers. Zegt ook wel wat over de invloedsfeer van dat soort figuren binnen je club dat zoiets triests heeft kunnen gebeuren, of dat ze überhaupt werden toegelaten.
Vind het toch vooral heel bijzonder dat hij daar kennelijk over kan en moet beslissen. Lijkt me meer iets voor het bestuur van Ajax die die afwegingen maakt in het veiligheidsdossier.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Mijn inschatting is dat heitinga net zo dom is als dat tuig wat op de f-side zit, ik denk niet dat hij doelbewust die gasten binnen heeft gelaten om rotzooi te trappen. Maar ik denk wel dat hij oprecht te achterlijk is om de gevolgen van zo'n beslissing in te zien. En dat is opzich niet erg, maar hou die vent dan lekker bij posities vandaan waar je dit soort beslissingen kan maken.
Meer met het enige Nederlandse voetbal van afgelopen weekend.quote:
Bullshit. Topic loopt al tijden vol met kakkies. Soms om een gezonde discussie aan te gaan, maar veel vaker niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:32 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Meer met het enige Nederlandse voetbal van afgelopen weekend.
Zo koddig wel, hoe jullie jezelf altijd weer aanpraten dat iedereen geeft om dat subtoppertje ajax.
ik kom hier ook als ajax kampioen wordtquote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:28 schreef Malavita het volgende:
[..]
Bullshit. Topic loopt al tijden vol met kakkies. Soms om een gezonde discussie aan te gaan, maar veel vaker niet.
Maar lekker blijven ontkennen
Mits een normale discussie is dat prima tochquote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kom hier ook als ajax kampioen wordt
wordt erg gewaardeerd denk ik zo
Het is heel ijverig, wil veel naar voren en waar je heen wil maar is nooit effectief. Heeft bij toeval pas 1 doelpunt in 1 gescoord maar dat kon Jules de Korte nog...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb heel weinig van Conceicao gezien waarvan ik zeg ja die moet in basis. Leuk zijn snelheid en snelle draaien maar qua kansen is het wel heel pover. Heb hem geen voorzet zien geven naar 2e paal a la Ziyech of buitenom gegaan waarna het gevaarlijk werd.
Mimimimimimimiquote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:28 schreef Malavita het volgende:
[..]
Bullshit. Topic loopt al tijden vol met kakkies. Soms om een gezonde discussie aan te gaan, maar veel vaker niet.
Maar lekker blijven ontkennen
Er gebeurd iig wel wat als ie invalt. In 18 eredivisie wedstrijden nog geen 500 minuten is gewoon te weinig nog. Wil het nog wel zien als ie meer speelt en idd nog verder ontwikkeld.quote:Op woensdag 3 mei 2023 01:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is heel ijverig, wil veel naar voren en waar je heen wil maar is nooit effectief. Heeft bij toeval pas 1 doelpunt in 1 gescoord maar dat kon Jules de Korte nog...
Tsja das aan het einde v/d wedstrijd vaak, vermoeide tegenstanders etc, counteren.quote:Op woensdag 3 mei 2023 07:20 schreef Malavita het volgende:
[..]
Er gebeurd iig wel wat als ie invalt. In 18 eredivisie wedstrijden nog geen 500 minuten is gewoon te weinig nog. Wil het nog wel zien als ie meer speelt en idd nog verder ontwikkeld.
Apart dat hij helemaal terugvalt op zijn Noord-Veluwse accent.quote:Op woensdag 3 mei 2023 06:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hartblessure.Mooi wel hoe Marc dingen weet te verwoorden.
Moet hij niet gewoon een paar potjes in de basis staan i.p.v. die halve invalbeurten?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb heel weinig van Conceicao gezien waarvan ik zeg ja die moet in basis. Leuk zijn snelheid en snelle draaien maar qua kansen is het wel heel pover. Heb hem geen voorzet zien geven naar 2e paal a la Ziyech of buitenom gegaan waarna het gevaarlijk werd.
Met Kudus geblesseerd had ik voor hem ook wel wat meer speeltijd verwacht.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Moet hij niet gewoon een paar potjes in de basis staan i.p.v. die halve invalbeurten?
idd, maar berghuis op rechts is zonder kudus kennelijk heilig.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met Kudus geblesseerd had ik voor hem ook wel wat meer speeltijd verwacht.
Die wilden beiden echt weg.. die hadden ze nooit kunnen behouden.. Wel zonde, hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:35 schreef AmaninFull het volgende:
We hebben het nu over het recente rampzalige transferbeleid, maar achteraf kun je ook vraagtekens stellen bij de uitgaande transfers die daar weer aan voorafgingen. Ik wil best geloven dat een paar spelers onhoudbaar waren en dat je enorm verdiend hebt, maar wat is dat geld waard als het enorm moeilijk is om spelers met dezelfde kwaliteit ervoor terug te halen. Neem Gravenberch. Die had je echt wel kunnen behouden en die sportieve waarde had je moeilijk in geld kunnen uitdrukken. Hetzelfde geldt voor Tagliafico, die toch 3ne beetje met stille trom is vertrokken naar een Franse subtopper.
Spelers die weg willen gaan toch wel of je hebt er daarna geen reet meer aanquote:Op woensdag 3 mei 2023 13:35 schreef AmaninFull het volgende:
We hebben het nu over het recente rampzalige transferbeleid, maar achteraf kun je ook vraagtekens stellen bij de uitgaande transfers die daar weer aan voorafgingen. Ik wil best geloven dat een paar spelers onhoudbaar waren en dat je enorm verdiend hebt, maar wat is dat geld waard als het enorm moeilijk is om spelers met dezelfde kwaliteit ervoor terug te halen. Neem Gravenberch. Die had je echt wel kunnen behouden en die sportieve waarde had je moeilijk in geld kunnen uitdrukken. Hetzelfde geldt voor Tagliafico, die toch 3ne beetje met stille trom is vertrokken naar een Franse subtopper.
Als Tagliafico had geweten dat Blind weg zou gaan dan had hij misschien nog wel gebleven, die is puur met het oog op het WK vertrokken, Gravenberch was helaas onhoudbaar, tegen zulke salarisverschillen kan je gewoon niet op.quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Spelers die weg willen gaan toch wel of je hebt er daarna geen reet meer aan
Maar goed ook voor Nico, pakt mooi een titeltje mee.quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Tagliafico had geweten dat Blind weg zou gaan dan had hij misschien nog wel gebleven, die is puur met het oog op het WK vertrokken, Gravenberch was helaas onhoudbaar, tegen zulke salarisverschillen kan je gewoon niet op.
Nico..quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Tagliafico had geweten dat Blind weg zou gaan dan had hij misschien nog wel gebleven, die is puur met het oog op het WK vertrokken, Gravenberch was helaas onhoudbaar, tegen zulke salarisverschillen kan je gewoon niet op.
Nico kon er eigenlijk ook maar weinig vanquote:Op woensdag 3 mei 2023 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen topper maar die had je dit seizoen toch wel goed kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nico kon er eigenlijk ook maar weinig van
Ja ik had ook basis gestaanquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:53 schreef Scorpie het volgende:
Nico had in dit zwalkende elftal basis gestaan.
Mij niet bellen, had denk ik elke pot rood gepakt.quote:
Nouja ik zwalkte behoorlijk zondag.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mij niet bellen, had denk ik elke pot rood gepakt.
Zal de vermoeidheid zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2023 09:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Apart dat hij helemaal terugvalt op zijn Noord-Veluwse accent.
Je zal toch minimaal een verdediger of 4 nodig hebben?quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens het AD gaan we voor..
- Een buitenlandse coach
- Twee middenvelders, een verdediger en spits
- Aankopen á la Tadic/Blind in 2018
Zal wel Donny vd Beek en Ziyech worden.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zal toch minimaal een verdediger of 4 nodig hebben?
Volgens het AD, en toen niet verder gelezen....next?!quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens het AD gaan we voor..
- Een buitenlandse coach
- Twee middenvelders, een verdediger en spits
- Aankopen á la Tadic/Blind in 2018
kale en kokkie zeggen het ookquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgens het AD, en toen niet verder gelezen....next?!
Heeft u nog wilde voorspellingen voor de wedstrijden dit weekend? Dan weet ik iig dat ik het omgekeerde moet spelen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is ook geen Blind/Tadic aankoop , zat zelfs bij degradatiekandidaat gewoon op het bankiequote:Op woensdag 3 mei 2023 22:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Donny hoeft van mij niet zo. Zeker niet als daar nog 20/25 miljoen voor betaald moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |