Dat is een beetje net als Cillessen. Dat zo'n Alvarez een dom schoppertje is zit gewoon een beetje erin, maar Klaassen acteert een grote jongen. Dat wordt sowieso wat lastig als je hoofd een ei is, niemand neemt je dan echt serieus.quote:
Net zoals we jou niet serieus nemen in dit topic....quote:Op maandag 1 mei 2023 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is een beetje net als Cillessen. Dat zo'n Alvarez een dom schoppertje is zit gewoon een beetje erin, maar Klaassen acteert een grote jongen. Dat wordt sowieso wat lastig als je hoofd een ei is, niemand neemt je dan echt serieus.
Oke meneer Cambuur gaat Feyenoord om hun moeder laten roepen.quote:Op maandag 1 mei 2023 15:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Net zoals we jou niet serieus nemen in dit topic....
Kun je alleen maar schermen met oude quotes van mij? Treurig vriend!quote:Op maandag 1 mei 2023 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Oke meneer Cambuur gaat Feyenoord om hun moeder laten roepen.
quote:Op maandag 1 mei 2023 14:51 schreef Caland het volgende:
Dat kansloze gedrag van spelers begon toch al onder Ten Hag. Veredeld schopploegje, krijg je ervan als je een gestoorde Balkangek aanvoerder maakt.
Haha, hier kon ik dan weer hard om lachen.quote:Op maandag 1 mei 2023 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
nounounou
Moet hij je ff zijn wond laten zien of zo??
Mijn buurman werkt ook hard.quote:Op maandag 1 mei 2023 15:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klaassen is vooral een eindbaas die elke wedstrijd alles geeft, ook gisteren weer. Scoort in elke wedstrijd een ruim voldoende alleen al om strijd.
quote:Update 01-05 14:56: Ajax heeft Peter Bosz toch niet benaderd. Het nieuws van Studio Voetbal werd een dag later in de NOS Voetbalpodcast weer gerectificeerd. "Dat bericht kwam gisteren na elven binnen bij onze redacteur en dat is niet een moment dat je nog iemand gaat bellen of het klopt", aldus Jeroen Stekelenburg. "Dat is vanochtend wel gebeurd en het blijkt niet te kloppen. Peter Bosz ontkent het zelf ook en hij is niet benaderd door Ajax."
De NOS laat feiten nooit in de weg zitten van een goed verhaal.quote:
Niemand neemt de NOS serieus.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De NOS laat feiten nooit in de weg zitten van een goed verhaal.
Alles beter dan die kneuzen van Vandaag Inside.quote:
Ik mag toch hopen van niet...quote:
Elke keer als ik het zie vraag ik me harder af hoe sneu je moet zijn als trainer om zoiets te doen. Echt, hoe komt het in zijn domme botte harsens op.quote:
Volgens mij ziet hij het niet eens, en verwacht het ook niet natuurlijk. Uiteindelijk is het ook weer niet zo alsof hij zijn poot uitsteekt ofzoquote:Op maandag 1 mei 2023 16:59 schreef StevenHyde het volgende:
Ik vind het vooral ook knap dat het Simons niks deert. Want lijkt me idd enorm hinderlijk.
Ik vind dit gewoon rode kaart waardig voor een trainer. En de club moet gewoon laten weten dat ze dit niet waarderen.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:59 schreef StevenHyde het volgende:
Ik vind het vooral ook knap dat het Simons niks deert. Want lijkt me idd enorm hinderlijk.
Dat merk je echt wel als je daar loopt hoor. In die split second zullen er echt wel spelers zijn die een fractie inhouden.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij ziet hij het niet eens, en verwacht het ook niet natuurlijk. Uiteindelijk is het ook weer niet zo alsof hij zijn poot uitsteekt ofzo
#verschrikkelijkquote:Op maandag 1 mei 2023 16:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Kiek em op de looplijn van Xavi afstappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |