Ik ben geen fan van John hoor, maar dit is wat overdreven, Simons ziet hem niet eens want die kijkt al vooruit.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon rode kaart waardig voor een trainer. En de club moet gewoon laten weten dat ze dit niet waarderen.
Past echt niet binnen de grote club die Ajax zo hard wil zijn.
Het is toch wel een actie waarbij je duidelijk kunt zien dat er iets goed mis zit in dat hoofd.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij ziet hij het niet eens, en verwacht het ook niet natuurlijk. Uiteindelijk is het ook weer niet zo alsof hij zijn poot uitsteekt ofzo
Hopelijk blijft hij trainer.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is toch wel een actie waarbij je duidelijk kunt zien dat er iets goed mis zit in dat hoofd.
Je hebt het over een ‘mens’ dat bij een besloten jeugdwedstrijd zijn hooliganvriendjes binnenliet om kinderen in elkaar te rammen en je had dit beeld nodig om dat te constateren?quote:Op maandag 1 mei 2023 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is toch wel een actie waarbij je duidelijk kunt zien dat er iets goed mis zit in dat hoofd.
Die is de fratsen in Spanje al gewend, dus die raakt hier echt niet ondersteboven van (wel van een laagvliegende F-Sanchez natuurlijkquote:Op maandag 1 mei 2023 16:59 schreef StevenHyde het volgende:
Ik vind het vooral ook knap dat het Simons niks deert. Want lijkt me idd enorm hinderlijk.
Tuurlijkquote:Op maandag 1 mei 2023 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt het over een ‘mens’ dat bij een besloten jeugdwedstrijd zijn hooliganvriendjes binnenliet om kinderen in elkaar te rammen en je had dit beeld nodig om dat te constateren?
"taxichauffeur in Milaan"quote:Op maandag 1 mei 2023 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De NOS laat feiten nooit in de weg zitten van een goed verhaal.
Het was meer een bevestiging van wat ik altijd al vond.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt het over een ‘mens’ dat bij een besloten jeugdwedstrijd zijn hooliganvriendjes binnenliet om kinderen in elkaar te rammen en je had dit beeld nodig om dat te constateren?
Ja de nieuwe kale en Kokkie is uit!?quote:Op maandag 1 mei 2023 18:10 schreef klaasweetalles het volgende:
wat waren die tadic, klaassen en berghuis walgelijk gisteren
ze compenseren hun gebrek aan inbreng op voetbal alleen maar met vechten dreigen en ander misselijk gedrag
deze 3 spelers hebben echt geen fuk bij ajax wat te zoeken
en dat roep ik al een jaar
hopelijk tekenen ze alle 3 nog voor 5 jaar bij
is die video van die 2 gekkies al weer uit?
ben benieuwd wat ze te melden hebben
bedankt dit wordt weer genietenquote:Op maandag 1 mei 2023 18:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja de nieuwe kale en Kokkie is uit!?
@:elan @:zipportal @:caland
Krijg steeds meer een Kuijt-vibe bij hem. Inhoudelijk is het niets, steeds hameren op strijd leveren en uiteindelijk bar weinig resultaat boeken.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal wel, als het maar niet bij Ajax is.
Natuurlijk zie je dat in je ooghoeken wel gebeuren. Waarom denk je anders dat Heitinga dit doet?quote:Op maandag 1 mei 2023 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van John hoor, maar dit is wat overdreven, Simons ziet hem niet eens want die kijkt al vooruit.
Bedankt henkquote:Op maandag 1 mei 2023 19:03 schreef henkklaas1994 het volgende:
Ga er maar gewoon vanuit dat Heitinga gaat blijven. Zo achterlijk is het bestuur van Ajax. Helemaal klaar met Ajax. Ik heb ook echt 0.0 binding met de spelers die er nu beetje rond dwarrelen. Ajax is een verschrikkelijke club geworden zonder beleid.
Dat zag je mijlenver van tevoren aankomen.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:03 schreef LordVoldermort het volgende:
Toch blijf ik het bizar vinden dat Ajax in een jaar tijd zo ongekend ver is afgegleden.
Hoeveel is mijlenver in jaren volgens jou?quote:Op maandag 1 mei 2023 19:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat zag je mijlenver van tevoren aankomen.
Toen Schreuder trainer werd wist ik gelijk dit gaat foutquote:Op maandag 1 mei 2023 20:09 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hoeveel is mijlenver in jaren volgens jou?
Halverwege het laatste jaar Ten Hag was wel de nagel in de doodskistquote:Op maandag 1 mei 2023 20:09 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hoeveel is mijlenver in jaren volgens jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |