Onze Messias heeft gesproken. Ik denk niet dat er nog meer open deuren gevonden gaan worden.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat er ook vanaf hangt of ze dan al gedegradeerd zijn of niet. Maar zelfs dan zie ik het zwalkende Ajax geen misstap maken tegen Groningen. Want die zijn echt mokerslecht. Maar met AZ, Twente en Utrecht nog voor de boeg is het alles behalve makkelijk voor ze. Zeker in de staat waarin ze nu verkeren.
Had hij niet gezegd te vertrekken als hij geen trainer werd van Ajax 1?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
Ik hoorde trouwens dat Heitinga gewoon weer terug kan naar jong Ajax volgend seizoen mocht hij geen trainer van Ajax 1 worden.
Geen idee wat hij gezegd heeft maar de afspraak dat hij terug kan schijnt vooraf gemaakt te zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had hij niet gezegd te vertrekken als hij geen trainer werd van Ajax 1?
Die heeft zo hard zitten verkondigen dat hij hoofdtrainer wil blijven dat dat niet meer gaat gebeuren gok ik zomaar.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee wat hij gezegd heeft maar de afspraak dat hij terug kan schijnt vooraf gemaakt te zijn.
Ze moeten gewoon alles op alles zetten om alles te winnen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat er ook vanaf hangt of ze dan al gedegradeerd zijn of niet. Maar zelfs dan zie ik het zwalkende Ajax geen misstap maken tegen Groningen. Want die zijn echt mokerslecht. Maar met AZ, Twente en Utrecht nog voor de boeg is het alles behalve makkelijk voor ze. Zeker in de staat waarin ze nu verkeren.
Zou ook onverstandig zijn maar de huidige jong Ajax trainer is ook een tussenpaus tot eind seizoen dus het kan best kloppen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft zo hard zitten verkondigen dat hij hoofdtrainer wil blijven dat dat niet meer gaat gebeuren gok ik zomaar.
Dat betwijfel ik als ik eerlijk ben. Ik vrees dat hij volgend seizoen weer trainer isquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou ook onverstandig zijn maar de huidige jong Ajax trainer is ook een tussenpaus tot eind seizoen dus het kan best kloppen.
Handiger zou zijn als hij elders ervaring op gaat doen, onbegrijpelijke beslissing om hem hoofdtrainer te maken, hopelijk zien ze dat inmiddels zelf ook.
Dat kan ook uiteraard maar dat maakt het nog niet verstandig.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik als ik eerlijk ben. Ik vrees dat hij volgend seizoen weer trainer is
Wat een onzin, toen Martinez en Tagliafico er regelmatig een onderuit kegelde of tijd aan het rekken waren was het allemaal mooi en grintaquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:46 schreef LethalNinja het volgende:
Kan niet wachten tot die bezem door de ploeg kan. Ze moeten weer echt voetballen conform Ajax DNA. Ben dit schop en treitervoetbal echt zat. Eerder al tegen Feyenoord nu laatst weer tegen psv. Wat geef je dan voor affiche af als beursgenoteerd bedrijf. En wat geef je mee aan de jeugd? Al die jonge kiddo's die opkijken naar de Ajax voetballers en denken dat ze dit ook maar kunnen doen.
Zoals iemand anders al zei, als je aanvoerder al speelt als een vreselijk geval af en en toe dan straalt dat ook af op de andere spelers. Kudo's (pun intended) naar voetballers zoals Bassey, Timber, Francisco en Rensch dat zij gewoon voetballen en niet meedoen met het gekloot!
Wil je nu zeggen dat voetbalsupporters over het algemeen ontzettend hypocriet zijn? Al zijn er genoeg mensen die het gewoon altijd kansloos gedrag vinden, gelukkig.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een onzin, toen Martinez en Tagliafico er regelmatig een onderuit kegelde of tijd aan het rekken waren was het allemaal mooi en grinta
Nu doen in 2 wedstrijden andere spelers het en is het Ajax onwaardig.
Laten we eerlijk zijn iedereen heeft toch liever een speler die er voor gaat en soms over het randje heen gaat ipv die makke lammetjes die naar de slachtbank gaan. Maar wat hebben ze zich sportief gedragenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat voetbalsupporters over het algemeen ontzettend hypocriet zijn? Al zijn er genoeg mensen die het gewoon altijd kansloos gedrag vinden, gelukkig.
Ligt er een beetje aan, hard spel vindt vrijwel iedereen tot op bepaalde hoogte wel prima denk ik. Op het moment dat je na een tikje doet alsof je been eraf ligt, je terugrolt in het veld of je act zelfs zover doorvoert dat je de perskamer komt binnengelopen op krukken terwijl er niks aan de hand is kan je toch wel spreken over vrij ridicuul gedrag.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn iedereen heeft toch liever een speler die er voor gaat en soms over het randje heen gaat ipv die makke lammetjes die naar de slachtbank gaan. Maar wat hebben ze zich sportief gedragen
Jezus wat zwart wit zeg. Allereerst vond ik sommige tackles van Martinez of Nico ook niet om over naar huis te schrijven. Ik was blij met de vechtlust maar ze hebben de club ook vaak benadeeld als ze dan weer met 10 man verder moesten. Verder waren dit dan toch nog de uitzonderingen dit gebeurde af en toe.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een onzin, toen Martinez en Tagliafico er regelmatig een onderuit kegelde of tijd aan het rekken waren was het allemaal mooi en grinta
Nu doen in 2 wedstrijden andere spelers het en is het Ajax onwaardig.
AF en toe over het randje, af en toe een donkergele kaart dan kan hoor. Maar houdt het "af en toe" maak het niet de nieuwe norm.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn iedereen heeft toch liever een speler die er voor gaat en soms over het randje heen gaat ipv die makke lammetjes die naar de slachtbank gaan. Maar wat hebben ze zich sportief gedragen
Journalisten ook. Nu allemaal moeilijk doen. Maar een paar jaar geleden verlies je van Getafe en is het de jongetjes tegen de mannen, en is dat "echte winnaarsmentaliteit".quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huh, toen stond het juist overal vol met hoe belachelijk kansloos het gedrag van Getafe wasquote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:12 schreef manny het volgende:
[..]
Journalisten ook. Nu allemaal moeilijk doen. Maar een paar jaar geleden verlies je van Getafe en is het de jongetjes tegen de mannen, en is dat "echte winnaarsmentaliteit".
Waar het om gaat is dat je in de wedstrijd geen kans krijgt en speelt als een natte krant. Al dat rollen enzo, het zal wel. Deden we ook toen we goed waren.
Het valt alleen wat meer op als alleen dat rollen overblijft want goed voetbal heb ik al een tijdje niet gezien.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:12 schreef manny het volgende:
Waar het om gaat is dat je in de wedstrijd geen kans krijgt en speelt als een natte krant. Al dat rollen enzo, het zal wel. Deden we ook toen we goed waren.
Klopt ja, Antony is/was ook een enorme dramaqueen maar die compenseerde dat met goed spel en doelpunten. Tadic is wel enorm aan het door slaan, eens met het Groningen mannetje.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het valt alleen wat meer op als alleen dat rollen overblijft want goed voetbal heb ik al een tijdje niet gezien.
Het werkt ook averechts, Tadic krijgt best nog weleens aardige tikken/trappen te verwerken maar omdat hij te snel gaat liggen als het niets is wuiven ze het ook sneller weg als het wel wat is.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt ja, Antony is/was ook een enorme dramaqueen maar die compenseerde dat met goed spel en doelpunten. Tadic is wel enorm aan het door slaan, eens met het Groningen mannetje.
Ja en hij fokt daarbij ook alles en iedereen in en buiten het veld op eigenlijk om niks.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het werkt ook averechts, Tadic krijgt best nog weleens aardige tikken/trappen te verwerken maar omdat hij te snel gaat liggen als het niets is wuiven ze het ook sneller weg als het wel wat is.
Heitinga is precies hetzelfdequote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en hij fokt daarbij ook alles en iedereen in en buiten het veld op eigenlijk om niks.
Zou Heitinga wel eens mee aan de slag mogen.
Uiteindelijk is gezien zijn leeftijd het beste er inmiddels wel vanaf en zal het een stuk eigen frustratie zijn maar zo helpt hij het team niet bepaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |