Dat kan echt niet!quote:
Vieze schopper stukje karma.quote:Op zondag 30 april 2023 20:55 schreef Qarrad het volgende:
Die penalty van Alvarez staat symbool voor de hele wedstrijd. Kutpenalty, kut gekeept.
Dit KAN niet qua niveau. Beker van de armoede
Ieder nadeel heeft een voordeel klopt dus echt altijd.quote:
Iedereen wint van dit Ajax.quote:Op zondag 30 april 2023 20:56 schreef De_Kraam het volgende:
Het sympathieke AZ gaat gewoon van dit Ajax winnen.
quote:Op zondag 30 april 2023 20:54 schreef Zipportal het volgende:
Ik wil mijn goede vriend @:coco feliciteren.
quote:Op zondag 30 april 2023 20:55 schreef Scrummie het volgende:
Gefeliciteerd al mijn PSV vrienden (eigenlijk is dat alleen @:Coco).
De penaltyserie paste wel perfect bij de rest van de wedstrijd.quote:Op zondag 30 april 2023 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Tot zover dit schandalig slechte voetbalfeest
#RETWEET en like.quote:Op zondag 30 april 2023 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik feliciteer mijn PSV-vrienden @:coco , @:lange_lans , @:behoorlijkkritisch en @:leolinedance
Had je na die wedstrijd verwacht dat ze wel penalty's zouden kunnen nemen?quote:
Ik heb maar 1 PSV-vriend.quote:Op zondag 30 april 2023 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik feliciteer mijn PSV-vrienden @:coco , @:lange_lans , @:behoorlijkkritisch en @:leolinedance
Waarom zou je je inhouden?quote:Op zondag 30 april 2023 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Morgen werken met een stagiair die nu in het stadion zit, straks terug moet naar Amsterdam met de trein en dan nog terug richting Achterhoek.
Ik ga het zwaar hebben om het er niet heel de dag in te wrijven
quote:Op zondag 30 april 2023 18:47 schreef leolinedance het volgende:
Mazzelgoaltje, dit komt nog wel goed
Dankquote:Op zondag 30 april 2023 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat gaat je nooit lukken, ik zou het niet eens proberen.quote:Op zondag 30 april 2023 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Morgen werken met een stagiair die nu in het stadion zit, straks terug moet naar Amsterdam met de trein en dan nog terug richting Achterhoek.
Misschien eens vragen of De Graafschap misschien niet iets voor hem is qua reistijd, de kolere wat een reis.quote:Op zondag 30 april 2023 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet alleen Luuk.quote:Op zondag 30 april 2023 21:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Je moet je schamen voor je gedrag Luuk.
Zie onzquote:Op zondag 30 april 2023 20:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom heb jij dezelfde ui als @:speedfight ?
Klopt maar die is nu in beeld.quote:Op zondag 30 april 2023 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet alleen Luuk.
Davy staat bovenaan.
Bekijk het zo, hopelijk hebben ze een coëfficiëntenpolonaise in de Conference League volgend seizoen.quote:Op zondag 30 april 2023 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
psv schakelt 020 uit in de strijd om de 2e plek
psv wint de beker van 020
Die grijns van De Wolf blijft komisch, maar tegelijkertijd had hij ook zo'n domme opmerking kunnen makenquote:
Onze dank is groot.quote:Op zondag 30 april 2023 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je bent een goed mens.quote:Op zondag 30 april 2023 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van in herhaling vallen. Na de eerste grap is het wel goed.
Ach ja, worden ze ook eens genaaid.quote:Op zondag 30 april 2023 21:05 schreef Regilio_ het volgende:
Iedere Ajacied krijgt een buttplug van de KNVB.
En Alvarez een grote zwarte dildo.quote:Op zondag 30 april 2023 21:05 schreef Regilio_ het volgende:
Iedere Ajacied krijgt een buttplug van de KNVB.
Dan mis je corona toch wel.quote:Op zondag 30 april 2023 21:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Van der Sar met zijn plichtmatig handjes geven. Echt niemand zit daar op te wachten.
Ah, vandaar.quote:
Heitinga is sowieso weg mag ik aannemen.quote:Op zondag 30 april 2023 21:08 schreef Pvt.Webster het volgende:
Die kleine bekertjes ook echt.
Alleen een 2e plek in de Eredivisie kan het seizoen van Ajax nog soort van laten slagen.
Het is vandaag nationale Charmanderdagquote:Op zondag 30 april 2023 20:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom heb jij dezelfde ui als @:speedfight ?
Ga je dat ook tegen al die Friezen zeggen?quote:Op zondag 30 april 2023 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
xavi simons met de surinaamse vlag...
hij speelt toch voor oranje
is surinaamse vlag idiootquote:
En een likequote:Op zondag 30 april 2023 20:57 schreef onlogisch het volgende:
Ik feliciteer mijn zéér goede PSV vrienden @:Coco @:Buitendam @:Lange_Lans met deze overwinning.
Wat wil je dan zeggen over dit Krampenplan????quote:
Zwak zaad.quote:
En ten tweede?quote:Op zondag 30 april 2023 21:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Tijd voor Albertooooooooooooooooooooooooooooooo.
Oh ja dat zou schokkeeeeeeend zijn maar Alberto is zo irritant.quote:Op zondag 30 april 2023 21:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Tijd voor Albertooooooooooooooooooooooooooooooo.
quote:
Vorige week was het bijzonder schokkend en nu deel twee daarvan.quote:Op zondag 30 april 2023 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja dat zou schokkeeeeeeend zijn maar Alberto is zo irritant.
@:kingroland kijk jij?
Fijn dat je even vermeld dat het geen realistisch scenario is.quote:Op zondag 30 april 2023 21:21 schreef PirE het volgende:
Het is dik 10 jaar geleden en Perez is nog steeds boos op PSV. Heerlijk.
Als PSV de CL finale met 9-0 van Man City wint* dan zou Perez nog steeds iets negatiefs weten te vinden.
*Is geen realistisch scenario.
De nieuwe Johan Cruijff dus. Die had ook altijd al dan niet terecht kritiek op PSVquote:Op zondag 30 april 2023 21:21 schreef PirE het volgende:
Het is dik 10 jaar geleden en Perez is nog steeds boos op PSV. Heerlijk.
Als PSV de CL finale met 9-0 van Man City wint* dan zou Perez nog steeds iets negatiefs weten te vinden.
*Is geen realistisch scenario.
quote:
wat is belangrijker? kwalificeren voor de CL of knvb bekerwinst?quote:
Gebruik je verstand godverredommeeee.quote:Op zondag 30 april 2023 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die grijns van De Wolf blijft komisch, maar tegelijkertijd had hij ook zo'n domme opmerking kunnen maken
Jaquote:Op zondag 30 april 2023 21:26 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
wat is belangrijker? kwalificeren voor de CL of knvb bekerwinst?
Werkelijkwaar een Krampenplanquote:Op zondag 30 april 2023 21:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Was echt de meest matige finale die ik in jaren heb gezien. Allemachtig
Vond wel leuk juist. Beetje vechten enzoquote:Op zondag 30 april 2023 21:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Was echt de meest matige finale die ik in jaren heb gezien. Allemachtig
Misschien komt er een gifje van een dansende Dirk van Duijvenbode, die daarbij zijn knie ontwricht (of zoiets).quote:Op zondag 30 april 2023 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had gehoopt op een gifje van een dansende van Nistelrooij@:3rr0r
quote:Op zondag 30 april 2023 20:55 schreef Scrummie het volgende:
Gefeliciteerd al mijn PSV vrienden (eigenlijk is dat alleen @:Coco).
net thuis, dus denk het niet vriendquote:Op zondag 30 april 2023 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja dat zou schokkeeeeeeend zijn maar Alberto is zo irritant.
@:kingroland kijk jij?
Lach je God nu uit?quote:Op zondag 30 april 2023 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik keek even niet echt en hoor ineens dat God mag invallen.
Wel gelachen.
Nijland kan niet eens normale zinnen schrijven. Hoe kan zo'n man op zo'n positie komen?quote:Op zondag 30 april 2023 22:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Hello Paul @:de_kraam @:afcniels
Is nu wat laatquote:
Ja ik ben ook vrij morgen, maar de tapkraan is al dicht als we nu nog moeten vertrekkenquote:Op zondag 30 april 2023 23:55 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Klopt.
Morgen wel vrij maar moet nog uit Twente komen.
Volgend jaar maar wat eerder vertrekkenquote:Op zondag 30 april 2023 23:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik ben ook vrij morgen, maar de tapkraan is al dicht als we nu nog moeten vertrekken
https://www.ed.nl/nederla(...)isgehouden~a7ceda8e/quote:Stadiondirecteur Lilian de Leeuw is geschrokken van de schade die is aangericht in de Kuip tijdens en na de KNVB-bekerfinale tussen PSV en Ajax. Met name aan de kant waar de fans uit Amsterdam zich bevonden was sprake van vernielde toiletten en afgebroken stoeltjes.
De bedoeling is meestal wel dat er tussen de opstootjes door ook daadwerkelijk gevoetbald wordtquote:Op maandag 1 mei 2023 15:08 schreef F.M.D. het volgende:
Is er een land waar zo overdreven gereageerd wordt op een iets te heetgebakerd voetbalpotje? Wees blij dat de beker weer wat voorstelt in NL, ook bij de topclubs. Er waren jaren dat die er niks om gaven. Nu spat de passie en overwinningsdrang er van af en zeikt men daar weer op.
Ach de white knights hebben het voetbal ook bereikt. Zou me er niet teveel van aantrekken. Heb een leuke avond gehad gisteren met 2 teams die over lijken gingen om te winnen.quote:Op maandag 1 mei 2023 15:08 schreef F.M.D. het volgende:
Is er een land waar zo overdreven gereageerd wordt op een iets te heetgebakerd voetbalpotje? Wees blij dat de beker weer wat voorstelt in NL, ook bij de topclubs. Er waren jaren dat die er niks om gaven. Nu spat de passie en overwinningsdrang er van af en zeikt men daar weer op.
Passie en overwinningsdrang? Ik zag alleen elke minuut iemand op de grond liggen alsof hij zijn been had gebroken op 3 plekken om vervolgens 8 seconden later weer op te staan en een stelletje kleuters die stoer tegen elkaar deden. Eén grote aanfluiting.quote:Op maandag 1 mei 2023 15:08 schreef F.M.D. het volgende:
Er deden er inderdaad een paar alsof ze dood gingen, jammer dat het aanstellerij wasquote:Op maandag 1 mei 2023 15:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach de white knights hebben het voetbal ook bereikt. Zou me er niet teveel van aantrekken. Heb een leuke avond gehad gisteren met 2 teams die over lijken gingen om te winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |