Oké Klaassenweetallesquote:Op zondag 30 april 2023 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
in mijn topjaren speelde ik 3 wedstrijden op een dag
het schijnt zo te zijn dat jonge spelers beter presteren onder die rare druk van penalty'squote:Op zondag 30 april 2023 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt nog nooit gezien deze ajax wissels?
Was dat tegelijk met je studie?quote:Op zondag 30 april 2023 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
nee zo ver kan die niet denkenquote:Op zondag 30 april 2023 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heitinga is niet met de penaltyserie bezig
Klaverjassen?quote:Op zondag 30 april 2023 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Flegmatiek en onbevangen.quote:Op zondag 30 april 2023 20:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het schijnt zo te zijn dat jonge spelers beter presteren onder die rare druk van penalty's
dit heb ik van een voetbal datanerd
jaquote:
@KingRolandquote:Op zondag 30 april 2023 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik keek even niet echt en hoor ineens dat God mag invallen.
Wel gelachen.
Was het jonkie Heitinga niet; die een penal serie voor Oranje besliste?.quote:Op zondag 30 april 2023 20:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het schijnt zo te zijn dat jonge spelers beter presteren onder die rare druk van penalty's
dit heb ik van een voetbal datanerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |