Is nu wat laatquote:
Ja ik ben ook vrij morgen, maar de tapkraan is al dicht als we nu nog moeten vertrekkenquote:Op zondag 30 april 2023 23:55 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Klopt.
Morgen wel vrij maar moet nog uit Twente komen.
Volgend jaar maar wat eerder vertrekkenquote:Op zondag 30 april 2023 23:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik ben ook vrij morgen, maar de tapkraan is al dicht als we nu nog moeten vertrekken
https://www.ed.nl/nederla(...)isgehouden~a7ceda8e/quote:Stadiondirecteur Lilian de Leeuw is geschrokken van de schade die is aangericht in de Kuip tijdens en na de KNVB-bekerfinale tussen PSV en Ajax. Met name aan de kant waar de fans uit Amsterdam zich bevonden was sprake van vernielde toiletten en afgebroken stoeltjes.
De bedoeling is meestal wel dat er tussen de opstootjes door ook daadwerkelijk gevoetbald wordtquote:Op maandag 1 mei 2023 15:08 schreef F.M.D. het volgende:
Is er een land waar zo overdreven gereageerd wordt op een iets te heetgebakerd voetbalpotje? Wees blij dat de beker weer wat voorstelt in NL, ook bij de topclubs. Er waren jaren dat die er niks om gaven. Nu spat de passie en overwinningsdrang er van af en zeikt men daar weer op.
Ach de white knights hebben het voetbal ook bereikt. Zou me er niet teveel van aantrekken. Heb een leuke avond gehad gisteren met 2 teams die over lijken gingen om te winnen.quote:Op maandag 1 mei 2023 15:08 schreef F.M.D. het volgende:
Is er een land waar zo overdreven gereageerd wordt op een iets te heetgebakerd voetbalpotje? Wees blij dat de beker weer wat voorstelt in NL, ook bij de topclubs. Er waren jaren dat die er niks om gaven. Nu spat de passie en overwinningsdrang er van af en zeikt men daar weer op.
Passie en overwinningsdrang? Ik zag alleen elke minuut iemand op de grond liggen alsof hij zijn been had gebroken op 3 plekken om vervolgens 8 seconden later weer op te staan en een stelletje kleuters die stoer tegen elkaar deden. Eén grote aanfluiting.quote:Op maandag 1 mei 2023 15:08 schreef F.M.D. het volgende:
Er deden er inderdaad een paar alsof ze dood gingen, jammer dat het aanstellerij wasquote:Op maandag 1 mei 2023 15:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach de white knights hebben het voetbal ook bereikt. Zou me er niet teveel van aantrekken. Heb een leuke avond gehad gisteren met 2 teams die over lijken gingen om te winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |