Bij deze vraag zou je nog toe kunnen voegen: welke taal?quote:- Lees je? Ja, welke genres?
Bij deze vraag zou je kunnen toevoegen of de ontvanger ook iets voor de eventuele huisgenoten zou willen (en zo ja, wat).quote:- Wat is je leefsituatie? (alleenstaand, partner, gezin, geslacht (M/V/anders))
quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:55 schreef PS. het volgende:
Ik zou persoonlijk een google forms formulier maken, waar men zich kan opgeven.
Voor jullie een stuk overzichtelijker, en voor de mensen die zich opgeven ook. Dan hoef je die info helemaal niet in de OP te zetten.
Kan natuurlijk ook een goed teken zijn.quote:
Ja en een opmerkingenveld! Dan kunnen ze daar bv nog dingen toevoegen.quote:Op zondag 30 april 2023 11:51 schreef heywoodu het volgende:
Je zou ook nog een soort wildcard kunnen doen in de vragenlijst, voor gevers. Dat ze bijvoorbeeld zelf nog één of twee dingen via jullie aan de ontvangers kunnen vragen wat voorkeuren en dergelijken betreft.
Ik kan 'm wel aankondigen, maar ik weet niet of er dan ook users gaan reageren die helemaal niks met de Kerstpakkettenactie te maken hebben.quote:
Haha, dan kan je mooi vegen. Of misschien even een modnote boven het tekstveld, alleen reageren als je ook echt wat toe te voegen hebtquote:Op zondag 30 april 2023 12:36 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik kan 'm wel aankondigen, maar ik weet niet of er dan ook users gaan reageren die helemaal niks met de Kerstpakkettenactie te maken hebben.
Goed punt. Als ik als wens zeg dat ik graag ooit met dolfijnen wil zwemmen oid, kan de gever er nog niks mee.quote:Op zondag 30 april 2023 21:19 schreef tanteklara het volgende:
"Wat is nog een lang gekoesterde wens? (wereldvrede is een wens voor veel mensen, maar je gever kan hier vrij weinig mee, dus denk praktisch en aan jezelf)"
Bovenstaande vraag vond ik lastig. Er hangt voor mijn gevoel veel te veel gewicht aan de vraag. Is het niet handiger om een wensenlijstje te vragen van bv. maximaal 3 wensen. Krijg je hetzelfde antwoord.
Zoals bij een sinterklaaslijstje. Of de hele vraag weglaten.
Bij de vraag over lezen, mis ik de vraag of het papieren boeken zijn of via een e-reader.
Dit is een goed idee, dingen die niet bij hobby’s / lekkernijen / geurtjes of wat dan ook passen.quote:Op zondag 30 april 2023 11:52 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ja en een opmerkingenveld! Dan kunnen ze daar bv nog dingen toevoegen.
Want dan ontvoer je Ed Sheeran en bind je hem vast onder de kerstboom ?quote:Op zondag 30 april 2023 22:11 schreef Magica het volgende:
Misschien een vraag over muziek. Favoriete band/ of waar/wie ben je fan?
Ik zou liever voor een zakelijk Microsoft Forms gaan.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:55 schreef PS. het volgende:
Ik zou persoonlijk een google forms formulier maken, waar men zich kan opgeven.
Voor jullie een stuk overzichtelijker, en voor de mensen die zich opgeven ook. Dan hoef je die info helemaal niet in de OP te zetten.
Ja zoietsquote:Op zondag 30 april 2023 22:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Want dan ontvoer je Ed Sheeran en bind je hem vast onder de kerstboom ?
Waarom zou je de kledingmaat willen weten?quote:Op zondag 30 april 2023 22:48 schreef Magica het volgende:
Kledingmaat? Hoewel veel mensen daar geen zin in hebben denk
Voor kinderkleding geen gek idee.quote:Op zondag 30 april 2023 22:59 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Waarom zou je de kledingmaat willen weten?
Toch is een bezoekje aan disneyland al een keer ingevuld door een gever.quote:Op zondag 30 april 2023 21:43 schreef DX11 het volgende:
[..]
Goed punt. Als ik als wens zeg dat ik graag ooit met dolfijnen wil zwemmen oid, kan de gever er nog niks mee.
Ik draai het meestal omquote:Op zondag 30 april 2023 23:19 schreef KapiteinIglo het volgende:
Is het ook misschien fijn om dingen multiple choice te maken?
Bv
Vraag: douche of bad:
A douche
B bad
C beide
Gezinssamenstelling
A alleenstaand
B gezin met kinderen
C met partner
Dat is heel tof inderdaad maar dan misschien toch iets anders verwoorden, bijvoorbeeld "wat zou je graag een keer willen doen wat je niet kunt betalen?" Dan krijg je misschien iets realistischere antwoorden?quote:Op zondag 30 april 2023 23:18 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Toch is een bezoekje aan disneyland al een keer ingevuld door een gever.
Voor als je kleding wil kopenquote:Op zondag 30 april 2023 22:59 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Waarom zou je de kledingmaat willen weten?
D. Ik heb wel een bad maar ga er nooit in. Mijn kind wel.quote:Op zondag 30 april 2023 23:19 schreef KapiteinIglo het volgende:
Is het ook misschien fijn om dingen multiple choice te maken?
Bv
Vraag: douche of bad:
A douche
B bad
C beide
Gezinssamenstelling
A alleenstaand
B gezin met kinderen
C met partner
Ja ho wacht als dit opties zijn dan wil ik mij volgend jaar ook opgeven als ontvangen en dan vraag ik Maisie Williams voor onder de kerstboom, en dan met sexy kerstvrouw pakje aanquote:Op zondag 30 april 2023 22:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Want dan ontvoer je Ed Sheeran en bind je hem vast onder de kerstboom ?
Dat gaat idd lastig worden met anonieme gevers etcquote:Op maandag 1 mei 2023 10:42 schreef Sharuun01 het volgende:
Voor de OP zelf, denk ik dat het gebruik van spoilers al heel veel orde zal scheppen.
Hetgeen wat ik wel wil vragen maar wat waarschijnlijk veel te veel tijd gaat kosten is als er ipv pakket 1, pakket 2 e.d. een naam kan komen te staan, maar dat is dan wel iets lastiger met annonieme donors e.d.
Nou deels gaan we dit wel invoeren denk ik.quote:Op zondag 30 april 2023 23:46 schreef tanteklara het volgende:
Brrrr,
Geen multiple choice. Het is geen examen, toch.
Ik zou zoiets doen. Dan kun je namelijk afhankelijk van de situatie meteen naar het juiste topicje doorgestuurd worden omdat je met linkjes kan werken (volgens mij kan dat niet in dezelfde post met #linkjes). Heel basaal:quote:Op maandag 1 mei 2023 11:14 schreef Meke het volgende:
Ik post niet heel vaak mee, maar lees wel altijd met plezier. Ik kan me best voorstellen dat je overweldigd wordt met informatie als je de actie niet kent. Is het een idee om de OP heel erg kort en summier te houden (ongeveer wat Mickytjuh typte) en een FAQ-topic waar je niet in kunt reageren te openen. Dat je daar in de OP alle vragen stelt, die je dan in een losse post kunt beantwoorden. Naar dat topic kun je dan verwijzen in de OP, en bijv ook de link naar de post gebruiken als iemand een vraag in het algemene topic stelt.
De samenwerking met @:viv is er (volgens mij) goed genoeg voor dat óf zij bewerkingen namens jullie kan doen, of 'm op verzoek van jullie open kan zetten
![]()
Voorbeeld in ESF van wat ik bedoel:
ESF / [2023] Deelnemers en informatie Eurovisie songfestival 2023 A-Z
zou dat kunnen omdat niet alle kabeltjes verbonden zijn in die bovenkamer ow wel edel gestrenge heer VD?quote:
Nee, maar dan weet ik als shopper wél dat je iets met dolfijnen hebt.quote:Op zondag 30 april 2023 21:43 schreef DX11 het volgende:
[..]
Goed punt. Als ik als wens zeg dat ik graag ooit met dolfijnen wil zwemmen oid, kan de gever er nog niks mee.
Zie linkje in de OP hierquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga hier eens over nadenken. Heeft iemand de standaardvragenlijst toevallig paraat en mag dat überhaupt in dit topic gepost worden? Ik weet 'm even niet meer.
Daar heb je 't al,quote:
No worries. Daar hebben we @Viv voorquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daar heb je 't al,. Ik keek weer eens niet.
FHF / Kerstpakkettenactie: overige feedbackquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:12 schreef camaron het volgende:
Wat betreft de grotere optie genoemd door Fogel, zomaar een wild idee...
Als er een soort tombola losgelaten wordt op de lijst van ontvangers, en elk jaar 1 persoon/huishouden dik verwennen. door een extra eenmalige donatie van degenen die het kunnen en willen dragen.
En nee, dit ging niet over de OP of bijvoorbeeld de vragenlijst, sorry.
Vol met lekkere dingen is ook helemaal prima hoor!quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:07 schreef MaJo het volgende:
Wat mij in het begin niet helemaal duidelijk was, en misschien staat dat best ergens maar heb ik dat toen niet gezien, is dat het vooral een pakket met leuke cadeautjes is. Ik dacht bij een kerstpakket alleen aan eten dus ik stopte het helemaal vol met lekkere dingen. Achteraf zag ik de pakketten van anderen en die waren veel meer gericht op cadeaus en toen voelde ik me een beetje lomp
Deze vraag gaan we toevoegen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:07 schreef MaJo het volgende:
Wat mij in het begin niet helemaal duidelijk was, en misschien staat dat best ergens maar heb ik dat toen niet gezien, is dat het vooral een pakket met leuke cadeautjes is. Ik dacht bij een kerstpakket alleen aan eten dus ik stopte het helemaal vol met lekkere dingen. Achteraf zag ik de pakketten van anderen en die waren veel meer gericht op cadeaus en toen voelde ik me een beetje lomp
Nou ja, het idee van kerstpakketten geven aan mensen die het financieel moeilijk hebben is inmiddels wel wat breder getrokken. Er zitten ook mensen die een hart onder de riem nodig hebben (zoals ik destijdsquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:18 schreef Viv het volgende:
[..]
Vol met lekkere dingen is ook helemaal prima hoor!![]()
Er zijn zelfs pakketten geweest met hele praktische dingen zoals kilopakken rijst en pasta, wasmiddel, pindakaas, etc. Als iemand zich heeft opgegeven vanwege financiële ellende, kan dat juist zeer welkom zijn.
En als gever/shopper kan je ook aangeven wat voor soort pakket je graag wil samenstellen.
Precies ditquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:56 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Deze vraag gaan we toevoegen.
Of mensen behoefte hebben aan boodschappen of luxeartikelen.
Dus dat is zeker niet stom hoor. Het is ook lijst afhankelijk.
Je ontvanger was vast heel blij met je pakket
Ja, en daar wordt bij het matchen van gevers en ontvangers wel rekening mee gehouden. Dus als je graag een super praktisch 'overlevingspakket' samenstelt, is daar vast een passende ontvanger bij te vinden, en als je meer affiniteit hebt met cadeautjes/luxeartikelen/lekkernijen ook. Ik heb mijn voorkeuren daaromtrent altijd doorgegeven onder het kopje "VOORKEUREN VOOR ONTVANGER", maar goed dat ze die vraag specifiek gaan toevoegen (zowel voor gevers als ontvangers neem ik aan).quote:Op woensdag 3 mei 2023 17:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ja, het idee van kerstpakketten geven aan mensen die het financieel moeilijk hebben is inmiddels wel wat breder getrokken. Er zitten ook mensen die een hart onder de riem nodig hebben (zoals ik destijds) en die mensen zitten daar misschien wat minder op te wachten. Dus dan is het wel handig qua verwachtingsmanagement voor zowel de gever als de krijger.
[..]
Waarom niet dit jaar al?quote:Op maandag 1 mei 2023 10:38 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Ja ho wacht als dit opties zijn dan wil ik mij volgend jaar ook opgeven als ontvangen en dan vraag ik Maisie Williams voor onder de kerstboom, en dan met sexy kerstvrouw pakje aan![]()
Meer is dan ook niet nodig.
Maar even minder serieus maar niet onbelangrijker (ofja toch wel een klein beetje), ik heb persoonlijk altijd dat ik de kersmeisjes vraag of de mijn ontvanger willen vragen of deze persoon/personen het meeste hebben aan een luxe pakket, een survival pakket of een goede mix van beide.
dit zorgt ervoor dat ik wat beter kan zien wat ze goed kunnen gebruiken en ook met welke achterliggende gedachte ze zich opgeven voor de actie.
Bij een survival pakket zullen praktische cadeau's de overhand hebben zoals eten, douche artikelen, was middel e.d.
Bij een luxe pakket zullen deze artikelen wat meer overhand hebben.
Alle pakketten zullen altijd wel een mix van beide hebben maar het is om te weten wat meer vertegenwoordigd zal zijn in de pakketten
Ahh je hebt gelijk, dit jaar hebben we ook nog kerst, dus wie kan dit voor mij regelen? Kan dat dan mijn gever/shopper worden?quote:
Mijn modmachten gebruiken om Maisie Williams onder jouw kerstboom te krijgen?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:29 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Ahh je hebt gelijk, dit jaar hebben we ook nog kerst, dus wie kan dit voor mij regelen? Kan dat dan mijn gever/shopper worden?
Evt heeft @:speedfight nog wat speciale mod machten om dat mogelijk te maken
Ik weet niet. Maar koppelrechten moet je echt voor bij mij en @superkimmi zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:29 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Ahh je hebt gelijk, dit jaar hebben we ook nog kerst, dus wie kan dit voor mij regelen? Kan dat dan mijn gever/shopper worden?
Evt heeft @:speedfight nog wat speciale mod machten om dat mogelijk te maken
Ja dat weet ik maar zij heeft de mod krachten om haar onder mijn kerstboom te krijgen.quote:Op zondag 7 mei 2023 10:45 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik weet niet. Maar koppelrechten moet je echt voor bij mij en @:superkimmi zijn
HEB JE DIE OOK AL NIET?quote:Op zondag 7 mei 2023 16:06 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar zij heeft de mod krachten om haar onder mijn kerstboom te krijgen.
Owja heb dan ook een kerstboom nodig
Maar dit betekend een Ja?quote:Op zondag 7 mei 2023 09:45 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Mijn modmachten gebruiken om Maisie Williams onder jouw kerstboom te krijgen?
Kan me voorstellen dat voor de meeste minder rijke mensen een cadeaubon top is, dat je echt zelf iets kan kiezen waar je echt wat mee kan.quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:37 schreef Jentin het volgende:
Ik heb niet teruggelezen, maar ik bedacht ineens een mogelijke vraag voor ontvangers: Zou je blij zijn met een cadeaubon in je pakket?
Afgelopen jaar wilde ik graag een iets groter cadeautje in het pakket doen, maar ik was als de dood iets stoms te geven en vond dat zo zonde van het geld en jammer voor de ontvanger. Daarom had ik er een bon van Bol bij gedaan, met het idee dat er door de ontvanger zelf iets leuks/nuttigs/gewensts (dat is geen woord) uitgezocht kon worden. Maar misschien had diegene liever toch een lelijke door mij uitgezochte sjaal gehad dan zo’n ongeïnspireerde bon.
Nouja, ik noem ‘m maar even.
dat is dus persoonlijk, want ik winkel liever bij Bol.quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:40 schreef DX11 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat voor de meeste minder rijke mensen een cadeaubon top is, dat je echt zelf iets kan kiezen waar je echt wat mee kan.
Ik zou overigens tegenwoordig wel amazon aanraden ipv bol, die hebben meer, en zijn goedkoper.
https://www.primera.nl/primera-keuze-cadeaukaart-inwisselenquote:"De Primera Keuze Cadeaukaart is online en in onze winkels inwisselbaar voor meer dan 150 cadeaukaarten, waaronder HEMA, Coolblue, Wehkamp, MediaMarkt, Bol.com en meer. Volg deze 3 stappen om je Primera Keuze Cadeaukaart online in te wisselen:"
Ohja.quote:Op maandag 14 augustus 2023 01:05 schreef Sally het volgende:
(om in te haken op een Cadeaubon: je kan bij Primera een "Primera Keuze Cadeaukaart" kopen; kan men kiezen uit heel veel soorten cadeaubonnen -> )
[..]
https://www.primera.nl/primera-keuze-cadeaukaart-inwisselen
Voor eenieder wel wat wils
Er zal binnenkort (geen idee op welke termijn de kerstmeisjes dit regelen) een kerspakketten actie topic opgezet worden door @KapiteinIglo en @superkimmiquote:Op woensdag 6 september 2023 21:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik zou aankomend jaar ook heel graag een kerstpakket willen samenstellen voor iemand hoe gaat dat in zijn werking mbt het aanmelden?
Ja die kerstmeisjes zijn nog niet helemaal in de kerstsferen, nu ze op een tropische bestemming vakantie aan het vieren zijnquote:Op woensdag 13 september 2023 08:53 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Er zal binnenkort (geen idee op welke termijn de kerstmeisjes dit regelen) een kerspakketten actie topic opgezet worden door @:kapiteinIglo en @:Superkimmi
Daarin zal het mail adres staan waarbij je je kan aanmelden als shopper, donateur of gever.
We moeten dus nog even geduld hebben, maar top dat je mee wil doen!![]()
Kadobonquote:Op zondag 13 augustus 2023 22:37 schreef Jentin het volgende:
Ik heb niet teruggelezen, maar ik bedacht ineens een mogelijke vraag voor ontvangers: Zou je blij zijn met een cadeaubon in je pakket?
Afgelopen jaar wilde ik graag een iets groter cadeautje in het pakket doen, maar ik was als de dood iets stoms te geven en vond dat zo zonde van het geld en jammer voor de ontvanger. Daarom had ik er een bon van Bol bij gedaan, met het idee dat er door de ontvanger zelf iets leuks/nuttigs/gewensts (dat is geen woord) uitgezocht kon worden. Maar misschien had diegene liever toch een lelijke door mij uitgezochte sjaal gehad dan zo’n ongeïnspireerde bon.
Nouja, ik noem ‘m maar even.
Het is begin oktober.quote:Op woensdag 13 september 2023 14:50 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja die kerstmeisjes zijn nog niet helemaal in de kerstsferen, nu ze op een tropische bestemming vakantie aan het vieren zijn![]()
Maar verwacht ergens begin oktober :-)
Hahaha wow.quote:
Oei, beterschapquote:Op zondag 1 oktober 2023 10:12 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahaha wow.![]()
We zijn alleen allebei ziek. Dat is blijkbaar ook een vakantietraditie aan het worden van ons
Beterschapquote:Op zondag 1 oktober 2023 10:12 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahaha wow.![]()
We zijn alleen allebei ziek. Dat is blijkbaar ook een vakantietraditie aan het worden van ons
Wat me opvalt aan de actie is dat er een enorme spreiding is aan donatie bedragen. Ik begrijp dat iedereen geeft wat zijn draagvermogen mogelijk maakt, maar is het misschien een idee om een soort van doel-bedrag te zetten? Bijvoorbeeld rond de ¤75? Mensen die minder willen geven, kunnen gekoppeld worden om dat bedrag te halen en mensen die meer geven, kunnen bijdragen bij andere donateurs.quote:De meeste pakketten zitten tussen de ¤50 en ¤100, maar minder en meer zien we ook.
Sowieso moet je dan werken met een bepaald bedrag per aantal leden van een gezin.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat me opvalt aan de actie is dat er een enorme spreiding is aan donatie bedragen. Ik begrijp dat iedereen geeft wat zijn draagvermogen mogelijk maakt, maar is het misschien een idee om een soort van doel-bedrag te zetten? Bijvoorbeeld rond de ¤75? Mensen die minder willen geven, kunnen gekoppeld worden om dat bedrag te halen en mensen die meer geven, kunnen bijdragen bij andere donateurs.
Ontvangers posten soms pakketten en als je ziet dat jij veel minder hebt gekregen dan iemand anders, dan kan dat misschien raar overkomen.
Voor dit jaar is dat natuurlijk te laat, maar voor de kerstpakketenactie van 2024.
Deze actie heeft nooit een doelbedrag gehad, en dat is wat mij betreft ook juist de charme. Want het gaat er niet om wat er precies in het pakket zit, maar om het feit dat iemand iets liefs doet voor een ander. Dat iemand weken/maanden de ontvanger in gedachten heeft bij het winkelen en inpakken, met zorg en aandacht het pakket samenstelt zodat het past bij diegene.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat me opvalt aan de actie is dat er een enorme spreiding is aan donatie bedragen. Ik begrijp dat iedereen geeft wat zijn draagvermogen mogelijk maakt, maar is het misschien een idee om een soort van doel-bedrag te zetten? Bijvoorbeeld rond de ¤75? Mensen die minder willen geven, kunnen gekoppeld worden om dat bedrag te halen en mensen die meer geven, kunnen bijdragen bij andere donateurs.
Ontvangers posten soms pakketten en als je ziet dat jij veel minder hebt gekregen dan iemand anders, dan kan dat misschien raar overkomen.
Voor dit jaar is dat natuurlijk te laat, maar voor de kerstpakketenactie van 2024.
Mee eens. Ik zou het persoonlijk als gever ook niet leuk vinden als er ineens een element van ‘moeten’ in zit. Ik ben ook niet zo happig op het delen van mijn gegevens en stel dat ik een jaar “maar” (quote:Op woensdag 25 oktober 2023 06:30 schreef laziness het volgende:
[..]
Maar eigenlijk vind ik het reguleren van een probleem wat er volgens mij niet is maar wel een hoop lol weg neemt. Ontvangers zijn gewoon blij en niet bezig met vergelijken.
Ik ben het er mee eens dat de charme van de actie is dat iemand wat krijgt, niet hoeveel iemand krijgt. En de meeste shoppers zijn ook behoorlijk creatief. Maar mensen gaan toch altijd vergelijken wat anderen geven of wat anderen hebben gekregen. Als jullie denken dat dat niet zo is, prima. Ik gooide gewoon een ideetje op en wil vooral niet nog meer werk opleveren. Het was na aanleiding van deze postquote:Op woensdag 25 oktober 2023 06:56 schreef Viv het volgende:
[..]
Deze actie heeft nooit een doelbedrag gehad, en dat is wat mij betreft ook juist de charme. Want het gaat er niet om wat er precies in het pakket zit, maar om het feit dat iemand iets liefs doet voor een ander. Dat iemand weken/maanden de ontvanger in gedachten heeft bij het winkelen en inpakken, met zorg en aandacht het pakket samenstelt zodat het past bij diegene.![]()
En er zijn genoeg manieren om creatief om te gaan met het budget. Zo is er weleens een ontvanger geweest die een grote doos vol boeken kreeg, precies in het favoriete genre. Die waren dus tweedehands, prima toch?
quote:ik ben een gever voor iemand en ik zou heel graag iets willen rondbreien maar als ik dat goed wil rondmaken zou ik eigenlijk wat ruimer budget moeten hebben zou er misschien iemand het budget willen aanvullen?
Nee, er is geen moeten. Het idee was dat donateurs zouden kunnen samenwerken om dat voorstel bedrag van 75 (was een voorbeeld) te kunnen halen. Juist zodat mensen die "maar" 50 kunnen geven, toch een leuk pakket kunnen samenstellen. En je kunt een prima pakket voor 50 euro maken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:43 schreef Jentin het volgende:
[..]
Mee eens. Ik zou het persoonlijk als gever ook niet leuk vinden als er ineens een element van ‘moeten’ in zit. Ik ben ook niet zo happig op het delen van mijn gegevens en stel dat ik een jaar “maar” () 50,- heb te besteden zou ik óf niet mee kunnen doen óf verplicht moeten samenwerken.
Natuurlijk is er niets mis met samenwerken, dat wordt in het topic zowiezo al gedaan door de shopper donateur constructie. maar ook met de grote wensen sponsor alsook mensen die zelf samen geld bij elkaar gooien om een shopper aan het werk te kunnen zetten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, er is geen moeten. Het idee was dat donateurs zouden kunnen samenwerken om dat voorstel bedrag van 75 (was een voorbeeld) te kunnen halen. Juist zodat mensen die "maar" 50 kunnen geven, toch een leuk pakket kunnen samenstellen. En je kunt een prima pakket voor 50 euro maken.
En wat is er mis mee samenwerken?
Dat je het te ingewikkeld maakt waardoor mensen af kunnen haken. En dat je ook een probleem maakt van iets dat in bijna 8? jaar geen enkel probleem is geweest.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, er is geen moeten. Het idee was dat donateurs zouden kunnen samenwerken om dat voorstel bedrag van 75 (was een voorbeeld) te kunnen halen. Juist zodat mensen die "maar" 50 kunnen geven, toch een leuk pakket kunnen samenstellen. En je kunt een prima pakket voor 50 euro maken.
En wat is er mis mee samenwerken?
En daar gaat het om. Ik zag waarschijnlijk teveel een probleem wat er misschien helemaal niet is.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:14 schreef Troel het volgende:
Ik heb jaren geleden een box ontvangen en het is niet eens in mij opgekomen om te kijken of anderen meer hadden of niet. De box was op dat moment gewoon super welkom en kwam precies goed uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |