Ik ben bang voor een dag met zoe geschreeuw en gedoequote:Op donderdag 27 april 2023 10:01 schreef Deisyy het volgende:
Moet dat? Zoe is gisteren al genoeg op de streams geweest
Voorlopig zit je ermee opgescheeptquote:Op donderdag 27 april 2023 10:01 schreef Deisyy het volgende:
Mogguhquote:Op donderdag 27 april 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben bang voor een dag met zoe geschreeuw en gedoe
Want iedereen moet helpen
Zodat ze zelf geen reet hoeft te doen
Gewassen? 2 handjes water in z'n gezicht gegooid.quote:Op donderdag 27 april 2023 10:06 schreef xsaskiax het volgende:
Goh ik heb Erik nog niet zo fris geschoren en gewassen gezien
We hebben het over Erik..... dan is dit al heel watquote:Op donderdag 27 april 2023 10:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewassen? 2 handjes water in z'n gezicht gegooid.
als zooi manager word krijg je dit nog heel de maand meiquote:Op donderdag 27 april 2023 10:01 schreef Deisyy het volgende:
Komt vast door zijn vrolijke outfitquote:Op donderdag 27 april 2023 10:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
We hebben het over Erik..... dan is dit al heel wat(en het kan zijn omdat hij geschoren is dat hij er zo fris en fruitig uitziet)
ze was veel bezig met iets in k4quote:Op donderdag 27 april 2023 10:12 schreef xsaskiax het volgende:
Ik had (van Janet) wel verwacht dat ze zo creatief zou(den) zijn om een vlag te maken en die op te hangen... ook voor Dodenherdenking en Bevrijdingsdag.
Misschien is dat meer van de oudere generatie, geen idee, hier hangt hij vrolijk te wapperen, natuurlijk iedereen een fijne Koningsdag!
![]()
quote:Op donderdag 27 april 2023 10:29 schreef pingu66 het volgende:
Die Mirthe die veel eerder zou gaan opstaan ( en slapen) zodra ze in kamer 2 zou liggen. Heb ik nog geen een keer vroeg op zien staan.
Sneuquote:Op donderdag 27 april 2023 10:33 schreef cinsan het volgende:
wilhelmus fokking den hartog
ben ik van haarlemsch bloed
mijn kimmie getrouwe
blijf ik nog in de loods
een banjer van oranje
heb ik een grote bek
mijn ouders uit hoofdorp
heb ik altijd geeerd
insta van jef
quote:Op donderdag 27 april 2023 10:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee dat mag niet bij een massage 🤪
Moet je als je een reikie behandeling krijgt ook vaak doen.quote:Op donderdag 27 april 2023 10:36 schreef pingu66 het volgende:
Eunice weer met een speciaal soort massage. Isaac moet zijn ademhaling visualiseren naar de plek in zijn lichaam die speciale aandacht nodig heeft.🙃🤪
Wel netjes dat ze het vraagt, voor je het weet gaan mensen mailen en bellen dat er aan Isaac wordt gezeten. Ze vroeg het gisteren aan Wendy ookquote:
Jawelquote:Op donderdag 27 april 2023 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel netjes dat ze het vraagt, voor je het weet gaan mensen mailen en bellen dat er aan Isaac wordt gezeten. Ze vroeg het gisteren aan Wendy ook
Alle poriën staan weer open, klaar om gevuld te wordenquote:Op donderdag 27 april 2023 10:47 schreef engine het volgende:
Zoë heeft haar gezicht gewassen. Het inkleuren kan weer beginnen.
Echt welquote:Op donderdag 27 april 2023 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O tik ik ook net, zijn niet de woorden van Zoë
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze zegt het in klare taal
Het gesprek ging eigenlijk over Bep en Marciano en dat ze wat afstand van hem had genomen na de biergate en de drama er omheen, en over het veranderde contact tussen hun (kort gezegd)
Vervolgens neemt Zoe het gesprek over en gaat het over Zoe
Of ze dat écht zo tegen hem heeft gezegd dat weet niemand ,,maar zo zei ze het wel tegen Bep en het feit dat je weet dat iemand bijna 2o jaar ouder is , drie kinderen heeft en al 23 jaar samen met zijn vriendin is zou al een een duidelijk gegeven moeten zijn dat je je daar weg van moet houden . of je 30 ,. of 22 bent .
Zoe is zo obsessief ., claimt en is vaak heel dubbelzinnig tegen hem ik vind dat wel ziek gedrag![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Kusje er opquote:
En ik ben ook wel benieuwd of Sas en Jeff nog met elkaar hebben gesprokenquote:Op donderdag 27 april 2023 10:57 schreef engine het volgende:
Heeft Jeff al een gesprek gehad met JW over het niet manager willen zijn?
zal hij niet doen , alleen bern ,maar bern is lijk een rode lap bij een stier voor jefquote:Op donderdag 27 april 2023 10:57 schreef engine het volgende:
Heeft Jeff al een gesprek gehad met JW over het niet manager willen zijn?
Weet ik ook niet.quote:Op donderdag 27 april 2023 10:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En ik ben ook wel benieuwd of Sas en Jeff nog met elkaar hebben gesproken
Bep kan niet tegen bloed geloof ik
Ik snap niet waarom.quote:Op donderdag 27 april 2023 10:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
zal hij niet doen , alleen bern ,maar bern is lijk een rode lap bij een stier voor jef
Ik heb vannacht wat filmpjes terug gekeken maar nog niet het gesprek van Bern en sas over dat gedoe met Jeff, maar ik hoop wel dat er nog iets gaat komenquote:
quote:Op donderdag 27 april 2023 11:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb vannacht wat filmpjes terug gekeken maar nog niet het gesprek van Bern en sas over dat gedoe met Jeff, maar ik hoop wel dat er nog iets gaat kjomen#FOK!ramptourist
quote:Op donderdag 27 april 2023 10:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt wel
Ik ga het niet uittikken maar in deze video van DGK zegt ze dat
vanaf ong 35.10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze zegt het in klare taal
Het gesprek ging eigenlijk over Bep en Marciano en dat ze wat afstand van hem had genomen na de biergate en de drama er omheen, en over het veranderde contact tussen hun (kort gezegd)
Of ze dat écht zo tegen hem heeft gezegd dat weet niemand ,,maar zo zei ze het wel tegen Bep en het feit dat je weet dat iemand bijna 2o jaar ouder is , drie kinderen heeft en al 23 jaar samen met zijn vriendin is zou al een een duidelijk gegeven moeten zijn dat je je daar weg van moet houden . of je 30 ,. of 22 bent .
Zoe is zo obsessief ., claimt en is vaak heel dubbelzinnig tegen hem ik vind dat wel ziek gedrag
quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:37 schreef KinKiJan het volgende:
Rupert zag straks het bed van Mirthe en vroeg aan Bern of hij die verlengstukken op bestelling maakt. Zoe uiteraard meteen roepen dat zij dat ook wil.
Zoe: "Ok, maar luister Rupert, effe focus op MIJ! Want jij kan dat toch niet. Kijk deze kast wil ik weg, want dat is onzin. Dan kan deze naar hier en dan kan ik hier een bed aan maken. Zullen we dat gaan maken?"
Rupert: "Uhm ...... Zo'n soort bed?"
Zoe: "Ja! Alleen dan aan deze kant"
Rupert: "Euhm ....."
Zoe: "Of is dat niet leuk Sasha, een tweepersoonsbed voor mij?"
Sasha: Jawel, een tweepersoonsbed voor iedereen is leuk, waarom gooi je niet een stelling op?"
Zoe: "Serieus, kom in mijn maand. Boxspring voor iedereen!"
-
Zoe: "Maar, ik ga dat denk ik doen Rupert, is toch leuk? Maar het is wel midden in de kamer"
Rupert: "Het is wel midden in de kamer, maar misschien kun je ruilen met Eunice"
Zoe: "Nee! Ik wil niet daar. En ik wil Isaac boven mij, dat vind ik fijn, gezellig. Vind ik leuk, als ik wakker wordt staat die man zo naast me is toch fijn"
Rupert: "Is toch leuk als je daar blij van wordt."
Zoe: "Is toch leuk? In z'n onderboek met z'n BBC dus ja ik vind dat wel top!"
Bern: "Oh my god, Zoe"
Sasha: "Zoe! Dat kan echt niet hoor!"
Rupert: "Okaay"
Zoe: "Is toch grappig!"
Bern: "Gaat dit de aflevering halen?"
Zoe: "Ik ga stuk! Z'n vriendin lacht zich echt kapot joh!"
Rupert: "Ik hoop het"
Zoe: "Misschien heeft ze me wel ge-bericht, zegt ze van 'ey, lekker dat je m'n man effe bezig houdt' "
Sjongejongejonge
Jappie: " Mooi uit de wind."quote:
Dat heb ik toen gezien , en volgens mij hoorde Ice dat toen ook in de slaapkamer ..maar ging er niet op inquote:
janet heeft schijtquote:Op donderdag 27 april 2023 11:15 schreef engine het volgende:
![]()
Hoe harder Ciano zegt dat Janet het niet kan hoe fanatieker ze tekeer gaat
Je verwacht het niet.quote:
Gisteren toen ze zei dat ze deze ene keer mee zou doen waren de verwachtingen al laagquote:
Nee die is vast druk met het kantoor denkbeeldig inrichten en Ice stalken als Eunie klaar is met Icequote:
Wees blij.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:27 schreef Thorelf het volgende:
Kijk op dit soort sportieve streams is Zoe niet te zien...
Heel de dag sportstreamsquote:Op donderdag 27 april 2023 11:27 schreef Thorelf het volgende:
die is sportief met haar make up borstels veel te gebruikenquote:Op donderdag 27 april 2023 11:27 schreef Thorelf het volgende:
Vanaf kantoorquote:Op donderdag 27 april 2023 11:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Trainers (zelfbenoemde) kijken toe
Gaat over het frituren of BBQ wat hij eigenlijk altijd doetquote:Op donderdag 27 april 2023 11:41 schreef engine het volgende:
Terwijl Jeff niet mee doet "er zijn mensen die doen helemaal niks hier"
nog een idioot die teveel in zichzelf geloofd
Ja hij doet ook soms wat. Net als zoveel anderen. Hij doet ook zoveel dingen niet.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gaat over het frituren of BBQ wat hij eigenlijk altijd doet
Dit is geen evenement hoor. Is gewoon de wekelijkse circuittraining die Kim altijd deed.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:40 schreef engine het volgende:
Loop je constant te zeiken over sporten en fitness. Organiseer je de ene kutloop na de andere en wordt er een evenement georganiseerd wat helemaal bij je past.
Nee joh ik moet beetje rondlopen en weet ik veel wat
Ah zo en omdat het geen evenement is heeft Ice het niet in zijn agenda gezet en zodoende had hij afspraken elders.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:45 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Dit is geen evenement hoor. Is gewoon de wekelijkse circuittraining die Kim altijd deed.
Is nu altijd op de woensdag om 11.00 maar door de verdienopdracht van gisteren is het verplaatst naar vandaag.
lolquote:Op donderdag 27 april 2023 11:43 schreef spapaars het volgende:
Moriama mist vandaag veel, de Koning nu in de Rotterdamse Caraïben.
[ afbeelding ]
Geen Koningspelletje vandaag? , ¤260 is een beetje karige scorequote:Op donderdag 27 april 2023 12:19 schreef spapaars het volgende:
Denk dat er vandaag niets bijzonders gebeurt, ook K5 draait een zondagsdienst.
Morgen weer.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen Koningspelletje vandaag? , ¤260 is een beetje karige score
Mori woont in Enschedequote:Op donderdag 27 april 2023 11:43 schreef spapaars het volgende:
Moriama mist vandaag veel, de Koning nu in de Rotterdamse Caraïben.
[ afbeelding ]
Zonde.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Single Malt en zn vriendjes hebben het over ijs ..
Is morgen al weer leegquote:
Over een uur begint hij weer te lallen en slissen..quote:
Laat dat dan gebeuren als hij er net wat uit heeftquote:
quote:Op donderdag 27 april 2023 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat dat dan gebeuren als hij er net wat uit heeft
Ik heb het idee dat Jappie een goede leverancier heeft op/in/aan K5quote:Op donderdag 27 april 2023 12:49 schreef lojanda het volgende:
Morgen is hij leeg en dan vult hij hem met koude thee..
Ik zou er niet van opkijken..quote:
Hij is iig weer heel anders dus wie weet wat er hem is beloofd.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Jappie een goede leverancier heeft op K5
Gisteren was hij ook dronken( mijn mening) terwijl er niemand aan de alcohol wasquote:Op donderdag 27 april 2023 12:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij is iig weer heel anders dus wie weet wat er hem is beloofd.
Deze mening werd gedeeld.Hij was echt ver heen.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gisteren was hij ook dronken( mijn mening) terwijl er niemand aan de alcohol was
Hij praat dan ineens anders en dan hoor je gewoon dat hij heeft gedronken.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gisteren was hij ook dronken( mijn mening) terwijl er niemand aan de alcohol was
Schattig welquote:Op donderdag 27 april 2023 12:56 schreef lojanda het volgende:
Jasper is helemaal gelukkig met zijn whiskey mondharmonica en armbandje
Logisch wel, zoveel valt er daar niet te genietenquote:Op donderdag 27 april 2023 12:56 schreef lojanda het volgende:
Jasper is helemaal gelukkig met zijn whiskey mondharmonica en armbandje
De mondharmonica van Jeffquote:
Mooi toch dat ze elkaar helpen.. het hoeft niet altijd stijd en spanning te zijn.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
De mondharmonica van Jeff
De whiskey dankzij Babs
Alleen de armband heeft hij zelf kunnen bestellen
quote:Op donderdag 27 april 2023 10:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt wel
Ik ga het niet uittikken maar in deze video van DGK zegt ze dat
vanaf ong 35.10Thnx Puzzie, maar ik bedoelde de woorden BBCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze zegt het in klare taal
Zoe is zo obsessief ., claimt en is vaak heel dubbelzinnig tegen hem ik vind dat wel ziek gedrag![]()
dat ander
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
O zette de streams aan en liep hij bij de tafel bij Babs en zo, dacht hem te horen mopperen.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Staat met Ice te praten, hoor hem niet mopperen
Dat doet ze al vanaf dat ze denkt dat ze manager wordtquote:Op donderdag 27 april 2023 13:06 schreef Sestra666 het volgende:
ugh wat doet Zoe bazig, we gaan op tijd eten
Ze denkt al manager te zijn en denkt dat ze dan de baas kan spelen.. ik hoop zo dat ze tot het besef komen dat het hem niet gaat worden met Zoë als manager en voor Babette kiezen.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:06 schreef Sestra666 het volgende:
ugh wat doet Zoe bazig, we gaan op tijd eten
of misschien vinden ze worteltjes gewoon lekker en waarom zouden ze het afslaan als het wordt aangebodenquote:Op donderdag 27 april 2023 13:16 schreef lojanda het volgende:
Eunice pakt wat worteltjes uit haar pot en vraagt uit fatsoen of Mirthe ook lust en dan zegt ze eerst een paar keer nee want ze zit vol van de tosti maar pakt dan toch wel.. tja ze zou eens iets tekort komen… ook vraagt Eunice het aan Eric en die komt meteen aanlopen.. tja die slaat natuurlijk helemaal niets af… ja vliegen misschien.. alhoewel volgens mij vreet hij die ook nog op
Omdat ze zich net volgevreten hebben..quote:Op donderdag 27 april 2023 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
of misschien vinden ze worteltjes gewoon lekker en waarom zouden ze het afslaan als het wordt aangeboden
ja en? Ze hebben net als de anderen gegeten, waarom dat gelijk weer volgevreten noemen.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat ze zich net volgevreten hebben..
Mirthe wil ookquote:Op donderdag 27 april 2023 12:55 schreef 5thencounter het volgende:
Die glazen bol staat daar prima![]()
Ook binnen bedbereik
[ afbeelding ]
Dat heb ik er al meer horen zeggen dat ze vals speeltquote:Op donderdag 27 april 2023 13:19 schreef humpty het volgende:
Rupie boos op Morrie omdat ze vals speelt...laat maar je liegt weer roept hij
echt waar? Zou ik niet verwachten van haarquote:
quote:Op donderdag 27 april 2023 13:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
echt waar? Zou ik niet verwachten van haar
Ik versta echt niets van wat hij zegtquote:Op donderdag 27 april 2023 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ruppie gilt nu over alles dat ze liegt, de valse n*cht komt weer naar boven
Om zo door de loods te blijven gillen: je liegt vind ik vals, hij is zelf ook niet in zijn eigen leugens gestikt. En of hij gelijk heeft, weten we niet.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik versta echt niets van wat hij zegtzo snel en halve woorden altijd.. niet te volgen
Dat is toch wat ze aangeeft.. ze hoeft niet want ze zit vol zegt ze maar uiteindelijk dan toch pakken.. hebben hebben hebben altijd met haar.. als je vol zit laat het dan en Laar Eunice haar wortelen zelf houden.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:19 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en? Ze hebben net als de anderen gegeten, waarom dat gelijk weer volgevreten noemen.
Hebben we niet kunnen zien maar ik geloof het in deze welquote:Op donderdag 27 april 2023 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Om zo door de loods te blijven gillen: je liegt vind ik vals, hij is zelf ook niet in zijn eigen leugens gestikt. En of hij gelijk heeft, weten we niet.
Jij kijkt naar Koningsdag op tvquote:
Mirthe verstond, verliefd op je moederquote:Op donderdag 27 april 2023 13:44 schreef lojanda het volgende:
Ik heb hier een brief voor mijn moeder![]()
Nu weer klagen bij Babet over iemand, ik luister niet meer naar die doosquote:
Van de week 67 geworden.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Janet vraagt aan JW of dit Wim Sonneveld is. Hoe jong was Janet?
Van Mirthe kun je alles verwachten..quote:Op donderdag 27 april 2023 13:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mirthe verstond, verliefd op je moeder
Ja, Wendy had gezegd dat Zoe geen planning heeft en het een rommeltje is. En dat als ze manager gaat worden dat het nog wat zal worden dan.quote:
En dan heeft ze eens niet haar microfoon vergetenquote:Op donderdag 27 april 2023 13:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
pff dat harde meeblèren van Babet, word je ook niet vrolijker van![]()
Gelukkig iemand die nog tegen Zoe in gaatquote:Op donderdag 27 april 2023 13:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja, Wendy had gezegd dat Zoe geen planning heeft en het een rommeltje is. En dat als ze manager gaat worden dat het nog wat zal worden dan.
"En zij komt dan zo uit het kantoor helemaal opgemaakt.. benieuwd wat ze dan zegt"
Idd en dat moesten er echt meer doen..quote:Op donderdag 27 april 2023 13:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gelukkig iemand die nog tegen Zoe in gaat![]()
Waar is @ChocoFanquote:Op donderdag 27 april 2023 13:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja, Wendy had gezegd dat Zoe geen planning heeft en het een rommeltje is. En dat als ze manager gaat worden dat het nog wat zal worden dan.
"En zij komt dan zo uit het kantoor helemaal opgemaakt.. benieuwd wat ze dan zegt"
Jahquote:Op donderdag 27 april 2023 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar is @:Chocofan
Die doet een paar keer KLATS
mssn moet ze even met Jappie wat whiskey nuttigen, dan kan ze heul hard lachenquote:Op donderdag 27 april 2023 13:59 schreef lojanda het volgende:
Als je zo gaat doen dan doe ik de planning liever alleen zeikt Sasha weer tegen Bern.. is gewoon een beetje meezingen en wat humor zegt hij voorzichtig en Sasha zucht maar weer eens..
Wat een enorm chagrijnig zeikwijf is dat toch.. en humor Bern?? Nou dan moet je niet bij haar zijn. Die zeikmuts heeft volgens mij geen lachspieren
Omdat Zoe het niet aankan, die kan nietsquote:Op donderdag 27 april 2023 13:59 schreef greysbones het volgende:
Ondertussen is vooral JW alles aan het bepalen
Bern en Sasha helpen weer eens niet mee, duiken altijd weg als er iets gedaan moet wordenquote:Op donderdag 27 april 2023 14:02 schreef lojanda het volgende:
Tegen de tijd dat ze met versieren klaar zijn is de dag om![]()
Met 17 mensen en dan duurt het nog zo lang
Jasper stond net voor de kas en zegt ze wat een schatje hè.. zie je Bern met zijn mondhoeken naar Sasha kijkenquote:Op donderdag 27 april 2023 14:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mssn moet ze even met Jappie wat whiskey nuttigen, dan kan ze heul hard lachen
Maar zich een keer een vent tonen, z'n mond open trekken, zal hij noooooooit doen. Politiek correct blijvenquote:Op donderdag 27 april 2023 14:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jasper stond net voor de kas en zegt ze wat een schatje hè.. zie je Bern met zijn mondhoeken naar Sasha kijken
Zak hooiquote:Op donderdag 27 april 2023 14:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar zich een keer een vent tonen, z'n mond open trekken, zal hij noooooooit doen. Politiek correct blijven
Hij denkt dat de vrouwen buiten straks voor hem in de rij staan. Kan me er niets bij voorstellenquote:Op donderdag 27 april 2023 14:08 schreef lojanda het volgende:
En Eric loopt nog steeds in zijn mooi gele overhemd met stropdas
Het is niet normaal he .quote:Op donderdag 27 april 2023 14:19 schreef spapaars het volgende:
Nog 1 met een ingebouwde alcoholradar
[ afbeelding ]
ZO, is dat bad nu nog niet volquote:
Je kunt haar niet ontwijken ga je van de ene stream af komt ze op de andere weer binnen lopen gggrrrrquote:Op donderdag 27 april 2023 14:25 schreef Ebinas het volgende:
Bep vindt het heel knap dat ze in het zwembad zijn geweest.
Nou knap.....tot aan de knieen en snel er weer uit
Wendy is heel gestructureerd en is zich evenals alle andere managers bewust van die serieuze verantwoordelijkheid. De overstap naar Zoe straks is dus op alle fronten een grote ommezwaai want zij is gewoonweg een omhooggevallen kindprinses. Voor ons zal het grappig worden om het te aanschouwen maar tegelijk alleszeggend over de tweespalt binnen die community.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:56 schreef lojanda het volgende:
Wendy knikt maar eens met haar hoofd want die begint langzaam aan gek te worden van Zoë.. wat een vermoeiend kind is dat ook
Jappie heeft de whiskey van Babet gekregen, wat is er dan vreemd aan dat ze bij hem staat?quote:Op donderdag 27 april 2023 14:17 schreef Dotteke het volgende:
Je ziet Babs en Wendy nooit bij Jasper, maar nu er wat te zuipen is staan ze er weer bij hoor.
Jasper heeft een beetje Whiskey ingeschonken en ze nemen alledrie een slokje
In deze (eind)fase van het spel waarbij 900k als prijzenpot kan ik dat soort teksten amper meer serieus nemenquote:Op donderdag 27 april 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha is echt klaar hier, ze wilde vanmorgen naar Wendy gaan om haar 24 uur aan te vragen.
Doe maar meid, ik ga je niet missen![]()
Ze kan niet rekenen en schrijven en dan wil je manager worden van die troep ongeregeldquote:Op donderdag 27 april 2023 14:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wendy is heel gestructureerd en is zich evenals alle andere managers bewust van die serieuze verantwoordelijkheid. De overstap naar Zoe straks is dus op alle fronten een grote ommezwaai want zij is gewoonweg een omhooggevallen kindprinses. Voor ons zal het grappig worden om het te aanschouwen maar tegelijk alleszeggend over de tweespalt binnen die community.
buurman wat doet u nuquote:Op donderdag 27 april 2023 14:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik kan zo meedoen met een aflevering uit Flodder
Oranje dasje voor de Koning.quote:Op donderdag 27 april 2023 14:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik kan zo meedoen met een aflevering uit Flodder
Er is er eentje die gaat over het koningshuisquote:
IK dacht dat Jasper die zelf gekocht had.quote:Op donderdag 27 april 2023 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jappie heeft de whiskey van Babet gekregen, wat is er dan vreemd aan dat ze bij hem staat?
weer een mooie invulling gebaseerd op je eigen vooroordeel , Bep heeft die gekochtquote:Op donderdag 27 april 2023 14:17 schreef Dotteke het volgende:
Je ziet Babs en Wendy nooit bij Jasper, maar nu er wat te zuipen is staan ze er weer bij hoor.
Jasper heeft een beetje Whiskey ingeschonken en ze nemen alledrie een slokje
Volgens mij is het hier commentaar op de streams.quote:Op donderdag 27 april 2023 14:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
weer een mooie invulling gebaseerd op je eigen vooroordeel , Bep heeft die gekocht
Nu dat weer. En de mensen op twitter begrepen een eventuele codetaalquote:Op donderdag 27 april 2023 14:59 schreef Harry het volgende:
Gelezen op Twitter #eenjaarvanjeleven
Code taal met Isaac en Marciano waaruit blijkt dag Isaac zijn nichtje bij de productie werkt en nu in kamer 5 zit.
hoorde hun wel daarstraks praten over nichtje van ice die was jarig , tiano snapte het niet , ice je weet wel en was het codetaal die ze gebruiktequote:Op donderdag 27 april 2023 14:59 schreef Harry het volgende:
Gelezen op Twitter #eenjaarvanjeleven
Code taal met Isaac en Marciano waaruit blijkt dag Isaac zijn nichtje bij de productie werkt en nu in kamer 5 zit.
Met dat iedereen 300,- p.p. kreeg was Jasper de eerste die aan Babette voorstelde om te ruilen.quote:Op donderdag 27 april 2023 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier commentaar op de streams.
Ik had al geantwoord dat ik dacht dat hij die zelf gekocht had
Inderdaad, en jap wil nog een fles, ik heb nog 30 euro voor dat riep hij.quote:Op donderdag 27 april 2023 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus hij heeft zijn geld geruild met Babette zodat Babette van zijn geld Whisky kon kopen en dat Jasper dan van dat geld voor haar wat kocht?quote:Op donderdag 27 april 2023 15:02 schreef Harry het volgende:
[..]
Met dat iedereen 300,- p.p. kreeg was Jasper de eerste die aan Babette voorstelde om te ruilen.
Babette zijn geld (Zalando?), en daarvoor kon Babbette VOOR JASPER drank kopen.
Ja dat hoorde ik hem net ook zeggen.quote:Op donderdag 27 april 2023 15:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Inderdaad, en jap wil nog een fles, ik heb nog 30 euro voor dat riep hij.
Ik vind dit een beetje een overdreven reactie , verschuilen achter je mod zijn als je reactie krijgt die je niet aanstaat terwijl het whisky /Bep verhaal gewoon een aanname isquote:Op donderdag 27 april 2023 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Feitelijk heeft Dotteke gelijk. Jij zei "Babette heeft die gekocht". Ze is Sinterklaas nietquote:Op donderdag 27 april 2023 15:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een overdreven reactie , verschuilen achter je mod zijn als je reactie krijgt die je niet aanstaat terwijl het whisky /Bep verhaal gewoon een aanname is
Ik zei niets raars en ik moet net als jij gewoon kunnen reageren zonder dat je gaat schermen met afgezaagde reactie zoals dit.
Ik reageer op de streams
Voor Jappie idd . en poeh hey ze krijgen er een nipje vanquote:Op donderdag 27 april 2023 15:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Feitelijk heeft Dotteke gelijk. Jij zei "Babette heeft die gekocht".
Volgens mij zei ik dat Jappie die fles van Babet had gekregen. Zij had het hem beloofd en kwam hem net de fles ook brengen. Maar wat maakt het uit, hij mag dan alsnog zelf weten met wie hij die fles deeltquote:Op donderdag 27 april 2023 15:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Feitelijk heeft Dotteke gelijk. Jij zei "Babette heeft die gekocht". Ze is Sinterklaas niet
Al kan en mag ze dat doen. Ze kocht ook sigaren voor Moraima.
Daarbij hebben nog een aantal mensen ook gekregenquote:Op donderdag 27 april 2023 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik dat Jappie die fles van Babet had gekregen. Zij had het hem beloofd en kwam hem net de fles ook brengen. Maar wat maakt het uit, hij mag dan alsnog zelf weten met wie hij die fles deelt
Ruilen met wat? Iedereen kreeg die 300 euro toch? Had Jappie gewoon zélf kunnen kopen lijkt mij.quote:Op donderdag 27 april 2023 15:02 schreef Harry het volgende:
[..]
Met dat iedereen 300,- p.p. kreeg was Jasper de eerste die aan Babette voorstelde om te ruilen.
Babette zijn geld (Zalando?), en daarvoor kon Babbette VOOR JASPER drank kopen.
Snap jij het nog?quote:Op donderdag 27 april 2023 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus hij heeft zijn geld geruild met Babette zodat Babette van zijn geld Whisky kon kopen en dat Jasper dan van dat geld voor haar wat kocht?
mocht geen eten of drinken meegekocht worden dacht ikquote:Op donderdag 27 april 2023 15:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ruilen met wat? Iedereen kreeg die 300 euro toch? Had Jappie gewoon zélf kunnen kopen lijkt mij.
Zucht ..quote:Op donderdag 27 april 2023 15:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ruilen met wat? Iedereen kreeg die 300 euro toch? Had Jappie gewoon zélf kunnen kopen lijkt mij.
Wat een geschreeuw of niet danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |