Gisteren was hij ook dronken( mijn mening) terwijl er niemand aan de alcohol wasquote:Op donderdag 27 april 2023 12:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij is iig weer heel anders dus wie weet wat er hem is beloofd.
Deze mening werd gedeeld.Hij was echt ver heen.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gisteren was hij ook dronken( mijn mening) terwijl er niemand aan de alcohol was
Hij praat dan ineens anders en dan hoor je gewoon dat hij heeft gedronken.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gisteren was hij ook dronken( mijn mening) terwijl er niemand aan de alcohol was
Schattig welquote:Op donderdag 27 april 2023 12:56 schreef lojanda het volgende:
Jasper is helemaal gelukkig met zijn whiskey mondharmonica en armbandje
Logisch wel, zoveel valt er daar niet te genietenquote:Op donderdag 27 april 2023 12:56 schreef lojanda het volgende:
Jasper is helemaal gelukkig met zijn whiskey mondharmonica en armbandje
De mondharmonica van Jeffquote:
Mooi toch dat ze elkaar helpen.. het hoeft niet altijd stijd en spanning te zijn.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
De mondharmonica van Jeff
De whiskey dankzij Babs
Alleen de armband heeft hij zelf kunnen bestellen
quote:Op donderdag 27 april 2023 10:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt wel
Ik ga het niet uittikken maar in deze video van DGK zegt ze dat
vanaf ong 35.10Thnx Puzzie, maar ik bedoelde de woorden BBCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze zegt het in klare taal
Het gesprek ging eigenlijk over Bep en Marciano en dat ze wat afstand van hem had genomen na de biergate en de drama er omheen, en over het veranderde contact tussen hun (kort gezegd)
Vervolgens neemt Zoe het gesprek over en gaat het over Zoe
Of ze dat écht zo tegen hem heeft gezegd dat weet niemand ,,maar zo zei ze het wel tegen Bep en het feit dat je weet dat iemand bijna 2o jaar ouder is , drie kinderen heeft en al 23 jaar samen met zijn vriendin is zou al een een duidelijk gegeven moeten zijn dat je je daar weg van moet houden . of je 30 ,. of 22 bent .
Zoe is zo obsessief ., claimt en is vaak heel dubbelzinnig tegen hem ik vind dat wel ziek gedrag![]()
dat ander
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
O zette de streams aan en liep hij bij de tafel bij Babs en zo, dacht hem te horen mopperen.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Staat met Ice te praten, hoor hem niet mopperen
Dat doet ze al vanaf dat ze denkt dat ze manager wordtquote:Op donderdag 27 april 2023 13:06 schreef Sestra666 het volgende:
ugh wat doet Zoe bazig, we gaan op tijd eten
Ze denkt al manager te zijn en denkt dat ze dan de baas kan spelen.. ik hoop zo dat ze tot het besef komen dat het hem niet gaat worden met Zoë als manager en voor Babette kiezen.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:06 schreef Sestra666 het volgende:
ugh wat doet Zoe bazig, we gaan op tijd eten
of misschien vinden ze worteltjes gewoon lekker en waarom zouden ze het afslaan als het wordt aangebodenquote:Op donderdag 27 april 2023 13:16 schreef lojanda het volgende:
Eunice pakt wat worteltjes uit haar pot en vraagt uit fatsoen of Mirthe ook lust en dan zegt ze eerst een paar keer nee want ze zit vol van de tosti maar pakt dan toch wel.. tja ze zou eens iets tekort komen… ook vraagt Eunice het aan Eric en die komt meteen aanlopen.. tja die slaat natuurlijk helemaal niets af… ja vliegen misschien.. alhoewel volgens mij vreet hij die ook nog op
Omdat ze zich net volgevreten hebben..quote:Op donderdag 27 april 2023 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
of misschien vinden ze worteltjes gewoon lekker en waarom zouden ze het afslaan als het wordt aangeboden
ja en? Ze hebben net als de anderen gegeten, waarom dat gelijk weer volgevreten noemen.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat ze zich net volgevreten hebben..
Mirthe wil ookquote:Op donderdag 27 april 2023 12:55 schreef 5thencounter het volgende:
Die glazen bol staat daar prima![]()
Ook binnen bedbereik
[ afbeelding ]
Dat heb ik er al meer horen zeggen dat ze vals speeltquote:Op donderdag 27 april 2023 13:19 schreef humpty het volgende:
Rupie boos op Morrie omdat ze vals speelt...laat maar je liegt weer roept hij
echt waar? Zou ik niet verwachten van haarquote:
quote:Op donderdag 27 april 2023 13:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
echt waar? Zou ik niet verwachten van haar
Ik versta echt niets van wat hij zegtquote:Op donderdag 27 april 2023 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ruppie gilt nu over alles dat ze liegt, de valse n*cht komt weer naar boven
Om zo door de loods te blijven gillen: je liegt vind ik vals, hij is zelf ook niet in zijn eigen leugens gestikt. En of hij gelijk heeft, weten we niet.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik versta echt niets van wat hij zegtzo snel en halve woorden altijd.. niet te volgen
Dat is toch wat ze aangeeft.. ze hoeft niet want ze zit vol zegt ze maar uiteindelijk dan toch pakken.. hebben hebben hebben altijd met haar.. als je vol zit laat het dan en Laar Eunice haar wortelen zelf houden.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:19 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en? Ze hebben net als de anderen gegeten, waarom dat gelijk weer volgevreten noemen.
Hebben we niet kunnen zien maar ik geloof het in deze welquote:Op donderdag 27 april 2023 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Om zo door de loods te blijven gillen: je liegt vind ik vals, hij is zelf ook niet in zijn eigen leugens gestikt. En of hij gelijk heeft, weten we niet.
Jij kijkt naar Koningsdag op tvquote:
Mirthe verstond, verliefd op je moederquote:Op donderdag 27 april 2023 13:44 schreef lojanda het volgende:
Ik heb hier een brief voor mijn moeder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |