ja en? Ze hebben net als de anderen gegeten, waarom dat gelijk weer volgevreten noemen.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat ze zich net volgevreten hebben..
Mirthe wil ookquote:Op donderdag 27 april 2023 12:55 schreef 5thencounter het volgende:
Die glazen bol staat daar prima![]()
Ook binnen bedbereik
[ afbeelding ]
Dat heb ik er al meer horen zeggen dat ze vals speeltquote:Op donderdag 27 april 2023 13:19 schreef humpty het volgende:
Rupie boos op Morrie omdat ze vals speelt...laat maar je liegt weer roept hij
echt waar? Zou ik niet verwachten van haarquote:
quote:Op donderdag 27 april 2023 13:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
echt waar? Zou ik niet verwachten van haar
Ik versta echt niets van wat hij zegtquote:Op donderdag 27 april 2023 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ruppie gilt nu over alles dat ze liegt, de valse n*cht komt weer naar boven
Om zo door de loods te blijven gillen: je liegt vind ik vals, hij is zelf ook niet in zijn eigen leugens gestikt. En of hij gelijk heeft, weten we niet.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik versta echt niets van wat hij zegtzo snel en halve woorden altijd.. niet te volgen
Dat is toch wat ze aangeeft.. ze hoeft niet want ze zit vol zegt ze maar uiteindelijk dan toch pakken.. hebben hebben hebben altijd met haar.. als je vol zit laat het dan en Laar Eunice haar wortelen zelf houden.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:19 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en? Ze hebben net als de anderen gegeten, waarom dat gelijk weer volgevreten noemen.
Hebben we niet kunnen zien maar ik geloof het in deze welquote:Op donderdag 27 april 2023 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Om zo door de loods te blijven gillen: je liegt vind ik vals, hij is zelf ook niet in zijn eigen leugens gestikt. En of hij gelijk heeft, weten we niet.
Jij kijkt naar Koningsdag op tvquote:
Mirthe verstond, verliefd op je moederquote:Op donderdag 27 april 2023 13:44 schreef lojanda het volgende:
Ik heb hier een brief voor mijn moeder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |