Weet ik ook niet.quote:Op donderdag 27 april 2023 10:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En ik ben ook wel benieuwd of Sas en Jeff nog met elkaar hebben gesproken
Bep kan niet tegen bloed geloof ik
Ik snap niet waarom.quote:Op donderdag 27 april 2023 10:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
zal hij niet doen , alleen bern ,maar bern is lijk een rode lap bij een stier voor jef
Ik heb vannacht wat filmpjes terug gekeken maar nog niet het gesprek van Bern en sas over dat gedoe met Jeff, maar ik hoop wel dat er nog iets gaat komenquote:
quote:Op donderdag 27 april 2023 11:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb vannacht wat filmpjes terug gekeken maar nog niet het gesprek van Bern en sas over dat gedoe met Jeff, maar ik hoop wel dat er nog iets gaat kjomen#FOK!ramptourist
quote:Op donderdag 27 april 2023 10:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt wel
Ik ga het niet uittikken maar in deze video van DGK zegt ze dat
vanaf ong 35.10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze zegt het in klare taal
Het gesprek ging eigenlijk over Bep en Marciano en dat ze wat afstand van hem had genomen na de biergate en de drama er omheen, en over het veranderde contact tussen hun (kort gezegd)
Vervolgens neemt Zoe het gesprek over en gaat het over Zoe
Of ze dat écht zo tegen hem heeft gezegd dat weet niemand ,,maar zo zei ze het wel tegen Bep en het feit dat je weet dat iemand bijna 2o jaar ouder is , drie kinderen heeft en al 23 jaar samen met zijn vriendin is zou al een een duidelijk gegeven moeten zijn dat je je daar weg van moet houden . of je 30 ,. of 22 bent .
Zoe is zo obsessief ., claimt en is vaak heel dubbelzinnig tegen hem ik vind dat wel ziek gedrag
quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:37 schreef KinKiJan het volgende:
Rupert zag straks het bed van Mirthe en vroeg aan Bern of hij die verlengstukken op bestelling maakt. Zoe uiteraard meteen roepen dat zij dat ook wil.
Zoe: "Ok, maar luister Rupert, effe focus op MIJ! Want jij kan dat toch niet. Kijk deze kast wil ik weg, want dat is onzin. Dan kan deze naar hier en dan kan ik hier een bed aan maken. Zullen we dat gaan maken?"
Rupert: "Uhm ...... Zo'n soort bed?"
Zoe: "Ja! Alleen dan aan deze kant"
Rupert: "Euhm ....."
Zoe: "Of is dat niet leuk Sasha, een tweepersoonsbed voor mij?"
Sasha: Jawel, een tweepersoonsbed voor iedereen is leuk, waarom gooi je niet een stelling op?"
Zoe: "Serieus, kom in mijn maand. Boxspring voor iedereen!"
-
Zoe: "Maar, ik ga dat denk ik doen Rupert, is toch leuk? Maar het is wel midden in de kamer"
Rupert: "Het is wel midden in de kamer, maar misschien kun je ruilen met Eunice"
Zoe: "Nee! Ik wil niet daar. En ik wil Isaac boven mij, dat vind ik fijn, gezellig. Vind ik leuk, als ik wakker wordt staat die man zo naast me is toch fijn"
Rupert: "Is toch leuk als je daar blij van wordt."
Zoe: "Is toch leuk? In z'n onderboek met z'n BBC dus ja ik vind dat wel top!"
Bern: "Oh my god, Zoe"
Sasha: "Zoe! Dat kan echt niet hoor!"
Rupert: "Okaay"
Zoe: "Is toch grappig!"
Bern: "Gaat dit de aflevering halen?"
Zoe: "Ik ga stuk! Z'n vriendin lacht zich echt kapot joh!"
Rupert: "Ik hoop het"
Zoe: "Misschien heeft ze me wel ge-bericht, zegt ze van 'ey, lekker dat je m'n man effe bezig houdt' "
Sjongejongejonge
Jappie: " Mooi uit de wind."quote:
Dat heb ik toen gezien , en volgens mij hoorde Ice dat toen ook in de slaapkamer ..maar ging er niet op inquote:
janet heeft schijtquote:Op donderdag 27 april 2023 11:15 schreef engine het volgende:
![]()
Hoe harder Ciano zegt dat Janet het niet kan hoe fanatieker ze tekeer gaat
Je verwacht het niet.quote:
Gisteren toen ze zei dat ze deze ene keer mee zou doen waren de verwachtingen al laagquote:
Nee die is vast druk met het kantoor denkbeeldig inrichten en Ice stalken als Eunie klaar is met Icequote:
Wees blij.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:27 schreef Thorelf het volgende:
Kijk op dit soort sportieve streams is Zoe niet te zien...
Heel de dag sportstreamsquote:Op donderdag 27 april 2023 11:27 schreef Thorelf het volgende:
die is sportief met haar make up borstels veel te gebruikenquote:Op donderdag 27 april 2023 11:27 schreef Thorelf het volgende:
Vanaf kantoorquote:Op donderdag 27 april 2023 11:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Trainers (zelfbenoemde) kijken toe
Gaat over het frituren of BBQ wat hij eigenlijk altijd doetquote:Op donderdag 27 april 2023 11:41 schreef engine het volgende:
Terwijl Jeff niet mee doet "er zijn mensen die doen helemaal niks hier"
nog een idioot die teveel in zichzelf geloofd
Ja hij doet ook soms wat. Net als zoveel anderen. Hij doet ook zoveel dingen niet.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gaat over het frituren of BBQ wat hij eigenlijk altijd doet
Dit is geen evenement hoor. Is gewoon de wekelijkse circuittraining die Kim altijd deed.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:40 schreef engine het volgende:
Loop je constant te zeiken over sporten en fitness. Organiseer je de ene kutloop na de andere en wordt er een evenement georganiseerd wat helemaal bij je past.
Nee joh ik moet beetje rondlopen en weet ik veel wat
Ah zo en omdat het geen evenement is heeft Ice het niet in zijn agenda gezet en zodoende had hij afspraken elders.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:45 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Dit is geen evenement hoor. Is gewoon de wekelijkse circuittraining die Kim altijd deed.
Is nu altijd op de woensdag om 11.00 maar door de verdienopdracht van gisteren is het verplaatst naar vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |