We zullen het niet meer doenquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb de Koninklijke top 500 op staan vandaag, maar ik ben die mensen met hun ingesproken berichten nu al beu.
Daar ben ik je zeer erkentelijk voor.quote:
Gelachen om de (misschien)quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:14 schreef Fred_B het volgende:
Totaal niet voorbarig ofzo, maar het topic is er maar alvast!
ESF / [2024] Nederland: Wie o wie gaan we sturen?
Natuurlijk! Sowieso met de Belgen natuurlijk maar ik denk ook met Paraguay. Waarom weet ik niet.quote:
Stuur jij eens wat warmte naar ons.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Natuurlijk! Sowieso met de Belgen natuurlijk maar ik denk ook met Paraguay. Waarom weet ik niet.
Die galbakken hebben onze vlag gewoon gestolen!quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Natuurlijk! Sowieso met de Belgen natuurlijk maar ik denk ook met Paraguay. Waarom weet ik niet.
Dat was het ja! Die klojo'squote:Op dinsdag 25 april 2023 13:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Die galbakken hebben onze vlag gewoon gestolen!
Ik eet geen sopa paraguaya meer tot ze hun excuses hebben aangebodenquote:
Wanneer is het dan Nightwishquote:
Nee ik had duidelijk in m'n datingappprofiel staan dat ik een vegetarische linkse feminist ben, een racist had dat (hopelijkquote:Op dinsdag 25 april 2023 07:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vanwege de Turken hier? Of Moslims etc.? Dat zijn meestal de redenen die mensen aangeven als ze Turkije niks vinden
Dat is waar, maar vind ik ergens toch lastigquote:Op dinsdag 25 april 2023 07:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die politieke onrust merk je als toerist niks van. Daar hebben alleen de Turken zelf last van
Ik had laatst trouwens iemand op zo'n dating app die tijdens het eerste gesprek al meteen wilde beginnen over feminisme en hoe belangrijk dat voor haar was. Niet eens eerst basisvragen hè, gewoon echt direct hierover en niet een beetje, maar gewoon diepe politieke praat. Ik ging er wel in mee en dat stelde ze op prijs en uiteindelijk was ze ook heel blij met het gesprek en zei ze dat het dan tijd was om elkaar beter te leren kennen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik had duidelijk in m'n datingappprofiel staan dat ik een vegetarische linkse feminist ben, een racist had dat (hopelijk) niet naar rechts gewsyped
![]()
![]()
Gaat vooral om het soort mensen dat in Turkije vakantie viert. Dat echte AYCE resort met mensen die 's ochtends hun wekker zetten om een bedje bij het zwembad te claimen vindt hij niet zo interessant
[..]
Dat is waar, maar vind ik ergens toch lastigEn wel als er bijv rellen etc uitbreken.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had laatst trouwens iemand op zo'n dating app die tijdens het eerste gesprek al meteen wilde beginnen over feminisme en hoe belangrijk dat voor haar was. Niet eens eerst basisvragen hè, gewoon echt direct hierover en niet een beetje, maar gewoon diepe politieke praat. Ik ging er wel in mee en dat stelde ze op prijs en uiteindelijk was ze ook heel blij met het gesprek en zei ze dat het dan tijd was om elkaar beter te leren kennen.
Nooit meer wat van gehoord daarna
Ja, dat waren @Redefine en ik eigenlijk aan de andere kant. Erg gelachen tijdens dat gesprek toen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had laatst trouwens iemand op zo'n dating app die tijdens het eerste gesprek al meteen wilde beginnen over feminisme en hoe belangrijk dat voor haar was. Niet eens eerst basisvragen hè, gewoon echt direct hierover en niet een beetje, maar gewoon diepe politieke praat. Ik ging er wel in mee en dat stelde ze op prijs en uiteindelijk was ze ook heel blij met het gesprek en zei ze dat het dan tijd was om elkaar beter te leren kennen.
Ik snap wel dat je het in je profiel zet, zoals jij. Maar het is een groot onderwerp en niet iets om direct over te beginnen denk ik. Ze zei ook dat ze weinig geluk had gehad met mensen vinden via zulke apps omdát ze hier heel veel gewicht op legde. Dan denk ik, probeer het wat rustiger aan en ga daarna pas over zulke belangrijke onderwerpen praten. Dit schrikt gewoon af, zélfs als mensen het in principe met je eens zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:34 schreef Meke het volgende:
[..]Nee dat doe ik niet. Maar ik vind het wel belangrijk dus staat het in m'n profiel
![]()
Maar ik snap het ergens wel, het is ook een beetje zonde om elkaar eerst vanalles te vragen en elkaar beter te leren kennen en dán erachter komen dat je wereldbeelden onverenigbaar met elkaar zijn.
(Hoewel: mijn vriend is echt een flink stuk rechtser dan ik, en claimt m'n profiel nauwelijks gelezen te hebbenSnap ik ook wel met mijn looks
Maar nu kan ik het in elk geval tegen hem gebruiken, dat hij het had kunnen weten als hij weer eens klaagt over mijn vega-zijn
)
Oh maar van wie van jullie was de naaktfoto dan?quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat waren @:redefine en ik eigenlijk aan de andere kant. Erg gelachen tijdens dat gesprek toen.
Ja, net als een kinderwens / toekomstvisie. Daar is toch ook wel een beetje een basisklik voor nodigquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je het in je profiel zet, zoals jij. Maar het is een groot onderwerp en niet iets om direct over te beginnen denk ik. Ze zei ook dat ze weinig geluk had gehad met mensen vinden via zulke apps omdát ze hier heel veel gewicht op legde. Dan denk ik, probeer het wat rustiger aan en ga daarna pas over zulke belangrijke onderwerpen praten. Dit schrikt gewoon af, zélfs als mensen het in principe met je eens zijn.
Oh, dat was 1 of ander AI gegenereerd dingetje op basis van Chanel en Ruth Lorenzo.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh maar van wie van jullie was de naaktfoto dan?
Met goed fatsoen had je haar als man niet op date kunnen vragen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Gefeliciteerd 🥳🥳🥳quote:
Oké. Ik had @Redefine gegokt.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dat was 1 of ander AI gegenereerd dingetje op basis van Chanel en Ruth Lorenzo.
Nee natuurlijk niet. Maar gewoon voor een dickpic leek het me wel een geschikt moment?quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Met goed fatsoen had je haar als man niet op date kunnen vragen natuurlijk
Wanneer is het daarvoor geen geschikt moment?quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar gewoon voor een dickpic leek het me wel een geschikt moment?
Dat moet je even aan Marc vragen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Wanneer is het daarvoor geen geschikt moment?
hmmm, Ik betwijfel dat.quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Volgens PostNL wordt mijn bestelde pakketje op Koningsdag bezorgd
De PostNL app geeft het aanquote:
Ja, dat geloof ik wel, maar ik betwijfel of er dan wel pakketjes bezorgd gaan worden, maar het zou best kunnen dat pakketbezorgers gewoon moeten werken.quote:
Marc denkt juist dat alles een geschikt moment is.quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat moet je even aan Marc vragen.
Oh ja. Dat is misschien dan juist geen goed idee.quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Marc denkt juist dat alles een geschikt moment is.
Foeiquote:Op dinsdag 25 april 2023 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik betrapte me er net op dat ik aan het meezingen was met Suzan & Freek.
Ik kon het bij mij jou ook al niet voorstellenquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik had duidelijk in m'n datingappprofiel staan dat ik een vegetarische linkse feminist ben, een racist had dat (hopelijk) niet naar rechts gewsyped
![]()
![]()
Gaat vooral om het soort mensen dat in Turkije vakantie viert. Dat echte AYCE resort met mensen die 's ochtends hun wekker zetten om een bedje bij het zwembad te claimen vindt hij niet zo interessant
[..]
Dat is waar, maar vind ik ergens toch lastigEn wel als er bijv rellen etc uitbreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |