Ga ik toch vanuit, zal wel een duel worden lijkt mequote:
Dit keer niet.quote:Op maandag 24 april 2023 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ga ik toch vanuit, zal wel een duel worden lijkt me
Daar hoop ik ook opquote:Op maandag 24 april 2023 13:44 schreef schizolientje het volgende:
lijkt mij spannender dat degene die het spel straks wint iemand er uit mag sturen
Dat zou natuurlijk ook nog kunnenquote:Op maandag 24 april 2023 13:44 schreef schizolientje het volgende:
lijkt mij spannender dat degene die het spel straks wint iemand er uit mag sturen
quote:Op maandag 24 april 2023 13:44 schreef 5thencounter het volgende:
Ze kiezen vast wel iemand die 10x over de hooibalen heen schiet.. Moira ofzo
Doe dan maar Zoëquote:Op maandag 24 april 2023 13:44 schreef 5thencounter het volgende:
Da's best riskant met haar. Raak gooien/mikken kan ze heel goed.quote:Op maandag 24 april 2023 13:44 schreef 5thencounter het volgende:
Mirthe kruipt net zo makkelijk bij Eunicequote:Op maandag 24 april 2023 13:44 schreef Kakadylo het volgende:
Dit loopt weeral met een sisser af want de sterke spelers blijven erin en Kenzy vliegt eruit waarmee je dus enkel Mirthe raakt
Maakt ook geen TV meerquote:Op maandag 24 april 2023 13:45 schreef Flow3r het volgende:
Kenzy moet maar lekker thuis gaan slapen
houdoe en bedankt
quote:Op maandag 24 april 2023 13:45 schreef Flow3r het volgende:
Kenzy moet maar lekker thuis gaan slapen
houdoe en bedankt
Die staat dan met een appel op haar hoofd, terwijl Moraima moet schietenquote:
Dat lijkt me een vanzelfsprekendheidquote:Op maandag 24 april 2023 13:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat zou best nog wel eens kunnen. Als diegene de proef doorstaat, dat diegene iemand weg mag sturen.
Ja ik ookquote:Op maandag 24 april 2023 13:47 schreef Kakadylo het volgende:
Benieuwd of er zometeen twee kampen zijn
Kun je toch niet zien?quote:Op maandag 24 april 2023 13:47 schreef lojanda het volgende:
Zoë stemt niet op Jeff zo te zien.. denk toch op Kenzy..
quote:Op maandag 24 april 2023 13:47 schreef Kakadylo het volgende:
Benieuwd of er zometeen twee kampen zijn
quote:Op maandag 24 april 2023 13:48 schreef Silves het volgende:
Raar gevoel, ik zie Jef al met 1 been bij kim...nu hopen niet dat andere been of zijn 3de been..
Klopt op kenzi zag ikquote:Op maandag 24 april 2023 13:47 schreef lojanda het volgende:
Zoë stemt niet op Jeff zo te zien.. denk toch op Kenzy..
Zoë drukte vanuit ons gezien links onder en volgens mij staat Jeff rechts in het midden.quote:
No worries. Jeff zit er nu juist weer lekker in en is over zijn dip heen.quote:Op maandag 24 april 2023 13:48 schreef Silves het volgende:
Raar gevoel, ik zie Jef al met 1 been bij kim...nu hopen niet dat andere been of zijn 3de been..
Kan ook een schijnbeweging zijn van Zoequote:
Allemaal naar huis mag ookquote:
Ik hoop alle benenquote:Op maandag 24 april 2023 13:48 schreef Silves het volgende:
Of in de bajesquote:Op maandag 24 april 2023 13:50 schreef Harry het volgende:
Die stomme zakdoek uit zijn broekzak. Dat deden vroegáh relnichten......
quote:Op maandag 24 april 2023 13:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zoë drukte vanuit ons gezien links onder en volgens mij staat Jeff rechts in het midden.
Ja maar dan kunnen we beter helemaal stoppen met kijkenquote:
Ja hoop het, heb toch wel dit weekende lol met hem beleefd, die droge humor is ver te zoeken daar..quote:Op maandag 24 april 2023 13:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
No worries. Jeff zit er nu juist weer lekker in en is over zijn dip heen.
40 andere deelnemers er in, nieuw jaar.quote:Op maandag 24 april 2023 13:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen we beter helemaal stoppen met kijken
Bijna niemand heeft humor daarquote:Op maandag 24 april 2023 13:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja hoop het, heb toch wel dit weekende lol met hem beleefd, die droge humor is ver te zoeken daar..
Hij wil nog steeds weg hij zei net dat dit zijn droom afscheid is.quote:Op maandag 24 april 2023 13:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
No worries. Jeff zit er nu juist weer lekker in en is over zijn dip heen.
Dat geloof ik niet.quote:Op maandag 24 april 2023 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil nog steeds weg hij zei net dat dit zijn droom afscheid is.
18 nieuwe er in voor de laatste maandenquote:Op maandag 24 april 2023 13:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen we beter helemaal stoppen met kijken
Ahaquote:Op maandag 24 april 2023 13:52 schreef lojanda het volgende:
Janet stemt op Rupert onder in het midden.. dat deed JW ook
Jeff schreeuwt wel meer. Moet het nog zien. Als die blijft, dan bereid je er maar vast op voor, dat zijn muil nog groter zal zijnquote:Op maandag 24 april 2023 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil nog steeds weg hij zei net dat dit zijn droom afscheid is.
Volgens mij op Rupert.quote:
Jeff zit er vlak bovenquote:Op maandag 24 april 2023 13:52 schreef lojanda het volgende:
Janet stemt op Rupert onder in het midden.. dat deed JW ook
of bevrijdtquote:Op maandag 24 april 2023 13:44 schreef Kakadylo het volgende:
Dit loopt weeral met een sisser af want de sterke spelers blijven erin en Kenzy vliegt eruit waarmee je dus enkel Mirthe raakt
Janet, Erik of JW zullen niet op Jeff drukken dus eerder Rupi inderdaadquote:
Janet en JW hebben tot nu toe nog elke keer gezegd op Rupert te stemmen.quote:
pffff goeie degene die hem stemt, denkt dat hij donders goed dat aanvoelt.quote:Op maandag 24 april 2023 13:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Stel dat het Rupert wordt, en hij wint ... wie zou hij dan wegsturen....
Volgens onze Freek niet en die weet het altijd beterquote:
Dat denk ik ook we gaan het zo zienquote:Op maandag 24 april 2023 13:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff schreeuwt wel meer. Moet het nog zien. Als die blijft, dan bereid je er maar vast op voor, dat zijn muil nog groter zal zijn
Neequote:Op maandag 24 april 2023 13:57 schreef IkFok het volgende:
Stel dat ze het haalt dan gaat Jeff naar huis gestuurd worden
Overduidelijkquote:Op maandag 24 april 2023 13:57 schreef IkFok het volgende:
Stel dat ze het haalt dan gaat Jeff naar huis gestuurd worden
Daar is ze op teruggekomen… -.-quote:Op maandag 24 april 2023 13:57 schreef 5thencounter het volgende:
Kenzz wilde toch ook al in deze periode naar huis? 10x mis schieten moet niet moeilijk zijn
Doet het elk jaar met haar vader. Haar woordenquote:
EN ze moeten nog lunchen?!quote:Op maandag 24 april 2023 13:58 schreef danaqui het volgende:
Nog verbeeling ook, iedereen moet naar de slaapkamer van haar
Ja preciesquote:Op maandag 24 april 2023 13:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Doet het elk jaar met haar vader. Haar woorden
Straks haalt ze het. Zie haar ervoor aan.quote:
quote:Op maandag 24 april 2023 13:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Straks haalt ze het. Zie haar ervoor aan.
Ik lag mij rot als ze wint en mag kiezen wie naar huis gaatquote:Op maandag 24 april 2023 14:00 schreef HopScotch het volgende:
Half uur oefenen is best veel en ze doet het 1x per jaar met d'r vader (pijl en boog schieten uiteraard, voor de lolbroeken onder ons). Ben benieuwd.
Volgens mij heeft Eunice nu weer een loze stem gedaan.quote:
kloptquote:Op maandag 24 april 2023 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar moet ze 3x het geel raken? Is mij nog niet helemaal duidelijk
Dan is het Jeffquote:Op maandag 24 april 2023 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lag mij rot als ze wint en mag kiezen wie naar huis gaat
Ik hoop het en dat ze Babette naar huis stemtquote:Op maandag 24 april 2023 13:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Straks haalt ze het. Zie haar ervoor aan.
De roos zit in het midden, maar meende te horen dat de ring er omheen ook goed was ...quote:Op maandag 24 april 2023 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar moet ze 3x het geel raken? Is mij nog niet helemaal duidelijk
10 pijlen waarvan er 3 in de roos moeten.quote:Op maandag 24 april 2023 14:01 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel heel makkelijk. Heeft ze straks een poging of meerdere om raak te schieten?
Als ik dit vergelijk met de opdracht van GJ, moet dit te doen zijnquote:Op maandag 24 april 2023 14:01 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel heel makkelijk. Heeft ze straks een poging of meerdere om raak te schieten?
quote:Op maandag 24 april 2023 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het en dat ze Babette naar huis stemt
Mooie plot een boze Jeff dat ze hem niet hebben gekozen
Oh neequote:Op maandag 24 april 2023 13:59 schreef IkFok het volgende:
Kenzi doet het elk jaar 1x keer met haar vader dus ze heeft er vertrouwen in
Die eliminatieopdracht van GJ was enkel en alleen mogelijk met een helikopterquote:Op maandag 24 april 2023 14:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik dit vergelijk met de opdracht van GJ, moet dit te doen zijn
Mmm Okayquote:Op maandag 24 april 2023 14:01 schreef chufi het volgende:
[..]
De roos zit in het midden, maar meende te horen dat de ring er omheen ook goed was ...
quote:Op maandag 24 april 2023 14:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die eliminatieopdracht van GJ was enkel en alleen mogelijk met een helikopter
Haar tweede vader?quote:Op maandag 24 april 2023 14:00 schreef HopScotch het volgende:
Half uur oefenen is best veel en ze doet het 1x per jaar met d'r vader (pijl en boog schieten uiteraard, voor de lolbroeken onder ons). Ben benieuwd.
Als je kijkt naar penalty schieten hebben ze een jaar op geoefend maar de druk etc kan je niet oefenen dus het kan alle kanten op gaanquote:Op maandag 24 april 2023 14:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Komt een stukje spanning bij kijken natuurlijk.
Ook goed. Of Babette, Marcianoquote:Op maandag 24 april 2023 14:01 schreef woxxel het volgende:
Ik wil dat ze het haalt! En isaak wegstemd
Top voorbereiding....quote:Op maandag 24 april 2023 14:04 schreef chufi het volgende:
Oh ze zegt nu dat ze nog nooit geschoten heeft !?
Fijn om te wetenquote:Op maandag 24 april 2023 14:04 schreef Silves het volgende:
Een te makkelijke opdracht..10 kansen , 30 min oefenen...wtend dat ze dit ook gaat halen..zo hebben de Bro,s hun zuster terug.
Ja dat hoorde ik ook. Raar.quote:Op maandag 24 april 2023 14:04 schreef KinKiJan het volgende:
Sasha: "Je hebt ook wel eens geschoten toch?"
Kenzy "Nee, ik heb nog nooit geschoten"
Wat is het nou?!
Dat antwoord weet je zelf ook welquote:Op maandag 24 april 2023 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zou er geen moeite mee hebben als ze het niet zou halen, maar ergens hoop ik wel dat ze het haalt en dan erg benieuwd wie ze weg zou sturen
Ja dat is niet correct iddquote:Op maandag 24 april 2023 14:05 schreef Wibehh het volgende:
Waarom loopt de tijd nog niet? Ze oefent toch al?
Nee ze zijn nu met 18 min vijfquote:Op maandag 24 april 2023 14:06 schreef lojanda het volgende:
Er zijn vijf stemmen op een ander gegaan dus dan heeft Kenzy er 15 gekregen..
Ze is er op gekleedquote:
Ja en dat is nog best veel. dat verrast me dus welquote:
Snap ik wel van ken.. Mirthe bedoelt het natuurlijk goed maar haar reacties altijd zijn echtquote:Op maandag 24 april 2023 14:07 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe water halen voor Kenzy die ze niet wil.
Dan vragen of ze iets wil eten.
Kenzy kortaf nee ik wil niet eten.
Dan Mirthe knuffelen en emo teksten.
Kenzy pissedwoest: dat wil.ik dus helemaal niet Mirthe, houdt op!
Sas ja geen emo dingen zo ben ik ook. Gewoon opdracht doen!
Bahquote:Op maandag 24 april 2023 14:08 schreef ledn81 het volgende:
Sas : "weet je wat mij altijd helpt visualiseren wie er staat "
Ja dat bedoel ikquote:Op maandag 24 april 2023 14:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en dat is nog best veel. dat verrast me dus wel
Maar die zijn niet te zien op de lijst , en dat had dan wel gemoetenquote:Op maandag 24 april 2023 14:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeffrey heeft wel een paar stemmen gehad. Ik denk 4. Volgens mij had Kenzy er 9 wat ik begreep.
JA!! Daar ben ik nog het meest verbaasd overquote:Op maandag 24 april 2023 14:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ikhebben er toch ook nog uit de andere groep op haar gestemd.
Een eliminatieopdracht hoort 80% sowieso niet te halen en 20% mogelijk welquote:Op maandag 24 april 2023 14:08 schreef HopScotch het volgende:
Oké, genoeg gezien, dit haalt ze niet.
alleen geel teltquote:Op maandag 24 april 2023 14:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Dus alleen de roos moet geraakt worden. Blauw telt niet
Geen idee, hij lijkt me niet altijd de beste gestemde snaar op de viool ..quote:Op maandag 24 april 2023 14:09 schreef Sociologica het volgende:
Waarom stemt Bern elke keer als enige op Moraima?
Oké.. verkeerd begrepen dan. Iemand poste hier net dat er vijf stemmen op iemand anders waren dus ging ervan uit dat de rest naar Kenzy was gegaan.quote:Op maandag 24 april 2023 14:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeffrey heeft wel een paar stemmen gehad. Ik denk 4. Volgens mij had Kenzy er 9 wat ik begreep.
Iets met dubbele agenda'squote:Op maandag 24 april 2023 14:10 schreef juul. het volgende:
Belachelijk eigenlijk dat Kenzy 30 min oefenen krijgt en GJ toen 5 min
Alleen de 10 ja? Dat is toch onmogelijk?quote:Op maandag 24 april 2023 14:11 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Niet het hele gele vlak, alleen de '10'.
mdat hij nooit kleur durft te bekennen.. zak hooiquote:Op maandag 24 april 2023 14:09 schreef Sociologica het volgende:
Waarom stemt Bern elke keer als enige op Moraima?
Zo kan je het ook bekijkenquote:Op maandag 24 april 2023 14:12 schreef Kakadylo het volgende:
Zouden ze GJ hebben laten oefenen dan wist ie al helemaal dat ie in z'n ootje was genomen
Nee dat gaat ze niet redden.quote:
Die gaat dit echt niet halen. Durf ik wel een fles whisky op te zettenquote:Op maandag 24 april 2023 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik hoor wel lovende reacties van sas en Jap
Ja preciesquote:Op maandag 24 april 2023 14:14 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Nu een beetje dom doen en straks alle pijlen in de roos.
Dan moet je naar Jappie , die heeft nu whiskyquote:Op maandag 24 april 2023 14:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die gaat dit echt niet halen. Durf ik wel een fles whisky op te zetten
En dan vooral dat toontje wat ze er bij gebruiktquote:Op maandag 24 april 2023 14:15 schreef IkFok het volgende:
Mirthe moet haar mond houden "iets minder praten aub" zegt Kenzi
quote:Op maandag 24 april 2023 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan moet je naar Jappie , die heeft nu whisky
echte liefdequote:Op maandag 24 april 2023 14:15 schreef IkFok het volgende:
Mirthe moet haar mond houden "iets minder praten aub" zegt Kenzi
Dan is dat maar vast gebeurd en kan ze zo de poort uit. Chop chop!quote:Op maandag 24 april 2023 14:15 schreef KinKiJan het volgende:
Met de spanning en deze niet al te beste oefensessie bij elkaar opgeteld hoeven ze daar in de loods waarschijnlijk niet meer op hun tenen te lopen na 21:00. Mirthe moet al minder praten van Kenzy.. Misschien kan ze vragen of Mirthe alvast de koffer in pakt?
ja maar ze is totaal niet gefustreerdquote:Op maandag 24 april 2023 14:15 schreef KinKiJan het volgende:
Met de spanning en deze niet al te beste oefensessie bij elkaar opgeteld hoeven ze daar in de loods waarschijnlijk niet meer op hun tenen te lopen na 21:00. Mirthe moet al minder praten van Kenzy.. Misschien kan ze vragen of Mirthe alvast de koffer in pakt?
Dat is hoopvolquote:Op maandag 24 april 2023 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze heeft nog geen enkele keer de roos geraakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |