10 pijlen waarvan er 3 in de roos moeten.quote:Op maandag 24 april 2023 14:01 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel heel makkelijk. Heeft ze straks een poging of meerdere om raak te schieten?
Als ik dit vergelijk met de opdracht van GJ, moet dit te doen zijnquote:Op maandag 24 april 2023 14:01 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel heel makkelijk. Heeft ze straks een poging of meerdere om raak te schieten?
quote:Op maandag 24 april 2023 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het en dat ze Babette naar huis stemt
Mooie plot een boze Jeff dat ze hem niet hebben gekozen
Oh neequote:Op maandag 24 april 2023 13:59 schreef IkFok het volgende:
Kenzi doet het elk jaar 1x keer met haar vader dus ze heeft er vertrouwen in
Die eliminatieopdracht van GJ was enkel en alleen mogelijk met een helikopterquote:Op maandag 24 april 2023 14:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik dit vergelijk met de opdracht van GJ, moet dit te doen zijn
Mmm Okayquote:Op maandag 24 april 2023 14:01 schreef chufi het volgende:
[..]
De roos zit in het midden, maar meende te horen dat de ring er omheen ook goed was ...
quote:Op maandag 24 april 2023 14:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die eliminatieopdracht van GJ was enkel en alleen mogelijk met een helikopter
Haar tweede vader?quote:Op maandag 24 april 2023 14:00 schreef HopScotch het volgende:
Half uur oefenen is best veel en ze doet het 1x per jaar met d'r vader (pijl en boog schieten uiteraard, voor de lolbroeken onder ons). Ben benieuwd.
Als je kijkt naar penalty schieten hebben ze een jaar op geoefend maar de druk etc kan je niet oefenen dus het kan alle kanten op gaanquote:Op maandag 24 april 2023 14:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Komt een stukje spanning bij kijken natuurlijk.
Ook goed. Of Babette, Marcianoquote:Op maandag 24 april 2023 14:01 schreef woxxel het volgende:
Ik wil dat ze het haalt! En isaak wegstemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |