Of in de bajesquote:Op maandag 24 april 2023 13:50 schreef Harry het volgende:
Die stomme zakdoek uit zijn broekzak. Dat deden vroegáh relnichten......
quote:Op maandag 24 april 2023 13:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zoë drukte vanuit ons gezien links onder en volgens mij staat Jeff rechts in het midden.
Ja maar dan kunnen we beter helemaal stoppen met kijkenquote:
Ja hoop het, heb toch wel dit weekende lol met hem beleefd, die droge humor is ver te zoeken daar..quote:Op maandag 24 april 2023 13:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
No worries. Jeff zit er nu juist weer lekker in en is over zijn dip heen.
40 andere deelnemers er in, nieuw jaar.quote:Op maandag 24 april 2023 13:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen we beter helemaal stoppen met kijken
Bijna niemand heeft humor daarquote:Op maandag 24 april 2023 13:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja hoop het, heb toch wel dit weekende lol met hem beleefd, die droge humor is ver te zoeken daar..
Hij wil nog steeds weg hij zei net dat dit zijn droom afscheid is.quote:Op maandag 24 april 2023 13:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
No worries. Jeff zit er nu juist weer lekker in en is over zijn dip heen.
Dat geloof ik niet.quote:Op maandag 24 april 2023 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil nog steeds weg hij zei net dat dit zijn droom afscheid is.
18 nieuwe er in voor de laatste maandenquote:Op maandag 24 april 2023 13:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen we beter helemaal stoppen met kijken
Ahaquote:Op maandag 24 april 2023 13:52 schreef lojanda het volgende:
Janet stemt op Rupert onder in het midden.. dat deed JW ook
Jeff schreeuwt wel meer. Moet het nog zien. Als die blijft, dan bereid je er maar vast op voor, dat zijn muil nog groter zal zijnquote:Op maandag 24 april 2023 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil nog steeds weg hij zei net dat dit zijn droom afscheid is.
Volgens mij op Rupert.quote:
Jeff zit er vlak bovenquote:Op maandag 24 april 2023 13:52 schreef lojanda het volgende:
Janet stemt op Rupert onder in het midden.. dat deed JW ook
of bevrijdtquote:Op maandag 24 april 2023 13:44 schreef Kakadylo het volgende:
Dit loopt weeral met een sisser af want de sterke spelers blijven erin en Kenzy vliegt eruit waarmee je dus enkel Mirthe raakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |