Zo kan je het ook bekijkenquote:Op maandag 24 april 2023 14:12 schreef Kakadylo het volgende:
Zouden ze GJ hebben laten oefenen dan wist ie al helemaal dat ie in z'n ootje was genomen
Nee dat gaat ze niet redden.quote:
Die gaat dit echt niet halen. Durf ik wel een fles whisky op te zettenquote:Op maandag 24 april 2023 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik hoor wel lovende reacties van sas en Jap
Ja preciesquote:Op maandag 24 april 2023 14:14 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Nu een beetje dom doen en straks alle pijlen in de roos.
Dan moet je naar Jappie , die heeft nu whiskyquote:Op maandag 24 april 2023 14:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die gaat dit echt niet halen. Durf ik wel een fles whisky op te zetten
En dan vooral dat toontje wat ze er bij gebruiktquote:Op maandag 24 april 2023 14:15 schreef IkFok het volgende:
Mirthe moet haar mond houden "iets minder praten aub" zegt Kenzi
quote:Op maandag 24 april 2023 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan moet je naar Jappie , die heeft nu whisky
echte liefdequote:Op maandag 24 april 2023 14:15 schreef IkFok het volgende:
Mirthe moet haar mond houden "iets minder praten aub" zegt Kenzi
Dan is dat maar vast gebeurd en kan ze zo de poort uit. Chop chop!quote:Op maandag 24 april 2023 14:15 schreef KinKiJan het volgende:
Met de spanning en deze niet al te beste oefensessie bij elkaar opgeteld hoeven ze daar in de loods waarschijnlijk niet meer op hun tenen te lopen na 21:00. Mirthe moet al minder praten van Kenzy.. Misschien kan ze vragen of Mirthe alvast de koffer in pakt?
ja maar ze is totaal niet gefustreerdquote:Op maandag 24 april 2023 14:15 schreef KinKiJan het volgende:
Met de spanning en deze niet al te beste oefensessie bij elkaar opgeteld hoeven ze daar in de loods waarschijnlijk niet meer op hun tenen te lopen na 21:00. Mirthe moet al minder praten van Kenzy.. Misschien kan ze vragen of Mirthe alvast de koffer in pakt?
Dat is hoopvolquote:Op maandag 24 april 2023 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze heeft nog geen enkele keer de roos geraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |