erik heeft dan toch moderne auto aangezien hij laadpaal heeft , en deze auto s zijn niet bepaald goedkoopquote:Op maandag 24 april 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
Erik heeft een eigenhuis. De bro's staan onder de douche en Sas voor de spiegel in de badkamer
Het is zijn hoop, en ik hoop voor hem dat het hem lukt iemand te vinden.quote:Op maandag 24 april 2023 09:30 schreef Puzzie het volgende:
Ik krijg toch altijd een beetje jeuk als ik Erik hoor praten over een toekomstige relatie /samenwonen/kinderen van een evt partner en starten in een nieuw huis bij een relatie
En dat is prima , maar daar heb ik het niet overquote:Op maandag 24 april 2023 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is zijn hoop, en ik hoop voor hem dat het hem lukt iemand te vinden.
Een beetje wel, als hij een vrouw vindt, die eventueel kinderen heeft maakt dat zijn woorden realistischquote:Op maandag 24 april 2023 09:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En dat is prima , maar daar heb ik het niet over
Nee je praat nu toch echt voor mijquote:Op maandag 24 april 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een beetje wel, als hij een vrouw vindt, die eventueel kinderen heeft maakt dat zijn woorden realistisch
Dat zijn mijn worden ik praat niet namens jou.quote:
Nee dat zei ik dus helemaal nietquote:Op maandag 24 april 2023 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn mijn worden ik praat niet namens jou.
Jij zegt dat je het niet realistisch vindt hoe Erik over een eventuele partner/kinderen/samen wonen denkt
Ik denk dat anders over ik zeg dat het zijn hoop is , en dat ik voor ik hoop dat het hem lukt iemand te vinden.
Daarom hu het bij jezelf, ga niet voor mij pratenquote:Op maandag 24 april 2023 09:30 schreef Puzzie het volgende:
Ik krijg toch altijd een beetje jeuk als ik Erik hoor praten over een toekomstige relatie /samenwonen/kinderen van een evt partner en starten in een nieuw huis bij een relatie
quote:Op maandag 24 april 2023 09:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat zei ik dus helemaal niet
[..]
Daarom hu het bij jezelf, ga niet voor mij praten
quote:Op maandag 24 april 2023 09:30 schreef Puzzie het volgende:
Pim pam pet zekerquote:Op maandag 24 april 2023 09:44 schreef Dotteke het volgende:
Janet heeft een spel besteld![]()
Nog meer spelletje in da loods
Ze vertelde het wel maar het boeide mij zo weinig dat ik het niet in mij opgenomen heb. Al die spelletjes zijn stream verziekendquote:
Zoe is bezig met haar managers strategiequote:Op maandag 24 april 2023 09:50 schreef Frummelie het volgende:
Zoe minder make up op.....ooo was me niet opgevallen..
Knibbel knabbel muisjequote:
de meeste dromen zijn bedrogquote:Op maandag 24 april 2023 09:54 schreef Frummelie het volgende:
Janet: nou ik vond haar make up een paar weken geleden veel mooier... ik zou zeggen een ritje Pearl Janet...
[..]
Die spoort ook niet hoor... die is een partij moordlustig in haar dromen, daar word je bang van...
Gaat haar niet helpen...quote:Op maandag 24 april 2023 09:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe is bezig met haar managers strategie
Ze heeft ook gewoon schijt hé..quote:Op maandag 24 april 2023 10:02 schreef ledn81 het volgende:
Zoe doe verdomme die microfoon om. Dat ding klettert overal tegenaan.. Is nu al 2x gevraagd
Thnxquote:Op maandag 24 april 2023 09:57 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke, wil je weer even repareren please...
Goedemorgen...quote:Op maandag 24 april 2023 10:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt weer tijd voor 'n gele kaart wegens negeren van de Febo![]()
Goedemorgen Cos
Erik wilde gewoon in zijn onderbroek en t-shirt slapen zei Eunicequote:Op maandag 24 april 2023 10:14 schreef Frummelie het volgende:
Eunice krijgt complimentjes van Erik, dat ze een goede gastvrouw is...
Ik kan niet wachten op JW...
Haha de floepert wilde Eunice natuurijk ook in haar shirtje en onderbroekje zien....quote:Op maandag 24 april 2023 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erik wilde gewoon in zijn onderbroek en t-shirt slapen zei Eunice![]()
Zij zei dat ze gewoon in haar kleren ging wat hij daarop zei hoorde ik niet want de tel ging hier
Ze leest veelquote:Op maandag 24 april 2023 10:36 schreef pingu66 het volgende:
Wat heeft Eunie in haar leven nou eigelijk bereikt. Of is ze nog steeds bezig met haar processen maakt ze niets af?
Lekker onderwerpquote:Op maandag 24 april 2023 10:44 schreef lojanda het volgende:
Moraima Wendy Babette en Rupert gaan van praten over het schelpdier van Moraima over naar schelpdieren die heerlijk zijn om te eten![]()
Goedemorgen
Maar toch grappig hoe Moraima het zegtquote:
het niet gehoordquote:Op maandag 24 april 2023 10:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar toch grappig hoe Moraima het zegt
Het is voornamelijk Babs die vragen aan Moraima hier over steltquote:Op maandag 24 april 2023 10:44 schreef lojanda het volgende:
Moraima Wendy Babette en Rupert gaan van praten over het schelpdier van Moraima over naar schelpdieren die heerlijk zijn om te eten![]()
Goedemorgen
Dat is toch wat ik zegquote:Op maandag 24 april 2023 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is voornamelijk Babs die vragen aan Moraima hier over stelt
Misschien kan ze wel wat lenen van haar nieuwe vriendinnen.quote:Op maandag 24 april 2023 10:49 schreef pingu66 het volgende:
Zoë heeft alweer geld tekort van haar 300 ¤
Nee! Dotteke brengt een nuance aan. Dat het voornamelijk Babette is.quote:
quote:Op maandag 24 april 2023 10:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Nee! Dotteke brengt een nuance aan. Dat het voornamelijk Babette is.
ze heeft geld tekort om nieuwe zonneschermen te kopenquote:Op maandag 24 april 2023 10:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Misschien kan ze wel wat lenen van haar nieuwe vriendinnen.
Ik hoorde het gisteren al en ze toen al bezig bij Jeff en Isaac om wat geld los te krijgen..quote:Op maandag 24 april 2023 10:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze heeft geld tekort om nieuwe zonneschermen te kopen
Irritant jaquote:Op maandag 24 april 2023 10:58 schreef KinKiJan het volgende:
Zit ik naar een stream te kijken van weken geleden? Weet de verschillen tussen k1 en k2 nu wel
en nog bij haar loodslieffie in bed nu , dus ophouden met zeurenquote:Op maandag 24 april 2023 10:58 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe hou op met dat klagen , je ligt nu in K2
Wat dat betreft zijn ze wel geschikt voor elkaar, blijven beiden vaak heel lang ergens in hangen. Hoop dat dat ook buiten streams kanquote:
Ja precies, zwaar irritant dat klagen continuquote:Op maandag 24 april 2023 10:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
en nog bij haar loodslieffie in bed nu , dus ophouden met zeuren
quote:Op maandag 24 april 2023 10:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn ze wel geschikt voor elkaar, blijven beiden vaak heel lang ergens in hangen. Hoop dat dat ook buiten streams kan
Te langquote:Op maandag 24 april 2023 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe lang duren die 'slapen met Eunice' sessies?
als ze kan eigent eunice zich elkplekje in de loods op , eerst was het k4 nu de kasquote:Op maandag 24 april 2023 11:03 schreef Puzzie het volgende:
Eunie heeft die kas ook compleet toegeëigend
Daar erger ik me echt wel aan: alles is van Euniequote:Op maandag 24 april 2023 11:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
als ze kan eigent eunice zich elkplekje in de loods op , eerst was het k4 nu de kas
Ja, vond het toch wel een leuk gesprek vannacht, maar nu is het wel weer mooi geweest..quote:
Ik heb het niet gezienquote:Op maandag 24 april 2023 11:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, vond het toch wel een leuk gesprek vannacht, maar nu is het wel weer mooi geweest..
Ze was gisteravond al charmant aan het doen tegen Isaac en Jeffrey over de wimpers. Maar ze heeft nog geen jurkje besteld zei ze net. Dus dan de wimpers maar i.p.v. het jurkje?quote:Op maandag 24 april 2023 10:49 schreef pingu66 het volgende:
Zoë heeft alweer geld tekort van haar 300 ¤
Bovenopbde hottub.quote:Op maandag 24 april 2023 11:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar erger ik me echt wel aan: alles is van Eunie
Nep krab?quote:Op maandag 24 april 2023 11:10 schreef Harry het volgende:
Stream 1
De keuken
Doet Jeffrey nu Bifi worstjes in een pan met water??
Krabsticks ( surimi)quote:Op maandag 24 april 2023 11:10 schreef Harry het volgende:
Stream 1
De keuken
Geen idee wat het is, lijkt wel surimiquote:Op maandag 24 april 2023 11:10 schreef Harry het volgende:
Stream 1
De keuken
Is wel goedkoop en je kan er best een lekkere broodsalade van maken.quote:
Benieuwd of iedereen die krabsticks lustquote:Op maandag 24 april 2023 11:11 schreef lojanda het volgende:
Jeff alvast begonnen met het voorbereiden van de lunch.. hij is krabsticks uit de verpakking aan het pellen.. verwacht dat het iets van een krabsalade gaat worden.
Krabstick is dus gewoon witvis.quote:Op maandag 24 april 2023 11:11 schreef lojanda het volgende:
Jeff alvast begonnen met het voorbereiden van de lunch.. hij is krabsticks uit de verpakking aan het pellen.. verwacht dat het iets van een krabsalade gaat worden.
Vast nietquote:Op maandag 24 april 2023 11:13 schreef engine het volgende:
[..]
Benieuwd of iedereen die krabsticks lust
Bah... nep krab ,maar echte eet ik ook nietquote:Op maandag 24 april 2023 11:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is wel goedkoop en je kan er best een lekkere broodsalade van maken.
Die sticks zijn altijd zo irritant ingepakt. Zoveel plastic😬quote:Op maandag 24 april 2023 11:11 schreef lojanda het volgende:
Jap en Zoë niet, die krijgen kaassoufle die Eunice gisteren heeft opgemaakt.😉quote:Op maandag 24 april 2023 11:13 schreef engine het volgende:
[..]
Benieuwd of iedereen die krabsticks lust
quote:Op maandag 24 april 2023 11:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jap en Zoë niet, die krijgen kaassoufle die Eunice gisteren heeft opgemaakt.😉
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik vind krab heerlijk en echte natuurlijk veel lekkerder en niet te vergelijken met imitatie krab.. maar prima voor een loods variantquote:Op maandag 24 april 2023 11:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bah... nep krab ,maar echte eet ik ook niet
Het uitpakken is meer werk dan het maken van de saladequote:Op maandag 24 april 2023 11:13 schreef Varen het volgende:
[..]
Die sticks zijn altijd zo irritant ingepakt. Zoveel plastic😬
quote:Op maandag 24 april 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Oh ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
quote:Op maandag 24 april 2023 11:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jap en Zoë niet, die krijgen kaassoufle die Eunice gisteren heeft opgemaakt.😉
Is gewoon koolvis, met de smaak van krab.quote:
Dat zei ik al hierboven ergens : nep krabquote:Op maandag 24 april 2023 11:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is gewoon koolvis, met de smaak van krab.
Okquote:Op maandag 24 april 2023 11:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zei ik al hierboven ergens : nep krab
Ik zit er klaar voorquote:
Lach maar, niet huilen straks bij mij hequote:Op maandag 24 april 2023 11:42 schreef Frummelie het volgende:
Jeahhh het orkest is binnen... het feest kan beginnen...![]()
![]()
Euhhh... ik ben bang van wel..quote:Op maandag 24 april 2023 11:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Lach maar, niet huilen straks bij mij he![]()
Eigenlijk nietquote:
quote:Op maandag 24 april 2023 11:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mag dan hoor.
Lach nu maar even, da's ook wel lekker
Echt he.quote:Op maandag 24 april 2023 11:47 schreef Frummelie het volgende:
Het zijn ook net kleine kinderen hé... echt...
of 1x de strijkstok erop en alle snaren knappenquote:Op maandag 24 april 2023 11:43 schreef engine het volgende:
Zou lachen zijn als Bern die viool meteen in duizend stukken ramt
Ik vind het alleen maar leuk, ik zou dat ook doen hoor..quote:Op maandag 24 april 2023 11:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt he.
Maar aan de andere kant ik snap het wel daar.
Da's zo ongeveer je enige uitkijkdingetje in weken
quote:Op maandag 24 april 2023 11:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of 1x de strijkstok erop en alle snaren knappen[ afbeelding ]
Gitaar en dansen, dat wordt dus 'n soort Riverdance met 'n twistquote:Op maandag 24 april 2023 11:51 schreef Flow3r het volgende:
De elektrische gitaar gaat Eunice's ding worden
Nou zeg datquote:Op maandag 24 april 2023 11:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Oww gezellig, allemaal verschillende geluidjes in de loods. Benieuwd hoe dat gaat uitpakken voor mijn oren
Zo min mogelijk gebruiken hoop ikquote:Op maandag 24 april 2023 11:57 schreef 5thencounter het volgende:
De speelgoedjes zijn binnen zie ik, nu nog zien wat ze er mee gaan doen
quote:Op maandag 24 april 2023 11:57 schreef Puzzie het volgende:
Bern is zo blij met zijn viool dat hij hem weer weg heeft gelegd en verder gaat met oefeningen met sas
Het bezit van de zaak, is het einde van het vermaak.. gaat altijd opquote:Op maandag 24 april 2023 11:57 schreef Puzzie het volgende:
Bern is zo blij met zijn viool dat hij hem weer weg heeft gelegd en verder gaat met oefeningen met sas
die oefeningen wil hij eerst afmakenquote:Op maandag 24 april 2023 11:57 schreef Puzzie het volgende:
dat was mijn punt nietquote:Op maandag 24 april 2023 11:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het bezit van de zaak, is het einde van het vermaak.. gaat altijd op
Geen josti maar loodsibandquote:
quote:Op maandag 24 april 2023 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eunice was toch echt al een tijdje wakker![]()
Eunice had alles vroeger filosofie lesquote:Op maandag 24 april 2023 12:01 schreef Flow3r het volgende:
Eunice had vroeger toen ze klein was en nog in de kerstman geloofde een keyboard![]()
dat hadden zoveel kinderen, wil niet zeggen dat ze het daarom nu kan claimen![]()
Of maar 1 instrument tegelijk.quote:Op maandag 24 april 2023 12:01 schreef D. het volgende:
O...m...g....
Hoop wel dat ze maar 1 uurtje per dag 'muziek' mogen maken...
eigenzinnig gestoord wijf is eunicequote:Op maandag 24 april 2023 12:02 schreef Flow3r het volgende:
ze zijn boven de boel aan het opbouwen maar Eunice wil nu gaan drummen
Wordt samen met zand en plastic een trainingszak die ze dan in hun nek kunnen leggen voor oefeningen. Zelf maken spaart 60 euroquote:
nee eunice sliep met erik in de kas ze hadden kleren aanquote:Op maandag 24 april 2023 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice heeft bij JW geslapen vannacht? Wel in kleding begrijp ik.
Kan toch, soms zit zij te drummen en komen andere ook andere dingen doen.quote:Op maandag 24 april 2023 12:02 schreef Flow3r het volgende:
ze zijn boven de boel aan het opbouwen maar Eunice wil nu gaan drummen
De Febo kan het geestelijk niet meer aan...quote:Op maandag 24 april 2023 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Shitload aan spullen binnen en dit is wat we zien ...
Tja nu komt de vraag, op welke manier komt JWquote:Op maandag 24 april 2023 12:05 schreef Dotteke het volgende:
Eunice wil met JW gaan rammen, kom aan, zegt ze " born to be wild" als JW zegt dat hij straks wel even komt
Die verwachten ze morgenquote:Op maandag 24 april 2023 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Zou het een eliminatieopdracht kunnen zijn.
Bizar jaquote:Op maandag 24 april 2023 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe nog even heel erg snel dikke lagen pindakaas op 2 boterhammen doen
Klopt, hoorde het iemand zeggen vorige weekquote:
Neenquote:Op maandag 24 april 2023 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Zou het een eliminatieopdracht kunnen zijn.
Ik weet het niet , maar daar hoorde ik ze vorige week over , kan ook vandaag zijn natuurlijkquote:Op maandag 24 april 2023 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dan zou het wel leuk zijn als ie vandaag komtMaar zal inderdaad wel niet.
Dat hoorde ik ookquote:Op maandag 24 april 2023 12:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt, hoorde het iemand zeggen vorige week
Zij denken en speculeren zo veel, vaak niet op waarheid berust. Morgen psych. gesprekjes zei Wendy vrijdag.quote:Op maandag 24 april 2023 12:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat zij al een hele week roepen
Dat kan jij dan vinden maar dat was het punt nietquote:Op maandag 24 april 2023 12:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zij denken en speculeren zo veel, vaak niet op waarheid berust.
En die gesprekjes komen altijd NA een eliminatiequote:Op maandag 24 april 2023 12:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zij denken en speculeren zo veel, vaak niet op waarheid berust. Morgen psych. gesprekjes zei Wendy vrijdag.
coachtingsgesprekken woensdag zegde jasperquote:Op maandag 24 april 2023 12:26 schreef danaqui het volgende:
[..]
En die gesprekjes komen altijd NA een eliminatie
Niet altijd, ook wel eens op een donderdag.quote:Op maandag 24 april 2023 12:26 schreef danaqui het volgende:
[..]
En die gesprekjes komen altijd NA een eliminatie
quote:Op maandag 24 april 2023 12:27 schreef cinsan het volgende:
[..]
coachtingsgesprekken woensdag zegde jasper
eunice ook heeft zich net pas omgekleedquote:Op maandag 24 april 2023 12:26 schreef pingu66 het volgende:
Dus Erik loopt nog steeds in de kleding waar hij vanacht ook in heeft geslapen rond. Zonder te douchen.
Verschil moet er zijn.quote:Op maandag 24 april 2023 12:34 schreef xsaskiax het volgende:
En op kamer 1 hebben ze zoals altijd weer de grootste lol
Gelukkigquote:Op maandag 24 april 2023 12:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
eunice ook heeft zich net pas omgekleed
Dat zijn de teksten!quote:Op maandag 24 april 2023 12:43 schreef Flow3r het volgende:
Zoë : sta ik in de weg ?
Isaac : al 7 maanden
quote:Op maandag 24 april 2023 12:43 schreef Flow3r het volgende:
Zoë : sta ik in de weg ?
Isaac : al 7 maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |