Ja precies, zwaar irritant dat klagen continuquote:Op maandag 24 april 2023 10:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
en nog bij haar loodslieffie in bed nu , dus ophouden met zeuren
quote:Op maandag 24 april 2023 10:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn ze wel geschikt voor elkaar, blijven beiden vaak heel lang ergens in hangen. Hoop dat dat ook buiten streams kan
Te langquote:Op maandag 24 april 2023 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe lang duren die 'slapen met Eunice' sessies?
als ze kan eigent eunice zich elkplekje in de loods op , eerst was het k4 nu de kasquote:Op maandag 24 april 2023 11:03 schreef Puzzie het volgende:
Eunie heeft die kas ook compleet toegeëigend
Daar erger ik me echt wel aan: alles is van Euniequote:Op maandag 24 april 2023 11:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
als ze kan eigent eunice zich elkplekje in de loods op , eerst was het k4 nu de kas
Ja, vond het toch wel een leuk gesprek vannacht, maar nu is het wel weer mooi geweest..quote:
Ik heb het niet gezienquote:Op maandag 24 april 2023 11:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, vond het toch wel een leuk gesprek vannacht, maar nu is het wel weer mooi geweest..
Ze was gisteravond al charmant aan het doen tegen Isaac en Jeffrey over de wimpers. Maar ze heeft nog geen jurkje besteld zei ze net. Dus dan de wimpers maar i.p.v. het jurkje?quote:Op maandag 24 april 2023 10:49 schreef pingu66 het volgende:
Zoë heeft alweer geld tekort van haar 300 ¤
Bovenopbde hottub.quote:Op maandag 24 april 2023 11:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar erger ik me echt wel aan: alles is van Eunie
Nep krab?quote:Op maandag 24 april 2023 11:10 schreef Harry het volgende:
Stream 1
De keuken
Doet Jeffrey nu Bifi worstjes in een pan met water??
Krabsticks ( surimi)quote:Op maandag 24 april 2023 11:10 schreef Harry het volgende:
Stream 1
De keuken
Geen idee wat het is, lijkt wel surimiquote:Op maandag 24 april 2023 11:10 schreef Harry het volgende:
Stream 1
De keuken
Is wel goedkoop en je kan er best een lekkere broodsalade van maken.quote:
Benieuwd of iedereen die krabsticks lustquote:Op maandag 24 april 2023 11:11 schreef lojanda het volgende:
Jeff alvast begonnen met het voorbereiden van de lunch.. hij is krabsticks uit de verpakking aan het pellen.. verwacht dat het iets van een krabsalade gaat worden.
Krabstick is dus gewoon witvis.quote:Op maandag 24 april 2023 11:11 schreef lojanda het volgende:
Jeff alvast begonnen met het voorbereiden van de lunch.. hij is krabsticks uit de verpakking aan het pellen.. verwacht dat het iets van een krabsalade gaat worden.
Vast nietquote:Op maandag 24 april 2023 11:13 schreef engine het volgende:
[..]
Benieuwd of iedereen die krabsticks lust
Bah... nep krab ,maar echte eet ik ook nietquote:Op maandag 24 april 2023 11:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is wel goedkoop en je kan er best een lekkere broodsalade van maken.
Die sticks zijn altijd zo irritant ingepakt. Zoveel plastic😬quote:Op maandag 24 april 2023 11:11 schreef lojanda het volgende:
Jap en Zoë niet, die krijgen kaassoufle die Eunice gisteren heeft opgemaakt.😉quote:Op maandag 24 april 2023 11:13 schreef engine het volgende:
[..]
Benieuwd of iedereen die krabsticks lust
quote:Op maandag 24 april 2023 11:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jap en Zoë niet, die krijgen kaassoufle die Eunice gisteren heeft opgemaakt.😉
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik vind krab heerlijk en echte natuurlijk veel lekkerder en niet te vergelijken met imitatie krab.. maar prima voor een loods variantquote:Op maandag 24 april 2023 11:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bah... nep krab ,maar echte eet ik ook niet
Het uitpakken is meer werk dan het maken van de saladequote:Op maandag 24 april 2023 11:13 schreef Varen het volgende:
[..]
Die sticks zijn altijd zo irritant ingepakt. Zoveel plastic😬
quote:Op maandag 24 april 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Oh ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
quote:Op maandag 24 april 2023 11:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jap en Zoë niet, die krijgen kaassoufle die Eunice gisteren heeft opgemaakt.😉
Is gewoon koolvis, met de smaak van krab.quote:
Dat zei ik al hierboven ergens : nep krabquote:Op maandag 24 april 2023 11:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is gewoon koolvis, met de smaak van krab.
Okquote:Op maandag 24 april 2023 11:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zei ik al hierboven ergens : nep krab
Ik zit er klaar voorquote:
Lach maar, niet huilen straks bij mij hequote:Op maandag 24 april 2023 11:42 schreef Frummelie het volgende:
Jeahhh het orkest is binnen... het feest kan beginnen...![]()
![]()
Euhhh... ik ben bang van wel..quote:Op maandag 24 april 2023 11:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Lach maar, niet huilen straks bij mij he![]()
Eigenlijk nietquote:
quote:Op maandag 24 april 2023 11:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mag dan hoor.
Lach nu maar even, da's ook wel lekker
Echt he.quote:Op maandag 24 april 2023 11:47 schreef Frummelie het volgende:
Het zijn ook net kleine kinderen hé... echt...
of 1x de strijkstok erop en alle snaren knappenquote:Op maandag 24 april 2023 11:43 schreef engine het volgende:
Zou lachen zijn als Bern die viool meteen in duizend stukken ramt
Ik vind het alleen maar leuk, ik zou dat ook doen hoor..quote:Op maandag 24 april 2023 11:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt he.
Maar aan de andere kant ik snap het wel daar.
Da's zo ongeveer je enige uitkijkdingetje in weken
quote:Op maandag 24 april 2023 11:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of 1x de strijkstok erop en alle snaren knappen[ afbeelding ]
Gitaar en dansen, dat wordt dus 'n soort Riverdance met 'n twistquote:Op maandag 24 april 2023 11:51 schreef Flow3r het volgende:
De elektrische gitaar gaat Eunice's ding worden
Nou zeg datquote:Op maandag 24 april 2023 11:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Oww gezellig, allemaal verschillende geluidjes in de loods. Benieuwd hoe dat gaat uitpakken voor mijn oren
Zo min mogelijk gebruiken hoop ikquote:Op maandag 24 april 2023 11:57 schreef 5thencounter het volgende:
De speelgoedjes zijn binnen zie ik, nu nog zien wat ze er mee gaan doen
quote:Op maandag 24 april 2023 11:57 schreef Puzzie het volgende:
Bern is zo blij met zijn viool dat hij hem weer weg heeft gelegd en verder gaat met oefeningen met sas
Het bezit van de zaak, is het einde van het vermaak.. gaat altijd opquote:Op maandag 24 april 2023 11:57 schreef Puzzie het volgende:
Bern is zo blij met zijn viool dat hij hem weer weg heeft gelegd en verder gaat met oefeningen met sas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |