Benieuwd of iedereen die krabsticks lustquote:Op maandag 24 april 2023 11:11 schreef lojanda het volgende:
Jeff alvast begonnen met het voorbereiden van de lunch.. hij is krabsticks uit de verpakking aan het pellen.. verwacht dat het iets van een krabsalade gaat worden.
Krabstick is dus gewoon witvis.quote:Op maandag 24 april 2023 11:11 schreef lojanda het volgende:
Jeff alvast begonnen met het voorbereiden van de lunch.. hij is krabsticks uit de verpakking aan het pellen.. verwacht dat het iets van een krabsalade gaat worden.
Vast nietquote:Op maandag 24 april 2023 11:13 schreef engine het volgende:
[..]
Benieuwd of iedereen die krabsticks lust
Bah... nep krab ,maar echte eet ik ook nietquote:Op maandag 24 april 2023 11:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is wel goedkoop en je kan er best een lekkere broodsalade van maken.
Die sticks zijn altijd zo irritant ingepakt. Zoveel plastic😬quote:Op maandag 24 april 2023 11:11 schreef lojanda het volgende:
Jap en Zoë niet, die krijgen kaassoufle die Eunice gisteren heeft opgemaakt.😉quote:Op maandag 24 april 2023 11:13 schreef engine het volgende:
[..]
Benieuwd of iedereen die krabsticks lust
quote:Op maandag 24 april 2023 11:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jap en Zoë niet, die krijgen kaassoufle die Eunice gisteren heeft opgemaakt.😉
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik vind krab heerlijk en echte natuurlijk veel lekkerder en niet te vergelijken met imitatie krab.. maar prima voor een loods variantquote:Op maandag 24 april 2023 11:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bah... nep krab ,maar echte eet ik ook niet
Het uitpakken is meer werk dan het maken van de saladequote:Op maandag 24 april 2023 11:13 schreef Varen het volgende:
[..]
Die sticks zijn altijd zo irritant ingepakt. Zoveel plastic😬
quote:Op maandag 24 april 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Oh ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
quote:Op maandag 24 april 2023 11:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jap en Zoë niet, die krijgen kaassoufle die Eunice gisteren heeft opgemaakt.😉
Is gewoon koolvis, met de smaak van krab.quote:
Dat zei ik al hierboven ergens : nep krabquote:Op maandag 24 april 2023 11:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is gewoon koolvis, met de smaak van krab.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |