Oeh,even kijken.quote:Op zondag 23 april 2023 17:49 schreef ledn81 het volgende:
Zoe krijgt het even te horen van Babbel en Wendy
Die graaft zo haar eigen graf.quote:Op zondag 23 april 2023 17:51 schreef Sociologica het volgende:
Wow wat staat Zoe hier te liegen bizar
Ben net weer te laat schijnbaar. Wat is er gezegd?quote:
Zoe liegt over haar gesprekken gister over Babs en Wendy.quote:Op zondag 23 april 2023 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben net weer te laat schijnbaar. Wat is er gezegd?
Zoe gooit al haar frustraties op tafel van de afgelopen dagen, maar krijgt ze direct terug van Babbel en Wendy. Ze stelt zich aan en probeert haar hachie te redden zeggen ze min of meer direct tegen haar.quote:Op zondag 23 april 2023 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babs spreekt Zoe erop aan dat ze gisteren ineens mensen opzoekt die ze de afgelopen 8 maanden niet kon luchten of zien zoals Sas, Kenzy, Bern. Daar reageert Zoe op met jaaa maar ik heb hun ook wel gezegd bedankt dat je nu komt vragen hoe het met mij gaat, maar wij gaan nooit vrienden worden blabla. Wat natuurlijk niet gezegd isquote:Op zondag 23 april 2023 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette ziet dat goed.quote:Op zondag 23 april 2023 17:57 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Babs spreekt Zoe erop aan dat ze gisteren ineens mensen opzoekt die ze de afgelopen 8 maanden niet kon luchten of zien zoals Sas, Kenzy, Bern. Daar reageert Zoe op met jaaa maar ik heb hun ook wel gezegd bedankt dat je nu komt vragen hoe het met mij gaat, maar wij gaan nooit vrienden worden blabla. Wat natuurlijk niet gezegd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het mooie voorbeeld is dat Zoe altijd drank verstopt. Ze heeft geen poot om op te staan.quote:
Ze hebben water en bouillonblokjes dus dat komt wel goedquote:Op zondag 23 april 2023 18:02 schreef Judiwi het volgende:
Risotto moet met bouillon of met witte wijn aangelengd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Net zo opgeblazen als haar tokkie face?quote:Op zondag 23 april 2023 18:08 schreef ledn81 het volgende:
Zoe is gepest in het verleden en daarom heeft ze het misschien allemaal wat meer opgeblazen
En dat zou niet kunnen?quote:Op zondag 23 april 2023 18:08 schreef ledn81 het volgende:
Zoe is gepest in het verleden en daarom heeft ze het misschien allemaal wat meer opgeblazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeff, Wendy en Babette hebben veel lol in het kantoor deel 2 - 22 april 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Schattig welquote:
Je hebt een goed beeld geschetst over Babettequote:
quote:Op zondag 23 april 2023 17:57 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Babs spreekt Zoe erop aan dat ze gisteren ineens mensen opzoekt die ze de afgelopen 8 maanden niet kon luchten of zien zoals Sas, Kenzy, Bern. Daar reageert Zoe op met jaaa maar ik heb hun ook wel gezegd bedankt dat je nu komt vragen hoe het met mij gaat, maar wij gaan nooit vrienden worden blabla. Wat natuurlijk niet gezegd is
Zoe dronk dat verstopte bier niet in haar eentje opquote:Op zondag 23 april 2023 18:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het mooie voorbeeld is dat Zoe altijd drank verstopt. Ze heeft geen poot om op te staan.
Oh, enig idee waarom?quote:Op zondag 23 april 2023 18:15 schreef Silves het volgende:
Ice wordt heel erg beschermd afgelopen dagen..
Volgens mij heeft ze tegen helemaal niemand gezegd van oh lief maar je wordt nooit mijn vriend/vriendinquote:Op zondag 23 april 2023 18:16 schreef Ebinas het volgende:
Heeft Zoe gisteren tegen Kenzi gezegd dat ze nooit haar vriendin wordt?
Wel dat ze er voor haar was.
Hoe reageerde Kenzi daar op?
Nee, dat is dus volgens mij helemaal niet gezegd alleen daarmee wil ze nu soort goedpraten naar Babs en Wendy dat ze gisteren bij hen was en niet bij B&Wquote:Op zondag 23 april 2023 18:16 schreef Ebinas het volgende:
Zou het niet weten, als hij ff in beeld komt, heeft hij het over overlopenquote:Op zondag 23 april 2023 18:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh, enig idee waarom?
Omdat hij wat bozig is (of is geweest)? na biertjesgate?
O, verschuilt zij zich daar weer achter....quote:Op zondag 23 april 2023 18:08 schreef ledn81 het volgende:
Zou het ook gewaagd vinden. Niet de opmerking aan zich.quote:Op zondag 23 april 2023 18:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze tegen helemaal niemand gezegd van oh lief maar je wordt nooit mijn vriend/vriendin
Dat gevoel bekroop mij ook.quote:Op zondag 23 april 2023 18:18 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Nee, dat is dus volgens mij helemaal niet gezegd alleen daarmee wil ze nu soort goedpraten naar Babs en Wendy dat ze gisteren bij hen was en niet bij B&W
Gelukkig hebben we de beelden nog.quote:Op zondag 23 april 2023 18:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou het ook gewaagd vinden. Niet de opmerking aan zich.
Maar zo rechtstreeks is ze eik alleen als ze wat bozig of pislink is.
En Kenzi kan ook heel wisselend reageren.
Zal wel ergens in het midden liggen
Mss (gis, gis, gis) idd even een emmer vol waar geen druppel bij kan bij hem.quote:Op zondag 23 april 2023 18:19 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou het niet weten, als hij ff in beeld komt, heeft hij het over overlopen
Dat heeft ze niet gezegd. Niet tegen Kenzi en niet tegen Mirthe. En als ze het gezegd heeft was het niet op stream.quote:Op zondag 23 april 2023 18:16 schreef Ebinas het volgende:
Ja, maar ik niet gekijkt, ga ook niet terugzoekenquote:Op zondag 23 april 2023 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de beelden nog.
Ik dus ook niet.quote:Op zondag 23 april 2023 18:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat heeft ze niet gezegd. Niet tegen Kenzi en niet tegen Mirthe. En als ze het gezegd heeft was het niet op stream.
Maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat gezegd heeft.
Zoe was gisteren als een malle met Kenzy aan het slijmen.Volgens mij had Kenzy haar prima door.quote:Op zondag 23 april 2023 18:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik dus ook niet.
Maar was wel heel benieuwd als het in beeld was geweest hoe Kenzi dan weer daarop reageerde.
Niet alleen met Kenzy, ook met Sasquote:Op zondag 23 april 2023 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoe was gisteren als een malle met Kenzy aan het slijmen.Volgens mij had Kenzy haar prima door.
Natuurlijk heeft ze zoiets niet gezegd want voor zo'n conclusie hoef je niet eens de streams gezien te hebbenquote:Op zondag 23 april 2023 18:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze tegen helemaal niemand gezegd van oh lief maar je wordt nooit mijn vriend/vriendin
Je zag het aan Kenzy en ook aan anderen op het moment dat Zoë weer weg was... je weet niet wat ze dachten, maar ze keken van 'jij bent gek!' en alsof ze niet wisten wat ze met haar aan moesten (begrijpelijk), want Zoë stortte haar hart uit (oke, beetje overdreven), maar gooide wel haar 'vriendinnen' en vooral Jeffrey onder de busquote:Op zondag 23 april 2023 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoe was gisteren als een malle met Kenzy aan het slijmen.Volgens mij had Kenzy haar prima door.
oh als het aan haar ligt was Jeffrey al langggggg weg, en nu vooral, want HIJ heeft het gezellig met Wendy en Babettequote:Op zondag 23 april 2023 18:24 schreef freaky40 het volgende:
Zoe lult over Jeff alsof hij vertrokken is, wat een idioot!
En met Mirthe,maar toen sliep jij al.quote:
En urenlang met Bernquote:Op zondag 23 april 2023 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En met Mirthe,maar toen sliep jij al.
Ik trok het gesprek ook niet meer.quote:Op zondag 23 april 2023 18:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
Het komt niet bij Zoë binnen dat Wendy & Jeffrey samen die bakjes hebben gedaan……pffff
Wordt moe van dit meisje…..duiveltje
Als Babette boos zou doen, draait Zoë dit gelijk om en gaat jankend naar haar nieuwe 'vriendinnen'quote:Op zondag 23 april 2023 18:29 schreef Silves het volgende:
En nog blijft Babs netjes en blijft haar hoog houden..jammer
Wat een stuitende arrogantie als je zo'n grote bek hebt maar in dezelfde categorie valt als Janet of Mora qua verdien/eliminatiequote:
en het presteert om dan nog om jezelf te lachen en te doen of je een wereldprestatie geleverd hebt (door per ongeluk Groningen 2 keer te zeggen)quote:Op zondag 23 april 2023 18:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat een stuitende arrogantie als je zo'n grote bek hebt maar in dezelfde categorie valt als Janet of Mora qua verdien/eliminatie
Toen gedroeg ze zich al als een vals secreet want zolang ze er maar 'bij mocht horen'quote:
Wat eet eunice zelf? ze mag geen kaas..is het de echte parmazaan?quote:Op zondag 23 april 2023 18:32 schreef Ebinas het volgende:
Kaas komt er nog bij en dan is het min of meer klaar
Het moet nog even rusten...deksels er op en niets meer doen!quote:
Heet dat niet Borsjt?quote:
Ze deed net wat apart, voordat er een hoop kaas in gingquote:Op zondag 23 april 2023 18:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Wat eet eunice zelf? ze mag geen kaas..is het de echte parmazaan?
quote:
Geen idee, mss heeft ze wat apart gehouden.quote:Op zondag 23 april 2023 18:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Wat eet eunice zelf? ze mag geen kaas..is het de echte parmazaan?
Rodebietensoep.quote:Op zondag 23 april 2023 18:35 schreef engine het volgende:
[..]nee dat is toch ook wel wat anders geloof ik
Mietje heb ik wel gezien een stukje maar wist niet meer of dat gisteren of vanmorgen wasquote:Op zondag 23 april 2023 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En met Mirthe,maar toen sliep jij al.
Met fijngehakte uienquote:
O ja di heb ik ook gedeeltelijk gehoordquote:
Maar nu gemaakt door zijn kindvrouwtje.quote:Op zondag 23 april 2023 18:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Risotto moet het voorstellen..damn krijgt Jw weer rijst waar hij zo,n bloedhekel aan heeft.
Hiel fijn.quote:
Alles ies met kaas.quote:
Nee en nog behoorlijk gezond ook.quote:Op zondag 23 april 2023 18:41 schreef engine het volgende:
Toch is ook dit weer een maaltijd waar niemand dood aan zal gaan
Ze zijn naar wc gegaan, daarvoor nog geknuffeld met Zoë en nu gaan ze roken.quote:Op zondag 23 april 2023 18:40 schreef Ebinas het volgende:
Wacht even, doe even alles door elkaar.
Zit in de keukenstream, Wendy boven en toch hoor ik haar in de keuken
Zoe moet echt de politiek in...quote:Op zondag 23 april 2023 18:41 schreef xsaskiax het volgende:
Nou er is weer geknuffeld en Zoë voelt zich weer helemaal zoals zij het zelf graag wil en ze mag weer met Wendy en Babette mee mutsen...... ik ben benieuwd of Wendy en Babette haar ook echt geloven (ik hoop het niet).
Dat is zeker waar.En met een beperkt budget.quote:Op zondag 23 april 2023 18:41 schreef engine het volgende:
Toch is ook dit weer een maaltijd waar niemand dood aan zal gaan
Ah zo, dacht dat regie aan het mixen wasquote:Op zondag 23 april 2023 18:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze zijn naar wc gegaan, daarvoor nog geknuffeld met Zoë en nu gaan ze roken.
Eunice heeft eten gepakt van de kookgrop morgen
Terechtquote:Op zondag 23 april 2023 18:42 schreef xsaskiax het volgende:
Heel fijn, Eunice heeft de kaassoufflés gebruikt, Janet zei dat het mocht zegt ze.....
Wendy is hier behoorlijk gepikeerd over dat ze het niet aan haar heeft gevraagd.
Tapijtjequote:Op zondag 23 april 2023 18:43 schreef engine het volgende:
Met mutsje in de hand
"je hebt het goed gedaan"
[ afbeelding ]
Dan had ik Wendy vriendelijk naar Janet verwezen.quote:Op zondag 23 april 2023 18:44 schreef OmaJacky het volgende:
En gedoe over de kaassouflees. Die heeft eunice op advies van Janet gepakt voor zoe en Jasper. Die waren voor morgen bedoeld.
Wendy best beetje boos dat Janet heeft gezegd dat het goed was. Dat moet je aan mij vragen eunice niet aan Janet die heeft er niks mee te maken.
Waarom?quote:Op zondag 23 april 2023 18:31 schreef Silves het volgende:
Eunice heeft zich terug getrokkken als manager.
Babbel gedraagt zich als een koningin die een maffiabende runt maar de 'restgroep' focust zich liever op al die alfamannetjesquote:Op zondag 23 april 2023 18:43 schreef engine het volgende:
Met mutsje in de hand
[ afbeelding ]
Heeft Wendy gedaan en Janet zegt nu dat ze tegen eunice heeft gezegd dat ze het aan Wendy moet vragen.quote:Op zondag 23 april 2023 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan had ik Wendy vriendelijk naar Janet verwezen.
Benieuwd wie er de waarheid spreekt.quote:Op zondag 23 april 2023 18:45 schreef Ebinas het volgende:
Wat zei Janet nu, dat gezegd heeft dat Eunice het aan Wendy moest vragen?
Heb iek dat gemist, keek er wel naar, maar niet geregistreerd?
Of gewoon niet gezegd?
Ze gunt het Zoe als jonkie.quote:
ik heb het Janet wel horen zeggen over de kaassouffles gebruiken, maar niet moet je ook tegen Wendy zeggen.quote:
Janet liegt als de beste.Dat heeft ze helemaal niet gezegd.quote:Op zondag 23 april 2023 18:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Heeft Wendy gedaan en Janet zegt nu dat ze tegen eunice heeft gezegd dat ze het aan Wendy moet vragen.
Dus eunice geeft de schuld aan Janet maar ze heeft t zelf gedaan
Nu maar 1 kandidaat dan weer de chaos van vorige keer.quote:Op zondag 23 april 2023 18:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gunt het Zoe als jonkie.
Haar woorden.
Janet is het type ernaar om (dwingend) antwoord te geven zonder dat ze er feitelijk over gaatquote:
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op zondag 23 april 2023 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Janet liegt als de beste.Dat heeft ze helemaal niet gezegd.
Heb je dat gehoord?quote:Op zondag 23 april 2023 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap em ook nietquote:Op zondag 23 april 2023 18:51 schreef spapaars het volgende:
Wat een combinatie weer risotto met een kaassoufflé.
Kunnen ze beter met champignons en kip doen
Met vis begreep ik en de kaassouffle's zijn voor de allergenquote:Op zondag 23 april 2023 18:51 schreef spapaars het volgende:
Wat een combinatie weer risotto met een kaassoufflé.
Kunnen ze beter met champignons en kip doen
Zo heb ik de afgelopen dagen heel veel bewoners op leugens betrapt. Ik vind het wel een beetje een rare sfeer in de groep momenteel.quote:Op zondag 23 april 2023 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had de stream op Janet.![]()
@:Engine ook.
Maar er zit wel geraspte kaas door de risotto.quote:Op zondag 23 april 2023 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Met vis begreep ik en de kaassouffle's zijn voor de allergen
Marciano is toch afgesplitst als eenling?quote:Op zondag 23 april 2023 18:53 schreef Flow3r het volgende:
Marciano de hele tijd : Hee Babet, Hee Babet
aandacht zoeken
Kloptquote:Op zondag 23 april 2023 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
O, dan valt het nog mee.quote:Op zondag 23 april 2023 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Fusion.quote:Op zondag 23 april 2023 18:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar er zit wel geraspte kaas door de risotto.
En dat vond ik hierbij ook een aparte combi.
Ik ken het iig niet bieten samen met kaas en vis
Die doet niet meer mee.quote:Op zondag 23 april 2023 18:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Marciano is toch afgesplitst als eenling?
quote:
Ja zeker.quote:Op zondag 23 april 2023 18:53 schreef engine het volgende:
[..]
Zo heb ik de afgelopen dagen heel veel bewoners op leugens betrapt. Ik vind het wel een beetje een rare sfeer in de groep momenteel.
Dat was Estherquote:Op zondag 23 april 2023 18:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
O, dan valt het nog mee.
Dacht juist dat er 1 met een kaas allergie daar was.
Dat is heel geen Maffia film.quote:Op zondag 23 april 2023 18:56 schreef pingu66 het volgende:
Marcia o wil weer een bro macho mafia film the fightclub.
Dan gaat ie dat maar in zijn eentje kijken. HIJDEEDTOCHNIETMEERMEE
quote:Op zondag 23 april 2023 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had de stream op Janet.![]()
@:Engine ook.
Wij kunnen er van weg lopen maar hun blijven ook bij irritaties in dezelfde loods zittenquote:Op zondag 23 april 2023 18:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja zeker.
Maar ik denk eik dat het in het "echte leven" ook zo is, alleen minder vaak door vrijheid.
En wordt het niet gezien op film.
Denk dat we schrikken als we alles zouden zien van wat er irl gelult en gelogen wordt
Ook dat iddquote:Op zondag 23 april 2023 18:58 schreef engine het volgende:
[..]
Wij kunnen er van weg lopen maar hun blijven ook bij irritaties in dezelfde loods zitten
Oké ik heb alleen gehoord wat Janet tegen Wendy zei en niet de keukenstreamquote:Op zondag 23 april 2023 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daarom plakt ie aan Babet en Wendy met zijn neplachquote:Op zondag 23 april 2023 18:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Marciano is toch afgesplitst als eenling?
Dat heeft Janet inderdaad niet gezegd, ik stond erbij en keek er naar ...quote:
en toen Wendy Janet er op aan sprak , zei Janet héel zachtjes dat ze had gezegd dat Eunice het had moeten vragen, zacht genoeg zodat Eunice dat niet kon horen, Eunice stond er achterquote:Op zondag 23 april 2023 19:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat heeft Janet inderdaad niet gezegd, ik stond erbij en keek er naar ...
Lekker thuis blijven dan Morriequote:Op zondag 23 april 2023 19:09 schreef ledn81 het volgende:
Babbel : "Morrie wat zeg je ook weer als een man jou uit eten vraagt?"
Morri : "Oh oh.. ja als ze vragen ga je mee uit eten zeg ik, Ik ga niet mee naar een Griek of naar een Chinees restaurant. Dat kan ik ook zelf betalen.. dusse"
-knip- off-topicquote:Op zondag 23 april 2023 19:10 schreef pingu66 het volgende:
Wat een onzin dat de man moet betalen de eerste date.
Corvee op kamers twee!quote:Op zondag 23 april 2023 19:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zoë aan de afwas ?
Heb ik dit eerder gezien ???
Ook en de was en de plee, zag haar wel vaak aan de poets.quote:Op zondag 23 april 2023 19:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Stofzuigen heb ik haar wel zien doen maar dit is een nieuwe
Vals kreng is dat ook hoor bahquote:Op zondag 23 april 2023 19:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en toen Wendy Janet er op aan sprak , zei Janet héel zachtjes dat ze had gezegd dat Eunice het had moeten vragen, zacht genoeg zodat Eunice dat niet kon horen, Eunice stond er achter
sneaky
-knip- off-topicquote:
Tijdens mijn werktijden mssquote:Op zondag 23 april 2023 19:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook en de was en de plee, zag haar wel vaak aan de poets.
(laatste tijd kan ik niet zeggen, nog maar weinig de streams aan)
Nou dat is fijn.quote:Op zondag 23 april 2023 19:17 schreef Verida het volgende:
[..]
zoe doet heel erg veel in de loods, poetsen en schoonmaken en de was en de keuken enz.
Foei, wat ziet Wendy er slecht uit!!!quote:Op zondag 23 april 2023 18:43 schreef engine het volgende:
Met mutsje in de hand
[ afbeelding ]
Die probeer ik zoveel mogelijk te ontwijken als ik kijkquote:Op zondag 23 april 2023 19:24 schreef Ebinas het volgende:
Oef Zoe praat met Ice gaat nergens over
En Ice begint te sneren om niets.
Die zit echt niet lekker in zijn vel nu
Ik eik ookquote:Op zondag 23 april 2023 19:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die probeer ik zoveel mogelijk te ontwijken als ik kijk
Ik ook , ik kreeg nog wel de opmerkingen van Zoe naar Ice mee en die vind ik ook echt niet kunnenquote:Op zondag 23 april 2023 19:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik eik ook
Maar was even benieuwd nu naar Ice.
Ik kreeg net mee dat het lijkt alsof hij uit beeld wordt gehouden.
Trek ze allebei heel slecht
Rijpe rijstquote:Op zondag 23 april 2023 19:15 schreef Ebinas het volgende:
Mirthe houdt van natte rijst
Denk dat ze klef of plak bedoeld.
Idd die ging ook nog even mee.quote:Op zondag 23 april 2023 19:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook , ik kreeg nog wel de opmerkingen van Zoe naar Ice mee en die vind ik ook echt niet kunnen
Vreselijk die twee
zonder kaasquote:Op zondag 23 april 2023 19:31 schreef pingu66 het volgende:
Watvis Eunice nou weer apart aan het eten?
quote:Op zondag 23 april 2023 19:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Verdrietig moment, hoop echt dat ze wint ....![]()
[ afbeelding ]
Wendy huilt - 22 april 2023.Omdat ze huilt moet ze winnen? Ik heb er meer zien janken, komen die dan ook in aanmerking?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ze staat wel in de picture de laatste dagenquote:
Ik word bij de minuut dommer.quote:
Dat is al dagen zo, het is wel duidelijk hoe de hazen lopen bij de Febo...quote:
Vind ik wel terecht als ze het zover schoptquote:Op zondag 23 april 2023 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe wult een mantelpakje als ze manager gaat worden.
En tegen Janet: meid wat zit je haar wild. Janet is bijna 65 hoe dan .quote:Op zondag 23 april 2023 19:38 schreef pingu66 het volgende:
Hoe Zoë tegen Isaak praat alsof ze beste maatjes zijn en van de zelfde leeftijd zijn
Janet wordt 67quote:Op zondag 23 april 2023 19:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En tegen Janet: meid wat zit je haar wild. Janet is bijna 65 hoe dan .
Trolololquote:Op zondag 23 april 2023 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Vind ik wel terecht als ze het zover schopt
Prrrrr,prrrrr.quote:Op zondag 23 april 2023 20:13 schreef freaky40 het volgende:
JW is een kat aan het aaien, oh nee het is Eunice die met een natte oester op de bank plakt....
quote:Op zondag 23 april 2023 20:13 schreef freaky40 het volgende:
JW is een kat aan het aaien, oh nee het is Eunice die met een natte oester op de bank plakt....
Vreselijk ja ...quote:Op zondag 23 april 2023 20:27 schreef schizolientje het volgende:
open ik, weer winkelsessie in het torentje, weg er mee
Ik vind het knap dat je de moeite neemt het uit te schrijvenquote:Op zondag 23 april 2023 21:24 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Ik ga je 1 ding zeggen, Erik wordt lijp, kan ik je nu vert..(vertellen) weet je waarom? Kijk ik wil me niet bemoei... (bemoeien) maar ik ga je 1 ding vertellen waarom. Kijk, zijn kast stond altijd hier vanaf dag 1, toen heb ik 1 keer, omdat ik de kast versch.. (verschoof) stond de kast hier, precies op deze plek, hij-was-woest! Omdat zijn kast van de plek af was en hij was het gewend."
Kenzy: "Oh nee maar we doen niks zonder dat hij er is"
Tussen haakjes heb ik de halve woorden van Zoe afgemaakt op basis van de context .....
En Kenzy wil wel dat er rekening met haar "slaapprobleem" wordt gehouden. Egocentrisch grietje.quote:Op zondag 23 april 2023 21:31 schreef KinKiJan het volgende:
Sasha: 'Maar wat vinden we van het plan?"
Kenzy: "Ik vind het een helemaal prima plan ik vast beginnen met wat dingen verplaatsen"
Zoe: "Nee"
Jasper "Nou dat zou ik niet doen"
Zoe: "Eerst vragen want, want als hij"
Sasha: "Dat is zijn kastje"
Kenzy: "Oooh die man, kan ie naar huis?!"
Sasha: "Ongeduldig!"
Mirthe: "Kenzy!"
Kenzy: "Ik ben niet geduldig"
Sasha: "Ja maar niet iedereen hoeft te gaan rennen als jij wil dat ze gaan rennen he?!"
Kenzy: "Nee maar het moet ook niet zo zijn dat wanneer grote Erik zegt 'ja mijn autisme staat het niet toe dat het niet wordt veranderd' en vervolgens..."
Sasha: "Ja maar we kunnen gewoon toch daar rekening mee houden als dat allemaal gewoon kan?"
Sasha
Mijn verbazing over wat er nou eigenlijk allemaal uit komt deel ik graagquote:Op zondag 23 april 2023 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je de moeite neemt het uit te schrijven
wat een kreng die kenzyquote:Op zondag 23 april 2023 21:31 schreef KinKiJan het volgende:
Sasha: 'Maar wat vinden we van het plan?"
Kenzy: "Ik vind het een helemaal prima plan ik vast beginnen met wat dingen verplaatsen"
Zoe: "Nee"
Jasper "Nou dat zou ik niet doen"
Zoe: "Eerst vragen want, want als hij"
Sasha: "Dat is zijn kastje"
Kenzy: "Oooh die man, kan ie naar huis?!"
Sasha: "Ongeduldig!"
Mirthe: "Kenzy!"
Kenzy: "Ik ben niet geduldig"
Sasha: "Ja maar niet iedereen hoeft te gaan rennen als jij wil dat ze gaan rennen he?!"
Kenzy: "Nee maar het moet ook niet zo zijn dat wanneer grote Erik zegt 'ja mijn autisme staat het niet toe dat het wordt veranderd' en vervolgens..."
Sasha: "Ja maar we kunnen gewoon toch daar rekening mee houden als dat allemaal gewoon kan?"
Sasha
Denk dat ie in ieder geval blij is dat ze wachten op zijn input.quote:
Omdat drama verkoopt en kun je dus interessant gaan lopen doen waarna men aan je lippen hangtquote:Op zondag 23 april 2023 21:40 schreef Hoempah het volgende:
En terwijl er totaal geen probleem is verder loopt Zoë al drama te verkopen aan Babette en Wendy
Nee nu in het donker naar huis lopen,goede oefening voor de marine met bagage in de regen.quote:
quote:Op zondag 23 april 2023 21:49 schreef pingu66 het volgende:
Myrthe molt ondertussen de schroefboormachine.. ..in 1,2......3
quote:Op zondag 23 april 2023 21:55 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac: "Dit is gewoon een kadootje, lijkt wel een kadootje, is gewoon kadootje"
Babs: "Ik zeg jij gebruikt dit ...."
Isaac nog een keer erdoorheen: "Is kadootje!"
Babs: "..terwijl je al 2 maanden los wou...
Isaac erdoorheen: Ja! Ja! Ja! Ja!
Babs: "....en nu krijgen wij van, de dingen.."
Isaac: "Tuurlijk! Tuurlijk! Tuurlijk!"
Niet te doen joh !
Schaarsessies.quote:Op zondag 23 april 2023 21:56 schreef 5thencounter het volgende:
Het 1½ brede LesboBed is bijna klaar![]()
[ afbeelding ]
Ja dat stemmetje gaat af en toe helemaal de lucht inquote:
Gayquote:Op zondag 23 april 2023 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat stemmetje gaat af en toe helemaal de lucht in
Goed punt.quote:Op zondag 23 april 2023 21:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat je daar dan wel in kan slapen.....
quote:Op zondag 23 april 2023 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat stemmetje gaat af en toe helemaal de lucht in
als het zo getypt is lijkt het wel een gesprek met een peuter...quote:Op zondag 23 april 2023 21:55 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac: "Dit is gewoon een kadootje, lijkt wel een kadootje, is gewoon kadootje"
Babs: "Ik zeg jij gebruikt dit ...."
Isaac nog een keer erdoorheen: "Is kadootje!"
Babs: "..terwijl je al 2 maanden los wou...
Isaac erdoorheen: "Ja! Ja! Ja! Ja!"
Babs: "....en nu krijgen wij van, de dingen.."
Isaac: "Tuurlijk! Tuurlijk! Tuurlijk!"
Niet te doen joh !
Ik ben benieuwd of het bed gaat verschuiven als één van tweeën in de spleet tussen de matrassen terecht komtquote:
Klinkt realistischquote:Op zondag 23 april 2023 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als het zo getypt is lijkt het wel een gesprek met een peuter...
Nee want dit gebruikten ze al bij Bern's bed in kamer 3quote:Op zondag 23 april 2023 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het bed gaat verschuiven als één van tweeën in de spleet tussen de matrassen terecht komt
Ik snap hier niets van. Is dat erg?quote:Op zondag 23 april 2023 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als het zo getypt is lijkt het wel een gesprek met een peuter...
Kamer 3 staat leeg.quote:Op zondag 23 april 2023 22:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee want dit gebruikten ze al bij Bern's bed in kamer 3
Jammerquote:Op zondag 23 april 2023 22:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee want dit gebruikten ze al bij Bern's bed in kamer 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |