Corvee op kamers twee!quote:Op zondag 23 april 2023 19:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zoë aan de afwas ?
Heb ik dit eerder gezien ???
Ook en de was en de plee, zag haar wel vaak aan de poets.quote:Op zondag 23 april 2023 19:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Stofzuigen heb ik haar wel zien doen maar dit is een nieuwe
Vals kreng is dat ook hoor bahquote:Op zondag 23 april 2023 19:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en toen Wendy Janet er op aan sprak , zei Janet héel zachtjes dat ze had gezegd dat Eunice het had moeten vragen, zacht genoeg zodat Eunice dat niet kon horen, Eunice stond er achter
sneaky
-knip- off-topicquote:
Tijdens mijn werktijden mssquote:Op zondag 23 april 2023 19:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook en de was en de plee, zag haar wel vaak aan de poets.
(laatste tijd kan ik niet zeggen, nog maar weinig de streams aan)
Nou dat is fijn.quote:Op zondag 23 april 2023 19:17 schreef Verida het volgende:
[..]
zoe doet heel erg veel in de loods, poetsen en schoonmaken en de was en de keuken enz.
Foei, wat ziet Wendy er slecht uit!!!quote:Op zondag 23 april 2023 18:43 schreef engine het volgende:
Met mutsje in de hand
"je hebt het goed gedaan"
[ afbeelding ]
Die probeer ik zoveel mogelijk te ontwijken als ik kijkquote:Op zondag 23 april 2023 19:24 schreef Ebinas het volgende:
Oef Zoe praat met Ice gaat nergens over
En Ice begint te sneren om niets.
Die zit echt niet lekker in zijn vel nu
Ik eik ookquote:Op zondag 23 april 2023 19:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die probeer ik zoveel mogelijk te ontwijken als ik kijk
Ik ook , ik kreeg nog wel de opmerkingen van Zoe naar Ice mee en die vind ik ook echt niet kunnenquote:Op zondag 23 april 2023 19:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik eik ook
Maar was even benieuwd nu naar Ice.
Ik kreeg net mee dat het lijkt alsof hij uit beeld wordt gehouden.
Trek ze allebei heel slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |