Rijpe rijstquote:Op zondag 23 april 2023 19:15 schreef Ebinas het volgende:
Mirthe houdt van natte rijst
Denk dat ze klef of plak bedoeld.
Idd die ging ook nog even mee.quote:Op zondag 23 april 2023 19:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook , ik kreeg nog wel de opmerkingen van Zoe naar Ice mee en die vind ik ook echt niet kunnen
Vreselijk die twee
zonder kaasquote:Op zondag 23 april 2023 19:31 schreef pingu66 het volgende:
Watvis Eunice nou weer apart aan het eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 23 april 2023 19:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Verdrietig moment, hoop echt dat ze wint ....![]()
[ afbeelding ]
Wendy huilt - 22 april 2023.Omdat ze huilt moet ze winnen? Ik heb er meer zien janken, komen die dan ook in aanmerking?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ze staat wel in de picture de laatste dagenquote:
Ik word bij de minuut dommer.quote:
Dat is al dagen zo, het is wel duidelijk hoe de hazen lopen bij de Febo...quote:
Vind ik wel terecht als ze het zover schoptquote:Op zondag 23 april 2023 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe wult een mantelpakje als ze manager gaat worden.
En tegen Janet: meid wat zit je haar wild. Janet is bijna 65 hoe dan .quote:Op zondag 23 april 2023 19:38 schreef pingu66 het volgende:
Hoe Zoë tegen Isaak praat alsof ze beste maatjes zijn en van de zelfde leeftijd zijn
Janet wordt 67quote:Op zondag 23 april 2023 19:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En tegen Janet: meid wat zit je haar wild. Janet is bijna 65 hoe dan .
Trolololquote:Op zondag 23 april 2023 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Vind ik wel terecht als ze het zover schopt
Prrrrr,prrrrr.quote:Op zondag 23 april 2023 20:13 schreef freaky40 het volgende:
JW is een kat aan het aaien, oh nee het is Eunice die met een natte oester op de bank plakt....
quote:Op zondag 23 april 2023 20:13 schreef freaky40 het volgende:
JW is een kat aan het aaien, oh nee het is Eunice die met een natte oester op de bank plakt....
Vreselijk ja ...quote:Op zondag 23 april 2023 20:27 schreef schizolientje het volgende:
open ik, weer winkelsessie in het torentje, weg er mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |