Dat gevoel bekroop mij ook.quote:Op zondag 23 april 2023 18:18 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Nee, dat is dus volgens mij helemaal niet gezegd alleen daarmee wil ze nu soort goedpraten naar Babs en Wendy dat ze gisteren bij hen was en niet bij B&W
Gelukkig hebben we de beelden nog.quote:Op zondag 23 april 2023 18:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou het ook gewaagd vinden. Niet de opmerking aan zich.
Maar zo rechtstreeks is ze eik alleen als ze wat bozig of pislink is.
En Kenzi kan ook heel wisselend reageren.
Zal wel ergens in het midden liggen
Mss (gis, gis, gis) idd even een emmer vol waar geen druppel bij kan bij hem.quote:Op zondag 23 april 2023 18:19 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou het niet weten, als hij ff in beeld komt, heeft hij het over overlopen
Dat heeft ze niet gezegd. Niet tegen Kenzi en niet tegen Mirthe. En als ze het gezegd heeft was het niet op stream.quote:Op zondag 23 april 2023 18:16 schreef Ebinas het volgende:
Heeft Zoe gisteren tegen Kenzi gezegd dat ze nooit haar vriendin wordt?
Wel dat ze er voor haar was.
Hoe reageerde Kenzi daar op?
Ja, maar ik niet gekijkt, ga ook niet terugzoekenquote:Op zondag 23 april 2023 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de beelden nog.
Ik dus ook niet.quote:Op zondag 23 april 2023 18:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat heeft ze niet gezegd. Niet tegen Kenzi en niet tegen Mirthe. En als ze het gezegd heeft was het niet op stream.
Maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat gezegd heeft.
Zoe was gisteren als een malle met Kenzy aan het slijmen.Volgens mij had Kenzy haar prima door.quote:Op zondag 23 april 2023 18:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik dus ook niet.
Maar was wel heel benieuwd als het in beeld was geweest hoe Kenzi dan weer daarop reageerde.
Niet alleen met Kenzy, ook met Sasquote:Op zondag 23 april 2023 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoe was gisteren als een malle met Kenzy aan het slijmen.Volgens mij had Kenzy haar prima door.
Natuurlijk heeft ze zoiets niet gezegd want voor zo'n conclusie hoef je niet eens de streams gezien te hebbenquote:Op zondag 23 april 2023 18:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze tegen helemaal niemand gezegd van oh lief maar je wordt nooit mijn vriend/vriendin
Je zag het aan Kenzy en ook aan anderen op het moment dat Zoë weer weg was... je weet niet wat ze dachten, maar ze keken van 'jij bent gek!' en alsof ze niet wisten wat ze met haar aan moesten (begrijpelijk), want Zoë stortte haar hart uit (oke, beetje overdreven), maar gooide wel haar 'vriendinnen' en vooral Jeffrey onder de busquote:Op zondag 23 april 2023 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoe was gisteren als een malle met Kenzy aan het slijmen.Volgens mij had Kenzy haar prima door.
oh als het aan haar ligt was Jeffrey al langggggg weg, en nu vooral, want HIJ heeft het gezellig met Wendy en Babettequote:Op zondag 23 april 2023 18:24 schreef freaky40 het volgende:
Zoe lult over Jeff alsof hij vertrokken is, wat een idioot!
En met Mirthe,maar toen sliep jij al.quote:
En urenlang met Bernquote:Op zondag 23 april 2023 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En met Mirthe,maar toen sliep jij al.
Ik trok het gesprek ook niet meer.quote:Op zondag 23 april 2023 18:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
Het komt niet bij Zoë binnen dat Wendy & Jeffrey samen die bakjes hebben gedaan……pffff
Wordt moe van dit meisje…..duiveltje
Als Babette boos zou doen, draait Zoë dit gelijk om en gaat jankend naar haar nieuwe 'vriendinnen'quote:Op zondag 23 april 2023 18:29 schreef Silves het volgende:
En nog blijft Babs netjes en blijft haar hoog houden..jammer
Wat een stuitende arrogantie als je zo'n grote bek hebt maar in dezelfde categorie valt als Janet of Mora qua verdien/eliminatiequote:
en het presteert om dan nog om jezelf te lachen en te doen of je een wereldprestatie geleverd hebt (door per ongeluk Groningen 2 keer te zeggen)quote:Op zondag 23 april 2023 18:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat een stuitende arrogantie als je zo'n grote bek hebt maar in dezelfde categorie valt als Janet of Mora qua verdien/eliminatie
Toen gedroeg ze zich al als een vals secreet want zolang ze er maar 'bij mocht horen'quote:
Wat eet eunice zelf? ze mag geen kaas..is het de echte parmazaan?quote:Op zondag 23 april 2023 18:32 schreef Ebinas het volgende:
Kaas komt er nog bij en dan is het min of meer klaar
Het moet nog even rusten...deksels er op en niets meer doen!quote:
Heet dat niet Borsjt?quote:
Ze deed net wat apart, voordat er een hoop kaas in gingquote:Op zondag 23 april 2023 18:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Wat eet eunice zelf? ze mag geen kaas..is het de echte parmazaan?
quote:
Geen idee, mss heeft ze wat apart gehouden.quote:Op zondag 23 april 2023 18:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Wat eet eunice zelf? ze mag geen kaas..is het de echte parmazaan?
Rodebietensoep.quote:Op zondag 23 april 2023 18:35 schreef engine het volgende:
[..]nee dat is toch ook wel wat anders geloof ik
Mietje heb ik wel gezien een stukje maar wist niet meer of dat gisteren of vanmorgen wasquote:Op zondag 23 april 2023 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En met Mirthe,maar toen sliep jij al.
Met fijngehakte uienquote:
O ja di heb ik ook gedeeltelijk gehoordquote:
Maar nu gemaakt door zijn kindvrouwtje.quote:Op zondag 23 april 2023 18:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Risotto moet het voorstellen..damn krijgt Jw weer rijst waar hij zo,n bloedhekel aan heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |