en het presteert om dan nog om jezelf te lachen en te doen of je een wereldprestatie geleverd hebt (door per ongeluk Groningen 2 keer te zeggen)quote:Op zondag 23 april 2023 18:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat een stuitende arrogantie als je zo'n grote bek hebt maar in dezelfde categorie valt als Janet of Mora qua verdien/eliminatie
Toen gedroeg ze zich al als een vals secreet want zolang ze er maar 'bij mocht horen'quote:
Wat eet eunice zelf? ze mag geen kaas..is het de echte parmazaan?quote:Op zondag 23 april 2023 18:32 schreef Ebinas het volgende:
Kaas komt er nog bij en dan is het min of meer klaar
Het moet nog even rusten...deksels er op en niets meer doen!quote:
Heet dat niet Borsjt?quote:
Ze deed net wat apart, voordat er een hoop kaas in gingquote:Op zondag 23 april 2023 18:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Wat eet eunice zelf? ze mag geen kaas..is het de echte parmazaan?
quote:
Geen idee, mss heeft ze wat apart gehouden.quote:Op zondag 23 april 2023 18:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Wat eet eunice zelf? ze mag geen kaas..is het de echte parmazaan?
Rodebietensoep.quote:Op zondag 23 april 2023 18:35 schreef engine het volgende:
[..]nee dat is toch ook wel wat anders geloof ik
Mietje heb ik wel gezien een stukje maar wist niet meer of dat gisteren of vanmorgen wasquote:Op zondag 23 april 2023 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En met Mirthe,maar toen sliep jij al.
Met fijngehakte uienquote:
O ja di heb ik ook gedeeltelijk gehoordquote:
Maar nu gemaakt door zijn kindvrouwtje.quote:Op zondag 23 april 2023 18:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Risotto moet het voorstellen..damn krijgt Jw weer rijst waar hij zo,n bloedhekel aan heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |