Stiekem is Slot allang en breed een zeer irritante man maar ik kan dat soort bravoure louter waarderen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja hoor
over een paar jaar kijken we toch vooral terug naar het kampioenschap, het moment dat het ego van Arne Slot naar een nieuwe dimensie steeg
ik hoop op een ontwikkeling naar een iets sympathiekere Van Gaal
quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:40 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Bron? Of zuig je dit weer uit je dikke duim wordt die grote neus verklaard omdat je de Pinokkio uithangt?
Jose die ging schreeuwen naar Slot.quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vind eigenlijk alleen het getier van Slot over de arbitrage vermoeiend.
Zelfs daar geniet ik met volle teugen van. Gister ook weer met z'n 812 handsballenquote:Op vrijdag 21 april 2023 18:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vind eigenlijk alleen het getier van Slot over de arbitrage vermoeiend.
Het commentaar van sommigen dat Roma 10 keer beter is en Feyenoord totaal weggespeeld werd vond ik wel overdreven, in de 89e minuut ben je nog gewoon door. Ik vond Roma vooral in de verlenging wel goed.quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zelfs daar geniet ik met volle teugen van. Gister ook weer met z'n 812 handsballen
Mourinho ben ik over de jaren heen ook wel meer gaan waarderen, al zal hij altijd rare dingen blijven houden, zoals dat geschreeuw.quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Slot pakt het ook gewoon mooi op, vind ik.
Ja eens hoor. Roma was wel beter grote delen van de wedstrijd, maar wij waren ook sommige fases wel beter. Eerste 10-20 minuten van beide helften en de verlenging was vooral voor hun vond ik.quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het commentaar van sommigen dat Roma 10 keer beter is en Feyenoord totaal weggespeeld werd vond ik wel overdreven, in de 89e minuut ben je nog gewoon door. Ik vond Roma vooral in de verlenging wel goed.
In de thuiswedstrijd werd gedaan alsof Feyenoord domineerde dus dat trekt alles recht.quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mourinho ben ik over de jaren heen ook wel meer gaan waarderen, al zal hij altijd rare dingen blijven houden, zoals dat geschreeuw.
Hier regent het nu.quote:
Dat heb ik niet meegekregen?quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Slot pakt het ook gewoon mooi op, vind ik.
Ik dacht dat ze ergens heel bekend van waren, maar het ligt gelukkig niet aan mij.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie van deze 3 is de jongste, wie zijn dit überhaupt??
Mourinho?quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Slot heeft iemand nodig die soms zegt dat ie z’n kale klets dicht moet houden.
Ik heb geen social media buiten twitter om als oude manquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze ergens heel bekend van waren, maar het ligt gelukkig niet aan mij.
Hallo LR.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen social media buiten twitter om als oude man
Mijn hemel wat duurde dat weer langquote:
Zussen van Jutta Leerdamquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze ergens heel bekend van waren, maar het ligt gelukkig niet aan mij.
Hier is het opeens helemaal helder.quote:
Ik zal maar gewoon niet vragen hoe je tot hun fotos komt dan wel zoekt.quote:
heb je al The Whale gekeken?quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn hemel wat duurde dat weer lang
Heb je toevallig nog een echt goede tip om te kijken? Ik respecteer je japanfetisj maar geen anime.
Hier onweert het nu ook opeens.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier is het opeens helemaal helder.
Dat is wel heel hoogquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:17 schreef Caland het volgende:
Succession seizoen 4 aflevering 3
11/10
@:ggmm @:scrummie @:onlogisch @:maxi-mus @:pisces29 @:alaphilippe_
Zie review
Wie heeft er een hartaanval gehad op de set?quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:17 schreef Caland het volgende:
Succession seizoen 4 aflevering 3
11/10
@:ggmm @:scrummie @:onlogisch @:maxi-mus @:pisces29 @:alaphilippe_
Zie review
quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga lekker met je vriendin zitten domme lul
quote:Toen Esther maandagavond thuis kwam en haar kat Budha bloedend op de bank zag liggen schrok ze zich rot. Al snel zag ze wat er aan de hand was: er stak een stokje uit zijn anus. Het beestje is ernstig mishandeld.
"Wat iemand zo'n klein katje aan kan doen, dat is niet normaal." Esther Ebing heeft er geen woorden voor, zo wreed vindt ze het. Omdat de kat alleen in de binnentuin komt, moet het volgens Esther iemand uit de buurt zijn geweest. Dat dit is aangedaan door een mens wordt duidelijk in de dierenkliniek, waar inwendig onderzoek is gedaan. "Het moet met heel veel kracht gedaan zijn, want zijn darmen zijn geperforeerd."
Xi? Xi Jinping? Want dat is denk ik de beste Xi of all time. Heeft alles onder controlequote:Op zaterdag 22 april 2023 10:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij een prima elftal. uitgekozen door een vriend van @:Nova
Wiequote:Op zaterdag 22 april 2023 10:10 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Xi? Xi Jinping? Want dat is denk ik de beste Xi of all time. Heeft alles onder controle
Roberto carlosgodquote:Op zaterdag 22 april 2023 10:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Platini ipv Zidane. Braziliaanse Ronaldo ipv de Portugese. Garrincha ipv Messi.quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Immers ipv Platiniquote:Op zaterdag 22 april 2023 10:55 schreef tong80 het volgende:
Platini ipv Zidane. Braziliaanse Ronaldo ipv de Portugese. Garrincha ipv Messi.
Schaam je kapot!quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:47 schreef onlogisch het volgende:
Deze coach kan zijn spullen pakken.
9-1 eraf.
Onlo jr. 0 goals 0 assists (wel de actie die tot de strafschop en ons enige doelpunt leidde)
@:Lange_lans
@:caland
@:fetx
@:maxi-mus
Je bent zeker niet kaal genoeg.quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:47 schreef onlogisch het volgende:
9-1 eraf.
Onlo jr. 0 goals 0 assists (wel de actie die tot de strafschop en ons enige doelpunt leidde)
En de xG?quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:47 schreef onlogisch het volgende:
9-1 eraf.
Iemand die schijtlollig Immers post, kun je niks kwalijk nemen.quote:
Witte zakdoekjes?quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:47 schreef onlogisch het volgende:
9-1 eraf.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:47 schreef onlogisch het volgende:
9-1 eraf.
Je hebt dan wel de mazzel dat het een Mickey Mouse League is en dat de wedstrijden bij zonsopgang zijn, dus het bestuur zal je nog wel even laten zitten.quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:47 schreef onlogisch het volgende:
9-1 eraf.
Zoontje van de coach blijft maar opgesteld worden.quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:47 schreef onlogisch het volgende:
9-1 eraf.
Moest gniffelen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zoontje van de coach blijft maar opgesteld worden.
[ afbeelding ]
Met zulke slechte resultaten zou ik mezelf geen coach meer durven noemen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:47 schreef onlogisch het volgende:
9-1 eraf.
@KingRoland Ik neem aan dat je het hier volledig mee eens bent!quote:
https://www.mediacourant.(...)pas-marieke-elsinga/quote:ik vind het wel goed dat we er meer over gaan nadenken hoe we Aziaten neerzetten in de media. En ik vind ook nog steeds dat er te weinig Aziaten zijn in de Nederlandse media.”
Je bent een walgelijk varken en hebt mijn eetlust verpest.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
wat eet jijquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent een walgelijk varken en hebt mijn eetlust verpest.
een salade dus?quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:22 schreef Caland het volgende:
Ik ga zelf een relatief gezonde kapsalon bouwen (met twee plakken kaas!)
Aardappelschijfjes, kalkoenreepjes, een dot sambal, sla, rode ui, tomaat, augurk en wat plakken mozarellakaas.quote:
hemels voer echt waar @fetX @Wereldgozer @JR-Style-93quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Aardappelschijfjes, kalkoenreepjes, een dot sambal, sla, rode ui, tomaat, augurk en wat plakken mozarellakaas.
Je bent een goorlap, een vieze goorlap.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Champignonsoep en broodjes haring en makreel.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is een relatief gezonde kapsalon?quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:22 schreef Caland het volgende:
Ik ga zelf een relatief gezonde kapsalon bouwen (met twee plakken kaas!)
Oh, laat maar.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is een relatief gezonde kapsalon?
@Braddiequote:Op zaterdag 22 april 2023 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is een relatief gezonde kapsalon?
Dit lijkt mij niet de juiste persoon om dit aan te vragen.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt mij niet de juiste persoon om dit aan te vragen.
Dat "goedemorgen" gifje blijft goed.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wilde bijna een gifje plaatsen.
Maar dan wordt @:Sked woest.
Sorry, ik bewas gisteren niet 100%quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wilde bijna een gifje plaatsen.
Maar dan wordt @:Sked woest.
Hallo Dombo!!!quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat is het hier gezellig zeg
Dat wordt een fiasco van jewelste.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:12 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een lul.![]()
![]()
Nu hoop ik helemaal dat Nederland afgaat, en die kans is gelukkig erg groot.
![]()
[ afbeelding ]
wie is datquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:12 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een lul.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zeker, dit is zo slecht dat het weer leuk wordt. Ik hoop maar dat ze tijdens de uitzending extra vals zingen, maar dat is ze wel toevertrouwd!quote:
De opper songfestivalnicht.quote:
VBL on TOURquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker, dit is zo slecht dat het weer leuk wordt. Ik hoop maar dat ze tijdens de uitzending extra vals zingen, maar dat is ze wel toevertrouwd!
We moeten gewoon Cuby & de Blizzards sturen. Appleknockers flophouse genot.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:12 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een lul.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Niet ons probleemquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb mijn honderdste note eindelijk kunnen inzien.
Ik wil protest aantekenen. Jubileumonwaardig.
Nummer 99 kon echt niet.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom zou je naar Amsterdam willen?quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:50 schreef KingRoland het volgende:
Amsterdam - Rotterdam in 38 min is veels te lang nog
25 min is veel beter.
Geen idee, moet je maar aan al die dagjesmensen vragen die Amsterdam bezoeken of in de stad werken natuurlijk (terwijl er buiten amsterdam ook zat keuze is)quote:
Dus was hij in Amsterdam.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij ging toch naar Rotterdam, anders zou er wel staan Rotterdam - Amsterdam.
Dan heeft hij een groot probleem.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je zei naar. Hij woont daar verder toch.
100 notesquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik bespeur een pleonasme.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een goorlap, een vieze goorlap.
avg
Dat wordt genieten.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker, dit is zo slecht dat het weer leuk wordt. Ik hoop maar dat ze tijdens de uitzending extra vals zingen, maar dat is ze wel toevertrouwd!
Harrie in een kistquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We moeten gewoon Cuby & de Blizzards sturen. Appleknockers flophouse genot.
@:Littlerabbit
Mietje idd.quote:
Bedankt dat je dit met ons wilde delenquote:
M'n amateurclubje weer verloren.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
20 mei kom ik langs
Kan je meteen de erehaag houden.
Is @onlogisch jullie coach?quote:
Dit is vloeken in de kerk. NIVO Sparta.quote:
Oh. Nou ja 20 mei ben ik bij Roda boysquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is vloeken in de kerk. NIVO Sparta.
Beat them upquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Nou ja 20 mei ben ik bij Roda boys
Dat zal wel goedkomen. Hoewel het de week zal zijn nadat de plaatselijke FC kampioen is geworden. Dus waarschijnlijk geven ze dat nog weg ook.quote:
Ben je al naar andere clubs aan het uitkijken?quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Nou ja 20 mei ben ik bij Roda boys
Gelachen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
VBL / Voor Caland, de lamme tegen de blinde. Zondag 16:45 uur.
FB / De schuiven modden op......quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet doen, niet doen. Dan blijft hij aan de gang
Dat heb je goed gezien.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet doen, niet doen. Dan blijft hij aan de gang
Wat een droomvrouw!quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:23 schreef vrijgevochten het volgende:
https://www.bild.de/video(...)l-83647490.bild.html
@:kingroland
Toch wel een bijzonder fenomeen dat je van zo’n blauw naampje steeds dommer begint te doen.quote:
Koekoek!quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch wel een bijzonder fenomeen dat je van zo’n blauw naampje steeds dommer begint te doen.
Hulpje Coco wordt gefileerd @RamboDirkquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch wel een bijzonder fenomeen dat je van zo’n blauw naampje steeds dommer begint te doen.
Gewoon weg met dit soort paardenstront topics.quote:
Eens. Weg met de hele tong actquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon weg met dit soort paardenstront topics.
Tong is een lieve manquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eens. Weg met de hele tong act
Dit klopt dus ik zou iets anders verzinnen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En de Paus zit niet aan kinderen.
En de Dalai Lama laat niet aan zijn tong zuigen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit klopt dus ik zou iets anders verzinnen.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eens. Weg met de hele tong act
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Armen wijdquote:Op zondag 23 april 2023 09:22 schreef Caland het volgende:
Tijd voor een lekker zondagochtendmuziekje
@:jancees @:onlogisch @:wereldgozer @:bezsen @:ggmm @:rambodirk @:yvonne @:sked @:fetx @:afcniels @:vrijgevochten @:coco @:gurneyisbestoke @:buitendam @:danny @:iteejer
Prachtige zigeunermuziek. #Trotsopdekamperquote:Op zondag 23 april 2023 09:22 schreef Caland het volgende:
@:jancees @:onlogisch @:wereldgozer @:bezsen @:ggmm @:rambodirk @:yvonne @:sked @:fetx @:afcniels @:vrijgevochten @:coco @:gurneyisbestoke @:buitendam @:danny @:iteejer
Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En de Paus zit niet aan kinderen.
hallo allemaal, wat fijn dat je er bentquote:Op zondag 23 april 2023 10:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Wat fijn dat je er weer bent
Huisje op wielen GENOTquote:Op zondag 23 april 2023 09:22 schreef Caland het volgende:
Helaas ben jij er nog steeds.quote:Op zondag 23 april 2023 10:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Wat fijn dat je er weer bent
Stukje oorkanker.quote:Op zondag 23 april 2023 09:22 schreef Caland het volgende:
Het is Tong en tong80quote:Op zondag 23 april 2023 11:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Danny,
Tong80 wil graag dat ik op zijn foe lijstje sta. Regel dat eens. @:Lienekien
Het moment dat Tong redelijk en verstandig oogt dan weet je dat het tijd is om uit te loggen.quote:Op zondag 23 april 2023 11:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel dorpsidioot.
Bommel is een stad. Stadsgek.quote:Op zondag 23 april 2023 11:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel dorpsidioot.
Redelijk én verstandig. Je vraagt wel veel van een dorpsgek.quote:Op zondag 23 april 2023 11:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het moment dat Tong redelijk en verstandig oogt dan weet je dat het tijd is om uit te loggen.
Woordle 673 4/6quote:Op zondag 23 april 2023 07:00 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 469 4/6
⬜⬜⬜🟨⬜⬜
🟨⬜🟨⬜⬜⬜
🟩⬜🟨⬜⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:speedfight @:wereldgozer @:pisces29
@:yasmin__x @:aberkullie
'Mensen' die dit muziek noemen.quote:Op zondag 23 april 2023 09:22 schreef Caland het volgende:
Ff schuilen!quote:Op zondag 23 april 2023 13:51 schreef Scrummie het volgende:
Wtf iteejer in de VBL SC, wat hebben we nu weer gedaan
Mag ik vragen waarom je mij hier buiten laatquote:Op zondag 23 april 2023 09:22 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 23 april 2023 07:00 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 469 4/6
⬜⬜⬜🟨⬜⬜
🟨⬜🟨⬜⬜⬜
🟩⬜🟨⬜⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Geniet ervan ouwe reus.quote:Op zondag 23 april 2023 14:51 schreef iteejer het volgende:
[..]
Doe ik zelf ook. Onder parasol. De zon is een soort nucleaire hitte en UV aanval begonnen.
Het is heerlijk vertoeven in het zonnetje momenteel hoor.quote:Op zondag 23 april 2023 14:51 schreef iteejer het volgende:
[..]
Doe ik zelf ook. Onder parasol. De zon is een soort nucleaire hitte en UV aanval begonnen.
Daar heb je in Nederland totaal geen last van, hier is het nog lekker winter- regenjassenweer!quote:Op zondag 23 april 2023 14:51 schreef iteejer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 april 2023 14:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is heerlijk vertoeven in het zonnetje momenteel hoor.
De zon schijnt hier nog redelijk in het zuid oosten van Friesland, uit de wind heerlijk warm.quote:
Doen we, thxquote:
Zon in NL? Is ons landje losgeraakt en richting zuiden afgedreven dan? ')quote:Op zondag 23 april 2023 14:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is heerlijk vertoeven in het zonnetje momenteel hoor.
Oh, dan zit ik gewoon aan de verkeerde kant van het land.quote:Op zondag 23 april 2023 14:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De zon schijnt hier nog redelijk in het zuid oosten van Friesland, uit de wind heerlijk warm.
Spaanse hitte is ook niet allesquote:Op zondag 23 april 2023 14:58 schreef iteejer het volgende:
[..]
Doen we, thx
[..]
Zon in NL? Is ons landje losgeraakt en richting zuiden afgedreven dan? ')
Ik zag net de buienradar, over een uurtje zit je hier ook verkeerdquote:Op zondag 23 april 2023 14:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, dan zit ik gewoon aan de verkeerde kant van het land.
Ja dat zal een schok zijn als die vliegtuig deur na aankomst open gaat... Aankomst is in 010, in die omgebouwde tramhalte die ze daar Airport noemen, dus gelijk al in de kou de trap af :/quote:Op zondag 23 april 2023 14:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar heb je in Nederland totaal geen last van, hier is het nog lekker winter- regenjassenweer!
Het was een wilde gok, maar zat in de buurtquote:
Wat doe ik in je haremquote:Op zondag 23 april 2023 07:00 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 469 4/6
⬜⬜⬜🟨⬜⬜
🟨⬜🟨⬜⬜⬜
🟩⬜🟨⬜⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Nee, beter luisteren naar kale doorgesnoven djs die muziek draaien waar je clusterhoofdpijn van krijgtquote:
Nog nooit van deze zanger gehoord tot ik hem op de radio hoorde in de truck. Hij staat op repeat haha. Ga zo door pik!! Hier wil ik meer van horen.quote:Op zondag 23 april 2023 09:22 schreef Caland het volgende:
Fish and chipsquote:Op zondag 23 april 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik warm wat snert op.
Lekker!quote:Op zondag 23 april 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bruine bol leverworst.quote:Op zondag 23 april 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hamburgersquote:Op zondag 23 april 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelfs daar worden wedstrijden niet gestaakt.quote:
Kan gebeuren maatquote:Op zondag 23 april 2023 13:41 schreef iteejer het volgende:
Ik wou dus mn huidige uitzicht posten, passend bij deze eh muziek. Maar ging fout ')
Ik aan @iteejer moeder haha!quote:Op zondag 23 april 2023 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
Bij dit gifje moest ik gelijk aan Ajax denken![]()
[ afbeelding ]
weer gelokt hihi.quote:Op zondag 23 april 2023 21:35 schreef iteejer het volgende:
[..]
Zijn. Gelokt door een mention so dont blame me
huhquote:Op zondag 23 april 2023 23:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
Met die andere @:Tjacka draak is het niet zo best afgelopen geloof ik he ')
Grote bek! Achter het hek!quote:Op zondag 23 april 2023 23:15 schreef iteejer het volgende:
Ook weer gelokt
Ik kan je natuurlijk ook locken. Das weer heel wat anders. Zou niet aardig zijn natuurlijk. Maar ja. Zo is het leven. Etc.
Er zijn inmiddels twee parodie topics. Het reguliere ajax topic & het daadwerkelijke parodie topic. Prachtig.quote:
Ik heb gisteren gezopen en toen ben ik gaan FOK!en ik snap niet dat je hier lol uit haalt vriendquote:
Het liep de spuigaten uit.quote:Op maandag 24 april 2023 10:50 schreef Oriente het volgende:
Moderator @:Coco grijpt hardhandig in in het Ajax topic.
Ik vind Koningsdag echt een kutfeast.quote:Op maandag 24 april 2023 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ga jij ook koningsdag boycotten?
Woensdag middag al vrij genot.quote:Op maandag 24 april 2023 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op maandag 24 april 2023 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik in Eindhoven, is altijd tof.quote:Op maandag 24 april 2023 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier ook, ga met koningsnacht naar @:haags
Ik blijf lekker veilig in mijn dorpje.quote:Op maandag 24 april 2023 10:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik in Eindhoven, is altijd tof.
Ik nodig @:oriente ook uit naar eindje.
Lochem?quote:Op maandag 24 april 2023 10:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik blijf lekker veilig in mijn dorpje.
Ha ha. Ach het is dan steeds weer een verrassing wat je hebt gepost.quote:Op maandag 24 april 2023 10:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gezopen en toen ben ik gaan FOK!en ik snap niet dat je hier lol uit haalt vriend
Echtquote:Op maandag 24 april 2023 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier ook, ga met koningsnacht naar @:haags
Sorry hoor. Ik had lichte verbazing. Doe je nu alleen maar zo stoer omdat je grote vriend terug is?quote:
Ik plaag je maar een beetje. Ik weet dat je zo zelfverzekerd bent dat het je toch niets doetquote:Op maandag 24 april 2023 11:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Waarom pesten jullie mij eigenlijk zo
Het begint de laatste tijd wel op een bewuste actie te lijken.quote:Op maandag 24 april 2023 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik plaag je maar een beetje. Ik weet dat je zo zelfverzekerd bent dat het je toch niets doet
Bij Scrummie ben ik een stuk voorzichtiger
Je moet je bek houden.quote:Op maandag 24 april 2023 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik plaag je maar een beetje. Ik weet dat je zo zelfverzekerd bent dat het je toch niets doet
Bij Scrummie ben ik een stuk voorzichtiger
Als jij er last van ondervindt dan zal ik ermee stoppen.quote:Op maandag 24 april 2023 11:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het begint de laatste tijd wel op een bewuste actie te lijken.
Met dit weer waarschijnlijk wel, niet zo'n trek om m'n bier kouder te zien worden dan getapt.quote:Op maandag 24 april 2023 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nee hoor. Zou je wel kunnen uitleggen waarom jullie @HMFuckyouall hebben terug laten komen?quote:Op maandag 24 april 2023 11:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij er last van ondervindt dan zal ik ermee stoppen.
Had hij een ban dan? Ik dacht gewoon een terugkerende successupporter. Normaliter heb je dat eens in de 18 jaar dus dit is wel een verrassing.quote:Op maandag 24 april 2023 11:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoor. Zou je wel kunnen uitleggen waarom jullie @:hmfuckyouall hebben terug laten komen?
Die is ooit zelf weggegaan (met veel bombarie), en nu is hij weer terug (met veel bombarie)quote:Op maandag 24 april 2023 11:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoor. Zou je wel kunnen uitleggen waarom jullie @:hmfuckyouall hebben terug laten komen?
Er waren flink wat users bezopen afgelopen weekend.quote:Op maandag 24 april 2023 11:34 schreef Tjacka het volgende:
@:iteejer sorry voor gisteren. Ik was niet gestopt bij alleen een Texelse Springtij.
Waar was jij...quote:Op maandag 24 april 2023 11:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Er waren flink wat users bezopen afgelopen weekend.
Maar hoe smaakte de Springtij?
Maak van je hart geen moordkuil en deel deze mening gewoon.quote:Op maandag 24 april 2023 11:38 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over users die met veel bombarie weggaan, maar alsnog weer terugkeren.
Ik wil geen ban.quote:Op maandag 24 april 2023 11:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maak van je hart geen moordkuil en deel deze mening gewoon.
quote:Op maandag 24 april 2023 10:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gezopen en toen ben ik gaan FOK!en ik snap niet dat je hier lol uit haalt vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |