Je bent een walgelijk varken en hebt mijn eetlust verpest.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
wat eet jijquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent een walgelijk varken en hebt mijn eetlust verpest.
een salade dus?quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:22 schreef Caland het volgende:
Ik ga zelf een relatief gezonde kapsalon bouwen (met twee plakken kaas!)
Aardappelschijfjes, kalkoenreepjes, een dot sambal, sla, rode ui, tomaat, augurk en wat plakken mozarellakaas.quote:
hemels voer echt waar @fetX @Wereldgozer @JR-Style-93quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Aardappelschijfjes, kalkoenreepjes, een dot sambal, sla, rode ui, tomaat, augurk en wat plakken mozarellakaas.
Je bent een goorlap, een vieze goorlap.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Champignonsoep en broodjes haring en makreel.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is een relatief gezonde kapsalon?quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:22 schreef Caland het volgende:
Ik ga zelf een relatief gezonde kapsalon bouwen (met twee plakken kaas!)
Oh, laat maar.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is een relatief gezonde kapsalon?
@Braddiequote:Op zaterdag 22 april 2023 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is een relatief gezonde kapsalon?
Dit lijkt mij niet de juiste persoon om dit aan te vragen.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt mij niet de juiste persoon om dit aan te vragen.
Dat "goedemorgen" gifje blijft goed.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wilde bijna een gifje plaatsen.
Maar dan wordt @:Sked woest.
Sorry, ik bewas gisteren niet 100%quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wilde bijna een gifje plaatsen.
Maar dan wordt @:Sked woest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |