Xi? Xi Jinping? Want dat is denk ik de beste Xi of all time. Heeft alles onder controlequote:Op zaterdag 22 april 2023 10:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij een prima elftal. uitgekozen door een vriend van @:Nova
Wiequote:Op zaterdag 22 april 2023 10:10 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Xi? Xi Jinping? Want dat is denk ik de beste Xi of all time. Heeft alles onder controle
Roberto carlosgodquote:Op zaterdag 22 april 2023 10:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Platini ipv Zidane. Braziliaanse Ronaldo ipv de Portugese. Garrincha ipv Messi.quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Immers ipv Platiniquote:Op zaterdag 22 april 2023 10:55 schreef tong80 het volgende:
Platini ipv Zidane. Braziliaanse Ronaldo ipv de Portugese. Garrincha ipv Messi.
Schaam je kapot!quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:47 schreef onlogisch het volgende:
Deze coach kan zijn spullen pakken.
9-1 eraf.
Onlo jr. 0 goals 0 assists (wel de actie die tot de strafschop en ons enige doelpunt leidde)
@:Lange_lans
@:caland
@:fetx
@:maxi-mus
Je bent zeker niet kaal genoeg.quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:47 schreef onlogisch het volgende:
9-1 eraf.
Onlo jr. 0 goals 0 assists (wel de actie die tot de strafschop en ons enige doelpunt leidde)
En de xG?quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:47 schreef onlogisch het volgende:
9-1 eraf.
Iemand die schijtlollig Immers post, kun je niks kwalijk nemen.quote:
Witte zakdoekjes?quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:47 schreef onlogisch het volgende:
9-1 eraf.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:47 schreef onlogisch het volgende:
9-1 eraf.
Je hebt dan wel de mazzel dat het een Mickey Mouse League is en dat de wedstrijden bij zonsopgang zijn, dus het bestuur zal je nog wel even laten zitten.quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:47 schreef onlogisch het volgende:
9-1 eraf.
Zoontje van de coach blijft maar opgesteld worden.quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:47 schreef onlogisch het volgende:
9-1 eraf.
Moest gniffelen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zoontje van de coach blijft maar opgesteld worden.
[ afbeelding ]
Met zulke slechte resultaten zou ik mezelf geen coach meer durven noemen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:47 schreef onlogisch het volgende:
9-1 eraf.
@KingRoland Ik neem aan dat je het hier volledig mee eens bent!quote:
https://www.mediacourant.(...)pas-marieke-elsinga/quote:ik vind het wel goed dat we er meer over gaan nadenken hoe we Aziaten neerzetten in de media. En ik vind ook nog steeds dat er te weinig Aziaten zijn in de Nederlandse media.”
Je bent een walgelijk varken en hebt mijn eetlust verpest.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
wat eet jijquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent een walgelijk varken en hebt mijn eetlust verpest.
een salade dus?quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:22 schreef Caland het volgende:
Ik ga zelf een relatief gezonde kapsalon bouwen (met twee plakken kaas!)
Aardappelschijfjes, kalkoenreepjes, een dot sambal, sla, rode ui, tomaat, augurk en wat plakken mozarellakaas.quote:
hemels voer echt waar @fetX @Wereldgozer @JR-Style-93quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Aardappelschijfjes, kalkoenreepjes, een dot sambal, sla, rode ui, tomaat, augurk en wat plakken mozarellakaas.
Je bent een goorlap, een vieze goorlap.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Champignonsoep en broodjes haring en makreel.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is een relatief gezonde kapsalon?quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:22 schreef Caland het volgende:
Ik ga zelf een relatief gezonde kapsalon bouwen (met twee plakken kaas!)
Oh, laat maar.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is een relatief gezonde kapsalon?
@Braddiequote:Op zaterdag 22 april 2023 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is een relatief gezonde kapsalon?
Dit lijkt mij niet de juiste persoon om dit aan te vragen.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt mij niet de juiste persoon om dit aan te vragen.
Dat "goedemorgen" gifje blijft goed.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wilde bijna een gifje plaatsen.
Maar dan wordt @:Sked woest.
Sorry, ik bewas gisteren niet 100%quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wilde bijna een gifje plaatsen.
Maar dan wordt @:Sked woest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |