abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 april 2023 @ 21:37:08 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_208866904
Beetje bij beetje gaat het beter met de (mentale) gezondheid van Fred van Leer (46), die opkrabbelt na een burn-out. Na een periode waarin de stylist zichzelf volledig voorbij loopt, heeft hij rust gevonden. Dat vertelt Fred in gesprek met weekendmagazine 'Mezza'.

"Dat is het proces. Dat weet ik ook"
Het lukt Fred om meer in het nu te leven door zijn agenda 'minder vol te stampen'. Het werken pakt hij sinds kort weer op: zo is hij team captain in het drag-programma Make Up Your Mind en bereidt hij zich voor op een nieuwe Fred & Friends in september.

Dat er nu een betere balans is, betekent niet dat Fred alleen maar aan het pieken is. 'Als ik me kut voel, wil ik helemaal niet in het nu leven. Dan wil ik vluchten', zegt hij. Als hij een slechte dag heeft, zoals op een zaterdag vlak voor het interview, probeert Fred daar op zijn manier het beste mee om te gaan. 'Dan ga ik gewoon zitten op de bank en laat het gevoel toe. Nou ja, ik heb uiteindelijk drie films gekeken: Der Untergang, Sobibor en Schindler’s List. Topzaterdag!'

Duurzaamheidsvergelijker
Fred spreekt wekelijks met een psycholoog om te voorkomen dat hij weer zo 'moe en compleet gesloopt' raakt. Al is het af en toe een uitdaging. 'Hoe dat is? Nou, de ene week, denk ik: dit was helemaal fantastisch. De andere week denk ik: nou vriendin, waarom zit ik hier? En de derde week denk ik: ik bijt je kop eraf. Maar dat is het proces. Dat weet ik ook.'

Hij is 'minder obsessief' met zijn telefoon bezig en probeert zijn bewijsdrang onder controle te houden. 'Maar nu, ook door die gesprekken met de psycholoog, voel ik meer rust. Denk ik: dit is gewoon wie ik ben. En daar komen kennelijk twaalfduizend mensen op af', zegt hij, doelend op zijn show.

_O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208867835
Ik vind Fred van Leer de meest weerzinwekkende tv-persoonlijkheid die ik 'ken'.
  zaterdag 22 april 2023 @ 22:53:47 #3
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_208868051
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2023 22:41 schreef -Spring het volgende:
Ik niet met stip, wel top 30!

love & heet
pi_208869620
Boh ja Fred
U MAD?
  Trouwste user 2022 zondag 23 april 2023 @ 11:23:25 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_208871281
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2023 22:41 schreef -Spring het volgende:
Ik kende hem niet. Dacht, er zit een leuk topic in.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 23 april 2023 @ 11:23:55 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_208871286
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 22:53 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Ik niet met stip, wel top 30!

[ afbeelding ]
Die is erg idd.

pi_208896420
Ik haal altijd Leco Zadelhof en Fred van Leer door elkaar.
Is Fred van Leer diegene die toen die overvaller vd trap af sodemieterde?
pi_208896588
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 12:14 schreef ZanneG het volgende:
Ik haal altijd Leco Zadelhof en Fred van Leer door elkaar.
Is Fred van Leer diegene die toen die overvaller vd trap af sodemieterde?
Ja.
https://www.rijnmond.nl/n(...)dood-of-de-gladiolen
pi_208896733
quote:
Oh jaa dat is Fred van Leer, wat een heldendaad was dat!

Hij was vanmorgen op tv, toen dacht ik tot het einde dat het Leco was tot Quinty hem afkondigde met dank je Fred
Hij was emotioneel en bijna in tranen omdat zijn moedertje hem vertelde hoe trots ze op hem was.
Ik heb het niet helemaal gezien, ik viel binnen tijdens het zappen. Dus het kan ook zijn dat het niet zijn moeder was maar iemand anders, in ieder geval was hij bijna in tranen.
pi_208896830
Als hij zo overdreven hysterisch doet vind ik hem niet te pruimen. Zijn stylingprogramma's waarin hij ook zijn gevoelige kanten laat zien en de kandidaten oprecht beter laat voelen over zichzelf vind ik het leukst. De rest van de shows waarin hij komt opdraven kijk ik niet. :{w
pi_208896992
Volgens mij doet hij nu dat programma op RTL 4 op dinsdag avond, Project Interieur of zo iets.
Waar BNers dan kantoren en vakantie huisjes op knappen en stylen, dat heeft hij bedacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')