Nee, beter luisteren naar kale doorgesnoven djs die muziek draaien waar je clusterhoofdpijn van krijgtquote:
Nog nooit van deze zanger gehoord tot ik hem op de radio hoorde in de truck. Hij staat op repeat haha. Ga zo door pik!! Hier wil ik meer van horen.quote:Op zondag 23 april 2023 09:22 schreef Caland het volgende:
Tijd voor een lekker zondagochtendmuziekje
@:jancees @:onlogisch @:wereldgozer @:bezsen @:ggmm @:rambodirk @:yvonne @:sked @:fetx @:afcniels @:vrijgevochten @:coco @:gurneyisbestoke @:buitendam @:danny @:iteejer
Fish and chipsquote:Op zondag 23 april 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik warm wat snert op.
Lekker!quote:Op zondag 23 april 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bruine bol leverworst.quote:Op zondag 23 april 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hamburgersquote:Op zondag 23 april 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelfs daar worden wedstrijden niet gestaakt.quote:
Kan gebeuren maatquote:Op zondag 23 april 2023 13:41 schreef iteejer het volgende:
Ik wou dus mn huidige uitzicht posten, passend bij deze eh muziek. Maar ging fout ')
Ik aan @iteejer moeder haha!quote:Op zondag 23 april 2023 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
Bij dit gifje moest ik gelijk aan Ajax denken![]()
[ afbeelding ]
weer gelokt hihi.quote:Op zondag 23 april 2023 21:35 schreef iteejer het volgende:
[..]
Zijn. Gelokt door een mention so dont blame me
huhquote:Op zondag 23 april 2023 23:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
Met die andere @:Tjacka draak is het niet zo best afgelopen geloof ik he ')
Grote bek! Achter het hek!quote:Op zondag 23 april 2023 23:15 schreef iteejer het volgende:
Ook weer gelokt
Ik kan je natuurlijk ook locken. Das weer heel wat anders. Zou niet aardig zijn natuurlijk. Maar ja. Zo is het leven. Etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |