Hallo Dombo!!!quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat is het hier gezellig zeg
Dat wordt een fiasco van jewelste.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:12 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een lul.![]()
![]()
Nu hoop ik helemaal dat Nederland afgaat, en die kans is gelukkig erg groot.
![]()
[ afbeelding ]
wie is datquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:12 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een lul.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zeker, dit is zo slecht dat het weer leuk wordt. Ik hoop maar dat ze tijdens de uitzending extra vals zingen, maar dat is ze wel toevertrouwd!quote:
De opper songfestivalnicht.quote:
VBL on TOURquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker, dit is zo slecht dat het weer leuk wordt. Ik hoop maar dat ze tijdens de uitzending extra vals zingen, maar dat is ze wel toevertrouwd!
We moeten gewoon Cuby & de Blizzards sturen. Appleknockers flophouse genot.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:12 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een lul.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Niet ons probleemquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb mijn honderdste note eindelijk kunnen inzien.
Ik wil protest aantekenen. Jubileumonwaardig.
Nummer 99 kon echt niet.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom zou je naar Amsterdam willen?quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:50 schreef KingRoland het volgende:
Amsterdam - Rotterdam in 38 min is veels te lang nog
25 min is veel beter.
Geen idee, moet je maar aan al die dagjesmensen vragen die Amsterdam bezoeken of in de stad werken natuurlijk (terwijl er buiten amsterdam ook zat keuze is)quote:
Dus was hij in Amsterdam.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij ging toch naar Rotterdam, anders zou er wel staan Rotterdam - Amsterdam.
Dan heeft hij een groot probleem.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je zei naar. Hij woont daar verder toch.
100 notesquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik bespeur een pleonasme.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een goorlap, een vieze goorlap.
avg
Dat wordt genieten.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker, dit is zo slecht dat het weer leuk wordt. Ik hoop maar dat ze tijdens de uitzending extra vals zingen, maar dat is ze wel toevertrouwd!
Harrie in een kistquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We moeten gewoon Cuby & de Blizzards sturen. Appleknockers flophouse genot.
@:Littlerabbit
Mietje idd.quote:
Bedankt dat je dit met ons wilde delenquote:
M'n amateurclubje weer verloren.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
20 mei kom ik langs
Kan je meteen de erehaag houden.
Is @onlogisch jullie coach?quote:
Dit is vloeken in de kerk. NIVO Sparta.quote:
Oh. Nou ja 20 mei ben ik bij Roda boysquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is vloeken in de kerk. NIVO Sparta.
Beat them upquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Nou ja 20 mei ben ik bij Roda boys
Dat zal wel goedkomen. Hoewel het de week zal zijn nadat de plaatselijke FC kampioen is geworden. Dus waarschijnlijk geven ze dat nog weg ook.quote:
Ben je al naar andere clubs aan het uitkijken?quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Nou ja 20 mei ben ik bij Roda boys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |