Ik bestel een pizza.quote:Op donderdag 20 april 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
pasta pesto met kipquote:Op donderdag 20 april 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Die indruk gaf je wel.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik dat altijd eet.
Verstandige jongen..quote:Op donderdag 20 april 2023 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vrees dat @:onlogisch junior smaak begint te ontwikkelen en elke dag kbr niet meer accepteert.
Gezien de positie van zijn voetbalteam heeft junior op het moment een aardige machtspositie, je ziet dat hij daar gelijk gebruik van maakt.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vrees dat @:onlogisch junior smaak begint te ontwikkelen en elke dag kbr niet meer accepteert.
Met de genen van @onlogisch een vorm van smaak ontwikkelen?quote:Op donderdag 20 april 2023 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Er is ook nog een mevrouw onlogisch.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met de genen van @:onlogisch een vorm van smaak ontwikkelen?
Nounounou
Blank zijn is in veel contreien afdoende.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact.
Dan heb je per definitie al geen smaak.
Ik ben benieuwd of hij haar net zo in de steek laat, zoals hij vandaag bij mij heeft gedaan.quote:
Dat heeft zij al gedaan.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:45 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij haar net zo in de steek laat, zoals hij vandaag bij mij heeft gedaan.
Jeetje. Speel niet zo met mijn privé!quote:Op donderdag 20 april 2023 20:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Ik wil @:onlogisch ook niet beschadigen.
Daarom juist.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jeetje. Speel niet zo met mijn privé!
En er is voetbal
Hoi jojo, nu Feyenoord nog even.quote:
Laten we komedie gaan kijken.quote:
Goeiemorgen.quote:
😍quote:
Je begint het te leren makkerquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 671 5/6
⬛⬛⬛🟩🟨
⬛⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Tactisch subliem
Woordle6 467 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟨⬛⬛⬛
⬛🟨🟨🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:speedfight @:vrijgevochten
Volgens mij heeft @Scrummie deze UI ook gehad. Nu denk ik de hele tijd dat @Scrummie gepost heeft.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:19 schreef onlogisch het volgende:
Tijd voor een kwaliteitsnummertje.
@:Kukelecucktsju10
Nee hoor, deze niet.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij heeft @:scrummie deze UI ook gehad. Nu denk ik de hele tijd dat @:scrummie gepost heeft.
(Totdat ik meer dan 3 woorden in de post zie staan)
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:19 schreef onlogisch het volgende:
Tijd voor een kwaliteitsnummertje.
@:Kukelecucktsju10
Om jou te pestenquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je nu deze? Dat ik met dit spook moet lopen is al erg zat. #BringbackArne
quote:
quote:
quote:
Hoe gaat het afvallen?quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga lekker #viesdik patat en frikandellen schransen
Spaghetti.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga lekker #viesdik patat en frikandellen schransen
Ja.quote:
Met plakjes kaas?quote:
Hjb gevaarlijke gek die je bent.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je nu deze? Dat ik met dit spook moet lopen is al erg zat. #BringbackArne
recept uit een pakje van knorr?quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik ben geen varken.
Bron? Of zuig je dit weer uit je dikke duim wordt die grote neus verklaard omdat je de Pinokkio uithangt?quote:
ja hoorquote:Op vrijdag 21 april 2023 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verlies een plekje kunnen geven of nog altijd zuur gezien de minuut van het doelpunt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |