Welkom in EJVJL, ze doen het allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 21 april 2023 10:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
Weet Sasha alles beter ? Praat ze wel eens over zichzelf ? Of praat ze alleen maar rot over een ander ?
En om een ander achter zich te krijgen doet ze aardig tegen een ander….
kan je ook van bep zeggenquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
Weet Sasha alles beter ? Praat ze wel eens over zichzelf ? Of praat ze alleen maar rot over een ander ?
En om een ander achter zich te krijgen doet ze aardig tegen een ander….
Oké daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welkom in EJVJL, ze doen het allemaal hetzelfde![]()
Kijk naar een Marciano, een Isaac een Jeff een Babs en noem ze maar op een voor een.
Lief doen in het gezicht, schijnheilig kletsen achter de rug. Sas is hier geen uitzondering in.
Ondertussen is Erik weer bezig om voor een record te oefenen en zitten Eunice en JW in de kas gezellig eten.
Uitkeringsdeskundige UWVquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oké daar heb je gelijk in.
Maar wat is bijvoorbeeld haar beroep.
JAA / De bewoners: Sasha #1quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik denk dat ik nu allemaal Sasha dingen afvraag doordat ze zoveel in beeld is en praat.
beroepen van de meesten in elke RLS zijn vaak nooit goed te omschrijven.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oké daar heb je gelijk in.
Maar wat is bijvoorbeeld haar beroep.
ja maar wel op het bord schrijvenquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:29 schreef Frummelie het volgende:
Marciano doet niet mee aan de pajosietas, wat het ook mag zijn... die woordjes van die bro's...
quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:30 schreef ledn81 het volgende:
Kenzy heb niks te zeiken![]()
Die heeft het hele 'feestje' gemist vannacht.
Marciano is not amused dat er 1,5 krat bier op lijkt te zijn.
Nog iets van meegekregen?quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:30 schreef ledn81 het volgende:
Kenzy heb niks te zeiken![]()
Die heeft het hele 'feestje' gemist vannacht.
Marciano is not amused dat er 1,5 krat bier op lijkt te zijn.
Babbel, Wendy, Jeff denk ik. Die schijnen pas om 4 uur half 5 naar bed gegaan te zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:31 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wie heeft er stiekem gezopen dan? 1,5 krat is best netjes om ongezien weg te krijgen
Ik hoor nu Sasha zeggen maar dat is een afname Babette, Jeff, Wendyquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:31 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wie heeft er stiekem gezopen dan? 1,5 krat is best netjes om ongezien weg te krijgen
Gelukkig zijn het geen tieners meer, maar volwassen die ff schijt hebben aan de rest, lekker met een paar biertjesquote:
12 biertjes is niet een paar, dat weet je zelf ook wel.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het geen tieners meer, maar volwassen die ff schijt hebben aan de rest, lekker met een paar biertjes
Er was ook twijfel of het wel klopte en of dat ene krat niet van vorige week donderdag was ofzo?quote:
Mori ligt ook nog, toch ?quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe ligt ook nog op bed, heeft die ook meegedronken?
Ik stel voor dat de anderen dan ook lekker schijt hebben en even de koelkast plunderenquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het geen tieners meer, maar volwassen die ff schijt hebben aan de rest, lekker met een paar biertjes
ja weet ik, maar ze hebben het schijnt ff nodig gehad..mss een afscheid van Jef, aangezien hij heeft gevraagd stem op mij..quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:40 schreef mootie het volgende:
[..]
12 biertjes is niet een paar, dat weet je zelf ook wel.
Lekkerrrrrquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:41 schreef Silves het volgende:
Er komen ook nog 6 flessen Cava binnen, gezellig hoor..
Die 3 hebben altijd drank nodig…quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:42 schreef Silves het volgende:
[..]
ja weet ik, maar ze hebben het schijnt ff nodig gehad..mss een afscheid van Jef, aangezien hij heeft gevraagd stem op mij..
Wat ik heb begrepen is .quote:
Denk bijna wel zeker dat Babs dit betaald..maar ff wachten op de fles Whiskey van Jap, die ook graag dronken wordt en ook zegt ik wil naar huisquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat de anderen dan ook lekker schijt hebben en even de koelkast plunderen
Ja zijn er wel meer inderdaad. Maar kans is ook groot dat zij erbij was aangezien ze er graag met haar snep tussen zitquote:
Rupie en Imi ook zei Babs netquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja zijn er wel meer inderdaad. Maar kans is ook groot dat zij erbij was aangezien ze er graag met haar snep tussen zit
Maar ook dat is een aanname net als dat 3 man 12 flesjes pp gedronken heeft. Weten we niet
Heeft hij dan wel 'n lange regenjas daar in de loods?quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:14 schreef Frummelie het volgende:
Erik gaat een poging wagen voor de potlodenchallenge..
Of hij vindt het gewoon kansloos dat een paar mensen het bier van de groep opdrinken.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:45 schreef Silves het volgende:
Het erge is een Marcia die dit helemaal heeft opgeblazen en Wendy weer eens onder de bus heeft gegooid, pissed omdat hij niet erbij was, geen controle heeft gehad over de meiden?
Moira ook..is toch ook best grappigquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet kan er om lachen, ziet het als een grap. Zoe wordt boos en zegt dat "hij" niet goed wijs is
Steuker? Ze vraagt het notabene recht in haar gezicht.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:48 schreef Silves het volgende:
Ja Kenzi...nu in haar gezicht vragen..steuker.
ja die 5 euro ...denk zoals ik vermelde Babs dit betaald of Wendy , Babs stelt haar flessen ter beschikking..quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Of hij vindt het gewoon kansloos dat een paar mensen het bier van de groep opdrinken.
Maar Zoe heeft nu gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]![]()
Hoop dat Babet een keer goed boos op haar wordt
Maar toen ze het opdronken was het gewoon het bier van de groep.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:52 schreef Silves het volgende:
[..]
ja die 5 euro ...denk zoals ik vermelde Babs dit betaald of Wendy , Babs stelt haar flessen ter beschikking..
Babette praat het weer goedquote:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:55 schreef KinKiJan het volgende:
Zo vaak gebeurt dat niet, Zoe zat er vorige keer ook gewoon bij en verstopt de shit zelf ook regelmatig, nu het heilige boontje uithangen... Dahaag Zoe, gewoon pissed dat ze er niet bij was.
quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:55 schreef Silves het volgende:
gele kaart..Zooi gooit met het servies..![]()
jaloerse trut
Het gaat vooral om Jeff, heb ik het idee.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:00 schreef OmaJacky het volgende:
Zooi is gewoon jaloers dat ze er niet bij was vannacht,want ze had net zo hard mee gezopen hoor.
Inderdaad. En als ze de kans krijgt bier achterover te drukken bij elke feestje doet ze er nog stoer over ook.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:00 schreef OmaJacky het volgende:
Zooi is gewoon jaloers dat ze er niet bij was vannacht,want ze had net zo hard mee gezopen hoor.
Tuurlijk iedereen boos op Jeff, tegen de anderen durven ze nietquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat vooral om Jeff, heb ik het idee.
Euh, ze was net woest op Bep.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tuurlijk iedereen boos op Jeff, tegen de anderen durven ze niet
Tegen hem ook niet, zitten onderling op 'm af te geven. Ze doen net of hij de enige is die gezopen heeft en de rest een trechter aan de lip gezet heeft.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tuurlijk iedereen boos op Jeff, tegen de anderen durven ze niet
Krijg je met een kater.quote:
Jankende zoequote:Op vrijdag 21 april 2023 11:05 schreef KinKiJan het volgende:
Kom maar op met dat BvdM! 10K uit de pot olé olé! [ afbeelding ]
quote:
Ik kan niet wachten dat Jef wakker wordt..eens kijken of ze tegen hem tekeer gaan. denk dat Wendy weer de schuld krijgt..quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Kenzy, ze moet niet tegen mij gaan praten, want dan ga ik echt schreeuwen met een sjaggie kop
Kloptquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:11 schreef spapaars het volgende:
Ben ook boos.
Boos op die kut K5 met hun censuur, wanneer er iets echt interessants gebeurt, zoals gisteravond, is het niet op de streams.
Ze maken er echte kleuterstreams van.
Dat is het nu ook.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt
En daarom voelt dit nog meer als 1 groot toneelstuk
quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:12 schreef greysbones het volgende:
Wendy vindt het grappig
Die heeft meegedaan???
Er hebben een paar gisteren 1,5 krat bier opgedronkenquote:
yoloquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er hebben een paar gisteren 1,5 krat bier opgedronken
1 krat en 3 flesjesquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
1 krat en 3 biertjes werd net gezegdquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat verzint Jeff.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
Begrijp ik hier nou uit dat Babs zelf voor dat bier betaald heeft !?
Precies dit jaquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:11 schreef spapaars het volgende:
Ben ook boos.
Boos op die kut K5 met hun censuur, wanneer er iets echt interessants gebeurt, zoals gisteravond, is het niet op de streams.
quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:11 schreef spapaars het volgende:
Ben ook boos.
Wat een engel is het toch.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:18 schreef greysbones het volgende:
Jeff heeft de lijntjes erin gezet
Zodat iedereen wat heeft
O ooke goedquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
1 krat en 3 biertjes werd net gezegd
Vuile leugenaar is hetquote:
Die is ook pissigquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:19 schreef Silves het volgende:
marcia heeft dit opgeblazen het 2 kratten verhaal...de aanstichter van deze show..
5 uurquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:19 schreef freaky40 het volgende:
Wanneer moet dat gebeurd zijn, weet wel dat Zoe tot laat in het kantoor bij Wendy heeft gezeten.
Ah, vroeg het me af, hoorde het Moraima zeggen en het door Babs en Jeff niet tegengesproken wordenquote:
Maar Jeff verzint hetquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah, vroeg het me af, hoorde het Moraima zeggen en het door Babs en Jeff niet tegengesproken worden
Het is nu al 2 kratten?quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:19 schreef Silves het volgende:
marcia heeft dit opgeblazen het 2 kratten verhaal...de aanstichter van deze show..
Ja zo waar, hij kan al niet verdragen als ze met Jef en Ice klikt..quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is ook pissig
Dat hij er niet bij zat
Bij zijn Babs
Stel je voor dat ze wat doet
Wat hij niet ziet
Zo kun je achteraf altijd recht lullen wat krom is en allemaal met dank aan het persoonlijk beschikbaar gestelde budgetquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
Begrijp ik hier nou uit dat Babs zelf voor dat bier betaald heeft !?
Bep bood aan om haar 6 flessen cava te doneren. Ze heeft er tegen Zoe met geen woord over gesproken dat zij het bier had betaald.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah, vroeg het me af, hoorde het Moraima zeggen en het door Babs en Jeff niet tegengesproken worden
Mssn staat het bier voor de vrijmibo nog wel op kantoor en zit iedereen zich boos te maken om niets. Het is nog niet duidelijk. En Jeff heeft gelijk, iedereen noemt zijn naam, maar niemand komt naar hem toen. Stel natte dweilen zijn het ookquote:
Ja maarquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn staat het bier voor de vrijmibo nog wel op kantoor en zit iedereen zich boos te maken om niets. Het is nog niet duidelijk. En Jeff heeft gelijk, iedereen noemt zijn naam, maar niemand komt naar hem toen. Stel natte dweilen zijn het ook![]()
Maar ondertussen wel bier opzuipen wat voor de groep isquote:
Babs zei net tegen ZOë dan koop ik gewoon een nieuwe krat klaarquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Na 10 kommetjes was de inspiratie opquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
Maar nu wordt er nadruk gelegd op 'tot hier en niet verder' maar Wendy las net ook gewoon positieve berichten uit die schaaltjes voor: "Hello Sunshine!", "Bless you", "Have a nice day' en "Lucky You!".
Niet alles hoeft negatief te zijn
Dus datquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Bep bood aan om haar 6 flessen cava te doneren. Ze heeft er tegen Zoe met geen woord over gesproken dat zij het bier had betaald.
Zoe weet nog niet eens dat wendy dit dus ook heeft gedaanquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe was de enige die boos werd op Babet, ik wacht nog op de confrontatie met Jeff.
Ik wacht op de brief voor Wendy, met de gele kaart voor Zoe en 10.000 uit de pot
het heilige boontjequote:Op vrijdag 21 april 2023 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe weet nog niet eens dat wendy dit dus ook heeft gedaan![]()
Tiano zal wel furieus zijn dat een manager dat doet
quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Babbel, Wendy, Jeff denk ik. Die schijnen pas om 4 uur half 5 naar bed gegaan te zijn.
Ice ice babyquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die taart met foto voor KimW met haar verjaardag was duurder dan het bier dat nu op is. Of is die taart van zijn zakgeld betaald?
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die taart met foto voor KimW met haar verjaardag was duurder dan het bier dat nu op is. Of is die taart van zijn zakgeld betaald?
Dat heb ik niet meer mee gekregen. Na 2.00 uur zag ik gewoon slaapkamerstreams.quote:
en al die poedertjes en toiletspullen voor hem en die blubberreet..quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Topshow vandaag!quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe was de enige die boos werd op Babet, ik wacht nog op de confrontatie met Jeff.
Ik wacht op de brief voor Wendy, met de gele kaart voor Zoe en 10.000 uit de pot
Klopt, toen ben ik afgehaakt en zaten Babet, Wendy, Jeff en Zoe nog buitenquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meer mee gekregen. Na 2.00 uur zag ik gewoon slaapkamerstreams.
Ook zo'n standaardzinnetje van Jeff en stiekem wil ie gewoon heel snel naar Kimquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:33 schreef Silves het volgende:
Jef gezopen vannacht en gevraagd wie de ballen heeft stem op mij, Marcia pissed op Wendy en niet op Jef, Dat de manager 1.5 krat heeft leeg gezopen met Jef.
quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:30 schreef Silves het volgende:
tijd om die 2de gele kaart voor Marcia..die ontploft van binnen..
Als dat zo was had Babs dat net wel tegen Zoë gezegd en had ze niet gezegd ik koop wel een krat terugquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn staat het bier voor de vrijmibo nog wel op kantoor en zit iedereen zich boos te maken om niets. Het is nog niet duidelijk. En Jeff heeft gelijk, iedereen noemt zijn naam, maar niemand komt naar hem toen. Stel natte dweilen zijn het ook![]()
Te laat wij hebben op de stream gehoord dat Babette net tegen Zoë dat ze wel een nieuwe krat terug zou kopenquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:23 schreef mootie het volgende:
Aaaah we gaan meteen mee in het lulverhaal dat Bep het bier heeft betaald. I see…
En een boete voor degene die in de kommetjes heeft geschreven ze hebben ooit gezegd dat er nergens op geschreven mocht wordenquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Op de murenquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En een boete voor degene die in de kommetjes heeft geschreven ze hebben ooit gezegd dat er nergens op geschreven mocht worden
Volge s hem heeft Isaak sat betaald, geloof er geen ruk van.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoezo kreeg Mexx dan geen geel?quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:34 schreef greysbones het volgende:
Is er nu niemand die denkt
Waar blijft die![]()
Voor zoe
Is het niet zo, dat drie mensen een feestje hebben gehouden van de middelen van iedereen ??quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:34 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een gezeik van de zogenaamde heilige boontjes. Het gaat om een krat bier van 5 euro.
En of die nu vooraf of achteraf betaald wordt door Babs maakt toch niet uit.
Het is zoals Babs zei, de vrijmibo is een 'verplicht' feestje en nu was het spontaan gezellig met een biertje dat er al was.
Dit was volledig op beeld het Mexx gedoe was rommeligquote:
6 mensen, Rupi, Imi en Janet ookquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:35 schreef Harry het volgende:
[..]
Is het niet zo, dat drie mensen een feestje hebben gehouden van de middelen van iedereen ??
Met kaas en andere lekker dingenquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:36 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft 6 flessen cava besteld voor vanavond voor vanavond.
tis geen zender/mic die ze kapot gooit, febo denkt 'boeiuh'quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:34 schreef greysbones het volgende:
Is er nu niemand die denkt
Waar blijft die![]()
Voor zoe
quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
tis geen zender/mic die ze kapot gooit, febo denkt 'boeiuh'
Duidelijk dus dat het niet zelf gekocht is Wendy zegt wie zegt dat?quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
Toch nog even gecheckt waar het 'bier van eigen geld verhaal' vandaan kwam....
Filmpje: https://streamable.com/wqqt0z
Mexx gooide (ook) een keertje zo'n kommetje hardhandig kapotquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit was volledig op beeld het Mexx gedoe was rommelig
Daar gaat het niet om. Er is niet gezegd om wat er kapot gegooid mag worden. Kapot gooien van dingen in het algemeen: dus geel....quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
tis geen zender/mic die ze kapot gooit, febo denkt 'boeiuh'
Niet op beeld we hoorden hetquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx gooide (ook) een keertje zo'n kommetje hardhandig kapot
KLopt een paar meer nog ik dacht een man of 5/6quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:35 schreef Harry het volgende:
[..]
Is het niet zo, dat drie mensen een feestje hebben gehouden van de middelen van iedereen ??
Maakt dat wat uit dan?quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet op beeld we hoorden het
Maar zagen het niet
Die heeft Wendy geschreven, ze zei zelf niks te maken te hebben met de andere teksten.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
Maar nu wordt er nadruk gelegd op 'tot hier en niet verder' maar Wendy las net ook gewoon positieve berichten uit die schaaltjes voor: "Hello Sunshine!", "Bless you", "Have a nice day' en "Lucky You!".
Niet alles hoeft negatief te zijn
Was het niet op beeld dan?quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, heel veel, zoiets moet in beeld worden gebracht.
Jaaaa, kom maar op met die ouwe koe die totaal niet gerelateerd isquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je kunt FEBO inderdaad vergelijken met een corrupte ambtenaarquote:
En zelfs daar was het niet te zienquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is nooit in beeld, wat fragmenten bewaren ze voor de tv-uitzending
Krijgt Jeff de schuld vanquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kom op FEBO geef Zoe haar 3de gele kaart, die pot moet leeg, Nog meer boze mensen in de loods. Geef ons een leuke vrijdag![]()
Zouden ze al door hebben dat alles wat ze krijgen of winnen gewoon van hun eigen pot wordt betaald.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kom op FEBO geef Zoe haar 3de gele kaart, die pot moet leeg, Nog meer boze mensen in de loods. Geef ons een leuke vrijdag![]()
Nee johquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zouden ze al door hebben dat alles wat ze krijgen of winnen gewoon van hun eigen pot wordt betaald.
Hij was toch ook manager? Over alle managers en vooral over Jeff wordt continu gezeurd. Dus niets ouwe koe, maar een ander veroordelen op wat je zelf ook hebt gedaanquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaaaa, kom maar op met die ouwe koe die totaal niet gerelateerd is
Op de streams is dat volgens mij gewoon uitgezonden en zelfs daar censureren ze al 80%quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is nooit in beeld, wat fragmenten bewaren ze voor de tv-uitzending
Preciesquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:44 schreef Silves het volgende:
Ik zou als ik Babs was ook de fles Whiskey cancelen voor de stiekume drinker..
Vergelijken doe je 1 op 1.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij was toch ook manager? Over alle managers en vooral over Jeff wordt continu gezeurd. Dus niets ouwe koe, maar een ander veroordelen op wat je zelf ook hebt gedaan
Ik zei net ook al, Bern stapt straks nog over en sluit zich aan bij kamer 1quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik vindt het geweldig dat Bern de grap leuk vind
Precies wanneer ik zo weg moet 😕quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou top zijn !quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zei net ook al, Bern stapt straks nog over en sluit zich aan bij kamer 1
quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zou top zijn !
Wat kan nog meer komen ?:
Sas boos
Sas met jappie rampetampen
Marciano kwaad op Babette
…..
……
En ik vertel jou dat ik zeker weet dat het dus wel op beeld wasquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
En zelfs daar was het niet te zien
okquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En ik vertel jou dat ik zeker weet dat het dus wel op beeld was
Heb het fragment zojuist teruggezien namelijkquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok![]()
Ik heb een schaaltje zien vliegen
Maar niet iemand een schaaltje zien gooien
Post hem danquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het fragment zojuist teruggezien namelijk
Tiano weet hoe je spieren op moet pompen, veel verder komt hij ook nietquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:51 schreef greysbones het volgende:
Tiano trapt er niet in
Hij snapt de teksten in het kommetje dus ook niet
En ze doet niet aan de walk of shamequote:Op vrijdag 21 april 2023 11:52 schreef greysbones het volgende:
Janet lijkt helemaal vrolijk na een nachtje doorhalen
Mexx gooide met de nodige agressie een kommetje havermout kapot tegen de grond en pontificaal in beeld gebrachtquote:
Het filmpjequote:Op vrijdag 21 april 2023 11:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx gooide met de nodige agressie een kommetje havermout kapot tegen de grond en pontificaal in beeld gebracht
Zijn krulletje recht proberen te leggen is ook een soort van sport..quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tiano weet hoe je spieren op moet pompen, veel verder komt hij ook niet
Je hebt hem net terug gekeken zeg je ..quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Neem aan dat het hier nog wel ergens te vinden is
Die krulletjes op een kaal plekje drukken bedoel je?quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:54 schreef Silves het volgende:
[..]
Zijn krulletje recht proberen te leggen is ook een soort van sport..
Neem maar gewoon aan dat het zo isquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt hem net terug gekeken zeg je ..
Omdat het niet naar iemand gegooid is geweest??quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:55 schreef Kakadylo het volgende:
Toen ging men waarschijnlijk ook uit van een gele kaart maar die kwam er dus uiteindelijk helemaal niet
kan ze opnieuw beginnen met plamuren, houdt haar de hele dag wel bezigquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:58 schreef greysbones het volgende:
Ik zie nog wel een huilbui van zoe aankomen
Klopt. Volgens mij sloeg ze het van een tafel.Het was in een flits gebeurd, maar was wel in beeld.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx gooide met de nodige agressie een kommetje havermout kapot tegen de grond en pontificaal in beeld gebracht
Ik kan het mis hebbenquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:01 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt. Volgens mij sloeg ze het van een tafel.Het was in een flits gebeurd, maar was wel in beeld.
Maar je vindt er niks asociaal aan?quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het leukste van alles vind ik, dat de groep die bier heeft gedronken/ een leuke avond hebben gehad, nu nog lol hebben en groep saai allemaal pissed zijn
Ja ook nog een volle kom met pap..was in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben
Maar was op de slaapkamer
Uit de vensterbank
Hoe zit het met de regel dat een gele kaart blijft staan (niet meer binnen 1 maand)..... dan zou het betekenen dat Zoë haar koffer kan gaan pakken!!!quote:
Zoe had nog mazzelquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe zit het met de regel dat een gele kaart blijft staan (niet meer binnen 1 maand)..... dan zou het betekenen dat Zoë haar koffer kan gaan pakken!!!
Aso omdat je een biertje drinkt daar om die gore ellende ff te vergeten, en omdat er niemand bij was van je kamer3 is het Asoquote:
spapaars in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #2quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:01 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt. Volgens mij sloeg ze het van een tafel.Het was in een flits gebeurd, maar was wel in beeld.
Maar Wendy zegt net, 3 pakken op 6 schaaltjes, dat is een halve liter, dan ben je toch een vieze inhaal...quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:04 schreef Dotteke het volgende:
Is ook niet helemaal waar Wendy er zijn mensen die het uit een andere bak hebben gegeten en niet uit die kommetjes
quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nope. Ik hou van een beetje humor en baldadigheid.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |