quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zou top zijn !
Wat kan nog meer komen ?:
Sas boos
Sas met jappie rampetampen
Marciano kwaad op Babette
…..
……
En ik vertel jou dat ik zeker weet dat het dus wel op beeld wasquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
En zelfs daar was het niet te zien
okquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En ik vertel jou dat ik zeker weet dat het dus wel op beeld was
Heb het fragment zojuist teruggezien namelijkquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok![]()
Ik heb een schaaltje zien vliegen
Maar niet iemand een schaaltje zien gooien
Post hem danquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het fragment zojuist teruggezien namelijk
Tiano weet hoe je spieren op moet pompen, veel verder komt hij ook nietquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:51 schreef greysbones het volgende:
Tiano trapt er niet in
Hij snapt de teksten in het kommetje dus ook niet
En ze doet niet aan de walk of shamequote:Op vrijdag 21 april 2023 11:52 schreef greysbones het volgende:
Janet lijkt helemaal vrolijk na een nachtje doorhalen
Mexx gooide met de nodige agressie een kommetje havermout kapot tegen de grond en pontificaal in beeld gebrachtquote:
Het filmpjequote:Op vrijdag 21 april 2023 11:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx gooide met de nodige agressie een kommetje havermout kapot tegen de grond en pontificaal in beeld gebracht
Zijn krulletje recht proberen te leggen is ook een soort van sport..quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tiano weet hoe je spieren op moet pompen, veel verder komt hij ook niet
Je hebt hem net terug gekeken zeg je ..quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Neem aan dat het hier nog wel ergens te vinden is
Die krulletjes op een kaal plekje drukken bedoel je?quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:54 schreef Silves het volgende:
[..]
Zijn krulletje recht proberen te leggen is ook een soort van sport..
Neem maar gewoon aan dat het zo isquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt hem net terug gekeken zeg je ..
Omdat het niet naar iemand gegooid is geweest??quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:55 schreef Kakadylo het volgende:
Toen ging men waarschijnlijk ook uit van een gele kaart maar die kwam er dus uiteindelijk helemaal niet
kan ze opnieuw beginnen met plamuren, houdt haar de hele dag wel bezigquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:58 schreef greysbones het volgende:
Ik zie nog wel een huilbui van zoe aankomen
Klopt. Volgens mij sloeg ze het van een tafel.Het was in een flits gebeurd, maar was wel in beeld.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx gooide met de nodige agressie een kommetje havermout kapot tegen de grond en pontificaal in beeld gebracht
Ik kan het mis hebbenquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:01 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt. Volgens mij sloeg ze het van een tafel.Het was in een flits gebeurd, maar was wel in beeld.
Maar je vindt er niks asociaal aan?quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het leukste van alles vind ik, dat de groep die bier heeft gedronken/ een leuke avond hebben gehad, nu nog lol hebben en groep saai allemaal pissed zijn
Ja ook nog een volle kom met pap..was in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben
Maar was op de slaapkamer
Uit de vensterbank
Hoe zit het met de regel dat een gele kaart blijft staan (niet meer binnen 1 maand)..... dan zou het betekenen dat Zoë haar koffer kan gaan pakken!!!quote:
Zoe had nog mazzelquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe zit het met de regel dat een gele kaart blijft staan (niet meer binnen 1 maand)..... dan zou het betekenen dat Zoë haar koffer kan gaan pakken!!!
Aso omdat je een biertje drinkt daar om die gore ellende ff te vergeten, en omdat er niemand bij was van je kamer3 is het Asoquote:
spapaars in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #2quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:01 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt. Volgens mij sloeg ze het van een tafel.Het was in een flits gebeurd, maar was wel in beeld.
Maar Wendy zegt net, 3 pakken op 6 schaaltjes, dat is een halve liter, dan ben je toch een vieze inhaal...quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:04 schreef Dotteke het volgende:
Is ook niet helemaal waar Wendy er zijn mensen die het uit een andere bak hebben gegeten en niet uit die kommetjes
quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nope. Ik hou van een beetje humor en baldadigheid.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |