quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zou top zijn !
Wat kan nog meer komen ?:
Sas boos
Sas met jappie rampetampen
Marciano kwaad op Babette
…..
……
En ik vertel jou dat ik zeker weet dat het dus wel op beeld wasquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
En zelfs daar was het niet te zien
okquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En ik vertel jou dat ik zeker weet dat het dus wel op beeld was
Heb het fragment zojuist teruggezien namelijkquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok![]()
Ik heb een schaaltje zien vliegen
Maar niet iemand een schaaltje zien gooien
Post hem danquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het fragment zojuist teruggezien namelijk
Tiano weet hoe je spieren op moet pompen, veel verder komt hij ook nietquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:51 schreef greysbones het volgende:
Tiano trapt er niet in
Hij snapt de teksten in het kommetje dus ook niet
En ze doet niet aan de walk of shamequote:Op vrijdag 21 april 2023 11:52 schreef greysbones het volgende:
Janet lijkt helemaal vrolijk na een nachtje doorhalen
Mexx gooide met de nodige agressie een kommetje havermout kapot tegen de grond en pontificaal in beeld gebrachtquote:
Het filmpjequote:Op vrijdag 21 april 2023 11:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx gooide met de nodige agressie een kommetje havermout kapot tegen de grond en pontificaal in beeld gebracht
Zijn krulletje recht proberen te leggen is ook een soort van sport..quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tiano weet hoe je spieren op moet pompen, veel verder komt hij ook niet
Je hebt hem net terug gekeken zeg je ..quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Neem aan dat het hier nog wel ergens te vinden is
Die krulletjes op een kaal plekje drukken bedoel je?quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:54 schreef Silves het volgende:
[..]
Zijn krulletje recht proberen te leggen is ook een soort van sport..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |