Was het niet op beeld dan?quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, heel veel, zoiets moet in beeld worden gebracht.
Jaaaa, kom maar op met die ouwe koe die totaal niet gerelateerd isquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die taart met foto voor KimW met haar verjaardag was duurder dan het bier dat nu op is. Of is die taart van zijn zakgeld betaald?
Je kunt FEBO inderdaad vergelijken met een corrupte ambtenaarquote:
En zelfs daar was het niet te zienquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is nooit in beeld, wat fragmenten bewaren ze voor de tv-uitzending
Krijgt Jeff de schuld vanquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kom op FEBO geef Zoe haar 3de gele kaart, die pot moet leeg, Nog meer boze mensen in de loods. Geef ons een leuke vrijdag![]()
Zouden ze al door hebben dat alles wat ze krijgen of winnen gewoon van hun eigen pot wordt betaald.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kom op FEBO geef Zoe haar 3de gele kaart, die pot moet leeg, Nog meer boze mensen in de loods. Geef ons een leuke vrijdag![]()
Nee johquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zouden ze al door hebben dat alles wat ze krijgen of winnen gewoon van hun eigen pot wordt betaald.
Hij was toch ook manager? Over alle managers en vooral over Jeff wordt continu gezeurd. Dus niets ouwe koe, maar een ander veroordelen op wat je zelf ook hebt gedaanquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaaaa, kom maar op met die ouwe koe die totaal niet gerelateerd is
Op de streams is dat volgens mij gewoon uitgezonden en zelfs daar censureren ze al 80%quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is nooit in beeld, wat fragmenten bewaren ze voor de tv-uitzending
Preciesquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:44 schreef Silves het volgende:
Ik zou als ik Babs was ook de fles Whiskey cancelen voor de stiekume drinker..
Vergelijken doe je 1 op 1.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij was toch ook manager? Over alle managers en vooral over Jeff wordt continu gezeurd. Dus niets ouwe koe, maar een ander veroordelen op wat je zelf ook hebt gedaan
Ik zei net ook al, Bern stapt straks nog over en sluit zich aan bij kamer 1quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik vindt het geweldig dat Bern de grap leuk vind
Precies wanneer ik zo weg moet 😕quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou top zijn !quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zei net ook al, Bern stapt straks nog over en sluit zich aan bij kamer 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |