Maar Jeff verzint hetquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah, vroeg het me af, hoorde het Moraima zeggen en het door Babs en Jeff niet tegengesproken worden
Het is nu al 2 kratten?quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:19 schreef Silves het volgende:
marcia heeft dit opgeblazen het 2 kratten verhaal...de aanstichter van deze show..
Ja zo waar, hij kan al niet verdragen als ze met Jef en Ice klikt..quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is ook pissig
Dat hij er niet bij zat
Bij zijn Babs
Stel je voor dat ze wat doet
Wat hij niet ziet
Zo kun je achteraf altijd recht lullen wat krom is en allemaal met dank aan het persoonlijk beschikbaar gestelde budgetquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
Begrijp ik hier nou uit dat Babs zelf voor dat bier betaald heeft !?
Bep bood aan om haar 6 flessen cava te doneren. Ze heeft er tegen Zoe met geen woord over gesproken dat zij het bier had betaald.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah, vroeg het me af, hoorde het Moraima zeggen en het door Babs en Jeff niet tegengesproken worden
Mssn staat het bier voor de vrijmibo nog wel op kantoor en zit iedereen zich boos te maken om niets. Het is nog niet duidelijk. En Jeff heeft gelijk, iedereen noemt zijn naam, maar niemand komt naar hem toen. Stel natte dweilen zijn het ookquote:
Ja maarquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn staat het bier voor de vrijmibo nog wel op kantoor en zit iedereen zich boos te maken om niets. Het is nog niet duidelijk. En Jeff heeft gelijk, iedereen noemt zijn naam, maar niemand komt naar hem toen. Stel natte dweilen zijn het ook![]()
Maar ondertussen wel bier opzuipen wat voor de groep isquote:
Babs zei net tegen ZOë dan koop ik gewoon een nieuwe krat klaarquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Na 10 kommetjes was de inspiratie opquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
Maar nu wordt er nadruk gelegd op 'tot hier en niet verder' maar Wendy las net ook gewoon positieve berichten uit die schaaltjes voor: "Hello Sunshine!", "Bless you", "Have a nice day' en "Lucky You!".
Niet alles hoeft negatief te zijn
Dus datquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Bep bood aan om haar 6 flessen cava te doneren. Ze heeft er tegen Zoe met geen woord over gesproken dat zij het bier had betaald.
Zoe weet nog niet eens dat wendy dit dus ook heeft gedaanquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe was de enige die boos werd op Babet, ik wacht nog op de confrontatie met Jeff.
Ik wacht op de brief voor Wendy, met de gele kaart voor Zoe en 10.000 uit de pot
het heilige boontjequote:Op vrijdag 21 april 2023 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe weet nog niet eens dat wendy dit dus ook heeft gedaan![]()
Tiano zal wel furieus zijn dat een manager dat doet
quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Babbel, Wendy, Jeff denk ik. Die schijnen pas om 4 uur half 5 naar bed gegaan te zijn.
Ice ice babyquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die taart met foto voor KimW met haar verjaardag was duurder dan het bier dat nu op is. Of is die taart van zijn zakgeld betaald?
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die taart met foto voor KimW met haar verjaardag was duurder dan het bier dat nu op is. Of is die taart van zijn zakgeld betaald?
Dat heb ik niet meer mee gekregen. Na 2.00 uur zag ik gewoon slaapkamerstreams.quote:
en al die poedertjes en toiletspullen voor hem en die blubberreet..quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Topshow vandaag!quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe was de enige die boos werd op Babet, ik wacht nog op de confrontatie met Jeff.
Ik wacht op de brief voor Wendy, met de gele kaart voor Zoe en 10.000 uit de pot
Klopt, toen ben ik afgehaakt en zaten Babet, Wendy, Jeff en Zoe nog buitenquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meer mee gekregen. Na 2.00 uur zag ik gewoon slaapkamerstreams.
Ook zo'n standaardzinnetje van Jeff en stiekem wil ie gewoon heel snel naar Kimquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:33 schreef Silves het volgende:
Jef gezopen vannacht en gevraagd wie de ballen heeft stem op mij, Marcia pissed op Wendy en niet op Jef, Dat de manager 1.5 krat heeft leeg gezopen met Jef.
quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:30 schreef Silves het volgende:
tijd om die 2de gele kaart voor Marcia..die ontploft van binnen..
Als dat zo was had Babs dat net wel tegen Zoë gezegd en had ze niet gezegd ik koop wel een krat terugquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn staat het bier voor de vrijmibo nog wel op kantoor en zit iedereen zich boos te maken om niets. Het is nog niet duidelijk. En Jeff heeft gelijk, iedereen noemt zijn naam, maar niemand komt naar hem toen. Stel natte dweilen zijn het ook![]()
Te laat wij hebben op de stream gehoord dat Babette net tegen Zoë dat ze wel een nieuwe krat terug zou kopenquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:23 schreef mootie het volgende:
Aaaah we gaan meteen mee in het lulverhaal dat Bep het bier heeft betaald. I see…
En een boete voor degene die in de kommetjes heeft geschreven ze hebben ooit gezegd dat er nergens op geschreven mocht wordenquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Op de murenquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En een boete voor degene die in de kommetjes heeft geschreven ze hebben ooit gezegd dat er nergens op geschreven mocht worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |