Welkom in EJVJL, ze doen het allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 21 april 2023 10:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
Weet Sasha alles beter ? Praat ze wel eens over zichzelf ? Of praat ze alleen maar rot over een ander ?
En om een ander achter zich te krijgen doet ze aardig tegen een ander….
kan je ook van bep zeggenquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
Weet Sasha alles beter ? Praat ze wel eens over zichzelf ? Of praat ze alleen maar rot over een ander ?
En om een ander achter zich te krijgen doet ze aardig tegen een ander….
Oké daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welkom in EJVJL, ze doen het allemaal hetzelfde![]()
Kijk naar een Marciano, een Isaac een Jeff een Babs en noem ze maar op een voor een.
Lief doen in het gezicht, schijnheilig kletsen achter de rug. Sas is hier geen uitzondering in.
Ondertussen is Erik weer bezig om voor een record te oefenen en zitten Eunice en JW in de kas gezellig eten.
Uitkeringsdeskundige UWVquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oké daar heb je gelijk in.
Maar wat is bijvoorbeeld haar beroep.
JAA / De bewoners: Sasha #1quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik denk dat ik nu allemaal Sasha dingen afvraag doordat ze zoveel in beeld is en praat.
beroepen van de meesten in elke RLS zijn vaak nooit goed te omschrijven.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oké daar heb je gelijk in.
Maar wat is bijvoorbeeld haar beroep.
ja maar wel op het bord schrijvenquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:29 schreef Frummelie het volgende:
Marciano doet niet mee aan de pajosietas, wat het ook mag zijn... die woordjes van die bro's...
quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:30 schreef ledn81 het volgende:
Kenzy heb niks te zeiken![]()
Die heeft het hele 'feestje' gemist vannacht.
Marciano is not amused dat er 1,5 krat bier op lijkt te zijn.
Nog iets van meegekregen?quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:30 schreef ledn81 het volgende:
Kenzy heb niks te zeiken![]()
Die heeft het hele 'feestje' gemist vannacht.
Marciano is not amused dat er 1,5 krat bier op lijkt te zijn.
Babbel, Wendy, Jeff denk ik. Die schijnen pas om 4 uur half 5 naar bed gegaan te zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:31 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wie heeft er stiekem gezopen dan? 1,5 krat is best netjes om ongezien weg te krijgen
Ik hoor nu Sasha zeggen maar dat is een afname Babette, Jeff, Wendyquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:31 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wie heeft er stiekem gezopen dan? 1,5 krat is best netjes om ongezien weg te krijgen
Gelukkig zijn het geen tieners meer, maar volwassen die ff schijt hebben aan de rest, lekker met een paar biertjesquote:
12 biertjes is niet een paar, dat weet je zelf ook wel.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het geen tieners meer, maar volwassen die ff schijt hebben aan de rest, lekker met een paar biertjes
Er was ook twijfel of het wel klopte en of dat ene krat niet van vorige week donderdag was ofzo?quote:
Mori ligt ook nog, toch ?quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe ligt ook nog op bed, heeft die ook meegedronken?
Ik stel voor dat de anderen dan ook lekker schijt hebben en even de koelkast plunderenquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het geen tieners meer, maar volwassen die ff schijt hebben aan de rest, lekker met een paar biertjes
ja weet ik, maar ze hebben het schijnt ff nodig gehad..mss een afscheid van Jef, aangezien hij heeft gevraagd stem op mij..quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:40 schreef mootie het volgende:
[..]
12 biertjes is niet een paar, dat weet je zelf ook wel.
Lekkerrrrrquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:41 schreef Silves het volgende:
Er komen ook nog 6 flessen Cava binnen, gezellig hoor..
Die 3 hebben altijd drank nodig…quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:42 schreef Silves het volgende:
[..]
ja weet ik, maar ze hebben het schijnt ff nodig gehad..mss een afscheid van Jef, aangezien hij heeft gevraagd stem op mij..
Wat ik heb begrepen is .quote:
Denk bijna wel zeker dat Babs dit betaald..maar ff wachten op de fles Whiskey van Jap, die ook graag dronken wordt en ook zegt ik wil naar huisquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat de anderen dan ook lekker schijt hebben en even de koelkast plunderen
Ja zijn er wel meer inderdaad. Maar kans is ook groot dat zij erbij was aangezien ze er graag met haar snep tussen zitquote:
Rupie en Imi ook zei Babs netquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja zijn er wel meer inderdaad. Maar kans is ook groot dat zij erbij was aangezien ze er graag met haar snep tussen zit
Maar ook dat is een aanname net als dat 3 man 12 flesjes pp gedronken heeft. Weten we niet
Heeft hij dan wel 'n lange regenjas daar in de loods?quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:14 schreef Frummelie het volgende:
Erik gaat een poging wagen voor de potlodenchallenge..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |