Big Tasty, Quarter Pounder of een McKroket?quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt als verbeteringen allemaal![]()
Zachte broodjes en gesmolten kaas is fijn en gekarameliseerde uitjes zijn lekkerder dan rauw, vind ik.
Ben geen fan van NL Mc, ga er ook weinig heen, maar vandaag wil mn buurvrouw er met mij heen.
Homestyle Greek neem ik denk niet want citroensaus trekt me niet zo. Wat dan wel?
Ah, jammer, volgend jaar pas.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
McDonald's gaat in de VS de cheeseburgers en de Big Mac grondig veranderen. Ze gaan andere broodjes, uien en kaas gebruiken en de burgers zullen meer saus bevatten. Toch wel opvallende veranderingen voor deze classic burgers.
In Nederland veranderd er uiteraard niets.
https://www.businessinsid(...)amburger-aanpassing/
Ik vond de McDonalds in Amerika gruwelijk tegenvallen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 16:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah, jammer, volgend jaar pas.
We zijn volgende week in New York dus hoopte dat we het dan daar al zouden kunnen proberen.
McDonald's heeft 7 landen in de wereld waar de focus op is vooral wat betreft marktaandeel daar is Amerika zelf niet bij. Frankrijk en Nederland wel, dat zie je er ook aan af. Veelal mooie restaurants met moderne apperatuur. In Amerika ziet de gemiddelde Mc eruit als een plaatselijke snackbar en is daar de omzet ook naar.quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik vond de McDonalds in Amerika gruwelijk tegenvallen.
Werd een Big Tasty (lekker!), nuggets met chili- en kerriesaus, friet met frietsaus, een McFlurry en koffie met koekquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Big Tasty, Quarter Pounder of een McKroket?
was inderdaad verbaasd dat de mac er daar nog steeds uit ziet als een verloederde snackbar uit 1980. Zal vast niet bij iedere vestiging zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:57 schreef Remco het volgende:
[..]
McDonald's heeft 7 landen in de wereld waar de focus op is vooral wat betreft marktaandeel daar is Amerika zelf niet bij. Frankrijk en Nederland wel, dat zie je er ook aan af. Veelal mooie restaurants met moderne apperatuur. In Amerika ziet de gemiddelde Mc eruit als een plaatselijke snackbar en is daar de omzet ook naar.
Die bij mij op de hoek (Leidsestraat) is net weer verbouwd. Terwijl niks mis mee was volgens mij. Wellicht meer de keuken anders ingericht vanwege het bestellen bij het scherm. Ben nog niet binnen geweest.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:27 schreef 111210 het volgende:
W
[..]
was inderdaad verbaasd dat de mac er daar nog steeds uit ziet als een verloederde snackbar uit 1980. Zal vast niet bij iedere vestiging zijn.
De bigmac was in iedergeval niet te vreten
Deel van het verdienmodel. Eens in de zoveel tijd een nieuwe huisstijl waar de franchisehouders zelf voor moeten betalen.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:09 schreef Ole het volgende:
[..]
Die bij mij op de hoek (Leidsestraat) is net weer verbouwd. Terwijl niks mis mee was volgens mij. Wellicht meer de keuken anders ingericht vanwege het bestellen bij het scherm. Ben nog niet binnen geweest.
Die franchisers verdienen er zelf ook nog een flinke boterham burger aan hoorquote:Op woensdag 19 april 2023 21:16 schreef Viezig het volgende:
[..]
Deel van het verdienmodel. Eens in de zoveel tijd een nieuwe huisstijl waar de franchisehouders zelf voor moeten betalen.
Het draait allemaal om de franchisers al het risico te laten lopen maar zoveel mogelijk van de opbrengst richting McDonald's zelf te laten gaan.
Als het goed loopt absoluut.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:22 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Die franchisers verdienen er zelf ook nog een flinke boterham burger aan hoor
Wel gratis cupjes om saus mee te vullen. Al weet ik niet of dat nog zo is.quote:Op dinsdag 18 april 2023 16:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah, jammer, volgend jaar pas.
We zijn volgende week in New York dus hoopte dat we het dan daar al zouden kunnen proberen.
Even wachten waarom is dat en heb je hier ook ene bron voor?quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:57 schreef Remco het volgende:
[..]
McDonald's heeft 7 landen in de wereld waar de focus op is vooral wat betreft marktaandeel daar is Amerika zelf niet bij. Frankrijk en Nederland wel, dat zie je er ook aan af. Veelal mooie restaurants met moderne apperatuur. In Amerika ziet de gemiddelde Mc eruit als een plaatselijke snackbar en is daar de omzet ook naar.
Ik hou sowieso niet van rauwe ui, dus eet mijn Big Mac ook altijd zonder.quote:Op donderdag 20 april 2023 08:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wel gratis cupjes om saus mee te vullen. Al weet ik niet of dat nog zo is.
Ik dacht dat de burgers hier ook al veranderd waren. De laatste keer dat ik een Big Mac heb gegeten waren de broodjes anders dan voorheen, niet zo slap. Ik nam het toen ook niet meer met uien.
edit: linkje bleek oud te zijnquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:30 schreef KingRadler het volgende:
Antwoord zal wel eens eerder gegeven zijn.
Klopt het dat de Macs in Nederland niet innoveren, omdat het huidige menu nog altijd veel geld binnen brengt.
Geen reden voor verandering.
Wat verdiend mcd daar zelf aan dan?quote:Op woensdag 19 april 2023 21:16 schreef Viezig het volgende:
[..]
Deel van het verdienmodel. Eens in de zoveel tijd een nieuwe huisstijl waar de franchisehouders zelf voor moeten betalen.
Het draait allemaal om de franchisers al het risico te laten lopen maar zoveel mogelijk van de opbrengst richting McDonald's zelf te laten gaan.
Nederland 1 van de 7 kerngebieden?quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:57 schreef Remco het volgende:
[..]
Bericht van 2013quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:15 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dat schijnt wel zo te zijn inderdaad, al zag ik van de week wel dat er weer eens iets anders tijdelijk:
https://www.snack-nieuws.(...)nacks-bij-mcdonalds/
Maar op de normale website zie ik het geloof ik niet staan.
3 april 2013.quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:15 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dat schijnt wel zo te zijn inderdaad, al zag ik van de week wel dat er weer eens iets anders tijdelijk:
https://www.snack-nieuws.(...)nacks-bij-mcdonalds/
Maar op de normale website zie ik het geloof ik niet staan.
Ja die cheeseburger bacon. Ik ben er in getrapt. 2 extreem smalle strookjes bacon erop.quote:Op zaterdag 22 april 2023 15:38 schreef VelitoX het volgende:
Die Cheeseburger Bacon in de app ook echt.. 2,75 (app only, wat echt bizar blijft), normale Cheeseburger 1,65.... Lappie karton van 1,10 erop... Neem ik liever een Hamburger erbij voor 1,35 ofzo ipv dat lappie karton.
Zag dat de Double Cheeseburger ook alweer van 3,50 naar 3,95 gegaan is qua prijs hier..... Zucht.
Maarja ze zullen dr wel mee wegkomen met die vrijwel constante prijsverhogingen die maar door blijven gaan.
quote:
Oeps foutje, toch heb ik bij de mc Donalds Enschede centrum een affiche zien hangen met een afwijkende burger die ik niet kan vinden op de normale websitequote:
Drie maanden verder 4,75...quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:17 schreef borisz het volgende:
McD nu BigMac 4,25 in de coupon aanbieding. Dat was 3,75...
Mwah.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.mcdonalds.com(...)y-chicken-greek.html
Is het lekker?
Geen enkele wat mij betreft.quote:Op maandag 1 mei 2023 15:35 schreef KingRadler het volgende:
Welk menu van de Mac is de dure prijs waard.
Hoeveelheid en prijs verhouding?
Nee, vrij waardeloos. Ze moeten eens keer weer met een goede burger komen. Al het nieuwe is zo mwah steeds.quote:
Nehh, honing mosterd is veel lekkerderquote:Op donderdag 4 mei 2023 13:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.mcdonalds.com(...)y-chicken-greek.html
Is het lekker?
McKroket plain bestellen en dan eigen mayo erop doenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:42 schreef DKUp het volgende:
Vanmiddag een McKroket, een Spicy McChicken en een Iced Frappé Koffie-Karamel gehaald.
Prima wel.
Whopper Junior 4,95quote:Op woensdag 24 mei 2023 00:26 schreef -Sigaartje het volgende:
Bij Burger King: Big King XXL kostte in 2020 5,45. Nu 7,95. 2,50 er boven op in 3 jaar. Bizar.
Dat heb ik er niet meer voor over.
Hoeveel heeft dit gekost ?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:42 schreef DKUp het volgende:
Vanmiddag een McKroket, een Spicy McChicken en een Iced Frappé Koffie-Karamel gehaald.
Prima wel.
zal wel 10 euro hebben gekostquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:42 schreef DKUp het volgende:
Prima wel.
Je zou denken dat er meer marktwerking komt en dus minder mensen heen gaan, want te duur. Maar schijnbaar valt dat mee.quote:Op woensdag 24 mei 2023 00:26 schreef -Sigaartje het volgende:
Bij Burger King: Big King XXL kostte in 2020 5,45. Nu 7,95. 2,50 er boven op in 3 jaar. Bizar.
Dat heb ik er niet meer voor over.
McKroket altijd zonder saus.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
McKroket plain bestellen en dan eigen mayo erop doen
Rond de 10 euro en ik had nog twee hamburgers en fritesaus voor een collega gehaald.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:19 schreef Enawh het volgende:
[..]
Hoeveel heeft dit gekost ?
Was een menu niet goedkoper geweest?
Mijn deel voor rond de 7 euroquote:
Daar ben ik het wel mee eens ja. Hun koffie is echt prima!quote:
Niet alleen de koffie, maar dat is mijn ervaring met die 3 zakenquote:Op maandag 29 mei 2023 19:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja. Hun koffie is echt prima!
Dit in tegenstelling tot de andere ketens: BK, KFC, Subway: niet lekker
Vooral irritant als je via de Drive bv 5 bekers besteld en dan weer speciaal terug moeten (of naar een andere Mc) om ze weer in te leveren.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:10 schreef jcdragon het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-verbod-plastic-wet
Bekers krijgen ook statiegeld
Ik heb nog contact gehad met Mcdonalds je mag je eigen to go Beker meenemen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:10 schreef jcdragon het volgende:
Bij de Drivequote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vooral irritant als je via de Drive bv 5 bekers besteld en dan weer speciaal terug moeten (of naar een andere Mc) om ze weer in te leveren.
Hoe berekenen ze dan klein, medium of groot?quote:Op maandag 5 juni 2023 15:55 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Bij de Drive
Gewoon je eigen to go bekers meenemen van thuis, en ze afgeven bij het afrekenen.
Dan krijg je ze bij het volgende venster terug.
slaat echt nergens op, blikjes en flesjes is ook al geen verschil van te zienquote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:10 schreef jcdragon het volgende:
Tappen in een plastic beker, overschenken en die beker dan weggooienquote:Op maandag 5 juni 2023 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoe berekenen ze dan klein, medium of groot?
In een speciaal daarvoor ontworpen afwasmachine? Ik doe maar een gok hoorquote:Op maandag 5 juni 2023 19:31 schreef Troel het volgende:
En hoe maken ze die dingen schoon dan, daar ben ik wel benieuwd naar
Maar wat als je dus af en toe naar de Mc gaat en de bekers vies weer inlevert na een week of 6, wordt het dan wel goed schoonquote:Op maandag 5 juni 2023 19:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In een speciaal daarvoor ontworpen afwasmachine? Ik doe maar een gok hoor
Gewoon, in een vaatwasser?quote:Op maandag 5 juni 2023 19:31 schreef Troel het volgende:
En hoe maken ze die dingen schoon dan, daar ben ik wel benieuwd naar
Bij mij thuis wordt het wel eens niet goed schoonquote:Op maandag 5 juni 2023 19:35 schreef arvensis het volgende:
[..]
Gewoon, in een vaatwasser?
Bij ons op werk heb je ook herbruikbare bekers met statiegeld. Ik denk dat het de nieuwe norm gaat worden.
In grote keukens gebruiken ze geen vaatwassers die we thuis gebruiken natuurlijk. Mocht je het niet willen, dan neem je je eigen beker mee.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij mij thuis wordt het wel eens niet goed schoon![]()
Maar dan is het mijn eigen smeer. Maar zeker bij zoiets waar bekers heel laat terug kunnen komen vind ik het een beetje een kriebelidee.
Ik heb er ook niet per se iets tegen hoor. Heb een schijthekel aan zwerfafval.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:35 schreef arvensis het volgende:
[..]
Gewoon, in een vaatwasser?
Bij ons op werk heb je ook herbruikbare bekers met statiegeld. Ik denk dat het de nieuwe norm gaat worden.
Dat zijn gewoon presets van de tapmachine.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoe berekenen ze dan klein, medium of groot?
vanaf 1 Juliquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:19 schreef junkiesietze het volgende:
collega van mij gaat vaak in zijn pauze naar de mac, maar hij krijgt nogsteeds gewoon kartonnen bekers met plastic rietrondje erop
Zat er wel meer saus op dan dat ene kleine zichtbare toefje?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:42 schreef 111210 het volgende:
Sinds tijden niet meer zo’n armoe gehad bij de mac.
¤7,50 voor een chrispy chicken greek
Kreeg dit droge lap “iets”
[ link | afbeelding ]
Ipv dit:
[ afbeelding ]
Herkenbaar. Heb ooit klacht over zoiets ingediend en mocht een gratis nieuwe halen. * Troel gaat op zoek naar de fotoquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:42 schreef 111210 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ipv dit:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Troel op 14-06-2023 06:38:43 ]troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Mwa ietsjes meerquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zat er wel meer saus op dan dat ene kleine zichtbare toefje?
Hahaha holy shit, mag je wel in de milkshake dippen wil je dat wegslikken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:42 schreef 111210 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ipv dit:
[ afbeelding ]
Dit is de meest deprimerende burger die ik ooit gezien hebquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:42 schreef 111210 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik zie hier gewoon nog de prijzen staanquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:12 schreef VelitoX het volgende:
LOL de deals in de mcdonalds app laten nu bij de roterende deals niet meer zien wat de prijs is, alleen maar een kortingpercentage lol... "10% korting op big mac voordeelmenu". Like seriously? Schamen ze zich zo erg over hun eigen prijzen dat ze ze niet eens meer laten zien?
Bij de CB etc. vaste deals hier ook, maar de "persoonlijke deels" (dus wat wekelijks veranderd) nie...quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:32 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ik zie hier gewoon nog de prijzen staan
Mss een Android / appel app verschil? (bij mij is Android), is wel raar iig dat het anders is haha. Maarja ik kan dus niet eens zien hoeveel iets gaat kosten voordat ik die deal "activeer".... sneaky lol.quote:
Dat betaalde ik in Zwitserland voor de nieuwe crispy chicken (matig... kip blijft moeilijk voor de Mac)... ongeloofelijk duur voor Nederland.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:42 schreef 111210 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ipv dit:
[ afbeelding ]
Heb over het algemeen geen slechte ervaringen met de mac, honestyle chicken was bv prima te doen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:00 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Dat betaalde ik in Zwitserland voor de nieuwe crispy chicken (matig... kip blijft moeilijk voor de Mac)... ongeloofelijk duur voor Nederland.
KFC is kapot saai geworden sinds ze door corona hun menu hebben gekortwiekt. Na corona is het menu weer uitgebreid maar louter met vegetarische ‘kip’quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:44 schreef COVID-19 het volgende:
Ik vind alleen de KFC nog wel eens goede deals hebben, en zelfs die zijn te duur.
Ik ga wel naar de frituur.
Aah dat wist ik niet. Kwam er niet echt voordat corona begon.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:58 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
KFC is kapot saai geworden sinds ze door corona hun menu hebben gekortwiekt. Na corona is het menu weer uitgebreid maar louter met vegetarische kip.
Vroeger had je ook gewoon nog de optie om voor gegrilde kip te kiezen.
Hier nu inmiddels ook inderdaadquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:12 schreef VelitoX het volgende:
LOL de deals in de mcdonalds app laten nu bij de roterende deals niet meer zien wat de prijs is, alleen maar een kortingpercentage lol... "10% korting op big mac voordeelmenu". Like seriously? Schamen ze zich zo erg over hun eigen prijzen dat ze ze niet eens meer laten zien?
Kan ook een a/b test zijn, even polsen hoe een kleinere groep mensen er op reageert.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:19 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Mss een Android / appel app verschil? (bij mij is Android), is wel raar iig dat het anders is haha. Maarja ik kan dus niet eens zien hoeveel iets gaat kosten voordat ik die deal "activeer".... sneaky lol.
Ye denk ik ook, tis nu weer normaal zoals ut was met normale prijzen (al zie ik hierboven dat iemand anders ook de percentages nu heeft), maar ut was wel echt lachwekkend slecht om te zien alleen die kortingspercentages... "11% korting op mcchicken" ja wtf is de prijs dan lol, zie je alleen maar als je die bon gebruikt lol.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan ook een a/b test zijn, even polsen hoe een kleinere groep mensen er op reageert.
Ik vind het een belachelijke verandering iig.
controle groep 2? lol.quote:
Hoe pittig zijn ze op een schaal van witte Nederlander tot hete Indo?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 06:36 schreef FutureFairytale het volgende:
De boneless zinger tenders van KFC zijn echt een aanrader! Soort grote hotwings, maar de kip is meer gekruid. Bij hotwings is het het deeg.
Hoop dat deze blijven
Jandino.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 06:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe pittig zijn ze op een schaal van witte Nederlander tot hete Indo?
Moet je niet aan mij vragen. Ik vind niks (te) pittig maar iemand anders vind paprikachips al pittigquote:Op vrijdag 23 juni 2023 06:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe pittig zijn ze op een schaal van witte Nederlander tot hete Indo?
Plastic toeslag op t drinken uit hun eigen bekers? Die zijn toch al helemaal van papierquote:Op woensdag 28 juni 2023 18:25 schreef Gunner het volgende:
Kwam dit op tweakers tegen over het komende statiegeld/toeslag op plastic. ergens zijn ze er al mee begonnen.
Zit een plastic coating in.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
Plastic toeslag op t drinken uit hun eigen bekers? Die zijn toch al helemaal van papier
Ja prima, maar dat zal minder plastic zijn als in t frietensaus bakje. En dat is maar een toeslag van 5 ct tov 25 ct voor de beker.quote:
Als het goed is had je dan ook kunnen kiezen voor herbruikbare producten. Alhoewel ik benieuwd ben hoe ze dat met de fritessaus en dergelijek willen doen, volgens mij blijft dat altijd gewoon in een kuipje. Of hoef je de toeslag niet te betalen als je het in het restaurant eet, omdat het dan niet buiten als afval weggegooid wordt?quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:25 schreef Gunner het volgende:
Kwam dit op tweakers tegen over het komende statiegeld/toeslag op plastic. ergens zijn ze er al mee begonnen.
Klopt dan hoeft het niet.quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:21 schreef Troel het volgende: Of hoef je de toeslag niet te betalen als je het in het restaurant eet, omdat het dan niet buiten als afval weggegooid wordt?
Het plastic in een beker zorgt ervoor dat die hele beker niet als oud papier te recyclen is. Zo'n beker is dus in principe veel vervuilender dan een bakje voor fritessaus.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja prima, maar dat zal minder plastic zijn als in t frietensaus bakje. En dat is maar een toeslag van 5 ct tov 25 ct voor de beker.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:46 schreef streamjohan het volgende:
Was vandaag bij de Mac, en op het drinken zat geen dekseltje toen een zeer puisterige knaap dit kwam brengen. Vond het niet erg hygiënisch dat ze met open beker door die hele toko lopen te zeuken naar het juiste bordje met nummer.
Ik drink alleen bier thuis uit blik.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:05 schreef Jeroboam het volgende:
[..]![]()
Jij vraagt ook altijd om een plastic dekseltje op je biertje als je op een terras zit?
Beter op basis van vetpercentage dan kom ik er met mijn gespierde lichaam beter van af itt zo'n schele muskusrat als jijquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:00 schreef xminator het volgende:
Alle tokkies op de bres.
Misschien nu maar ook meteen een vettaks invoeren. Op basis van bmi wordt bepaald hoe hoog het percentage is.
Het is niet alleen bij de fastfoodrestaurants, maar ook bij de supermarkten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:00 schreef xminator het volgende:
Alle tokkies op de bres.
Misschien nu maar ook meteen een vettaks invoeren. Op basis van bmi wordt bepaald hoe hoog het percentage is.
gewoon je eigen bakjes en beker meenemen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:25 schreef Gunner het volgende:
Die frietsaus zal gewoon in een bakje komen, ze hebben geen knijpflessen ofzoquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:07 schreef KingRadler het volgende:
gewoon je eigen bakjes en beker meenemen.
gewoon je eigen bakjes en beker meenemen.quote:
Vind dat niet zo fris ook...quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gewoon je eigen bakjes en beker meenemen.
Dat weet je nog niet. En uiteindelijk is dat in normale restaurants natuurlijk ook zo dat je bestek en borden worden afgewassen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:50 schreef KingRadler het volgende:
Bakjes die je daar krijgt komen uit de vaat, die vind ik dan niet fris.
Bakjes die je daar krijgt komen uit de vaat, die vind ik dan niet fris.quote:
Zo’n lekkere plastic geur gemixt met vaatwassmaakquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:50 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Vind dat niet zo fris ook...
Bakjes die je daar krijgt komen uit de vaat, die vind ik dan niet fris.
En KFC zit op de 15 cent.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:10 schreef VelitoX het volgende:
Burger King issut 10 cent toeslag voor een drinkbeker, 15 cent minder dan de Mac dus (tjah die graaien gewoon de extra inkomsten natuurlijk).
Maarja uiteindelijk met die hele verpakkingentoeslag is de enige die betalen de consument, verkoper maakt gewoon meer winst... Goed systeem man... pf.
Nope ze mogen het zelf verzinnen.......quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:56 schreef koffiekoekjes het volgende:
En KFC zit op de 15 cent.
Waar halen ze die bedragen vandaan?Lijkt gewoon uit de lucht gegrepen maar neem aan dat er bepaalde regels zijn?
Ik zou meteen gaan voor klant kwijtraken in dat gevalquote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:23 schreef SayLWay het volgende:
Lekker man, ik neem graag mijn eigen beker mee. Dan gebruiken ze die maar, anders zijn ze een klant kwijt, en ik kom zeker 2 - 3 keer per week bij een fast food restaurant.
Nou ik geef ze 1 kans om mijn huisgemaakte beker te vullen, anders ben ik inderdaad weg.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou meteen gaan voor klant kwijtraken in dat geval
Ja zo zal het wel weer gaan, zoveelste reden om meer te graaien bijnde grote bedrijven.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:10 schreef VelitoX het volgende:
Burger King issut 10 cent toeslag voor een drinkbeker, 15 cent minder dan de Mac dus (tjah die graaien gewoon de extra inkomsten natuurlijk).
Maarja uiteindelijk met die hele verpakkingentoeslag is de enige die betalen de consument, verkoper maakt gewoon meer winst... Goed systeem man... pf.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die frietsaus zal gewoon in een bakje komen, ze hebben geen knijpflessen ofzo
Zolang de domme mensen het betalen maakt het niets uit.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja zo zal het wel weer gaan, zoveelste reden om meer te graaien bijnde grote bedrijven.
lol ja echt, die lobby heeft wel heel goed gewerktquote:Op maandag 3 juli 2023 15:15 schreef byah het volgende:
Het allermooiste is nog wel dat de plastictoeslag niet doorbelast wordt aan McDonalds, dus het verdwijnt allemaal in de zak van McDonalds zelf
Dat is niet helemaal waar. Producenten brengen ook een toeslag in rekening aan hun afnemersquote:Op maandag 3 juli 2023 15:15 schreef byah het volgende:
Het allermooiste is nog wel dat de plastictoeslag niet doorbelast wordt aan McDonalds, dus het verdwijnt allemaal in de zak van McDonalds zelf
En waar blijft dat geld?quote:Op maandag 3 juli 2023 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Producenten brengen ook een toeslag in rekening aan hun afnemers
Wacht even, ik ging er van uit dat het een overheidsheffing was en dat er recycling van betaald zou worden.quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:49 schreef Loll het volgende:
Oplossing zou zijn alles standaard in de aanbieding voor 0,25 cent minder. Andere optie zou zijn om het loyaliteitsprogramma flink uit te breiden waardoor je er op die manier wat van terugkrijgt. Ik vind het ook belachelijk dat ketens als MC de opbrengsten in eigen zak kunnen steken. Als ik het voor het zeggen had dan had ik bedrijven verplicht dit te spenderen aan eigen medewerkers die de wijk opruimen (zoals mc) of een verplichte betaling aan de gemeentereiniging.
Oh niet gezien bij de Mac waar ik net wasquote:
BM saus is smerig, dus hier word ik niet blij vanquote:
Dat is een leuke actie!quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:11 schreef anndb het volgende:
In Belgie krijg je nu tijdelijk een gratis fles. Big Mac saus bij een Big Mac menu (large), zolang de voorraad strekt
https://www.hln.be/binnen(...)it-in-fles~a05e8ac6/
geniaal ditquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:11 schreef anndb het volgende:
In Belgie krijg je nu tijdelijk een gratis fles. Big Mac saus bij een Big Mac menu (large), zolang de voorraad strekt
https://www.hln.be/binnen(...)it-in-fles~a05e8ac6/
Zo zou je het kunnen zien ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wacht even, ik ging er van uit dat het een overheidsheffing was en dat er recycling van betaald zou worden.
Het is nu gewoon extra winstmarge?
Dan koop je het niet. Neem een glas melkquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:04 schreef dutchdevil het volgende:
Mijn man heeft net een ice frappe caramel voor me meegenomen: ¤ 4,75!!!
En dan komt er ook nog 0,25 bovenop voor een beker OF 1 euro voor een statiegeld beker.
Oftewel, ice frappe tegenwoordig 5 euro!Dat was nog niet zo lang geleden 3,75. Slaat echt nergens meer op.
Waarschijnlijk niet. Onhygiënisch enzo.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je eigenlijk gewoon je eigen beker meenemen naar de Mac? Vul m'n Dopper maar voor 0 euro extra.
Wat is daar onhygiënisch aanquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Onhygiënisch enzo.
Zou jij mijn speeksel en bacterieën aan de drankapparaten van de McD willen hebben? Lijkt mij niet. Ik die van jou ook niet.quote:
Al tijden niet meer. Die dingen zijn weetikalhoelang meer dan 1 euro.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:41 schreef stropdaz het volgende:
Vanmiddag even bij de MAC gepraat in de praatpaal. Ik zeg doet U mij twee hamburgers voor 1 eurootje. Ze vroeg: "kunt u dat herhalen". Dus ik zeg hamburger van 1 euro keer 2"
Die bestaat dus niet meer
That's my fetishquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zou jij mijn speeksel en bacterieën aan de drankapparaten van de McD willen hebben?
Valt mee. Je salaris is toch ook niet gelijk gebleven door de jaren heen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:45 schreef Black_Baron het volgende:
Ik was voor een big mac menu (incl frietsaus en grote cola) en een losse cheeseburger 15 euro kwijt. Bij de drive through.
Wouw.
Vind het best duur geworden.
ze maken zoveel winst erop dat het bijna aanvoelt als oplichtingquote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:45 schreef Black_Baron het volgende:
Ik was voor een big mac menu (incl frietsaus en grote cola) en een losse cheeseburger 15 euro kwijt. Bij de drive through.
Wouw.
Gewoon naar McDonalds in Duitsland gaan, die hebben nog wel redelijke goede bonnen in de app.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:45 schreef Black_Baron het volgende:
Wouw.
Vroegaaaahhh, toen een Happy Meal nog ¤2,95 was.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:02 schreef arvensis het volgende:
De bedragen zijn echt bizar geworden. Woensdag net zoveel afgetikt als dat we kwijt zijn aan sushi bestellen.
In de app kost een medium big Mac menu 8,75 als ie in een deal zit.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:02 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Gewoon naar McDonalds in Duitsland gaan, die hebben nog wel redelijke goede bonnen in de app.
Heb jij geen salarisverhoging van ca. 20-25% gehad dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In de app kost een medium big Mac menu 8,75 als ie in een deal zit.
Normale prijs weet ik niet.
Maar 8,75 vind ik al idioot duur.
Paar maanden terug was dat nog 6,25 of 6,75 als ie in de deal zat.
Ja en de kwaliteit gaat juist achteruit naar mijn idee... Iig hier in de omgeving.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:02 schreef arvensis het volgende:
De bedragen zijn echt bizar geworden. Woensdag net zoveel afgetikt als dat we kwijt zijn aan sushi bestellen.
eigen beker meenemenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:04 schreef dutchdevil het volgende:
Mijn man heeft net een ice frappe caramel voor me meegenomen: ¤ 4,75!!!
En dan komt er ook nog 0,25 bovenop voor een beker OF 1 euro voor een statiegeld beker.
Oftewel, ice frappe tegenwoordig 5 euro!Dat was nog niet zo lang geleden 3,75. Slaat echt nergens meer op.
wel, je mag je eigen beker meenemen. Maar wie doet dat.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Onhygiënisch enzo.
Volgens de overheid wel ja, maar McD laat dat niet toe. Zijn 2 opties, wegwerp (25 cent stelletje dieven) of die statiegeldbeker.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:16 schreef KingRadler het volgende:
[..]
wel, je mag je eigen beker meenemen. Maar wie doet dat.
Nee dat mag dus niet. Inderdaad onhygenisch volgens McDonald's/quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:16 schreef KingRadler het volgende:
[..]
wel, je mag je eigen beker meenemen. Maar wie doet dat.
Ja, dat sowieso. We hebben überhaupt weinig keus hier. Heb de Chicken Big Mac geprobeerd maar dat was één droge bende.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en de kwaliteit gaat juist achteruit naar mijn idee... Iig hier in de omgeving.
Lijkt gewoon op de Chili Chicken stukkies die op een BM gekwakt wordenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:32 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. We hebben überhaupt weinig keus hier. Heb de Chicken Big Mac geprobeerd maar dat was één droge bende.
De wet gaat dus niks helpen en is een ordinaire cash grab.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:28 schreef VelitoX het volgende:
Vraag 5: Mogen gasten straks hun eigen beker meenemen naar McDonald’s?
I.v.m. strenge voedselveiligheidsregels accepteert McDonald’s het niet dat gasten hun persoonlijke servies meenemen.
Dat.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De wet gaat dus niks helpen en is een ordinaire cash grab.
Dat betaal ik hier nagenoeg in Zwitserland. Waar salarissen 2 tot 3 keer hoger zijn. Idioot duur. Boycotten de Nederlandse Mac.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:45 schreef Black_Baron het volgende:
Wouw.
Dat dus. Nu ik ook betaal voor het opruimen en recyclen van die troep laat ik het denk ik ook maar achter.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
Het is dat ik sinds de laatste prijsverhoging uit principe niet meer naar de Mac ga, maar anders zou ik uit protest elke keer wel netjes alles opruimen, behalve de plastic bakjes en bekers.
In het restaurant eten geeft geen toeslag. Alleen afhalen etcquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag bij de Mac gegeten maar geen SUP tax op de bon gezien. Was binnen, en ik kreeg geen dekseltje op mn Fanta. Hoe zit dat dan?
Was 10,50 kwijt trouwens voor groot Veggie Chicken menu met frietsaus. Vind dat wel prima an sich.
Why? Is toch hetzelfde frietsausbakje?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
In het restaurant eten geeft geen toeslag. Alleen afhalen etc
heeft denk ik te maken dat als je IN het restaurant eet het afval ook daar terecht komt en het in mcdonalds hun recycle process komt en ze zo denken dat ze het niet hoeven te heffen?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Why? Is toch hetzelfde frietsausbakje?
Het idee van dat dekseltje wat je mist, is dat je de beker dus niet makkelijk meeneemt naar buiten. En het afval dus niet zo snel in de natuur kan belanden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag bij de Mac gegeten maar geen SUP tax op de bon gezien. Was binnen, en ik kreeg geen dekseltje op mn Fanta. Hoe zit dat dan?
Was 10,50 kwijt trouwens voor groot Veggie Chicken menu met frietsaus. Vind dat wel prima an sich.
mja, zoals altijd wordt de meute gestraft voor wat een kleinigheid wil of niet kanquote:Op zondag 9 juli 2023 12:12 schreef VelitoX het volgende:
Uiteindelijk wordt iedereen gewoon financieel gestraft omdat dr kut malloten zijn die meuk gewoon niet normaal weggooien, jeuj!
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:08 schreef junkiesietze het volgende:
Vriend van een collega zit momenteel in Thailand.
Ziet die gene dus een reclame van de BK over een cheese burger:
[ link | afbeelding ]
Vroeg zich af of je ook daadwerkelijk zoveel kaas krijgt dus besloot hem te halen:
[ link | afbeelding ]
Ik vroeg, zit er dan ook een burger in, want het heet wel "The real cheese burger"
[ link | afbeelding ]puur kaas
is meer een broodje kaasquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:08 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vroeg zich af of je ook daadwerkelijk zoveel kaas krijgt dus besloot hem te halen:
[ link | afbeelding ]
Ik vroeg, zit er dan ook een burger in, want het heet wel "The real cheese burger"
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:08 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dit is de burgerking, die doen niks verkeerd, zijn alleen duur.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch zegt er een stemmetje:
Doet de Mac eens iets nieuws, weer niet goed
Gadverquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:08 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 10 juli 2023 21:11 schreef Erosjuhhh het volgende:
Blijkt dat er op 10 minuten lopen een KFC zit van m'n huiswoon er al 8 jaar.
De chocolade milkshake is de lekkerste die ik ooit ergens gehad heb. Wel veel te klein.
En papieren rietje.
Had het best lekker gevonden (wel machtig), mits het echte kaas zou zijn ipv die nep cheddar. Die moet alleen gesmolten op een burger komen. Niet rauw op een broodje, zeker niet zo'n stapelquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:08 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Duur? Betere coupons, en atm zelfs een 5-euro menutje met een fatsoenlijke burger enzo.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:01 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Dit is de burgerking, die doen niks verkeerd, zijn alleen duur.
FUCK MCDONALDS tho
Dat.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:43 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Duur? Betere coupons, en atm zelfs een 5-euro menutje met een fatsoenlijke burger enzo.
Ik weet niet of het in de goede richting is voor jou, maar er komt ook een BK bij die blokkenrotonde bij Wijchen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
Geen idee van de gewone prijzen, maar die prijzen in hun coupons zijn een stuk goedkoper dan de deals in de Mac app.
Meerdere medium menu's voor 7,95, zelfs enkele coupons voor 2 medium menu's voor 11,95.
Plus dat de BK vele malen lekkerder is en beter en langer vult dan de Mac.
Jammer dat de enige vestiging hier in de regio in het centrum van Nijmegen zit, daar kom ik zelden.
Dat is 5 autominuten bij mij vandaan jaquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:34 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het in de goede richting is voor jou, maar er komt ook een BK bij die blokkenrotonde bij Wijchen.
Vorig jaar was het allemaal veel goedkoper natuurlijk, nogsteeds niet aan gewendquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
Geen idee van de gewone prijzen, maar die prijzen in hun coupons zijn een stuk goedkoper dan de deals in de Mac app.
Meerdere medium menu's voor 7,95, zelfs enkele coupons voor 2 medium menu's voor 11,95.
Plus dat de BK vele malen lekkerder is en beter en langer vult dan de Mac.
Jammer dat de enige vestiging hier in de regio in het centrum van Nijmegen zit, daar kom ik zelden.
En dat moeten wij nu compenseren met die SUP tax. Bedankt Gwailow!quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:32 schreef GwaiLow het volgende:
Ik at elke dag bij de MAC, maar inmiddels is de emmer qua prijzen al overgelopen. Heb er nu al ruim 3 jaar niet meer gegeten. Missen ze toch wel een beetje omzet door
Elke dag? Wat nam je dan? Enige wat ik vaak zou kunnen eten in de ochtend is zo’n egg mcmuffin bacon, de rest zal me snel tegenstaan denk.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:32 schreef GwaiLow het volgende:
Ik at elke dag bij de MAC, maar inmiddels is de emmer qua prijzen al overgelopen. Heb er nu al ruim 3 jaar niet meer gegeten. Missen ze toch wel een beetje omzet door
Ik nam altijd een large quarter pounder menu, met 20 kip en een mckroket. Dit was dagelijks nog best lekker. Al ben ik inmiddels wel blij dat ik nu 3 jaar vanaf ben. Variatie in de voeding is toch ook wel erg lekker.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:45 schreef anndb het volgende:
[..]
Elke dag? Wat nam je dan? Enige wat ik vaak zou kunnen eten in de ochtend is zo’n egg mcmuffin bacon, de rest zal me snel tegenstaan denk.
Nog even terugkomend op deze ranzigheid, wat kost zo’n broodje met blok kaas eigenlijk?quote:[b]Op dinsdag 11 juli 2023 08:08 schreef
Vroeg zich af of je ook daadwerkelijk zoveel kaas krijgt dus besloot hem te halenpuur kaas
Ik heb een tijdje bij McDonald's gewerkt 2 maanden ofzo, en toen mocht je in de pauze je eigen beker gebruiken.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je eigenlijk gewoon je eigen beker meenemen naar de Mac? Vul m'n Dopper maar voor 0 euro extra.
Haha in mijn tijd ging dat net zo. Manager meal. Eigen toppings op broodjes. Mooie tijden indeed.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:22 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje bij McDonald's gewerkt 2 maanden ofzo, en toen mocht je in de pauze je eigen beker gebruiken.
Ook 50% korting, alleen wij hadden een manager een Irakees, en die deed altijd zo'n pasje door de computer.. managers meal, en kreeg hem gratis.... als hij er niet was die dag, dan moest ik wel 50% betalen haha
Mooie tijden.
Haha grappig wij ook! :pquote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha in mijn tijd ging dat net zo. Manager meal. Eigen toppings op broodjes. Mooie tijden indeed.
Das dan meer dan 100% duurder eequote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:12 schreef BMW1993 het volgende:
Vroeger ergens in 2010 ging ik vaak naar de McDonald's op de Coolsingel op zaterdag avond.
Toen had je nog geen schermen waar je op moest drukken..
Toen waren het alleen 5 a 6 kassa's ... En de burgers lagen al vaak een tijdje in zo'n warm houd bak..
Na het afrekenen begon de kassa juffrouw al direct je eten te verzamelen, en je had toen geen nummer op zo'n scherm.. je kreeg je eten direct dus..
Een Big Tasty (die was toen ook breder, en de saus smaakte nog lekkerder) was 3,75
Een Big Mac was dacht ik 3,25 .. en alle actieburgers waren ook standaard 3,25
Een Flurry 2,25 etc . etc .
Ik was nu laatst bij de McDonald's en betaalde 8 euro voor een losse Big Tasty... In 13 jaar tijd dus meer dan 50% duurder geworden.![]()
Kan je die euro statiegeld op een beker trouwens retourpinnen? Want losse euro's zijn super irri ivm zware portemonnee haha
McChicken, met ketchup, QP ui, en kaas.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:25 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Haha grappig wij ook! :p
Ipv 3 shotjes Big Tasty saus 4 , met een plakje extra bacon natuurlijk, en een verse patty vers van de grill.
Klinkt ook goed.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
McChicken, met ketchup, QP ui, en kaas.
Ik vind een verse burger ook niks eigenlijk. Liever een die al een tijdje in de warmhoudbak ligt. Dat ie een beetje sompig is en de kaas goed gesmolten.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:12 schreef BMW1993 het volgende:
Vroeger ergens in 2010 ging ik vaak naar de McDonald's op de Coolsingel op zaterdag avond.
Toen had je nog geen schermen waar je op moest drukken..
Toen waren het alleen 5 a 6 kassa's ... En de burgers lagen al vaak een tijdje in zo'n warm houd bak..
Na het afrekenen begon de kassa juffrouw al direct je eten te verzamelen, en je had toen geen nummer op zo'n scherm.. je kreeg je eten direct dus..
Een Big Tasty (die was toen ook breder, en de saus smaakte nog lekkerder) was 3,75
Een Big Mac was dacht ik 3,25 .. en alle actieburgers waren ook standaard 3,25
Een Flurry 2,25 etc . etc .
Ik was nu laatst bij de McDonald's en betaalde 8 euro voor een losse Big Tasty... In 13 jaar tijd dus meer dan 50% duurder geworden.![]()
Kan je die euro statiegeld op een beker trouwens retourpinnen? Want losse euro's zijn super irri ivm zware portemonnee haha
Vandaag geprobeerd. Is idd erg lekker! Smaak doet me ergens aan denken maar weet niet wat maar zeker een succes. Geen slappe/flauwe smaak.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:11 schreef Erosjuhhh het volgende:
Blijkt dat er op 10 minuten lopen een KFC zit van m'n huiswoon er al 8 jaar.
De chocolade milkshake is de lekkerste die ik ooit ergens gehad heb. Wel veel te klein.
En papieren rietje.
Ik lees het al ze moeten in de mc gewoon burger van de maand doen en dan elke maand een door een medewerker laten samenstellen/wat die graag eet als comboquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:30 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Klinkt ook goed.![]()
Dit was ook wel een goeie.
Chicken patty, Chilli patty, 2 keer cheddar kaas, bacon, ijsbergsla, en mcchicken saus.![]()
Als inspiratie had ik de tower burger van de KFC gebruikt.![]()
[ link | afbeelding ]
Praline?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vandaag geprobeerd. Is idd erg lekker! Smaak doet me ergens aan denken maar weet niet wat maar zeker een succes. Geen slappe/flauwe smaak.
Nee zit geen hazelnootsmaak aan. Een chocoladeproduct maar weet dus niet welke. Misschien kom ik erop als ik em nog een keer neemquote:
Lekker toch, McKroket en McChicken Spicy gaan er bij mij ook wel in en mijn favoriete combi bij de Mcquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:14 schreef cherrycoke het volgende:
moest voor 2 hamburgers 17 euro afrekenen bij de burger king, lekker dat ze waren dat dan weer wel.
Jezus, dat is ook fors.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:14 schreef cherrycoke het volgende:
moest voor 2 hamburgers 17 euro afrekenen bij de burger king, lekker dat ze waren dat dan weer wel.
Welke is dat? Heb nog nooit een champignon gezien bij bkquote:Op zondag 13 augustus 2023 21:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vandaag een burger met champignons geprobeerd bij de BK. Vond hem niet lekker. Een ontzettend vette en kleffe hap. Saus is wel lekker pittig.
Deze waarschijnlijkquote:Op zondag 13 augustus 2023 23:37 schreef Gunner het volgende:
[..]
Welke is dat? Heb nog nooit een champignon gezien bij bk
Dat is 'm inderdaad.quote:Op maandag 14 augustus 2023 01:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deze waarschijnlijk
https://www.burgerking.nl(...)72-93c9-fa6642174c62
Hangt er bij mij vanaf, als het hier opeten is kan het lekker zijn, als het afhaal/bezorg is verneukt het knijnenvoer negen van de tien keer het broodjequote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:31 schreef Fok-it het volgende:
Ben ik de enige die sla an sich lekker vind maar niet op mijn burger?
Jij boefjequote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:25 schreef BMW1993 het volgende:
Ipv 3 shotjes Big Tasty saus 4 , met een plakje extra bacon
McDonalds DE heeft hem nog gelukkig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:32 schreef junkiesietze het volgende:
Ik mis de oude big tasty. Als ze die nog hadden kwam ik er nog welleens denk ik
is maar 184km rijden, valt meequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
McDonalds DE heeft hem nog gelukkig.
Je doet geen tripjes naar het buitenland af en toe?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:45 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
is maar 184km rijden, valt mee
Daar zijn we weer, weekje later dan gepland maar had al weer zoveel ongezond voedsel gehad dat ik deze even had opgeschoven…quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:45 schreef Hydrogeny het volgende:
Na al tijden geen McD meer gehad te hebben heb ik mij door mijn honger enorm laten verrassen in Hongarije (Hungry in Hungary)! De “Pittige varkensburger” en de “Varkensvlees McFarm®” staan hier op het menu!
Als ik dan toch voor minder gezond ga, dan ook maar helemaal niet!
[ afbeelding ]
Ben voor de “”Pittige varkensburger” gegaan en die was heeeerlijk, totaal niet droog, heerlijk pittig! Helaas formaatje hamburger. En nee, ziet er niet uit, maar toch!
[ afbeelding ]
Voedingswaardes vergeleken met de standaard hamburger…
[ afbeelding ]
Vrijdag gaan we voor de “Varkensvlees McFarm®”. Helaas geen pittige saus maar we gaan eens kijken naar de mogelijkheden. Iedere burger is hier te tunen dus wellicht dat ik terugval naar een “Pittige varkensburger” met extra patty’s![]()
Linkje naar de overige burgers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het is niet helemaal juist qua plaatje maar ben beperkt door paint.
Voor een keer voor de afwisseling was hij wel lekker. De saus maakt het toch uniek omdat ik deze alleen ken van de McKroket waar hij iets minder sterk en minder romig is. In combinatie met varkensvlees is ook nieuw... Al met al een lekkere "vochtige" burger die goed omlaag gaatQua calorieën zou ik de combi wel eens willen proberen als een "Dubbele Cheeseburger Vers".
Omdat ik voor 630HUF (1,65 euro) frietjes met drinken er bij kreeg heb ik deze dus maar gepakt. Dit veroorzaakte echter twee klachten:
1. Wanneer je een menu pakt met frietjes krijg je hier niet de vraag of je er saus bij wilt! Tijdelijk gebaald maar wel calorieën bespaard![]()
2. Gewoon water (plat) valt niet onder de keuzes! Dit is namelijk duurder! Niet echt een klacht want ik hou wel van een beetje prik om de kleffe zooi weg te spoelen.
3. Antiklacht: Milieubewust, geen plastic deksel, geen rietje. Geen ijs / brainfreeze!
Volgende week is er kans op een review vanuit Slovenie of Oostenrijk. Iemand een goede tip anders wordt het waarschijnlijk frühstück uit Oostenrijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien afspraken met de vervoersbedrijven? Ik kan me voorstellen dat die niet willen dat er met open bekers de trein/bus ingegaan wordt (al mag je de bus volgens mij sowieso niet in met open drinken). Ik kan me voorstellen dat dat veel zooi geeft als er mensen met open bekers de trein in gaan (instappen bij grote drukte waar tegen elkaar aangestoten wordt en dus plakkerige frisdrank op de vloer geknoeid wordt, maar ook bekers die niet helemaal leeg zijn of nog ijs hebben en worden weggegooid in de prullenbakken. Met een deksel er op blijft dit nog zo veel mogelijk in de beker, zonder deksel ligt sowieso de hele prullenbak onder.) dus ik kan me wel voorstellen dat dat afspraken zijn die met eettentjes op een station gemaakt worden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 00:50 schreef Leandra het volgende:
De BK hier op het station van de week toen ik zei geen deksel en geen rietje te hoeven: "Zonder deksel mag ik het niet meegeven"
Wat is dat nou weer voor nonsens? Dat ik verplicht dat supplement betaal is één ding maar niet zonder nutteloos plastic deksel mogen meegeven?
Volgens mij pas de deksel niet eens op de statiegeldbekers
Ik heb het idee dat het een zelfverzonnen regel is.
Bij de Kiosk moet ik gewoon zelf een deksel op mijn koffiebeker doen, of niet, dat staat me vrij.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:14 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Misschien afspraken met de vervoersbedrijven? Ik kan me voorstellen dat die niet willen dat er met open bekers de trein/bus ingegaan wordt (al mag je de bus volgens mij sowieso niet in met open drinken). Ik kan me voorstellen dat dat veel zooi geeft als er mensen met open bekers de trein in gaan (instappen bij grote drukte waar tegen elkaar aangestoten wordt en dus plakkerige frisdrank op de vloer geknoeid wordt, maar ook bekers die niet helemaal leeg zijn of nog ijs hebben en worden weggegooid in de prullenbakken. Met een deksel er op blijft dit nog zo veel mogelijk in de beker, zonder deksel ligt sowieso de hele prullenbak onder.) dus ik kan me wel voorstellen dat dat afspraken zijn die met eettentjes op een station gemaakt worden.
Dat laatste kunnen ze natuurlijk niet zeker weten. En ik zei ook niet dat het zo was, alleen dat inkjet me kon voorstellen als het zo zou zijnquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de Kiosk moet ik gewoon zelf een deksel op mijn koffiebeker doen, of niet, dat staat me vrij.
Plus dat ze geen deksel hebben voor de statiegeldbekers, dus alle argumenten, behalve het weggooien gaan daarvoor niet op.
Overigens is het sowieso waardeloos als mensen een drinkbeker in de trein in de "prullenbak" achterlaten, want die is dan bijna vol, met het deksel erop kun je er verder ook niets meer in doen.
Oh, en het was om daar op te eten/drinken, niet om mee te nemen.
Gaaf land.quote:Op dinsdag 5 september 2023 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
We zijn in de EU koploper wat betreft McDonald's
https://www.volkskrant.nl/cs-bade5e89
Vreemd, want in Frankrijk was alles echt beduidend duurder vorige week. Hamburgertje was iets van ¤3,20…quote:
is dat niet vanwege de statiegeld doosjes en bekers enzo?quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:15 schreef 111210 het volgende:
[..]
Vreemd, want in Frankrijk was alles echt beduidend duurder vorige week. Hamburgertje was iets van ¤3,20…
Die is hier zonder korting volgens mij 2,-
De Volkskrant noemt de Big Mac een 'grote hamburger'quote:Op dinsdag 5 september 2023 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou is McD duur hoor, maar een prijs van 13,30 voor een medium menu ben ik nog nergens tegengekomen. 9,75 heb ik wel voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee was gewoon wen hamburger in een papiertjequote:Op dinsdag 5 september 2023 12:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
is dat niet vanwege de statiegeld doosjes en bekers enzo?
Centrum Amsterdam, voor alle toeristen?quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nou is McD duur hoor, maar een prijs van 13,30 voor een medium menu ben ik nog nergens tegengekomen. 9,75 heb ik wel voorbij zien komen.
Daar kom ik nooit in de McD, dus geen idee of dat zo is.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:26 schreef 111210 het volgende:
[..]
Centrum Amsterdam, voor alle toeristen?
De Mac is net een Tabakszaak allebei niet gezondquote:Op dinsdag 5 september 2023 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier wel ruim 10 euro voor een medium menu, dat was me enkele maanden geleden al opgevallen. Eigenlijk kom ik er daarom bijna nooit meer, het is het geld gewoon echt niet meer waard.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nou is McD duur hoor, maar een prijs van 13,30 voor een medium menu ben ik nog nergens tegengekomen. 9,75 heb ik wel voorbij zien komen.
Probeer eens op Schiphol een menu te bestellen bij de Mac. Dan ben je zo 13 - 15 euro kwijt.quote:Op donderdag 7 september 2023 14:28 schreef Ronald het volgende:
[..]
Hier wel ruim 10 euro voor een medium menu, dat was me enkele maanden geleden al opgevallen. Eigenlijk kom ik er daarom bijna nooit meer, het is het geld gewoon echt niet meer waard.
Maar goed ik zit ook in de duurste regio van Nederland (Enschede)
Ik ook niet, maar ik woon dan ook in Twentequote:Op dinsdag 5 september 2023 14:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Twente is juiste duurste plek van Nederland qua Mc Donald'squote:Op vrijdag 8 september 2023 07:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik woon dan ook in Twente![]()
Moet wel zeggen dat sinds die toeslagen, ik de boel lekker links laat liggen
Hij zou interessant klinken als ut met de oude Big Tasty saus was, niet met die nieuwe smerige onzinquote:Op dinsdag 5 september 2023 12:23 schreef Loll het volgende:
Tasty cheese klinkt interessant. Ik ga hem eerdaags direct proberen.
Waarom is alles zo tyfusduur hier.quote:Op dinsdag 5 september 2023 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hopelijk komt ie later ook met kip.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:23 schreef Loll het volgende:
Tasty cheese klinkt interessant. Ik ga hem eerdaags direct proberen.
Vind hem wel oke ogen.quote:Op donderdag 14 september 2023 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard niet zo netjes als op de advertentie maar erg lekkere saus! Die mag ook wel in NL, misschien met wat sla en rode paprika/ui erbij. Heerlijk.
Kost trouwens 7.50 in Zwitserland![]()
mensen dwingen om Vega te eten, laat mensen een keuze hebben.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:12 schreef junkiesietze het volgende:
https://www.frituurwereld(...)afwijzende-reacties/
Tijdelijk is alleen de vleesloze McKroket verkrijgbaar bij McDonald’s. Wie dus een McKroket bestelt, krijgt automatisch de vega-variant.dit kan toch niet, wie heeft deze kutstrategie bedacht bij mcdonalds?
In de meeste (normale) kroketten zit al amper vlees. Meestal tussen de 10 en 15 procent. Zo schokkend laag is dit dus ook weer niet.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:19 schreef KingRadler het volgende:
Mckroket met vlees zit nauwelijks vlees in
[ afbeelding ]
Alsnog meer dan ik dacht dat mcdonalds erin zou stoppen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:19 schreef KingRadler het volgende:
Mckroket met vlees zit nauwelijks vlees in
[ afbeelding ]
Keuze genoeg om vlees te eten bij de Mc nog zou ik zeggen. Of ergens anders...quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:14 schreef KingRadler het volgende:
[..]
mensen dwingen om Vega te eten, laat mensen een keuze hebben.
Eerlijk is eerlijk die vegetarische mckroket is echt het enige vega product dat prima smaakt naast het 'origineel'.quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:02 schreef 111210 het volgende:
Ook echt aanstelleritis, als je blind gaat proeven merkt geen hond het verschil
https://www.telegraaf.nl/(...)t-smaakt-naar-karton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |