Hangt er bij mij vanaf, als het hier opeten is kan het lekker zijn, als het afhaal/bezorg is verneukt het knijnenvoer negen van de tien keer het broodjequote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:31 schreef Fok-it het volgende:
Ben ik de enige die sla an sich lekker vind maar niet op mijn burger?
Jij boefjequote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:25 schreef BMW1993 het volgende:
Ipv 3 shotjes Big Tasty saus 4 , met een plakje extra bacon
McDonalds DE heeft hem nog gelukkig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:32 schreef junkiesietze het volgende:
Ik mis de oude big tasty. Als ze die nog hadden kwam ik er nog welleens denk ik
is maar 184km rijden, valt meequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
McDonalds DE heeft hem nog gelukkig.
Je doet geen tripjes naar het buitenland af en toe?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:45 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
is maar 184km rijden, valt mee
Daar zijn we weer, weekje later dan gepland maar had al weer zoveel ongezond voedsel gehad dat ik deze even had opgeschoven…quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:45 schreef Hydrogeny het volgende:
Na al tijden geen McD meer gehad te hebben heb ik mij door mijn honger enorm laten verrassen in Hongarije (Hungry in Hungary)! De “Pittige varkensburger” en de “Varkensvlees McFarm®” staan hier op het menu!
Als ik dan toch voor minder gezond ga, dan ook maar helemaal niet!
[ afbeelding ]
Ben voor de “”Pittige varkensburger” gegaan en die was heeeerlijk, totaal niet droog, heerlijk pittig! Helaas formaatje hamburger. En nee, ziet er niet uit, maar toch!
[ afbeelding ]
Voedingswaardes vergeleken met de standaard hamburger…
[ afbeelding ]
Vrijdag gaan we voor de “Varkensvlees McFarm®”. Helaas geen pittige saus maar we gaan eens kijken naar de mogelijkheden. Iedere burger is hier te tunen dus wellicht dat ik terugval naar een “Pittige varkensburger” met extra patty’s![]()
Linkje naar de overige burgers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het is niet helemaal juist qua plaatje maar ben beperkt door paint.
Voor een keer voor de afwisseling was hij wel lekker. De saus maakt het toch uniek omdat ik deze alleen ken van de McKroket waar hij iets minder sterk en minder romig is. In combinatie met varkensvlees is ook nieuw... Al met al een lekkere "vochtige" burger die goed omlaag gaatQua calorieën zou ik de combi wel eens willen proberen als een "Dubbele Cheeseburger Vers".
Omdat ik voor 630HUF (1,65 euro) frietjes met drinken er bij kreeg heb ik deze dus maar gepakt. Dit veroorzaakte echter twee klachten:
1. Wanneer je een menu pakt met frietjes krijg je hier niet de vraag of je er saus bij wilt! Tijdelijk gebaald maar wel calorieën bespaard![]()
2. Gewoon water (plat) valt niet onder de keuzes! Dit is namelijk duurder! Niet echt een klacht want ik hou wel van een beetje prik om de kleffe zooi weg te spoelen.
3. Antiklacht: Milieubewust, geen plastic deksel, geen rietje. Geen ijs / brainfreeze!
Volgende week is er kans op een review vanuit Slovenie of Oostenrijk. Iemand een goede tip anders wordt het waarschijnlijk frühstück uit Oostenrijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien afspraken met de vervoersbedrijven? Ik kan me voorstellen dat die niet willen dat er met open bekers de trein/bus ingegaan wordt (al mag je de bus volgens mij sowieso niet in met open drinken). Ik kan me voorstellen dat dat veel zooi geeft als er mensen met open bekers de trein in gaan (instappen bij grote drukte waar tegen elkaar aangestoten wordt en dus plakkerige frisdrank op de vloer geknoeid wordt, maar ook bekers die niet helemaal leeg zijn of nog ijs hebben en worden weggegooid in de prullenbakken. Met een deksel er op blijft dit nog zo veel mogelijk in de beker, zonder deksel ligt sowieso de hele prullenbak onder.) dus ik kan me wel voorstellen dat dat afspraken zijn die met eettentjes op een station gemaakt worden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 00:50 schreef Leandra het volgende:
De BK hier op het station van de week toen ik zei geen deksel en geen rietje te hoeven: "Zonder deksel mag ik het niet meegeven"
Wat is dat nou weer voor nonsens? Dat ik verplicht dat supplement betaal is één ding maar niet zonder nutteloos plastic deksel mogen meegeven?
Volgens mij pas de deksel niet eens op de statiegeldbekers
Ik heb het idee dat het een zelfverzonnen regel is.
Bij de Kiosk moet ik gewoon zelf een deksel op mijn koffiebeker doen, of niet, dat staat me vrij.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:14 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Misschien afspraken met de vervoersbedrijven? Ik kan me voorstellen dat die niet willen dat er met open bekers de trein/bus ingegaan wordt (al mag je de bus volgens mij sowieso niet in met open drinken). Ik kan me voorstellen dat dat veel zooi geeft als er mensen met open bekers de trein in gaan (instappen bij grote drukte waar tegen elkaar aangestoten wordt en dus plakkerige frisdrank op de vloer geknoeid wordt, maar ook bekers die niet helemaal leeg zijn of nog ijs hebben en worden weggegooid in de prullenbakken. Met een deksel er op blijft dit nog zo veel mogelijk in de beker, zonder deksel ligt sowieso de hele prullenbak onder.) dus ik kan me wel voorstellen dat dat afspraken zijn die met eettentjes op een station gemaakt worden.
Dat laatste kunnen ze natuurlijk niet zeker weten. En ik zei ook niet dat het zo was, alleen dat inkjet me kon voorstellen als het zo zou zijnquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de Kiosk moet ik gewoon zelf een deksel op mijn koffiebeker doen, of niet, dat staat me vrij.
Plus dat ze geen deksel hebben voor de statiegeldbekers, dus alle argumenten, behalve het weggooien gaan daarvoor niet op.
Overigens is het sowieso waardeloos als mensen een drinkbeker in de trein in de "prullenbak" achterlaten, want die is dan bijna vol, met het deksel erop kun je er verder ook niets meer in doen.
Oh, en het was om daar op te eten/drinken, niet om mee te nemen.
Gaaf land.quote:Op dinsdag 5 september 2023 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
We zijn in de EU koploper wat betreft McDonald's
https://www.volkskrant.nl/cs-bade5e89
Vreemd, want in Frankrijk was alles echt beduidend duurder vorige week. Hamburgertje was iets van ¤3,20…quote:
is dat niet vanwege de statiegeld doosjes en bekers enzo?quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:15 schreef 111210 het volgende:
[..]
Vreemd, want in Frankrijk was alles echt beduidend duurder vorige week. Hamburgertje was iets van ¤3,20…
Die is hier zonder korting volgens mij 2,-
De Volkskrant noemt de Big Mac een 'grote hamburger'quote:Op dinsdag 5 september 2023 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou is McD duur hoor, maar een prijs van 13,30 voor een medium menu ben ik nog nergens tegengekomen. 9,75 heb ik wel voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee was gewoon wen hamburger in een papiertjequote:Op dinsdag 5 september 2023 12:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
is dat niet vanwege de statiegeld doosjes en bekers enzo?
Centrum Amsterdam, voor alle toeristen?quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nou is McD duur hoor, maar een prijs van 13,30 voor een medium menu ben ik nog nergens tegengekomen. 9,75 heb ik wel voorbij zien komen.
Daar kom ik nooit in de McD, dus geen idee of dat zo is.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:26 schreef 111210 het volgende:
[..]
Centrum Amsterdam, voor alle toeristen?
De Mac is net een Tabakszaak allebei niet gezondquote:Op dinsdag 5 september 2023 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier wel ruim 10 euro voor een medium menu, dat was me enkele maanden geleden al opgevallen. Eigenlijk kom ik er daarom bijna nooit meer, het is het geld gewoon echt niet meer waard.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nou is McD duur hoor, maar een prijs van 13,30 voor een medium menu ben ik nog nergens tegengekomen. 9,75 heb ik wel voorbij zien komen.
Probeer eens op Schiphol een menu te bestellen bij de Mac. Dan ben je zo 13 - 15 euro kwijt.quote:Op donderdag 7 september 2023 14:28 schreef Ronald het volgende:
[..]
Hier wel ruim 10 euro voor een medium menu, dat was me enkele maanden geleden al opgevallen. Eigenlijk kom ik er daarom bijna nooit meer, het is het geld gewoon echt niet meer waard.
Maar goed ik zit ook in de duurste regio van Nederland (Enschede)
Ik ook niet, maar ik woon dan ook in Twentequote:Op dinsdag 5 september 2023 14:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Twente is juiste duurste plek van Nederland qua Mc Donald'squote:Op vrijdag 8 september 2023 07:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik woon dan ook in Twente![]()
Moet wel zeggen dat sinds die toeslagen, ik de boel lekker links laat liggen
Hij zou interessant klinken als ut met de oude Big Tasty saus was, niet met die nieuwe smerige onzinquote:Op dinsdag 5 september 2023 12:23 schreef Loll het volgende:
Tasty cheese klinkt interessant. Ik ga hem eerdaags direct proberen.
Waarom is alles zo tyfusduur hier.quote:Op dinsdag 5 september 2023 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hopelijk komt ie later ook met kip.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:23 schreef Loll het volgende:
Tasty cheese klinkt interessant. Ik ga hem eerdaags direct proberen.
Vind hem wel oke ogen.quote:Op donderdag 14 september 2023 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard niet zo netjes als op de advertentie maar erg lekkere saus! Die mag ook wel in NL, misschien met wat sla en rode paprika/ui erbij. Heerlijk.
Kost trouwens 7.50 in Zwitserland![]()
mensen dwingen om Vega te eten, laat mensen een keuze hebben.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:12 schreef junkiesietze het volgende:
https://www.frituurwereld(...)afwijzende-reacties/
Tijdelijk is alleen de vleesloze McKroket verkrijgbaar bij McDonald’s. Wie dus een McKroket bestelt, krijgt automatisch de vega-variant.dit kan toch niet, wie heeft deze kutstrategie bedacht bij mcdonalds?
In de meeste (normale) kroketten zit al amper vlees. Meestal tussen de 10 en 15 procent. Zo schokkend laag is dit dus ook weer niet.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:19 schreef KingRadler het volgende:
Mckroket met vlees zit nauwelijks vlees in
[ afbeelding ]
Alsnog meer dan ik dacht dat mcdonalds erin zou stoppen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:19 schreef KingRadler het volgende:
Mckroket met vlees zit nauwelijks vlees in
[ afbeelding ]
Keuze genoeg om vlees te eten bij de Mc nog zou ik zeggen. Of ergens anders...quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:14 schreef KingRadler het volgende:
[..]
mensen dwingen om Vega te eten, laat mensen een keuze hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |