Nee was gewoon wen hamburger in een papiertjequote:Op dinsdag 5 september 2023 12:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
is dat niet vanwege de statiegeld doosjes en bekers enzo?
Centrum Amsterdam, voor alle toeristen?quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nou is McD duur hoor, maar een prijs van 13,30 voor een medium menu ben ik nog nergens tegengekomen. 9,75 heb ik wel voorbij zien komen.
Daar kom ik nooit in de McD, dus geen idee of dat zo is.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:26 schreef 111210 het volgende:
[..]
Centrum Amsterdam, voor alle toeristen?
De Mac is net een Tabakszaak allebei niet gezondquote:Op dinsdag 5 september 2023 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
We zijn in de EU koploper wat betreft McDonald's
https://www.volkskrant.nl/cs-bade5e89
Hier wel ruim 10 euro voor een medium menu, dat was me enkele maanden geleden al opgevallen. Eigenlijk kom ik er daarom bijna nooit meer, het is het geld gewoon echt niet meer waard.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nou is McD duur hoor, maar een prijs van 13,30 voor een medium menu ben ik nog nergens tegengekomen. 9,75 heb ik wel voorbij zien komen.
Probeer eens op Schiphol een menu te bestellen bij de Mac. Dan ben je zo 13 - 15 euro kwijt.quote:Op donderdag 7 september 2023 14:28 schreef Ronald het volgende:
[..]
Hier wel ruim 10 euro voor een medium menu, dat was me enkele maanden geleden al opgevallen. Eigenlijk kom ik er daarom bijna nooit meer, het is het geld gewoon echt niet meer waard.
Maar goed ik zit ook in de duurste regio van Nederland (Enschede)
Ik ook niet, maar ik woon dan ook in Twentequote:Op dinsdag 5 september 2023 14:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Twente is juiste duurste plek van Nederland qua Mc Donald'squote:Op vrijdag 8 september 2023 07:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik woon dan ook in Twente![]()
Moet wel zeggen dat sinds die toeslagen, ik de boel lekker links laat liggen
Hij zou interessant klinken als ut met de oude Big Tasty saus was, niet met die nieuwe smerige onzinquote:Op dinsdag 5 september 2023 12:23 schreef Loll het volgende:
Tasty cheese klinkt interessant. Ik ga hem eerdaags direct proberen.
Waarom is alles zo tyfusduur hier.quote:Op dinsdag 5 september 2023 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
We zijn in de EU koploper wat betreft McDonald's
https://www.volkskrant.nl/cs-bade5e89
Hopelijk komt ie later ook met kip.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:23 schreef Loll het volgende:
Tasty cheese klinkt interessant. Ik ga hem eerdaags direct proberen.
Vind hem wel oke ogen.quote:Op donderdag 14 september 2023 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard niet zo netjes als op de advertentie maar erg lekkere saus! Die mag ook wel in NL, misschien met wat sla en rode paprika/ui erbij. Heerlijk.
Kost trouwens 7.50 in Zwitserland![]()
mensen dwingen om Vega te eten, laat mensen een keuze hebben.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:12 schreef junkiesietze het volgende:
https://www.frituurwereld(...)afwijzende-reacties/
Tijdelijk is alleen de vleesloze McKroket verkrijgbaar bij McDonald’s. Wie dus een McKroket bestelt, krijgt automatisch de vega-variant.dit kan toch niet, wie heeft deze kutstrategie bedacht bij mcdonalds?
In de meeste (normale) kroketten zit al amper vlees. Meestal tussen de 10 en 15 procent. Zo schokkend laag is dit dus ook weer niet.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:19 schreef KingRadler het volgende:
Mckroket met vlees zit nauwelijks vlees in
[ afbeelding ]
Alsnog meer dan ik dacht dat mcdonalds erin zou stoppen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:19 schreef KingRadler het volgende:
Mckroket met vlees zit nauwelijks vlees in
[ afbeelding ]
Keuze genoeg om vlees te eten bij de Mc nog zou ik zeggen. Of ergens anders...quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:14 schreef KingRadler het volgende:
[..]
mensen dwingen om Vega te eten, laat mensen een keuze hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |