Bakjes die je daar krijgt komen uit de vaat, die vind ik dan niet fris.quote:
Zo’n lekkere plastic geur gemixt met vaatwassmaakquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:50 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Vind dat niet zo fris ook...
Bakjes die je daar krijgt komen uit de vaat, die vind ik dan niet fris.
En KFC zit op de 15 cent.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:10 schreef VelitoX het volgende:
Burger King issut 10 cent toeslag voor een drinkbeker, 15 cent minder dan de Mac dus (tjah die graaien gewoon de extra inkomsten natuurlijk).
Maarja uiteindelijk met die hele verpakkingentoeslag is de enige die betalen de consument, verkoper maakt gewoon meer winst... Goed systeem man... pf.
Nope ze mogen het zelf verzinnen.......quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:56 schreef koffiekoekjes het volgende:
En KFC zit op de 15 cent.
Waar halen ze die bedragen vandaan?Lijkt gewoon uit de lucht gegrepen maar neem aan dat er bepaalde regels zijn?
Ik zou meteen gaan voor klant kwijtraken in dat gevalquote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:23 schreef SayLWay het volgende:
Lekker man, ik neem graag mijn eigen beker mee. Dan gebruiken ze die maar, anders zijn ze een klant kwijt, en ik kom zeker 2 - 3 keer per week bij een fast food restaurant.
Nou ik geef ze 1 kans om mijn huisgemaakte beker te vullen, anders ben ik inderdaad weg.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou meteen gaan voor klant kwijtraken in dat geval
Ja zo zal het wel weer gaan, zoveelste reden om meer te graaien bijnde grote bedrijven.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:10 schreef VelitoX het volgende:
Burger King issut 10 cent toeslag voor een drinkbeker, 15 cent minder dan de Mac dus (tjah die graaien gewoon de extra inkomsten natuurlijk).
Maarja uiteindelijk met die hele verpakkingentoeslag is de enige die betalen de consument, verkoper maakt gewoon meer winst... Goed systeem man... pf.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die frietsaus zal gewoon in een bakje komen, ze hebben geen knijpflessen ofzo
Zolang de domme mensen het betalen maakt het niets uit.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja zo zal het wel weer gaan, zoveelste reden om meer te graaien bijnde grote bedrijven.
lol ja echt, die lobby heeft wel heel goed gewerktquote:Op maandag 3 juli 2023 15:15 schreef byah het volgende:
Het allermooiste is nog wel dat de plastictoeslag niet doorbelast wordt aan McDonalds, dus het verdwijnt allemaal in de zak van McDonalds zelf
Dat is niet helemaal waar. Producenten brengen ook een toeslag in rekening aan hun afnemersquote:Op maandag 3 juli 2023 15:15 schreef byah het volgende:
Het allermooiste is nog wel dat de plastictoeslag niet doorbelast wordt aan McDonalds, dus het verdwijnt allemaal in de zak van McDonalds zelf
En waar blijft dat geld?quote:Op maandag 3 juli 2023 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Producenten brengen ook een toeslag in rekening aan hun afnemers
Wacht even, ik ging er van uit dat het een overheidsheffing was en dat er recycling van betaald zou worden.quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:49 schreef Loll het volgende:
Oplossing zou zijn alles standaard in de aanbieding voor 0,25 cent minder. Andere optie zou zijn om het loyaliteitsprogramma flink uit te breiden waardoor je er op die manier wat van terugkrijgt. Ik vind het ook belachelijk dat ketens als MC de opbrengsten in eigen zak kunnen steken. Als ik het voor het zeggen had dan had ik bedrijven verplicht dit te spenderen aan eigen medewerkers die de wijk opruimen (zoals mc) of een verplichte betaling aan de gemeentereiniging.
Oh niet gezien bij de Mac waar ik net wasquote:
BM saus is smerig, dus hier word ik niet blij vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |