mja, zoals altijd wordt de meute gestraft voor wat een kleinigheid wil of niet kanquote:Op zondag 9 juli 2023 12:12 schreef VelitoX het volgende:
Uiteindelijk wordt iedereen gewoon financieel gestraft omdat dr kut malloten zijn die meuk gewoon niet normaal weggooien, jeuj!
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:08 schreef junkiesietze het volgende:
Vriend van een collega zit momenteel in Thailand.
Ziet die gene dus een reclame van de BK over een cheese burger:
[ link | afbeelding ]
Vroeg zich af of je ook daadwerkelijk zoveel kaas krijgt dus besloot hem te halen:
[ link | afbeelding ]
Ik vroeg, zit er dan ook een burger in, want het heet wel "The real cheese burger"
[ link | afbeelding ]puur kaas
is meer een broodje kaasquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:08 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vroeg zich af of je ook daadwerkelijk zoveel kaas krijgt dus besloot hem te halen:
[ link | afbeelding ]
Ik vroeg, zit er dan ook een burger in, want het heet wel "The real cheese burger"
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:08 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dit is de burgerking, die doen niks verkeerd, zijn alleen duur.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch zegt er een stemmetje:
Doet de Mac eens iets nieuws, weer niet goed
Gadverquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:08 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 10 juli 2023 21:11 schreef Erosjuhhh het volgende:
Blijkt dat er op 10 minuten lopen een KFC zit van m'n huiswoon er al 8 jaar.
De chocolade milkshake is de lekkerste die ik ooit ergens gehad heb. Wel veel te klein.
En papieren rietje.
Had het best lekker gevonden (wel machtig), mits het echte kaas zou zijn ipv die nep cheddar. Die moet alleen gesmolten op een burger komen. Niet rauw op een broodje, zeker niet zo'n stapelquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:08 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Duur? Betere coupons, en atm zelfs een 5-euro menutje met een fatsoenlijke burger enzo.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:01 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Dit is de burgerking, die doen niks verkeerd, zijn alleen duur.
FUCK MCDONALDS tho
Dat.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:43 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Duur? Betere coupons, en atm zelfs een 5-euro menutje met een fatsoenlijke burger enzo.
Ik weet niet of het in de goede richting is voor jou, maar er komt ook een BK bij die blokkenrotonde bij Wijchen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
Geen idee van de gewone prijzen, maar die prijzen in hun coupons zijn een stuk goedkoper dan de deals in de Mac app.
Meerdere medium menu's voor 7,95, zelfs enkele coupons voor 2 medium menu's voor 11,95.
Plus dat de BK vele malen lekkerder is en beter en langer vult dan de Mac.
Jammer dat de enige vestiging hier in de regio in het centrum van Nijmegen zit, daar kom ik zelden.
Dat is 5 autominuten bij mij vandaan jaquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:34 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het in de goede richting is voor jou, maar er komt ook een BK bij die blokkenrotonde bij Wijchen.
Vorig jaar was het allemaal veel goedkoper natuurlijk, nogsteeds niet aan gewendquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
Geen idee van de gewone prijzen, maar die prijzen in hun coupons zijn een stuk goedkoper dan de deals in de Mac app.
Meerdere medium menu's voor 7,95, zelfs enkele coupons voor 2 medium menu's voor 11,95.
Plus dat de BK vele malen lekkerder is en beter en langer vult dan de Mac.
Jammer dat de enige vestiging hier in de regio in het centrum van Nijmegen zit, daar kom ik zelden.
En dat moeten wij nu compenseren met die SUP tax. Bedankt Gwailow!quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:32 schreef GwaiLow het volgende:
Ik at elke dag bij de MAC, maar inmiddels is de emmer qua prijzen al overgelopen. Heb er nu al ruim 3 jaar niet meer gegeten. Missen ze toch wel een beetje omzet door
Elke dag? Wat nam je dan? Enige wat ik vaak zou kunnen eten in de ochtend is zo’n egg mcmuffin bacon, de rest zal me snel tegenstaan denk.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:32 schreef GwaiLow het volgende:
Ik at elke dag bij de MAC, maar inmiddels is de emmer qua prijzen al overgelopen. Heb er nu al ruim 3 jaar niet meer gegeten. Missen ze toch wel een beetje omzet door
Ik nam altijd een large quarter pounder menu, met 20 kip en een mckroket. Dit was dagelijks nog best lekker. Al ben ik inmiddels wel blij dat ik nu 3 jaar vanaf ben. Variatie in de voeding is toch ook wel erg lekker.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:45 schreef anndb het volgende:
[..]
Elke dag? Wat nam je dan? Enige wat ik vaak zou kunnen eten in de ochtend is zo’n egg mcmuffin bacon, de rest zal me snel tegenstaan denk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |