Dat is een leuke actie!quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:11 schreef anndb het volgende:
In Belgie krijg je nu tijdelijk een gratis fles. Big Mac saus bij een Big Mac menu (large), zolang de voorraad strekt
https://www.hln.be/binnen(...)it-in-fles~a05e8ac6/
geniaal ditquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:11 schreef anndb het volgende:
In Belgie krijg je nu tijdelijk een gratis fles. Big Mac saus bij een Big Mac menu (large), zolang de voorraad strekt
https://www.hln.be/binnen(...)it-in-fles~a05e8ac6/
Zo zou je het kunnen zien ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wacht even, ik ging er van uit dat het een overheidsheffing was en dat er recycling van betaald zou worden.
Het is nu gewoon extra winstmarge?
Dan koop je het niet. Neem een glas melkquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:04 schreef dutchdevil het volgende:
Mijn man heeft net een ice frappe caramel voor me meegenomen: ¤ 4,75!!!
En dan komt er ook nog 0,25 bovenop voor een beker OF 1 euro voor een statiegeld beker.
Oftewel, ice frappe tegenwoordig 5 euro!Dat was nog niet zo lang geleden 3,75. Slaat echt nergens meer op.
Waarschijnlijk niet. Onhygiënisch enzo.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je eigenlijk gewoon je eigen beker meenemen naar de Mac? Vul m'n Dopper maar voor 0 euro extra.
Wat is daar onhygiënisch aanquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Onhygiënisch enzo.
Zou jij mijn speeksel en bacterieën aan de drankapparaten van de McD willen hebben? Lijkt mij niet. Ik die van jou ook niet.quote:
Al tijden niet meer. Die dingen zijn weetikalhoelang meer dan 1 euro.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:41 schreef stropdaz het volgende:
Vanmiddag even bij de MAC gepraat in de praatpaal. Ik zeg doet U mij twee hamburgers voor 1 eurootje. Ze vroeg: "kunt u dat herhalen". Dus ik zeg hamburger van 1 euro keer 2"
Die bestaat dus niet meer
That's my fetishquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zou jij mijn speeksel en bacterieën aan de drankapparaten van de McD willen hebben?
Valt mee. Je salaris is toch ook niet gelijk gebleven door de jaren heen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:45 schreef Black_Baron het volgende:
Ik was voor een big mac menu (incl frietsaus en grote cola) en een losse cheeseburger 15 euro kwijt. Bij de drive through.
Wouw.
Vind het best duur geworden.
ze maken zoveel winst erop dat het bijna aanvoelt als oplichtingquote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:45 schreef Black_Baron het volgende:
Ik was voor een big mac menu (incl frietsaus en grote cola) en een losse cheeseburger 15 euro kwijt. Bij de drive through.
Wouw.
Gewoon naar McDonalds in Duitsland gaan, die hebben nog wel redelijke goede bonnen in de app.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:45 schreef Black_Baron het volgende:
Wouw.
Vroegaaaahhh, toen een Happy Meal nog ¤2,95 was.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:02 schreef arvensis het volgende:
De bedragen zijn echt bizar geworden. Woensdag net zoveel afgetikt als dat we kwijt zijn aan sushi bestellen.
In de app kost een medium big Mac menu 8,75 als ie in een deal zit.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:02 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Gewoon naar McDonalds in Duitsland gaan, die hebben nog wel redelijke goede bonnen in de app.
Heb jij geen salarisverhoging van ca. 20-25% gehad dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In de app kost een medium big Mac menu 8,75 als ie in een deal zit.
Normale prijs weet ik niet.
Maar 8,75 vind ik al idioot duur.
Paar maanden terug was dat nog 6,25 of 6,75 als ie in de deal zat.
Ja en de kwaliteit gaat juist achteruit naar mijn idee... Iig hier in de omgeving.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:02 schreef arvensis het volgende:
De bedragen zijn echt bizar geworden. Woensdag net zoveel afgetikt als dat we kwijt zijn aan sushi bestellen.
eigen beker meenemenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:04 schreef dutchdevil het volgende:
Mijn man heeft net een ice frappe caramel voor me meegenomen: ¤ 4,75!!!
En dan komt er ook nog 0,25 bovenop voor een beker OF 1 euro voor een statiegeld beker.
Oftewel, ice frappe tegenwoordig 5 euro!Dat was nog niet zo lang geleden 3,75. Slaat echt nergens meer op.
wel, je mag je eigen beker meenemen. Maar wie doet dat.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Onhygiënisch enzo.
Volgens de overheid wel ja, maar McD laat dat niet toe. Zijn 2 opties, wegwerp (25 cent stelletje dieven) of die statiegeldbeker.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:16 schreef KingRadler het volgende:
[..]
wel, je mag je eigen beker meenemen. Maar wie doet dat.
Nee dat mag dus niet. Inderdaad onhygenisch volgens McDonald's/quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:16 schreef KingRadler het volgende:
[..]
wel, je mag je eigen beker meenemen. Maar wie doet dat.
Ja, dat sowieso. We hebben überhaupt weinig keus hier. Heb de Chicken Big Mac geprobeerd maar dat was één droge bende.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en de kwaliteit gaat juist achteruit naar mijn idee... Iig hier in de omgeving.
Lijkt gewoon op de Chili Chicken stukkies die op een BM gekwakt wordenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:32 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. We hebben überhaupt weinig keus hier. Heb de Chicken Big Mac geprobeerd maar dat was één droge bende.
De wet gaat dus niks helpen en is een ordinaire cash grab.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:28 schreef VelitoX het volgende:
Vraag 5: Mogen gasten straks hun eigen beker meenemen naar McDonald’s?
I.v.m. strenge voedselveiligheidsregels accepteert McDonald’s het niet dat gasten hun persoonlijke servies meenemen.
Dat.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De wet gaat dus niks helpen en is een ordinaire cash grab.
Dat betaal ik hier nagenoeg in Zwitserland. Waar salarissen 2 tot 3 keer hoger zijn. Idioot duur. Boycotten de Nederlandse Mac.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:45 schreef Black_Baron het volgende:
Wouw.
Dat dus. Nu ik ook betaal voor het opruimen en recyclen van die troep laat ik het denk ik ook maar achter.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
Het is dat ik sinds de laatste prijsverhoging uit principe niet meer naar de Mac ga, maar anders zou ik uit protest elke keer wel netjes alles opruimen, behalve de plastic bakjes en bekers.
In het restaurant eten geeft geen toeslag. Alleen afhalen etcquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag bij de Mac gegeten maar geen SUP tax op de bon gezien. Was binnen, en ik kreeg geen dekseltje op mn Fanta. Hoe zit dat dan?
Was 10,50 kwijt trouwens voor groot Veggie Chicken menu met frietsaus. Vind dat wel prima an sich.
Why? Is toch hetzelfde frietsausbakje?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
In het restaurant eten geeft geen toeslag. Alleen afhalen etc
heeft denk ik te maken dat als je IN het restaurant eet het afval ook daar terecht komt en het in mcdonalds hun recycle process komt en ze zo denken dat ze het niet hoeven te heffen?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Why? Is toch hetzelfde frietsausbakje?
Het idee van dat dekseltje wat je mist, is dat je de beker dus niet makkelijk meeneemt naar buiten. En het afval dus niet zo snel in de natuur kan belanden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag bij de Mac gegeten maar geen SUP tax op de bon gezien. Was binnen, en ik kreeg geen dekseltje op mn Fanta. Hoe zit dat dan?
Was 10,50 kwijt trouwens voor groot Veggie Chicken menu met frietsaus. Vind dat wel prima an sich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |