Boeit ze niksquote:Op maandag 17 april 2023 19:55 schreef Kakadylo het volgende:
Ze kunnen alles bestellen wat ze willen want vanwege x1 merk je dat totaal niet qua prijzenpot op dat grote scherm
Hij knalt er ook met een gemak doorheen.quote:Op maandag 17 april 2023 19:55 schreef greysbones het volgende:
naar mijn mening
vanilje
koekjes en cream
140 euro dus
Bij iedere eliminatie zou ze eruit liggenquote:Op maandag 17 april 2023 19:58 schreef greysbones het volgende:
Janet luistert maar weer half
bemoeimens
Dan moeten ze zelf wat gaan doen dus dat zal niet snel gebeuren.quote:Op maandag 17 april 2023 19:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij iedere eliminatie zou ze eruit liggen
het is echt kleine dictator zoals ze er daar staatquote:Op maandag 17 april 2023 19:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij iedere eliminatie zou ze eruit liggen
Unicorn.quote:
Nee een flamingo.quote:
Dat is gewoon wie ze is jaquote:Op maandag 17 april 2023 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is echt kleine dictator zoals ze er daar staat
electrische gitaar met Imi samenquote:
Er was toch al een gitaar?quote:Op maandag 17 april 2023 20:03 schreef engine het volgende:
Wat intens sneu weer JeffNu moet hij een gitaar omdat Bern om een viool gevraagd heeft. Echt wat een zielig mannetje zeg.
Een elektrische gitaar, keyboard en een triangel.quote:
die gaat zo naar Kenziquote:Op maandag 17 april 2023 20:04 schreef Kakadylo het volgende:
Mirthe snapt het natuurlijk weer allemaal niet en lacht mee om straks weer te gaan lopen klagen
Nee Jeff wou dat. Mirthe wist de naam.quote:
Ja om Bern te ziekenquote:Op maandag 17 april 2023 20:06 schreef schizolientje het volgende:
is jeff nu aan het klieren vanwege de viool die gevraagd is
'Oh, denk je dat, zo heb ik het helemaal niet bekeken, echt waar, nou, wat flauw, niet leuk dit, heh?'quote:Op maandag 17 april 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat zo naar Kenzi
weet je wat jeff wil
is toch een gitaarquote:Op maandag 17 april 2023 20:03 schreef engine het volgende:
Wat intens sneu weer JeffNu moet hij een gitaar omdat Bern om een viool gevraagd heeft. Echt wat een zielig mannetje zeg.
echt ik zou hem zo kunnen vermoordenquote:Op maandag 17 april 2023 20:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Oh, denk je dat, zo heb ik het helemaal niet bekeken, echt waar, nou, wat flauw, niet leuk dit, heh?'
Bern die over de piss gaat van bijna elke stemmingquote:Op maandag 17 april 2023 20:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bern roept zelf dat ie niet eens viool kan spelen
hij kan het lerenquote:Op maandag 17 april 2023 20:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ja weet ik maar nu is het doel om iets voor Bern te verpesten.quote:
aah vandaar die klootviool voor bernquote:Op maandag 17 april 2023 20:08 schreef Kakadylo het volgende:
Of het nou x25 is of x1 FEBO valt totaal niet te volgen en is totaal niet betrouwbaar want ze klootviolen maar wat aan
meen je niet , och jef gunt bern niksquote:Op maandag 17 april 2023 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja weet ik maar nu is het doel om iets voor Bern te verpesten.
Marciano kon/kan ook niet tatoeërenquote:Op maandag 17 april 2023 20:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Deed ik bewustquote:Op maandag 17 april 2023 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah vandaar die klootviool voor bern
Dat is met Erik ook zo,behalve wanneer het hun eigen betreft.quote:Op maandag 17 april 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern die over de piss gaat van bijna elke stemming
Ja triest figuur. Hoop dat zijn tabak spontaan in de fik vliegt.quote:Op maandag 17 april 2023 20:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
meen je niet , och jef gunt bern niks
quote:Op maandag 17 april 2023 20:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
meen je niet , och jef gunt bern niks
Stoere Jeffrey zijn ware karakter komt meer en meer naar bovenquote:Op maandag 17 april 2023 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Op je best zijn als je andere pestquote:Op maandag 17 april 2023 20:10 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff is weer helemaal in z'n element op dit soort momenten
Zei hij niet ook van IK ..dit is voor hem alleen, en niemand die dit ook mag leren..en wordt al ziek als we een film kijken zegtquote:Op maandag 17 april 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern die over de piss gaat van bijna elke stemming
Echt zelden z'n naar jong gezien.quote:Op maandag 17 april 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stoere Jeffrey zijn ware karakter komt meer en meer naar boven
en jeff wil nu een elektrische, wat een loser is het toch. Als hij zijn shag maar heeftquote:Op maandag 17 april 2023 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Bern krijgt enorme buikpijn zoquote:Op maandag 17 april 2023 20:12 schreef Kakadylo het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon zo ontzettend veel bestellen dat die loods daarna ook meteen te klein is
quote:Op maandag 17 april 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
de jostiband met Jeff als dirigent![]()
![]()
en Bern op zijn kloteviool
Nee mongolenband noemde hij het.quote:Op maandag 17 april 2023 20:13 schreef Kakadylo het volgende:
Volgens mij wil Jeff de Jostiband beginnen
euhhhhquote:Op maandag 17 april 2023 20:14 schreef Silves het volgende:
maar ben benieuwd of Bern ook nu op groen gaat staan voor het zwembad, zalando en verf en wat nog meer is geopperd?..
Ik ben het daar dus niet mee eensquote:Op maandag 17 april 2023 19:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Heel geslepen bezig is Eunice
Die weet donders goed wat ze doet en die heeft ( in mijn ogen) ook heel bewust Esther proberen gek te maken .
Maar het zal haar strategie zijn om dit spel te winnen. Ze is hier eigenlijk al vanaf dag 1 mee bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Esther was verantwoordelijk voor haar eigen gedrag , als Esther zich gek liet maken dan deed ze dat toch echt helemaal zelf, daar staat Eunie compleet buitenMy age is very
Inappropriate
for my behavior
Oh ik zeg dat zelf niet zoquote:
dat hij naar huis gaat staat electrische gitaar voor hemquote:Op maandag 17 april 2023 20:11 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en jeff wil nu een elektrische, wat een loser is het toch. Als hij zijn shag maar heeft
wat een onzin, hij heeft al een paar keer dingen gevraagd, voor D&D en zoquote:Op maandag 17 april 2023 20:06 schreef Flow3r het volgende:
Bern : ik heb nu ook mijn eerste stelling op gegooid
[ afbeelding ]
met jef als dirigent zekerquote:Op maandag 17 april 2023 20:13 schreef Kakadylo het volgende:
Volgens mij wil Jeff de Jostiband beginnen
hij kan niet eens noten lezen, lijkt me toch wel handig als je viool wilt spelenquote:Op maandag 17 april 2023 20:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alles kan kapotquote:Op maandag 17 april 2023 20:16 schreef Kakadylo het volgende:
Heb je genoeg mensen dan fiets je alles erdoorheen
Ook gewoon hem als laatste laten ..eerst kijken of hij op groen gaat staan bij de andere..zoniet allemaal op rood als hij dit niet doet.quote:Op maandag 17 april 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhhhh
misschien kijkt hij daarom zo sip nu![]()
Ik ook niet vreselijke vent. Ik. moet nu wel lachen om `moraima hoe ze steeds dat rondje draait op een puntquote:
Als grootste mongool lijkt mij dat wel op zijn plaats.quote:
kan je lerenquote:Op maandag 17 april 2023 20:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hij kan niet eens noten lezen, lijkt me toch wel handig als je viool wilt spelen
quote:Op maandag 17 april 2023 20:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben het daar dus niet mee eens![]()
Esther en Eunie zijn /waren allebei heel geslepen bezig als het om JW ging .
Ik heb dit een paar weken geleden ook gepost ,maar toch nog maar ff in de herhalingHelemaal eens,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Esther was verantwoordelijk voor haar eigen gedrag , als Esther zich gek liet maken dan deed ze dat toch echt helemaal zelf, daar staat Eunie compleet buiten
knip- niet persoonlijk worden
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 17-04-2023 20:21:22 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op maandag 17 april 2023 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal eens,Verida denkt dat meermaals posten haar punt bekrachtigd.
Zoe gaat niet eens onderwater met al die zooi op haar kopquote:
Nee echt nietquote:Op maandag 17 april 2023 20:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nou en, daar rekent hij zichzelf dan toch ook bij???
Afwasmachinequote:Op maandag 17 april 2023 20:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
wat een onzin, hij heeft al een paar keer dingen gevraagd, voor D&D en zo
Precies, en dan wanneer het dan serieus genomen wordt en men ironisch genoeg zelf gaat banjeren omdat ze zijn punt niet snappen dan is het popcorn time!quote:Op maandag 17 april 2023 20:21 schreef Sociologica het volgende:
Haha Jeff is rotvervelend maar moet toch weer lachen als hij dit lijstje vol overtuiging opdreunt kan er niks aan doen
B ern is bang dat er shag wordt gekochtquote:Op maandag 17 april 2023 20:23 schreef engine het volgende:
Jeff bang dat hij geen shag mag kopen. Stoere praat is snel weg![]()
Twee stellingen van Jeff. Hij wil ook nog 150 euro vrij te besteden.
is toch pas stelling geplaatst voor schagquote:Op maandag 17 april 2023 20:23 schreef engine het volgende:
Jeff bang dat hij geen shag mag kopen. Stoere praat is snel weg![]()
Twee stellingen van Jeff. Hij wil ook nog 150 euro vrij te besteden.
Of ze happen niet en gaan zometeen gewoon op groen staan voor die instrumentenparade.quote:Op maandag 17 april 2023 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, en dan wanneer het dan serieus genomen wordt en men ironisch genoeg zelf gaat banjeren omdat ze zijn punt niet snappen dan is het popcorn time!
Maar dat is wel een stelling gooien ( hij zei dat ie nog nooit een stelling heeft gegooid)quote:Op maandag 17 april 2023 20:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
is die er gekomen dan .......................... nee dus
Oh jeequote:Op maandag 17 april 2023 20:25 schreef engine het volgende:
Sas "je zet jezelf en de rokers enorm te kakken zoals je dat nu doet"
Datvdnap ik,moeten ze de hele keuken verbouwen voor een afwasmachine + Aan en afvoer van water.quote:
Noemde Zoe Jeff zojuist bipolair? Waar heeft ze dat woord gelezen? Of een keertje gehoord van Babs?quote:Op maandag 17 april 2023 20:27 schreef Sociologica het volgende:
Jeff heeft volgens Sas meer nodig dan alleen psychologische hulp. Ze weet zeker dat ze op hem stemt
Precies, maar Bern is niet de enige die dat niet in de gaten heeftquote:Op maandag 17 april 2023 20:26 schreef greysbones het volgende:
Bern denkt dat het een grap is
Sas denkt dat Jeff vindt dat er al genoeg is
ehhh
misschien omdat Bern altijd op rood staat![]()
Sas zelf heeft geen psychologische hulp nodig zeker..quote:Op maandag 17 april 2023 20:27 schreef Sociologica het volgende:
Jeff heeft volgens Sas meer nodig dan alleen psychologische hulp. Ze weet zeker dat ze op hem stemt
Die stelling komt volgende week, als persoonlijk doel, uit de prijzenpotquote:Op maandag 17 april 2023 20:28 schreef greysbones het volgende:
hij heeft een burn out volgens sas
sas weet van alles
wanneer gaat ze aan zichzelf werken???
En Jeff eens lekker aan het kortste eind trekt.quote:
Te kort door de bocht, maar goed Jeff, dan mag hetquote:Op maandag 17 april 2023 20:30 schreef engine het volgende:
Een viool mag niet maar meer geld uitgeven mag wel![]()
En shag kopen mag sowieso.
Logica van een mongool
het ging niet om het rokenquote:Op maandag 17 april 2023 20:31 schreef Dotteke het volgende:
Zijn ze al weer zich druk te maken over roken na deze maand
nee. Long-Covidquote:Op maandag 17 april 2023 20:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zij heeft zelf toch een persoonlijkheid storing?
Erghe en die twee mokkels `Babs en Wendy ook al.quote:Op maandag 17 april 2023 20:30 schreef engine het volgende:
Een viool mag niet maar meer geld uitgeven mag wel![]()
En shag kopen mag sowieso.
Logica van een mongool
quote:Op maandag 17 april 2023 20:32 schreef Kakadylo het volgende:
En viool leren spelen is nog heel moeilijk ook
quote:Op maandag 17 april 2023 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Te kort door de bocht, maar goed Jeff, dan mag het
Ja die zijn net zo erg. Geen ruggengraat.quote:Op maandag 17 april 2023 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erghe en die twee mokkels `Babs en Wendy ook al.
Hoe kom je daar bij????quote:Op maandag 17 april 2023 20:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zij heeft zelf toch een persoonlijkheid storing?
Achterbaks trio honderdje euro’s oproken praten tegen andere dat ze het moeten gunnen. Maar een ander zelf niets gunnen.quote:Op maandag 17 april 2023 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die zijn net zo erg. Geen ruggengraat.
Aaah Jeff een narcist noemen is no problemquote:
Dit is echt ongekend sneu. Meisje Jeff voelt zich weer een hele man.quote:Op maandag 17 april 2023 20:37 schreef Harry het volgende:
Jeffrey zijn jaloezie naar Bern neemt kwalijke vormen aan.
Dat maak jij er van, weer te kort door de bochtquote:Op maandag 17 april 2023 20:34 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Immer alles van Jeff goed moeten praten.
gewonnen met blikgooienquote:Op maandag 17 april 2023 20:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, weer te kort door de bocht![]()
De manier waarop ie het allemaal weer brengt vind ik ook weer helemaal nergens op slaan maar zijn punt is solid.
Die vrek staat voor elke stuiver op rood en verwacht dan nu dat men hem voor die laatste paar maanden een viool gunt met leerboeken. Kun je zeggen en Jeff dan met z'n gitaar? Die kon al spelen en dat ding werd meteen in het begin gekocht.
Jaloezie? denk meer die oetlul wil wel een viool, maar verder staat hij bij iedereen op rood..quote:Op maandag 17 april 2023 20:37 schreef Harry het volgende:
Jeffrey zijn jaloezie naar Bern neemt kwalijke vormen aan.
wat ik niet snapquote:Op maandag 17 april 2023 20:40 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het originele nummer van Mobb Deep toch mooier
Maar dat komt niet op tvquote:Op maandag 17 april 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik niet snap
waarom mogen we al die muziek meeluisteren
daar moeten ze toch ook over betalen
Dat is in ieder geval een argument waar ik op kan reagerenquote:Op maandag 17 april 2023 20:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, weer te kort door de bocht![]()
De manier waarop ie het allemaal weer brengt vind ik ook weer helemaal nergens op slaan maar zijn punt is solid.
Die vrek staat voor elke stuiver op rood en verwacht dan nu dat men hem voor die laatste paar maanden een viool gunt met leerboeken. Kun je zeggen en Jeff dan met z'n gitaar? Die kon al spelen en dat ding werd meteen in het begin gekocht.
Als ze mixen niet geloof ik want mijn zoon is voor zijn hobby dj en dat mag gewoon.quote:Op maandag 17 april 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik niet snap
waarom mogen we al die muziek meeluisteren
daar moeten ze toch ook over betalen
Ja geen idee , dat zullen ze dan wel betalen lijkt mijquote:Op maandag 17 april 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee maar bumastemra geld ook online
toch?
Als je het commercieel gebruikt lijkt mij. Maar dat zullen ze vast uitgezocht hebbenquote:Op maandag 17 april 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee maar bumastemra geld ook online
toch?
En toch vind ik het erg leukquote:
Voor videoland en Jaar van je leven is dat geen probleem , maar als je als user/streamer videos opneemt en die ergens post waar muziek in zit , dan heb je een groot probleemquote:Op maandag 17 april 2023 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Als je het commercieel gebruikt lijkt mij. Maar dat zullen ze vast uitgezocht hebben
Nee, sorry, maar Bern ging niet voor genoeg stellingen op groen staan. Enkel voor de dingen uit 'zijn Disneyclub'. Dat het om Bern als persoon gaat is een aanname. Dat het om zijn instelling gaat komt er dichter bij, nooit op groen staan, en nu het einde in zicht komt ineens viool willen leren spelen. Zoals Jeff net terecht zei, had dat dan 5 maanden geleden gedaan ...quote:Op maandag 17 april 2023 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval een argument waar ik op kan reageren
Bern heeft ondertussen voor genoeg stellingen op groen gestaan geloof ik. Het gaat er in dit geval dan dus vooral om dat het Bern is. Anderen gunt hij wel hun troep maar Bern heeft hem iets aangedaan? Dat vind ik er zo sneu aan. Het gaat hem helemaal nergens om maar alleen dat hij Bern aan kan vallen.
Daarnaast kan Jeff amper gitaar spelen en is het ding bijna niet gebruikt. Maar dat staat er los van.
Ik kijk heel veel livestreams van DJ's. Dat lijkt allemaal geen probleem te zijn.quote:Op maandag 17 april 2023 20:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor videoland en Jaar van je leven is dat geen probleem , maar als je als user/streamer videos opneemt en die ergens post waar muziek in zit , dan heb je een groot probleem
Maar de totale groep gaat er telkens in mee terwijl je haar schaakmat kunt zettenquote:Op maandag 17 april 2023 20:30 schreef Sociologica het volgende:
Haha Babs is nu al aan het vooruit denken over de effecten van de beslissingen morgen op de volgende tabak discussie argumenten. Dat is echt wel de grootste addict daar bij die vorige stemming was ze dagen nerveus en neurotisch
Dat het om zijn stelling gaat en dat komt dichterbij is ook een aanname. Dat is onze eigen visie er op.quote:Op maandag 17 april 2023 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, sorry, maar Bern ging niet voor genoeg stellingen op groen staan. Enkel voor de dingen uit 'zijn Disneyclub'. Dat het om Bern als persoon gaat is een aanname. Dat het om zijn instelling gaat komt er dichter bij, nooit op groen staan, en nu het einde in zicht komt ineens viool willen leren spelen. Zoals Jeff net terecht zei, had dat dan 5 maanden geleden gedaan ...
en dat de hele dag haar eigen 1001 complimenten geven, hoe goed ze wel niet is in alles..en je moet geluk hebben als ze een ander vraagt hoe is het..maar dan meteen erachter hoe je wel gelukkig kunt worden..egotrippertje 1ste klas.quote:Op maandag 17 april 2023 20:50 schreef Sociologica het volgende:
Ik kan Eunice alleen nog maar irritant en te aanwezig vinden. Moet haar maar even een paar dagen mijden op de streams om weer wat geduld met haar op te bouwen. Vind nu alles dat ze doet overdreven
Hoeft ze al helemaal nooit meer te douchenquote:Op maandag 17 april 2023 20:35 schreef Harry het volgende:
Erik: ik hoef er niet over na te denken, allemaal ROOD.
Janet: alleen het zwembad......
Ja en al die zogenaamde hobby’s. De uitzonderlijke dingen waar ze dan nog niet mega goed in is moeten geleerd worden. Het liefst onder begeleiding van JW.quote:Op maandag 17 april 2023 20:52 schreef Silves het volgende:
[..]
en dat de hele dag haar eigen 1001 complimenten geven, hoe goed ze wel niet is in alles..en je moet geluk hebben als ze een ander vraagt hoe is het..maar dan meteen erachter hoe je wel gelukkig kunt worden..egotrippertje 1ste klas.
Dat is toch anders?quote:Op maandag 17 april 2023 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kijk heel veel livestreams van DJ's. Dat lijkt allemaal geen probleem te zijn.
Heel erg overdrevenquote:Op maandag 17 april 2023 20:50 schreef Sociologica het volgende:
Ik kan Eunice alleen nog maar irritant en te aanwezig vinden. Moet haar maar even een paar dagen mijden op de streams om weer wat geduld met haar op te bouwen. Vind nu alles dat ze doet overdreven
Je leest niet, maar is goed Zoe.quote:Op maandag 17 april 2023 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Dat het om zijn stelling gaat en dat komt dichterbij is ook een aanname. Dat is onze eigen visie er op.
Ze is gestopt met alles..zie haar geen spaanse les meer geen, geen balletles, drummen zal ook wel nunog 2 weekjes duren, haar boeken heeft ze uit, we zien wel weer wat haar nieuwe hobby wordt..quote:Op maandag 17 april 2023 20:54 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja en al die zogenaamde hobby’s. De uitzonderlijke dingen waar ze dan nog niet mega goed in is moeten geleerd worden. Het liefst onder begeleiding van JW.
Ik zeg alleen dat ik niet weet hoe het zet. Dat zullen ze waarschijnlijk wel uitgezocht hebben.quote:Op maandag 17 april 2023 20:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is toch anders?![]()
Ik kijk ook veel livestreams van DJ's
Maar dit is een spel waar muziek van bands etc wordt gebruikt
en als je dat als user opneemt en post met die muziek dan krijg je problemen
Ik heb jaren een ban gehad op YT omdat er in mijn UTO filmpjes muziek zat , muziek rechten .. ellende
Dat lijkt mij wel , maar dat zei ik net alquote:Op maandag 17 april 2023 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik niet weet hoe het zet. Dat zullen ze waarschijnlijk wel uitgezocht hebben.
quote:
Biljartles op hakken van JWquote:Op maandag 17 april 2023 20:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze is gestopt met alles..zie haar geen spaanse les meer geen, geen balletles, drummen zal ook wel nunog 2 weekjes duren, haar boeken heeft ze uit, we zien wel weer wat haar nieuwe hobby wordt..
Is dat niet normaal dan? Op kutkoters schelden?quote:Op maandag 17 april 2023 20:53 schreef Flow3r het volgende:
Sas probeert op haar woorden te letten, minder schelden, want als ze thuis komt bij haar neefje kan ze ook niet schelden
ze kunnen het beter het grote bezigheidstherapieën boek noemenquote:Op maandag 17 april 2023 21:01 schreef Puzzie het volgende:
Schilderen op nummer![]()
Leuk man[ afbeelding ]
je vergeet fockingquote:Op maandag 17 april 2023 21:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is dat niet normaal dan? Op kutkoters schelden?
Ze wou al klaverjasles van JWquote:Op maandag 17 april 2023 21:00 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Biljartles op hakken van JW
Verder zullen er wel snel meer nieuwe interesses worden gezocht en gevonden idd. Helaas
Goed verwoord!!quote:Op maandag 17 april 2023 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, sorry, maar Bern ging niet voor genoeg stellingen op groen staan. Enkel voor de dingen uit 'zijn Disneyclub'. Dat het om Bern als persoon gaat is een aanname. Dat het om zijn instelling gaat komt er dichter bij, nooit op groen staan, en nu het einde in zicht komt ineens viool willen leren spelen. Zoals Jeff net terecht zei, had dat dan 5 maanden geleden gedaan ...
Eunice lijkt een aandachtsspiegel te hebben van ongeveer 1 a 2 maandenquote:
quote:Op maandag 17 april 2023 21:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sas mag m'n anus nog niet eens likken
Yep!! Dit had ik nodigquote:
Maar wel voor 4 maanden een zwembad kopen?quote:Op maandag 17 april 2023 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
klaverjassen!!!! dat wil ze nu ook nog leren (gisteren was ze al druk met JW bezig)quote:Op maandag 17 april 2023 20:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze is gestopt met alles..zie haar geen spaanse les meer geen, geen balletles, drummen zal ook wel nunog 2 weekjes duren, haar boeken heeft ze uit, we zien wel weer wat haar nieuwe hobby wordt..
Ook dat mag alleen den hartog dusquote:
Ze is wel een van de weinig die alles aanpakt en er dan ook echt voor gaat.quote:Op maandag 17 april 2023 21:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
klaverjassen!!!! dat wil ze nu ook nog leren (gisteren was ze al druk met JW bezig)
en drummen... ze denkt dat ze al goed genoeg is om in een bandje te spelen
jaja, maar Mirthe gaat het anders doen, als er bijvoorbeeld een 5 staat, gaat zij inkleuren met nr 10 enz enz...quote:Op maandag 17 april 2023 21:01 schreef Puzzie het volgende:
Schilderen op nummer![]()
Leuk man[ afbeelding ]
Wanda ookquote:
Ik maakte duidelijk wat Jeff zijn punt is en wat hij op stream gezegd heeft, dat is simpelweg niet mijn mening. Wat wel mijn mening is, is dat ik me in zijn punt kan vinden (en nogmaals voor de volledigheid: totaal niet in de manier waarop hij het brengt).quote:Op maandag 17 april 2023 21:00 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Okay Berend. Je punt wordt niet duidelijker als je het persoonlijk maakt.
Jouw mening is niet logischer omdat je die zelf bedacht hebt. Het blijven gewoon meningen alleen lijkt onze eigen waarheid vaak wel aannemelijker.
Dus Sas en Wanda mogen het niet maar den Hartog wel?quote:Op maandag 17 april 2023 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda ook
maar die gebruikte er andere krachttermen bij
als hoer enzo
waar lees je dat ik zeg dat ze dat niet mogen?quote:Op maandag 17 april 2023 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dus Sas en Wanda mogen het niet maar den Hartog wel?
Iek overdreven?? Nee iek ben gewoon heeeeel gelukkig en wiel zo veel duun. Ik wiel lerren uit de boek. En vrienden zijn met JWquote:Op maandag 17 april 2023 20:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heel erg overdreven
Way too fucking much
johhhh...... echt niet???????quote:Op maandag 17 april 2023 21:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sas mag m'n anus nog niet eens likken
Zeker! Daar hebben 18 deelnemers wat aan en niet slechts 1.quote:Op maandag 17 april 2023 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wel voor 4 maanden een zwembad kopen?
In 4 maanden kan je ook leren.
Is ie ook!!quote:Op maandag 17 april 2023 21:10 schreef Puzzie het volgende:
Opa voelt zich een jonge god
[ afbeelding ]
Mirthe is niet voor niets ontvankelijk voor een type zoals Eunicequote:Op maandag 17 april 2023 21:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jaja, maar Mirthe gaat het anders doen, als er bijvoorbeeld een 5 staat, gaat zij inkleuren met nr 10 enz enz...
quote:Op maandag 17 april 2023 21:11 schreef Dotteke het volgende:
Eunice drumt al een aardig eindje weg goed hoor
jaja met zijn lange keu........ heftig hoor, is zijn tongetje er nog niet uit?quote:Op maandag 17 april 2023 21:10 schreef Puzzie het volgende:
Opa voelt zich een jonge god
[ afbeelding ]
en hij kan geen noten lezen..... op een gitaar kun je zonder meer wat akkoorden leren, maar voor een viool lijkt met het echt wel nodig om noten te kunnen lezen...quote:Op maandag 17 april 2023 21:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Daar hebben 18 deelnemers wat aan en niet slechts 1.
In 4 maanden leert die beste man geen viool spelen uit een boekje zonder enige vorm van lessen.
Jep nu welquote:Op maandag 17 april 2023 21:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jaja met zijn lange keu........ heftig hoor, is zijn tongetje er nog niet uit?
als je kijkt wat ze doetquote:Op maandag 17 april 2023 21:14 schreef Puzzie het volgende:
Zo met de muziek erover klinkt het best aardig denk je dan
Gelukkig vindt JW alles wat Eunie doet geweldig
Muziek verbroederdquote:Op maandag 17 april 2023 21:14 schreef Sociologica het volgende:
Jeff komt even kijken bij de jam sessie. De 4 mensen die nu in de ruimte zijn zouden buiten zo geen aandacht aan elkaar besteden haha
Eunice, JW, Marciano en Jeff
Net jaquote:Op maandag 17 april 2023 21:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jaja met zijn lange keu........ heftig hoor, is zijn tongetje er nog niet uit?
Ik lees dat je er bij Wanda en Sas commentaar op hebt en bij Jeff niet.quote:Op maandag 17 april 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar lees je dat ik zeg dat ze dat niet mogen?
geld voor jou net zo??quote:Op maandag 17 april 2023 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ik lees dat je er bij Wanda en Sas commentaar op hebt en bij Jeff niet.
Nu klaar iedereen ga lekker over de streams en niet tegen elkaarquote:Op maandag 17 april 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
geld voor jou net zo??
dus wat is je punt?
Dat je graag appels met peren vergelijktquote:Op maandag 17 april 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
geld voor jou net zo??
dus wat is je punt?
Ja dat doet hij altijd. Met allesquote:Op maandag 17 april 2023 21:19 schreef Sociologica het volgende:
Tong volop uit mond
Secondenlang
Is echt wel een ding van opa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |